quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:31 schreef Fok-it het volgende:
Lafjes over je vriendin proberen te gaan zonder datze het merkt in haar slaap
Wat lees je?quote:
Dit scenario zag ik ooit in Dr.Phil. Die man deed het enkel uit verlatingsangst van zijn vrouw. Zolang ze zwanger was zou ze niet vertrekken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:31 schreef Fok-it het volgende:
Lafjes over je vriendin proberen te gaan zonder datze het merkt in haar slaap
Haha whutquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit scenario zag ik ooit in Dr.Phil. Die man deed het enkel uit verlatingsangst van zijn vrouw. Zolang ze zwanger was zou ze niet vertrekken.
Wat een sensatie was dat.
Ik snap hier niks van.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Pax tot moderator gelobbyd wetende hoe graag 'iemand' anders het wilde
Ayn Rand, misschien kan ik mijn vrije markt utopie binnenkort dan beter gaan verdedigen.quote:
Never heard of herquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ayn Rand, misschien kan ik mijn vrije markt utopie binnenkort dan beter gaan verdedigen.
Wellicht na een zeker aantal kinderen niet meer. Uitgerekt en alles.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha whut![]()
Lijkt me toch sterk dat je daar niet wakker van wordt
Atlas Shrugged zeker aan het lezen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Ayn_Rand
Ik moet ook echt weer meer lezen.quote:
van wiequote:Op zaterdag 12 april 2014 13:41 schreef Fok-it het volgende:
Het is gewoon zu viel. Ik moet nog zoveel boeken lezen.
Van mezelfquote:
Hahaquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb je die thuisstudie nog gehaald? of wat het ook was
Als ik geen werk kan vinden zal dat wel moeten ja.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Van plan om nog eens naar school te gaan?
anders gewoon hier komen wonen werken in winkelquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik geen werk kan vinden zal dat wel moeten ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |