quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Gister bijna topic in SEX geopend, dan was ik echt alle schaamte voorbij.
gadverdammequote:
Bij nader inzien ga ik dit niet hier publiekelijk op het forum zetten.quote:
bedanktquote:
Nu al erectieproblemen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij nader inzien ga ik dit niet hier publiekelijk op het forum zetten.
lol watquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee wel een ander probleem nu ik niet meer drink
Ondernemer worden zekerquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:27 schreef LETMEIN het volgende:
Jongens, ik ga denk ik andere opleiding doen
Is dat opeens een nieuwe hype ofzo?quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:27 schreef LETMEIN het volgende:
dit doe je alleen omdat iedereen dat hier doetquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:27 schreef LETMEIN het volgende:
Ik laat een diagnose van een chronische burn-out constateren en ga de plantsoendienst in bij de Sociale werkplaats. Niks geen nieuwe opleidingquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:28 schreef supersof het volgende:
[..]
dit doe je alleen omdat iedereen dat hier doet
Gewoon gaan werken eerst om die WW te beurenquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik laat een diagnose van een chronische burn-out constateren en ga de plantsoendienst in bij de Sociale werkplaats. Niks geen nieuwe opleiding
Broodje kroket voor 30 cent in de kantine
dat is nog eend de leefquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik laat een diagnose van een chronische burn-out constateren en ga de plantsoendienst in bij de Sociale werkplaats. Niks geen nieuwe opleiding
Broodje kroket voor 30 cent in de kantine
quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:28 schreef supersof het volgende:
[..]
dit doe je alleen omdat iedereen dat hier doet
quote:
Technische Bedrijfskundequote:
Toen ik dit las wist ik hetquote:
Lijkt me ook wel leuke studie opzich.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Toen ik dit las wist ik het
Deze opleiding richt zich op het snijvlak van management en technologie. In een dynamische omgeving waar ondernemen complex en uitdagend is, daar voel jij je thuis.
Zal er ook vast wel in een soort WO studie zijn of nietquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel leuke studie opzich.
Wat ik nu doe is ook wel leuk, maar mis echt het raakvlak met management en technologie.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:34 schreef Insomnia_ het volgende:
interessanter dan wat je nu doet denk ik in ieder geval
quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets, maar in een andere context.
ja zoietsquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets, maar in een andere context.
wat?quote:
nee ik had gewoon geen idee wat het zou zijnquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:51 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik had gewoon geen idee wat het zou zijn
en dat plaatje was grappig
ook al kende ik hem al
denk aan spatiequote:Op zaterdag 12 april 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon aan iets anders denken. Los van mij dan, anders wordt het helemaal kort
Aan iets anders denken is niet zo'n probleem met mijn concentratie spannequote:Op zaterdag 12 april 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon aan iets anders denken. Los van mij dan, anders wordt het helemaal kort
Ik kan enkel dromen van Spatie zijn looksquote:Op zaterdag 12 april 2014 15:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
spatie, lr, spatie, lr... bijna hetzelfde!
? watquote:
meen je dat?quote:
jcquote:
okequote:
toto we hebben onze anniversary niet kunnen vierenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haieen nieuweling in JNG, niet op FOK.
ehquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij gaat naar HU toch? Worden we kamergenootjes.
hoe gaat het?quote:
eh nee wtfquote:
vond je mij ook debiel?quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
echt veel debielen in jng waren er toen
Huisgenootjes kan welquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:15 schreef supersof het volgende:
[..]
eh nee wtf
ik ga niet met jou wonen debiel
wat snap je niet aan het woord 'nee'.quote:
Ik snap niet waarom je zo afstandelijk doetquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:16 schreef supersof het volgende:
[..]
wat snap je niet aan het woord 'nee'.
Oh dat was gister jaquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:14 schreef supersof het volgende:
[..]
toto we hebben onze anniversary niet kunnen vieren
Wist je dat dan?quote:
Soms moet de liefde geforceerd worden LMI. 'Nee' opvatten als een 'ja' is al een goed begin. Zet hem op tijger.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je zo afstandelijk doet
Ik wist de dag ook niet meerquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja wel ongeveer, maar niet precies die dag.
Houd. Op.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms moet de liefde geforceerd worden LMI. 'Nee' opvatten als een 'ja' is al een goed begin. Zet hem op tijger.
LMI is meer als een leeuw.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms moet de liefde geforceerd worden LMI. 'Nee' opvatten als een 'ja' is al een goed begin. Zet hem op tijger.
Dat denkt iedereenquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wist de dag ook niet meer
ik dacht eerst echt dat je een oude man was
domquote:
Hij heeft ook wel de slinksheid van een panter. Sof heeft het maar getroffenquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel de slinksheid van een panter. Sof heeft het maar getroffen
Ik ben jaloers op die meid!quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel de slinksheid van een panter. Sof heeft het maar getroffen
Door deze quotemelding moest ik George Harrison - While My Guitar Gently Weeps weer opzetten
van lb moest ik het laten staanquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:28 schreef Toto69 het volgende:
#FREEFOK-IT #FREEFOK-IT #FREEFOK-IT #FREEFOK-IT #FREEFOK-IT #FREEFOK-IT #FREEFOK-IT #FREEFOK-IT #FREEFOK-IT #FREEFOK-IT
Hij is allang vrij sofje
LittleBrowniequote:Op zaterdag 12 april 2014 17:29 schreef supersof het volgende:
[..]
van lb moest ik het laten staan
fuck alles
Je zit wel een beetje met de tweede garnituur van FOK! op deze wijze ja... Gelukkig laat jij je hier niet door uit het veld slaan en neem je genoegen met iets minder perfectiequote:Op zaterdag 12 april 2014 17:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op die meid!
En goede keuze.
ja goedquote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja. ging discussiëren met m'n opa en tante
mijn oma was in slaap gevallen
Bedankt maatje!quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zit wel een beetje met de tweede garnituur van FOK! op deze wijze ja... Gelukkig laat jij je hier niet door uit het veld slaan en neem je genoegen met iets minder perfectie
LMI
het is zu spät jaquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zit wel een beetje met de tweede garnituur van FOK! op deze wijze ja... Gelukkig laat jij je hier niet door uit het veld slaan en neem je genoegen met iets minder perfectie
LMI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |