nee ik had gewoon geen idee wat het zou zijnquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:51 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik had gewoon geen idee wat het zou zijn
en dat plaatje was grappig
ook al kende ik hem al
denk aan spatiequote:Op zaterdag 12 april 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon aan iets anders denken. Los van mij dan, anders wordt het helemaal kort
Aan iets anders denken is niet zo'n probleem met mijn concentratie spannequote:Op zaterdag 12 april 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon aan iets anders denken. Los van mij dan, anders wordt het helemaal kort
Ik kan enkel dromen van Spatie zijn looksquote:Op zaterdag 12 april 2014 15:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
spatie, lr, spatie, lr... bijna hetzelfde!
? watquote:
meen je dat?quote:
jcquote:
okequote:
toto we hebben onze anniversary niet kunnen vierenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haieen nieuweling in JNG, niet op FOK.
ehquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij gaat naar HU toch? Worden we kamergenootjes.
hoe gaat het?quote:
eh nee wtfquote:
vond je mij ook debiel?quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
echt veel debielen in jng waren er toen
Huisgenootjes kan welquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:15 schreef supersof het volgende:
[..]
eh nee wtf
ik ga niet met jou wonen debiel
wat snap je niet aan het woord 'nee'.quote:
Ik snap niet waarom je zo afstandelijk doetquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:16 schreef supersof het volgende:
[..]
wat snap je niet aan het woord 'nee'.
Oh dat was gister jaquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:14 schreef supersof het volgende:
[..]
toto we hebben onze anniversary niet kunnen vieren
Wist je dat dan?quote:
Soms moet de liefde geforceerd worden LMI. 'Nee' opvatten als een 'ja' is al een goed begin. Zet hem op tijger.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je zo afstandelijk doet
Ik wist de dag ook niet meerquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja wel ongeveer, maar niet precies die dag.
Houd. Op.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms moet de liefde geforceerd worden LMI. 'Nee' opvatten als een 'ja' is al een goed begin. Zet hem op tijger.
LMI is meer als een leeuw.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms moet de liefde geforceerd worden LMI. 'Nee' opvatten als een 'ja' is al een goed begin. Zet hem op tijger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |