Ik wist de dag ook niet meerquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja wel ongeveer, maar niet precies die dag.
Houd. Op.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms moet de liefde geforceerd worden LMI. 'Nee' opvatten als een 'ja' is al een goed begin. Zet hem op tijger.
LMI is meer als een leeuw.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms moet de liefde geforceerd worden LMI. 'Nee' opvatten als een 'ja' is al een goed begin. Zet hem op tijger.
Dat denkt iedereenquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wist de dag ook niet meer
ik dacht eerst echt dat je een oude man was
domquote:
Hij heeft ook wel de slinksheid van een panter. Sof heeft het maar getroffenquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel de slinksheid van een panter. Sof heeft het maar getroffen
Ik ben jaloers op die meid!quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel de slinksheid van een panter. Sof heeft het maar getroffen
Door deze quotemelding moest ik George Harrison - While My Guitar Gently Weeps weer opzetten
van lb moest ik het laten staanquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:28 schreef Toto69 het volgende:
#FREEFOK-IT #FREEFOK-IT #FREEFOK-IT #FREEFOK-IT #FREEFOK-IT #FREEFOK-IT #FREEFOK-IT #FREEFOK-IT #FREEFOK-IT #FREEFOK-IT
Hij is allang vrij sofje
LittleBrowniequote:Op zaterdag 12 april 2014 17:29 schreef supersof het volgende:
[..]
van lb moest ik het laten staan
fuck alles
Je zit wel een beetje met de tweede garnituur van FOK! op deze wijze ja... Gelukkig laat jij je hier niet door uit het veld slaan en neem je genoegen met iets minder perfectiequote:Op zaterdag 12 april 2014 17:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op die meid!
En goede keuze.
ja goedquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja. ging discussiëren met m'n opa en tante
mijn oma was in slaap gevallen
Bedankt maatje!quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zit wel een beetje met de tweede garnituur van FOK! op deze wijze ja... Gelukkig laat jij je hier niet door uit het veld slaan en neem je genoegen met iets minder perfectie
LMI
het is zu spät jaquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zit wel een beetje met de tweede garnituur van FOK! op deze wijze ja... Gelukkig laat jij je hier niet door uit het veld slaan en neem je genoegen met iets minder perfectie
LMI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |