quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:57 schreef Braddie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Die foto is gister gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto in December.![]()
Vechten?quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Spring zelf voor een trein. Hij heeft gelijk.
Nee, dat uiteraard niet. Komt wel.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je ook foto's van je nieuwe stopcontact?
quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:57 schreef Braddie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Die foto is gister gemaakt.Je bent iig een chromosoom aangekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto in December.
Waarom ontvlam je niet evenquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:34 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Je bent iig een chromosoom aangekomen.
Nouja, het bewijst wel weer hoe bekrompen jij bent. Aangezien ik nooit een man geweest ben. Maar dat was je allang duidelijk geworden tijdens onze gesprekken dat ik toch echt een meid ben. Maar goed, het maakt toch niet uit wat ik zeg of wat ik doe. Ook al laat ik me opereren, jij zult mij toch nooit accepteren.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, omdat je een man bent, en aangezien ik op vrouwen val is dat niet meer dan logisch dat je niet "Goed genoeg" voor mij bent. ( "Niet lullig bedoeld")
Grappig hoor, mensen online pesten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Toen hij erachter kwam dat jij geen vrouw bent?
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, het bewijst wel weer hoe bekrompen jij bent. Aangezien ik nooit een man geweest ben. Maar dat was je allang duidelijk geworden tijdens onze gesprekken dat ik toch echt een meid ben. Maar goed, het maakt toch niet uit wat ik zeg of wat ik doe. Ook al laat ik me opereren, jij zult mij toch nooit accepteren.
Het is geen pesten als het waar is.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Grappig hoor, mensen online pesten.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is geen pesten als het waar is.
welke molenwieken heb jij gekopt?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:40 schreef Braddie het volgende:
[..]Het is helemaal goed met je.
TransgendersPfffff
Je weet zelf waar ik mee bezig ben, en dan nog ga je me een man noemen. Dat vind ik behoorlijk bekrompen ja.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:40 schreef Braddie het volgende:
TransgendersPfffff
Nou ja, eerlijk is eerlijk, het is wel te zien dat hij afgevallen is. Ook al staat alleen zijn kop op de foto.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:41 schreef BlauweTijger het volgende:
_____________!
'kijk ik ben afgevallen en laat daarom alleen mijn hoofd zien'
Ben je toch ook?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je weet zelf waar ik mee bezig ben, en dan nog ga je me een man noemen. Dat vind ik behoorlijk bekrompen ja.
Waarom stop je dan steeds met FOK omdat mensen je dik noemen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is geen pesten als het waar is.
Kijk z'n kekke onderkin weg zijn danquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:41 schreef BlauweTijger het volgende:
_____________!
'kijk ik ben afgevallen en laat daarom alleen mijn hoofd zien'
Domme tokkie ben je ookquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:40 schreef Braddie het volgende:
TransgendersPfffff
Ja klopt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, eerlijk is eerlijk, het is wel te zien dat hij afgevallen is. Ook al staat alleen zijn kop op de foto.
True that.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, eerlijk is eerlijk, het is wel te zien dat hij afgevallen is. Ook al staat alleen zijn kop op de foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |