En van buiten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:58 schreef Die_Bratpfanne het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar jij blijft altijd dik van binnen.
Jij bent niet lief. Spring voor een trein.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:02 schreef nostra het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar hondslelijk zal je altijd blijven. Wat dat betreft kan je je dan maar beter volvreten en kapot zuipen, dan heb je nog iets van genoegdoening in je leven.
Spring zelf voor een trein. Hij heeft gelijk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jij bent niet lief. Spring voor een trein.
HAHAHAAHAHAHAH ZO GRAPPIGquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Weer terug?
Niet lullig bedoeld
Met alle respect, maar jezus wat een kutopmerking (niet lullig bedoeld)quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:40 schreef marcooooow het volgende:
Braddie weet je zeker dat je geen meisje bent? Niet lullig bedoeld maar meisjes drukken mij ook altijd foto's in mijn gezicht voor een paar complimentjes.
Nee Braddie is baas en stiekem wil jij zijn pik.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Spring zelf voor een trein. Hij heeft gelijk.
Is neem ik aan niet lullig bedoeld?quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nee Braddie is baas en stiekem wil jij zijn pik.
Jij bent een gefrustreerde gast die elke dag 24/7 dit soort posts maakt, wat moet jij een trieste kut leven hebben en je ma spijt hebben van je geboorte man.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:29 schreef Zaktabak het volgende:
Jij bent echt een debiele grasmongool die ze zo snel mogelijk moeten stenigen, niet lullig bedoeld.
Nee maar je mag het best een klote opmerking vinden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:08 schreef mergbot het volgende:
[..]
Is neem ik aan niet lullig bedoeld?
quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:47 schreef Bartcoah het volgende:
haha puisten koppie!geen wonder dat jij nog maagd bent, dikke pad!
Is hij alleen maar blij mee g.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:11 schreef PriesterB het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar Blondje moet niks meer van je weten g.
Heeft hij toch al gedaan.quote:
Na het zien van je foto´s zou ik jou bovenaf Blondje trappen en de hond van Braddie er boven zetten om haar een plezier te doen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:11 schreef PriesterB het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar Blondje moet niks meer van je weten g.
uhm iedereen weet alles over Braddie en hij weet niks over henquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:13 schreef wickedmen het volgende:
Als je tenminste rebels bent, val die idioten hier aan dan hebben mensen zoals ik een mooi topic en die gasten een kut dag.
Pesters moet je altijd bij de zwakste strot grijpen en kapot makuhn omdat ze stiekem heel kwetsbaar zijn.
Ik ben geneigd om te denken dat hij er om doet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
uhm iedereen weet alles over Braddie en hij weet niks over hen
Sure maar aan 1 reactie kan je al genoeg weten hoe iemand in elkaar zit en zich voelt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
uhm iedereen weet alles over Braddie en hij weet niks over hen
Nee, hij wou mij maar toen 'ie me beter leerde kennen was ik blijkbaar toch niet goed genoeg voor hem.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nee Braddie is baas en stiekem wil jij zijn pik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |