quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
gezondheid veranderen van een 8 in een 7
heb nu jeuk op mn hoofdhuid
Wat?quote:
ik maakte een grapjequote:
Ja weet ikquote:
Sidney Gquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:01 schreef supersof het volgende:
misschien kom je wel terug als een heel goed iemand en word je rijke tatta
no mang hoeft nietquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:01 schreef supersof het volgende:
misschien kom je wel terug als een heel goed iemand en word je rijke tatta
Als je niks te eten hebt en een arme zwerver bent zet je een 3 neer natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:03 schreef Ezell het volgende:
maar sof, hoe moet je eten en drinken aankruisen? die snapte ik niet
quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je niks te eten hebt en een arme zwerver bent zet je een 3 neer natuurlijk.
0 tochquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je niks te eten hebt en een arme zwerver bent zet je een 3 neer natuurlijk.
nou, het gaat erom of je tevreden bent over die dingenquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:03 schreef Ezell het volgende:
maar sof, hoe moet je eten en drinken aankruisen? die snapte ik niet
Ik krijg zo loempia's geloof ikquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:06 schreef supersof het volgende:
Of als je lekker eten hebt zet je een X en als je geen hebt 0
Patatquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:10 schreef Fok-it het volgende:
Mixed grill: spies van Angusbiefstuk, varkenshaas en maiskipfilet, begeleid door knoflooksaus, zoetzure koolsalade met kerrie en paprika en rozemarijnaardappeltjes
Spaghetti met gamba’s, mosselen, coquille, tomaten-basilicumsaus en geroosterde groenten Twee sliptongen in roomboter gebakken met gestoofde krieltjes, groene asperges en Hollandaisesaus
Schotse varkens rib-roast, gegratineerd met een parmezaankorst, aardappelgratin met parmaham, geserveerd met seizoengroente en knoflookjus
Wakadori-kip, gefrituurd in tempura met oosterse wokgroente, cashewnoten, afgeblust met tai-soy saus en chili-koriandersaus
Griekse moussaka met aubergine, tomaat en feta-kaas met gefrituurde rode uienringen (vegetarisch)
Romige gnocchi, gevuld met pompoen, geserveerd met jonge spinazie, groene asperges en lente-uitjes (vegetarisch)
Tournedos met rösti van aardappel en rode ui, haricots verts, paddenstoelen en rode wijnsaus (+ ¤ 6,95 )
Wat zal ik vanavond eens eten?
Hoe vaak ga jij uit eten kerelquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:10 schreef Fok-it het volgende:
Mixed grill: spies van Angusbiefstuk, varkenshaas en maiskipfilet, begeleid door knoflooksaus, zoetzure koolsalade met kerrie en paprika en rozemarijnaardappeltjes
Spaghetti met gamba’s, mosselen, coquille, tomaten-basilicumsaus en geroosterde groenten Twee sliptongen in roomboter gebakken met gestoofde krieltjes, groene asperges en Hollandaisesaus
Schotse varkens rib-roast, gegratineerd met een parmezaankorst, aardappelgratin met parmaham, geserveerd met seizoengroente en knoflookjus
Wakadori-kip, gefrituurd in tempura met oosterse wokgroente, cashewnoten, afgeblust met tai-soy saus en chili-koriandersaus
Griekse moussaka met aubergine, tomaat en feta-kaas met gefrituurde rode uienringen (vegetarisch)
Romige gnocchi, gevuld met pompoen, geserveerd met jonge spinazie, groene asperges en lente-uitjes (vegetarisch)
Tournedos met rösti van aardappel en rode ui, haricots verts, paddenstoelen en rode wijnsaus (+ ¤ 6,95 )
Wat zal ik vanavond eens eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |