wat dan?quote:
neequote:
Jij bent Tommetje 15quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Tommetje 15 is een user die heel veel dezelfde topics maakte omdat deze werden dichtgegooid
Nopequote:
quote:
ja hequote:
Dat ligt eraan op welk gebied. Gelukkig heb ik mijn blauwe kleurtje om al het leed te compenseren.quote:
0 schoolquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt eraan op welk gebied. Gelukkig heb ik mijn blauwe kleurtje om al het leed te compenseren.
Oh en de zon schijnt
Jij ook nog altijd positief?
Wow. Ik ben bij nader inzien de meest gelukkigste persoon op aarde. Bedankt voor dit inzicht Sofquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:02 schreef supersof het volgende:
[..]
0 school
X vriendschap
- liefde
X gezondheid
X mentale gezondheid
X eten
X drinken
X familie
X huisdieren
X fok
hier, zet maar een kruisje ofzo waar het goed gaat. Ik dacht ik maak het wat makkelijker voor je.
met mij gaat wel goed ja
Wat betekent het streepje?quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Ik ben bij nader inzien de meest gelukkigste persoon op aarde. Bedankt voor dit inzicht Sof![]()
![]()
Gelukkig maarNog wat leuks op het programma voor dit weekend, of is het weer alleen even voldoende?
School... zit midden in een tentamenweek en... Diep van binnen weet ik het antwoord al maar dit weiger ik nog uit te sprekenquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat betekent het streepje?
En geen probleem![]()
Ga je nog wel door met school?
Ik ben alleen thuis, dat is al chill. Vanavond oppassen, is wel leuken jij?
Ga je stoppenquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
School... zit midden in een tentamenweek en... Diep van binnen weet ik het antwoord al maar dit weiger ik nog uit te spreken
En nee. Proberen wat te lezen/leren denk ik. Wel jammer. Had graag wat voor mijn verjaardag gedaan.
Oh en sterkte met het verkrijgen van het Wi-fi wachtwoord alvast
Wat betekent het streepje?quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
School... zit midden in een tentamenweek en... Diep van binnen weet ik het antwoord al maar dit weiger ik nog uit te spreken
En nee. Proberen wat te lezen/leren denk ik. Wel jammer. Had graag wat voor mijn verjaardag gedaan.
Oh en sterkte met het verkrijgen van het Wi-fi wachtwoord alvast
Hmmm.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:02 schreef supersof het volgende:
[..]
0 school
X vriendschap
0 liefde
0 gezondheid
0 mentale gezondheid
X eten
X drinken
0 familie
0 huisdieren
0 fok
hier, zet maar een kruisje ofzo waar het goed gaat. Ik dacht ik maak het wat makkelijker voor je.
met mij gaat wel goed ja
hmquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:02 schreef supersof het volgende:
[..]
0 school
X vriendschap
0 liefde
0 gezondheid
X mentale gezondheid
X eten
X drinken
X familie
X huisdieren
0 fok
met mij gaat wel goed ja
Nee :s :s Teveel invloed op mijn toekomstquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat betekent het streepje?
je kan alsnog wat voor je verjaardag doen toch?
Wachtwoord heb ik al gekregen een keer van die kinderen
En spreek het uit! !!
het leven is goedquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:02 schreef supersof het volgende:
(nvt) school
X vriendschap
X liefde
X gezondheid
0 mentale gezondheid
X eten
X drinken
0 familie
X huisdieren
X fok
hoezo gezondheid nietquote:
hoezo fok niet goed??quote:
Wat betekent het streepje?quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee :s :s Teveel invloed op mijn toekomst. Ik spreek het wel uit na de 'meivakantie'
Hooikoorts is een bitch, 24/7 blaffen op het momentquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:18 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo gezondheid niet
je leeft toch nog gezond
bij school moet gewoon een 0 staan dan hoorquote:
oh ja dat is wel kutquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hooikoorts is een bitch, 24/7 blaffen op het moment
hoezo school is niet negatief of positiefquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:19 schreef supersof het volgende:
[..]
bij school moet gewoon een 0 staan dan hoor
quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:18 schreef LETMEIN het volgende:
Ik weet niet meer of ik op de goede opleiding zit
Daarom ben je er ook elke dag, HAHAHAHA.quote:
hm ja okequote:Op zaterdag 12 april 2014 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo school is niet negatief of positief
Eigenlijk helemaal niks maar je weet dat ik je nieuwsgierigheid graag uitbuitquote:
Dan gaat het toch juist goed?quote:
jij ook, en jou boeit 't ook niet gok ik zoquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom ben je er ook elke dag, HAHAHAHA.
Sorry dat ik weer zo hard om m'n eigen grap moet lachen.
#wilfredgeneestylo
Ik zie de 0 meer als een soort "het zal wel" dan echt "slecht"quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk helemaal niks maar je weet dat ik je nieuwsgierigheid graag uitbuit
[..]
Dan gaat het toch juist goed?
Ik neem FOK! erg serieus, een goede post van LR kan mijn dag maken of breken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jij ook, en jou boeit 't ook niet gok ik zo
WAT BETEKENT HET STREEPJE!quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:21 schreef supersof het volgende:
X school
X vriendschap
~ liefde
X gezondheid
X mentale gezondheid
0 eten
X drinken
X familie
X huisdieren
X fok
de leef is goed
moet alleen boodschappen doen
Ik blijf mijn actie geniaal vindenquote:
EXA is gewoon één van de gezelligere fora.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat moet je daar dan? Je bent afgelopen jaar al geslaagd
Welke?quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WAT BETEKENT HET STREEPJE!
[..]
Ik blijf mijn actie geniaal vinden![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
EXA is gewoon één van de gezelligere fora.
dat is een streepje van ongeveer ~quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WAT BETEKENT HET STREEPJE!
[..]
Ik blijf mijn actie geniaal vinden![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Pax tot moderator gelobbyd wetende hoe graag 'iemand' anders het wilde
FOKKIEEEEEEquote:
Ik dacht er net aan dat hij dat zo graag wilde. Leuke troll wel.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
SOFFJAHquote:
quote:
werk zequote:
ik ben al klaar met werkenquote:
Helemaal niet?quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben al klaar met werken
moest wel vroeg starten en heb niet geslapen
Wat heb je dan gedaan?quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:31 schreef Fok-it het volgende:
Lafjes over je vriendin proberen te gaan zonder datze het merkt in haar slaap
Wat lees je?quote:
Dit scenario zag ik ooit in Dr.Phil. Die man deed het enkel uit verlatingsangst van zijn vrouw. Zolang ze zwanger was zou ze niet vertrekken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:31 schreef Fok-it het volgende:
Lafjes over je vriendin proberen te gaan zonder datze het merkt in haar slaap
Haha whutquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit scenario zag ik ooit in Dr.Phil. Die man deed het enkel uit verlatingsangst van zijn vrouw. Zolang ze zwanger was zou ze niet vertrekken.
Wat een sensatie was dat.
Ik snap hier niks van.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ayn Rand, misschien kan ik mijn vrije markt utopie binnenkort dan beter gaan verdedigen.quote:
Never heard of herquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ayn Rand, misschien kan ik mijn vrije markt utopie binnenkort dan beter gaan verdedigen.
Wellicht na een zeker aantal kinderen niet meer. Uitgerekt en alles.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha whut![]()
Lijkt me toch sterk dat je daar niet wakker van wordt
Atlas Shrugged zeker aan het lezen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Ayn_Rand
Ik moet ook echt weer meer lezen.quote:
van wiequote:Op zaterdag 12 april 2014 13:41 schreef Fok-it het volgende:
Het is gewoon zu viel. Ik moet nog zoveel boeken lezen.
Van mezelfquote:
Hahaquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb je die thuisstudie nog gehaald? of wat het ook was
Als ik geen werk kan vinden zal dat wel moeten ja.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Van plan om nog eens naar school te gaan?
anders gewoon hier komen wonen werken in winkelquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik geen werk kan vinden zal dat wel moeten ja.
Je bent 23 toch? Zijn genoeg die eerste jaars die 23 zijnquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik geen werk kan vinden zal dat wel moeten ja.
bij mn vriendin op studie iemand van 31quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je bent 23 toch? Zijn genoeg die eerste jaars die 23 zijn
24. Ja laatste hbo studie zat een gast die 28 was.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je bent 23 toch? Zijn genoeg die eerste jaars die 23 zijn
Dat zal wel uni zijn?quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bij mn vriendin op studie iemand van 31
ja lijkt me echt kut als je van 10 jaar arbeidersleef weer om moet schakelen naar studeerleefquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Tja, zal die wel eerst gewerkt hebben
Lijkt mij ookquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja lijkt me echt kut als je van 10 jaar arbeidersleef weer om moet schakelen naar studeerleef
0 schoolquote:
Kan niks aankruisenquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:51 schreef supersof het volgende:
[..]
0 school
0 vriendschap
0 liefde
0 gezondheid
0 mentale gezondheid
0 eten
0 drinken
0 familie
0 huisdieren
0 fok
vul in
Hahaquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:51 schreef supersof het volgende:
[..]
0 school
0 vriendschap
0 liefde
0 gezondheid
0 mentale gezondheid
0 eten
0 drinken
0 familie
0 huisdieren
0 fok
vul in
kan je beter dood zijnquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:57 schreef Ezell het volgende:
0 school
0 vriendschap
0 liefde
0 gezondheid
0 mentale gezondheid
0 eten
0 drinken
0 familie
0 huisdieren
0 fok
gewoon een 0 voor alles
Dat kan soms ook beter zijnquote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
gezondheid veranderen van een 8 in een 7
heb nu jeuk op mn hoofdhuid
Wat?quote:
ik maakte een grapjequote:
Ja weet ikquote:
Sidney Gquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:01 schreef supersof het volgende:
misschien kom je wel terug als een heel goed iemand en word je rijke tatta
no mang hoeft nietquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:01 schreef supersof het volgende:
misschien kom je wel terug als een heel goed iemand en word je rijke tatta
Als je niks te eten hebt en een arme zwerver bent zet je een 3 neer natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:03 schreef Ezell het volgende:
maar sof, hoe moet je eten en drinken aankruisen? die snapte ik niet
quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je niks te eten hebt en een arme zwerver bent zet je een 3 neer natuurlijk.
0 tochquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je niks te eten hebt en een arme zwerver bent zet je een 3 neer natuurlijk.
nou, het gaat erom of je tevreden bent over die dingenquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:03 schreef Ezell het volgende:
maar sof, hoe moet je eten en drinken aankruisen? die snapte ik niet
Ik krijg zo loempia's geloof ikquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:06 schreef supersof het volgende:
Of als je lekker eten hebt zet je een X en als je geen hebt 0
Patatquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:10 schreef Fok-it het volgende:
Mixed grill: spies van Angusbiefstuk, varkenshaas en maiskipfilet, begeleid door knoflooksaus, zoetzure koolsalade met kerrie en paprika en rozemarijnaardappeltjes
Spaghetti met gamba’s, mosselen, coquille, tomaten-basilicumsaus en geroosterde groenten Twee sliptongen in roomboter gebakken met gestoofde krieltjes, groene asperges en Hollandaisesaus
Schotse varkens rib-roast, gegratineerd met een parmezaankorst, aardappelgratin met parmaham, geserveerd met seizoengroente en knoflookjus
Wakadori-kip, gefrituurd in tempura met oosterse wokgroente, cashewnoten, afgeblust met tai-soy saus en chili-koriandersaus
Griekse moussaka met aubergine, tomaat en feta-kaas met gefrituurde rode uienringen (vegetarisch)
Romige gnocchi, gevuld met pompoen, geserveerd met jonge spinazie, groene asperges en lente-uitjes (vegetarisch)
Tournedos met rösti van aardappel en rode ui, haricots verts, paddenstoelen en rode wijnsaus (+ ¤ 6,95 )
Wat zal ik vanavond eens eten?
Hoe vaak ga jij uit eten kerelquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:10 schreef Fok-it het volgende:
Mixed grill: spies van Angusbiefstuk, varkenshaas en maiskipfilet, begeleid door knoflooksaus, zoetzure koolsalade met kerrie en paprika en rozemarijnaardappeltjes
Spaghetti met gamba’s, mosselen, coquille, tomaten-basilicumsaus en geroosterde groenten Twee sliptongen in roomboter gebakken met gestoofde krieltjes, groene asperges en Hollandaisesaus
Schotse varkens rib-roast, gegratineerd met een parmezaankorst, aardappelgratin met parmaham, geserveerd met seizoengroente en knoflookjus
Wakadori-kip, gefrituurd in tempura met oosterse wokgroente, cashewnoten, afgeblust met tai-soy saus en chili-koriandersaus
Griekse moussaka met aubergine, tomaat en feta-kaas met gefrituurde rode uienringen (vegetarisch)
Romige gnocchi, gevuld met pompoen, geserveerd met jonge spinazie, groene asperges en lente-uitjes (vegetarisch)
Tournedos met rösti van aardappel en rode ui, haricots verts, paddenstoelen en rode wijnsaus (+ ¤ 6,95 )
Valt wel mee hoorquote:
ik vind het allemaal niet lekker denk ikquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:10 schreef Fok-it het volgende:
De leefquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor1 keer per maand ofzo?
ZIjn toch gewoon normale gerechtenquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind het allemaal niet lekker denk ik
quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:12 schreef Toto69 het volgende:
Ik ging in Lissabon zelden uit eten
1x gedaan geloof ik
at ik hamburgers met patat
nou woesh
Ja, maar ik lust dat niet.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ZIjn toch gewoon normale gerechten?
Klopt, kan ik ook vrij weinig aan doen. Ik at uiteindelijk wel groente en shit dus het valt nog wel mee ook.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij echt om te huilen met eten![]()
Moussaka lust je wel hoor. Is vega en best lekkerquote:
wat is het dan?quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moussaka lust je wel hoor. Is vega en best lekker
Zit toch gehakt in?quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moussaka lust je wel hoor. Is vega en best lekker
Ja.quote:
Soort lasagna alleen dan met aardappelgratin iets,met tomaten en aubergines en lekkere sausquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:15 schreef Dagoduck het volgende:
Tzatziki (zoals ze het in Griekenland maken).
ik lust geen auberginesquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Soort lasagna alleen dan met aardappelgratin iets,met tomaten en aubergines en lekkere saus
Dat kan ik je niet kwalijk nemenquote:
Valt opzich mee hoor.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:17 schreef Dagoduck het volgende:
Stom is dat, dat dat eten hier minder smaakt
Sinds wanneer bet jij?quote:
Ik bedoel thuis vergeleken met in dat land zelf, dan heb je toch de hele sfeer en alles erbijquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt opzich mee hoor.
Ik eet bijvoorbeeld lekkerder Indiaas eten thuis dan in een restaurant
Ja true.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik bedoel thuis vergeleken met in dat land zelf, dan heb je toch de hele sfeer en alles erbij
Ja, dacht dat je gestopt wasquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:20 schreef Insomnia_ het volgende:
had vannacht perongeluk vriendin geschopt bedenk ik me opeens
kreeg kramp in kuit
Herkenbaarquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat is kut he
Heb je te weinig gedronken. Had ik vroeger best vaak
ga je echt door de grond
ik ook wel 1 keer per week ofzo.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat is kut he
Heb je te weinig gedronken. Had ik vroeger best vaak
ga je echt door de grond
Alweer bijna 6 maanden geleden dat ik in Griekenland ben geweestquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja true.
Lekker Mythos biertje erbij
is vies hequote:
Heerlijk land om heen te gaanquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alweer bijna 6 maanden geleden dat ik in Griekenland ben geweestEn aan de Mythos zat. Wordt weer eens tijd.
Dat vind ikecht heel ranzigquote:
Geen dank.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:51 schreef supersof het volgende:
[..]
1 school
8 vriendschap
6 liefde
8 gezondheid
7 mentale gezondheid (Al stellen vele dat dit rond een 2 bungelt)
9 eten
7 drinken
7 familie
7 huisdieren
8 fok
"GAAT HET WEL?!?!?!??!?quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
7 mentale gezondheid (Al stellen vele dat dit rond een 2 bungelt )
Dat soort dingen ja. Kan ik het helpen dat mijn brein op een hoger niveau functioneert dan mijn omgeving :squote:
Je smaak veranderd ook om de 7 jaar hequote:Op zaterdag 12 april 2014 14:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gister geprobeerd vond opeens wel lekker
wutquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je smaak veranderd ook om de 7 jaar he
de rest vind ik nog viesquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je smaak veranderd ook om de 7 jaar he
Is zoquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Gister bijna topic in SEX geopend, dan was ik echt alle schaamte voorbij.
gadverdammequote:
Bij nader inzien ga ik dit niet hier publiekelijk op het forum zetten.quote:
bedanktquote:
Nu al erectieproblemen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij nader inzien ga ik dit niet hier publiekelijk op het forum zetten.
lol watquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee wel een ander probleem nu ik niet meer drink
Ondernemer worden zekerquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:27 schreef LETMEIN het volgende:
Jongens, ik ga denk ik andere opleiding doen
Is dat opeens een nieuwe hype ofzo?quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:27 schreef LETMEIN het volgende:
dit doe je alleen omdat iedereen dat hier doetquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:27 schreef LETMEIN het volgende:
Ik laat een diagnose van een chronische burn-out constateren en ga de plantsoendienst in bij de Sociale werkplaats. Niks geen nieuwe opleidingquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:28 schreef supersof het volgende:
[..]
dit doe je alleen omdat iedereen dat hier doet
Gewoon gaan werken eerst om die WW te beurenquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik laat een diagnose van een chronische burn-out constateren en ga de plantsoendienst in bij de Sociale werkplaats. Niks geen nieuwe opleiding
Broodje kroket voor 30 cent in de kantine
dat is nog eend de leefquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik laat een diagnose van een chronische burn-out constateren en ga de plantsoendienst in bij de Sociale werkplaats. Niks geen nieuwe opleiding
Broodje kroket voor 30 cent in de kantine
quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:28 schreef supersof het volgende:
[..]
dit doe je alleen omdat iedereen dat hier doet
quote:
Technische Bedrijfskundequote:
Toen ik dit las wist ik hetquote:
Lijkt me ook wel leuke studie opzich.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Toen ik dit las wist ik het
Deze opleiding richt zich op het snijvlak van management en technologie. In een dynamische omgeving waar ondernemen complex en uitdagend is, daar voel jij je thuis.
Zal er ook vast wel in een soort WO studie zijn of nietquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel leuke studie opzich.
Wat ik nu doe is ook wel leuk, maar mis echt het raakvlak met management en technologie.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:34 schreef Insomnia_ het volgende:
interessanter dan wat je nu doet denk ik in ieder geval
quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets, maar in een andere context.
ja zoietsquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets, maar in een andere context.
wat?quote:
nee ik had gewoon geen idee wat het zou zijnquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:51 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik had gewoon geen idee wat het zou zijn
en dat plaatje was grappig
ook al kende ik hem al
denk aan spatiequote:Op zaterdag 12 april 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon aan iets anders denken. Los van mij dan, anders wordt het helemaal kort
Aan iets anders denken is niet zo'n probleem met mijn concentratie spannequote:Op zaterdag 12 april 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon aan iets anders denken. Los van mij dan, anders wordt het helemaal kort
Ik kan enkel dromen van Spatie zijn looksquote:Op zaterdag 12 april 2014 15:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
spatie, lr, spatie, lr... bijna hetzelfde!
? watquote:
meen je dat?quote:
jcquote:
okequote:
toto we hebben onze anniversary niet kunnen vierenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haieen nieuweling in JNG, niet op FOK.
ehquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij gaat naar HU toch? Worden we kamergenootjes.
hoe gaat het?quote:
eh nee wtfquote:
vond je mij ook debiel?quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
echt veel debielen in jng waren er toen
Huisgenootjes kan welquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:15 schreef supersof het volgende:
[..]
eh nee wtf
ik ga niet met jou wonen debiel
wat snap je niet aan het woord 'nee'.quote:
Ik snap niet waarom je zo afstandelijk doetquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:16 schreef supersof het volgende:
[..]
wat snap je niet aan het woord 'nee'.
Oh dat was gister jaquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:14 schreef supersof het volgende:
[..]
toto we hebben onze anniversary niet kunnen vieren
Wist je dat dan?quote:
Soms moet de liefde geforceerd worden LMI. 'Nee' opvatten als een 'ja' is al een goed begin. Zet hem op tijger.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je zo afstandelijk doet
Ik wist de dag ook niet meerquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja wel ongeveer, maar niet precies die dag.
Houd. Op.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms moet de liefde geforceerd worden LMI. 'Nee' opvatten als een 'ja' is al een goed begin. Zet hem op tijger.
LMI is meer als een leeuw.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms moet de liefde geforceerd worden LMI. 'Nee' opvatten als een 'ja' is al een goed begin. Zet hem op tijger.
Dat denkt iedereenquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wist de dag ook niet meer
ik dacht eerst echt dat je een oude man was
domquote:
Hij heeft ook wel de slinksheid van een panter. Sof heeft het maar getroffenquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel de slinksheid van een panter. Sof heeft het maar getroffen
Ik ben jaloers op die meid!quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel de slinksheid van een panter. Sof heeft het maar getroffen
Door deze quotemelding moest ik George Harrison - While My Guitar Gently Weeps weer opzetten
van lb moest ik het laten staanquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:28 schreef Toto69 het volgende:
#FREEFOK-IT #FREEFOK-IT #FREEFOK-IT #FREEFOK-IT #FREEFOK-IT #FREEFOK-IT #FREEFOK-IT #FREEFOK-IT #FREEFOK-IT #FREEFOK-IT
Hij is allang vrij sofje
LittleBrowniequote:Op zaterdag 12 april 2014 17:29 schreef supersof het volgende:
[..]
van lb moest ik het laten staan
fuck alles
Je zit wel een beetje met de tweede garnituur van FOK! op deze wijze ja... Gelukkig laat jij je hier niet door uit het veld slaan en neem je genoegen met iets minder perfectiequote:Op zaterdag 12 april 2014 17:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op die meid!
En goede keuze.
ja goedquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja. ging discussiëren met m'n opa en tante
mijn oma was in slaap gevallen
Bedankt maatje!quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zit wel een beetje met de tweede garnituur van FOK! op deze wijze ja... Gelukkig laat jij je hier niet door uit het veld slaan en neem je genoegen met iets minder perfectie
LMI
het is zu spät jaquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zit wel een beetje met de tweede garnituur van FOK! op deze wijze ja... Gelukkig laat jij je hier niet door uit het veld slaan en neem je genoegen met iets minder perfectie
LMI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |