wat dan?quote:
neequote:
Jij bent Tommetje 15quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Tommetje 15 is een user die heel veel dezelfde topics maakte omdat deze werden dichtgegooid
Nopequote:
quote:
ja hequote:
Dat ligt eraan op welk gebied. Gelukkig heb ik mijn blauwe kleurtje om al het leed te compenseren.quote:
0 schoolquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt eraan op welk gebied. Gelukkig heb ik mijn blauwe kleurtje om al het leed te compenseren.
Oh en de zon schijnt
Jij ook nog altijd positief?
Wow. Ik ben bij nader inzien de meest gelukkigste persoon op aarde. Bedankt voor dit inzicht Sofquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:02 schreef supersof het volgende:
[..]
0 school
X vriendschap
- liefde
X gezondheid
X mentale gezondheid
X eten
X drinken
X familie
X huisdieren
X fok
hier, zet maar een kruisje ofzo waar het goed gaat. Ik dacht ik maak het wat makkelijker voor je.
met mij gaat wel goed ja
Wat betekent het streepje?quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Ik ben bij nader inzien de meest gelukkigste persoon op aarde. Bedankt voor dit inzicht Sof![]()
![]()
Gelukkig maarNog wat leuks op het programma voor dit weekend, of is het weer alleen even voldoende?
School... zit midden in een tentamenweek en... Diep van binnen weet ik het antwoord al maar dit weiger ik nog uit te sprekenquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat betekent het streepje?
En geen probleem![]()
Ga je nog wel door met school?
Ik ben alleen thuis, dat is al chill. Vanavond oppassen, is wel leuken jij?
Ga je stoppenquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
School... zit midden in een tentamenweek en... Diep van binnen weet ik het antwoord al maar dit weiger ik nog uit te spreken
En nee. Proberen wat te lezen/leren denk ik. Wel jammer. Had graag wat voor mijn verjaardag gedaan.
Oh en sterkte met het verkrijgen van het Wi-fi wachtwoord alvast
Wat betekent het streepje?quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
School... zit midden in een tentamenweek en... Diep van binnen weet ik het antwoord al maar dit weiger ik nog uit te spreken
En nee. Proberen wat te lezen/leren denk ik. Wel jammer. Had graag wat voor mijn verjaardag gedaan.
Oh en sterkte met het verkrijgen van het Wi-fi wachtwoord alvast
Hmmm.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:02 schreef supersof het volgende:
[..]
0 school
X vriendschap
0 liefde
0 gezondheid
0 mentale gezondheid
X eten
X drinken
0 familie
0 huisdieren
0 fok
hier, zet maar een kruisje ofzo waar het goed gaat. Ik dacht ik maak het wat makkelijker voor je.
met mij gaat wel goed ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |