zn hele fb staat toch openquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:54 schreef voederbietel het volgende:
Post die foto's ook eens hier en verbaas ons met je progressie!
Weer terug?quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:53 schreef Braddie het volgende:
Dus, net zit ik even op Facebook, en heel gezellig upload ik 2 foto`s van mijn afval progressie tot nu toe.
1e reactie " de houding van foto 1 is totaal anders dan foto 2 " met daar achter de woorden " Niet lullig bedoeld "
Dan denk ik... Begin er dan ook niet over, want juist door dat "Niet lullig bedoeld " maak je het erger dan het is
Klacht: Mensen die er (Zoals wel vaker het geval is) niet tegen kunnen dat ik goed bezig ben met afvallen of dergelijke en mij dan maar ergens anders op proberen te pakken
SPOILER ALERTquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:54 schreef voederbietel het volgende:
Post die foto's ook eens hier en verbaas ons met je progressie!
quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:57 schreef Braddie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Die foto is gister gemaakt.Niet lullig bedoeld, maar vond de tweede foto beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto in December.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Die foto is gister gemaakt.Scheelt een jas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto in December.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
De enige progressie die ik zie is dat je een nieuwe bril hebt. (niet lullig bedoeld)Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Die foto is gister gemaakt.Met progressfoto's doe je alleen je gezicht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto in December.![]()
![]()
Onzin, je ziet duidelijk dat 'ie slanker is geworden in z'n gezicht.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:59 schreef chroestjov het volgende:
De enige progressie die ik zie is dat je een nieuwe bril hebt. (niet lullig bedoeld)TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
lijkt door de bril en zijn houdingquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Onzin, je ziet duidelijk dat 'ie slanker is geworden in z'n gezicht.![]()
Ik maak nóóit full body shots (Zo heet dat toch?quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Met progressfoto's doe je alleen je gezicht?)
Dit laat de progressie op zich al goed zien.![]()
niet lullig bedoeld hoor maar volgens mij komt dat gewoon door de verschillende opnamehoekenquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Onzin, je ziet duidelijk dat 'ie slanker is geworden in z'n gezicht.![]()
Moeilijk te zeggen want de aangenomen houding op foto 1 is totaal anders dan op foto 2.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Onzin, je ziet duidelijk dat 'ie slanker is geworden in z'n gezicht.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Scheelt een jas.Dank! Het scheelt qua broek zeker 2-3 maten! Voelt heerlijk, ik blijf ook absoluut doorgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
doe niet zo lulligquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen want de houding van op foto 1 is totaal anders dan op foto 2.![]()
Ik zie het nietquote:Op zaterdag 12 april 2014 18:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik maak nóóit full body shots (Zo heet dat toch?)
Dit laat de progressie op zich al goed zien.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: