Maak je nooit een vriendelijk praatje ofzo?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kijk zo echt vrijwel nooit nara personeelIk wil gewoon m'n spullen hebben
Bagels & Chili con carne beans?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:20 schreef LeBeau het volgende:
Ik haat trouwens ook koffie, dus voor mij is het Bagels & Niks.
Ik haat toevallig ook praktisch alle bonen (en dingen die erop lijken, zoals erwten).quote:
Koffie is essentieel voor mij.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:20 schreef LeBeau het volgende:
Ik haat trouwens ook koffie, dus voor mij is het Bagels & Niks.
Wel godverdommequote:
Tony Neef doet trouwens Oaken (de homopappa)quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:13 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ik zal hem nu eens in 't Nederlands laten lopen!
Ik heb daar lang niet altijd zin in, maar ben verder gewoon heel vriendelijk tegen ze hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:22 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je geen vriendelijk gesprekje aanknoopt.
Typischquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tony Neef doet trouwens Oaken (de homopappa)Da's het enige wat ik weet
En Carlo Olaf geloof ik.
Ja, dit vind ik echt ZO stom.quote:
Buitenrandstedelijk ruimteoverschot.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:26 schreef Ang3l het volgende:
Overigens gisteren mijn 812ste DVD binnengekregen
Mijn kasten puilen uit...........
quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:27 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Buitenrandstedelijk ruimteoverschot..
Staan die ook op de DVD? Want ik zie bij dit soort films nl al helemaaaaaaaaal geen beeld-toegevoegde waarde van blueray tov dvd. Plus dat mijn disney collectie allemala dvd's zijn en deze dan uit de toon zou vallenquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:29 schreef Dirk. het volgende:
Die all-singing-all-dancing making of featurette is ook echt hiiiiilarisch..
[ afbeelding ]
Ik heb een paar weken geleden een excelbestand gemaakt met al mijn media, want ik wil nog weleens dingen dubbel kopen. Maar het zijn er maar 300 of zo.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:26 schreef Ang3l het volgende:
Overigens gisteren mijn 812ste DVD binnengekregen
Mijn kasten puilen uit...........
Jonathan Groffquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:29 schreef Dirk. het volgende:
Die all-singing-all-dancing making of featurette is ook echt hiiiiilarisch..
[ afbeelding ]
Die heb ik dus idd ook eentje gemaakt, want ik heb ook wel eens dubbel gekochtquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken geleden een excelbestand gemaakt met al mijn media, want ik wil nog weleens dingen dubbel kopen. Maar het zijn er maar 300 of zo.
Ik weet dan 9 van de 10 keer niet wat ik moet doen. Een tijd terug was ik bij de Sting en werd ik door een verkoper aangesproken over m'n Calvin Klein tas. Volgens mij was ik nogal kortaf, want ik ben helemaal niet van de aandacht.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In t geval van de schoenenjongen was t trouwens schoenenjongen die met MIJ begon te praten, omdat hij de lowlands-bandjes om mijn pols zag en zelf ook was geweest.
Hahahaha, die plee!!quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:29 schreef Ang3l het volgende:
Dirk, ik doelde overigens hier op:
http://www.vice.com/nl/re(...)mse-horeca-te-werken
Ik voelde me schuldig, want ik hield hem van zijn werk af en z'n baas keek.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik weet dan 9 van de 10 keer niet wat ik moet doen. Een tijd terug was ik bij de Sting en werd ik door een verkoper aangesproken over m'n Calvin Klein tas. Volgens mij was ik nogal kortaf, want ik ben helemaal niet van de aandacht.
Je ziet de toegevoegde waarde níet van 1080 pixels ten op zichte van 640 pixels bij zo'n digitaal gemaakte animatiefilm?! Now breaks my wooden shoe.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:30 schreef Ang3l het volgende:
Staan die ook op de DVD? Want ik zie bij dit soort films nl al helemaaaaaaaaal geen beeld-toegevoegde waarde van blueray tov dvd. Plus dat mijn disney collectie allemala dvd's zijn en deze dan uit de toon zou vallen
Ik moest lachen om een opmerking van iemand daar: Klanten?! Klanten?! Je moeder heeft klanten! In de horeca heb je gasten!!quote:
Nee. Echt niet. Ik vind 640 d'r al strak genoeg uitzien en bovendien gaat t mij om het verhaal en de liedjes en zoquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:37 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Je ziet de toegevoegde waarde níet van 1080 pixels ten op zichte van 640 pixels bij zo'n digitaal gemaakte animatiefilm?! Now breaks my wooden shoe..
O ja, ouders. Da's ook wel mijn reden voor dvd > blue ray: Ik leen nogal vaak dingen uit en geen mens heeft blue ray in mijn omgeving, tenzij ze net als ik een PS3 hebbenquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:41 schreef Dirk. het volgende:
Snowman was echt afgrijselijk nu net in 't NL, First Time In Forever is beter te doen. De gesproken stukken gaan prima. Dit wordt 'm wel met mijn ouders, denk ik.
Ze kijkt voor de tieten en de seks.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Anders kon mama niet naar onthoofdingen bij Game of Thrones kijken!
Kwestie van smaak misschien, want ik vind 't een lust voor het oog. Of hoe groot is jouw TV eigenlijk? De onze is, ehhh,quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:39 schreef Ang3l het volgende:
Nee. Echt niet. Ik vind 640 d'r al strak genoeg uitzien en bovendien gaat t mij om het verhaal en de liedjes en zoIk heb een blue ray speler en welgeteld 2 bluerays
Sowieso is dat hele HD shit echt niet altijd een verbetering, evenals High Frame Rate. Je ziet nu bij films JUIST daardoor steeds vaker dat het nep isJe ziet de sets en de fokking greenscreens zowat, zo scherp is het!
Ja en bij de gay seks skipt ze ffquote:
Ik heb ook best een grotequote:Op vrijdag 11 april 2014 13:44 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Kwestie van smaak misschien, want ik vind 't een lust voor het oog. Of hoe groot is jouw TV eigenlijk? De onze is, ehhh,. 1.32m
. Standard Def is echt niet meer om aan te zien op dit formaat.
Ik heb juist van Frozen de 3D Blu-Ray gekocht omdat ik dat (alleen) bij/met m'n ouders kan kijken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:43 schreef Ang3l het volgende:
O ja, ouders. Da's ook wel mijn reden voor dvd > blue ray: Ik leen nogal vaak dingen uit en geen mens heeft blue ray in mijn omgeving, tenzij ze net als ik een PS3 hebben
Dat zegt ze misschien wel, maar niemand die dat gelooft.quote:
Leg me eens uit wat blue ray kan doen voor Twin Peaksquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:47 schreef Luigi het volgende:
Heel veel recente DVD spelers upscalen DVD content naar (soort van) HD, waardoor het allemaal wat dichter bij elkaar ligt. Maar het standaard DVD formaat is echt mijlenver verwijderd van een fatsoenlijke HD stream qua kwaliteit hoor...
[/nerd]
Dat deed ik met mijn eerste DVDquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:49 schreef Ang3l het volgende:
O ja, en ik dus laatst mijn eerste blue ray gekocht. En dat moest van mij heel ceremioneel de film zijn die ik het meeste van ooit gezien heb. Maar dat is een film uit de 90-jaren... dus dat zet geen zoden aan de dijk qua kwaliteit, wnat dat was net zo crappy
[ afbeelding ]
Ik heb nu de VHS, de DVD en de Blue Ray inderdaadquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat deed ik met mijn eerste DVD(Bram Stoker's Dracula. Heb ik inmiddels 4 DVD-versies, een VHS en een BluRay van).
Ik denk dan alleen: Ruim baan? CROSSUUUUHHHH!!!!quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:51 schreef Dirk. het volgende:
"Liefde geeft ons ruim baan, met deuren die opengaan."
Het spooooooooooooooooooooooooookt hier heel bombastisch in de opera het spooooooooooooooooooooookt! Ook door mijn hoooooooofd!quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:53 schreef wonderer het volgende:
Ik heb ook alle versies van Phantom of the Opera, zelfs die met Julian SandsEn tien verschillende boeken.
Ik heb een PS3 gekocht zodat ik blurays kon kijken. Spellen waren secundairquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:54 schreef Ang3l het volgende:
Eigenlijk is die blueray/dvd-uitleen-reden best wel bullshit besef ik me. Want ik koop ze toch voor mezelf, nondepie?! Niet zodat anderen ze kunnen lenen?Ghehe, zo ben ik
Waarom ga je er vanuit dat leuke jongens in een winkel niet mij aanspreken, ipv andersom?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb daar lang niet altijd zin in, maar ben verder gewoon heel vriendelijk tegen ze hoor.Maar iets zegt me dat jij t echt niet doet voor vriendelijkheid, maar voor de leuke boys. Ouwe snoeperd.
In t geval van de schoenenjongen was t trouwens schoenenjongen die met MIJ begon te praten, omdat hij de lowlands-bandjes om mijn pols zag en zelf ook was geweest. Dat gebeurde wel vake rmet die bandjes, maar die heb ik na 10 jaar niet meer
Dat soort verzamelwoede had ik vroeger ook, maar tegenwoordig vind ik het doodzonde van mijn geld. Koop er liever iets voor wat ik nog niet heb, dan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nu de VHS, de DVD en de Blue Ray inderdaadEn t boek (2x, EN en NL).
Ja, die versie zit dus nog steeds in het plasticquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het spooooooooooooooooooooooooookt hier heel bombastisch in de opera het spooooooooooooooooooooookt! Ook door mijn hoooooooofd!
Hoera, deze openbaring had ik ooit ook.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:54 schreef Ang3l het volgende:
Eigenlijk is die blueray/dvd-uitleen-reden best wel bullshit besef ik me. Want ik koop ze toch voor mezelf, nondepie?! Niet zodat anderen ze kunnen lenen?Ghehe, zo ben ik
Dat dus.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:58 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Hoera, deze openbaring had ik ooit ook.. Het is nog weleens jammer, als ik Pitch Perfect of Chez Nous (iTunes purchases) aan iemand wil lenen. Dat los ik nu op door gewoon gezellig met die persoon samen te kijken (AppleTV mee en klaar.
.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:55 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Waarom ga je er vanuit dat leuke jongens in een winkel niet mij aanspreken, ipv andersom?
Omdat het bij deze specifiek ging over die een jongen daar en we daar een gesprek over hebben gehad dat ie mij aansprak en niet jou, destijdsquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:55 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Waarom ga je er vanuit dat leuke jongens in een winkel niet mij aanspreken, ipv andersom?
Ik heb die verzamelwoede ei'k helemaal niet zo. Want voor de rest heb ik dus alles op dvdquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:55 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Dat soort verzamelwoede had ik vroeger ook, maar tegenwoordig vind ik het doodzonde van mijn geld. Koop er liever iets voor wat ik nog niet heb, dan.
Daar hou ik nog niet zo van. Plus dat ik een kast met films leuk vind om te zien. Is ook het eerste waar ik naar kijk als ik ergens op bezoek kom. Idem met boeken, vandaar ook geen e-reader. I'm an old-fashioned romantic kinda guy like thatquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:58 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik koop tegenwoordig vaker films op iTunes. Ook HD-kwaliteit en dan heb je het meteen ook op al je devices.
Ik kijk wel alle series gedowload (OMG!) op de PC (nou ja, doorgelintk naar de PS3 en dus op TV). Maar als ik ze echt heel mooi vind, koop ik ze daarna toch op DVD. Zo heeft de industrie nog iets aan mequote:Op vrijdag 11 april 2014 14:04 schreef LeBeau het volgende:
Bij mij staat alles op m'n computer. En ik lees alleen maar e-books.
/de anti-Ang3l
Ik vind ze heerlijk. Vooral op bed, en dan in alle standjes gewoon m'n iPad naast m'n hoofd met de content van het boek zo gedraaid dat het ideaal leest.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind e-books stom. Ik heb er een paar, maar vind dat alleen "handig" voor onderweg. Voor de rest vind ik alle charme er vanaf gesloopt.
Onze kast met films is ook heel leuk om te zien in deze kamer waar volcontinu een bom ontploft is.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:03 schreef Ang3l het volgende:
Daar hou ik nog niet zo van. Plus dat ik een kast met films leuk vind om te zien. Is ook het eerste waar ik naar kijk als ik ergens op bezoek kom. Idem met boeken, vandaar ook geen e-reader. I'm an old-fashioned romantic kinda guy like that
Ik heb zo'n grote volle boekenkastquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben toch meer van dit:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Met zo'n laddertje
quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:18 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Onze kast met films is ook heel leuk om te zien in deze kamer waar volcontinu een bom ontploft is..
[ afbeelding ]
Nee precies, daarom zei ik ook "handig op reis". Dus die openbaring had ik al hoorquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:20 schreef Dirk. het volgende:
Overigens heb ik sinds vorige week een e-reader. Ik vind een boek ook meer cachet hebben, maar ik ga op vakantie echt niet meer KI-LO's aan boeken in mijn bagage stoppen. Het heeft minder sfeer ja, zo'n ding, maar het is wel dikke prima. Maar die openbaring krijg je vast ook nog wel een keer.
Dat is een foto van 3 jaar terug of zo toen t net nieuw was. Inmiddels is er ook een bom ontploft hoorquote:
Ik koop alleen nog cd's van Tori Amosquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:22 schreef Luigi het volgende:
Ik koop me vooral arm aan muziek. Zelfs (vooral) ook nog CD's en LP's.
Mja, dat is inderdaad een ding. Zeker omdat Pieter en ik nog wel eens daar waar wij heengaanquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:22 schreef Ang3l het volgende:
Nee precies, daarom zei ik ook "handig op reis". Dus die openbaring had ik al hoor
Alleen zit je dan nog wel met het feit dat je een boek laat slingeren op je handdoek of in het zanderige zand en een e-reader of iPad dan weer niet (tenminste, ik niet).
Doet de poets alquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:23 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb zin om bloemen te halen voor Ang3l, en om z'n kaarsjes net 5 centimeter naar links of naar rechts te verschuiven zodat ze niet meer zo netjes erbij staan.
Echt?! Waar láát je dat?quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:22 schreef Luigi het volgende:
Ik koop me vooral arm aan muziek. Zelfs (vooral) ook nog CD's en LP's.
Nou dat vind ik zielig!quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:24 schreef Ang3l het volgende:
Doet de poets alDan sla ik hem na afloop steeds als ik zie dat ie scheef staat
Bijna wel, want het is TMM. Beide paaseiquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:24 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Nou dat vind ik zielig!.
Het is Maik de Boer niet!!!!!
Ik vind een bos witte bloemen in een interieur met grotendeels wit meubilair dan weer net iets minder. Dan eerder iets in deze richting:quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:24 schreef Ang3l het volgende:
En toevallig staat er aan de linkerkant van de TV nu een grote vaas met witte rozen hoor. Niet symmetrischMaar je mag toch wel bloemen voor me kopen
Ja, pfft, ik weet niet. Ik heb in totaal (schatting) een CD of 800 fysiek, een 100-200 staan ervan in dozen (die ik eigenlijk nooit draai dus), stuk of of 300 staan in een meubel op zolder en de rest in meubel in de kamer (de regelmatige draaiers dus). Daarnaast staan er nog een LP of 50 in de kamer.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:24 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Echt?! Waar láát je dat?
Ik koop alleen nog K3 fysiek en dat is omdat de fysieke release altijd iets eerder in de winkel ligt dan op iTunes (en omdat er een instrumentaal Cd'tje bij zit).
Dat mag,w ant paars en witquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vind een bos witte bloemen in een interieur met grotendeels wit meubilair dan weer net iets minder. Dan eerder iets in deze richting:
[ afbeelding ]
En dan wel maal twee, voor de symmetrie.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:27 schreef Ang3l het volgende:
Jezus van z'n kruis afgehaald en het wit geverfd en hem er opnieuw opgetimmerd
Ik koop me ook scheel aan muziek, maar dan op iTunes. Maar doe je dan ook echt nog die cd's pakken en draaien en weer terugzetten en een andere pakken? Of maak je er allemaal bestanden van die je afspeelt vanuit een centraal ding?quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:29 schreef Luigi het volgende:
Ja, pfft, ik weet niet. Ik heb in totaal (schatting) een CD of 800 fysiek, een 100-200 staan ervan in dozen (die ik eigenlijk nooit draai dus), stuk of of 300 staan in een meubel op zolder en de rest in meubel in de kamer (de regelmatige draaiers dus). Daarnaast staan er nog een LP of 50 in de kamer.. Muziek
.
Ik brak zelfs z'n polsje bij t van het kruis halenquote:
Ik dat laatstequote:Op vrijdag 11 april 2014 14:32 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ik koop me ook scheel aan muziek, maar dan op iTunes. Maar doe je dan ook echt nog die cd's pakken en draaien en weer terugzetten en een andere pakken? Of maak je er allemaal bestanden van die je afspeelt vanuit een centraal ding?
Jezus met een wapper polsjequote:Op vrijdag 11 april 2014 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik brak zelfs z'n polsje bij t van het kruis halen
Jupquote:
Ik heb niks levends binnen. Mijn orchidee is dood en die rozen inmiddels ookquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:34 schreef Dirk. het volgende:
Jullie hebben allemaal levende dingen in je huiskamer.. Bloemen en planten.
Hier leeft helemaal niks.. Ja, mijn acute choleratyfusebola, dat leeft momenteel. Maar daar wordt aan gewerkt.
Ja, nee, ik ben weer helemaal terug naar het fysieke dus. Ik kan érg slecht omgaan met de keuzestress die Spotify me oplevert. Dan zit ik in 5 minuten de halve catalogus door te skippen. Dus, cd'tje pakken, opzetten en luisteren.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:32 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ik koop me ook scheel aan muziek, maar dan op iTunes. Maar doe je dan ook echt nog die cd's pakken en draaien en weer terugzetten en een andere pakken? Of maak je er allemaal bestanden van die je afspeelt vanuit een centraal ding?
(van: http://www.discogs.com/forum/thread/52718acda86b6d1829116211)quote:I've basically discovered about myself that I'm really into procedural aspects of the activities I take part in. It may sound silly, but it's the process of carefully removing the record from its jacket touching only the edges, putting it on the spindle and using the brush to clean off the dust, carefully placing the tone arm, and then flipping it and repeating the whole process when I get to the end of Side 1... It's this process that physically connects me to the music. I'm not a musician, but by taking such an active role in my enjoyment of music I feel partially responsible for its emerging from my speakers.
And the process takes on ceremonial qualities for me. Like a Japanese tea ceremony the actual act - playing music or pouring tea - can be treated as a mundane mechanical act of purely practical necessity and with a specific goal in mind, but dwelling on and appreciating the process enriches my enjoyment of the music. The same rationale explains why I like clunky old Nintendo cartridge technology for my games rather than their modern equivalents.
Ik heb twee nepplantjes, en een nog vaag levende vetplant die ondanks alle gebrekkige zorg toch nog een beetje door vecht. Verder gaat bij mij alles heel snel dood. Vaak al binnen een dag, veel sneller dan je zou verwachten bij een plant.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:34 schreef Dirk. het volgende:
Jullie hebben allemaal levende dingen in je huiskamer.. Bloemen en planten.
Hier leeft helemaal niks.. Ja, mijn acute choleratyfusebola, dat leeft momenteel. Maar daar wordt aan gewerkt.
En dat wil mij dan bloemen gevenquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb twee nepplantjes, en een nog vaag levende vetplant die ondanks alle gebrekkige zorg toch nog een beetje door vecht. Verder gaat bij mij alles heel snel dood. Vaak al binnen een dag, veel sneller dan je zou verwachten bij een plant.
Wat een allejezus grote foto is dit trouwens.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:29 schreef Ambiguiteit het volgende:
[ link | afbeelding ]
En is dit "mijn" gedeelte, aan de andere kant staat nog zo'n kast maar dan van mijn G_L.
Bloemen gaan sowieso dood, maar die zet je in een vaas en gaan dan wel leuk een tijdje mee. Ik ga er ook van uit dat ze het bij jou beter zouden doen.quote:
jaquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:45 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Wat een allejezus grote foto is dit trouwens.
Je overschat mequote:Op vrijdag 11 april 2014 14:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Bloemen gaan sowieso dood, maar die zet je in een vaas en gaan dan wel leuk een tijdje mee. Ik ga er ook van uit dat ze het bij jou beter zouden doen.
Was een engel, dus ik kan doen alsof ie ergens tussen staatquote:
Zoiets?quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was een engel, dus ik kan doen alsof ie ergens tussen staat
O wacht, ik heb wel boeken over hem in de kast staan. telt dat ook?
quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil ook heel graag de 4 glazen stolpen met heilige beelden van pap en ma's kast hebben, maar die krijg ik pas als ze doodgaan
quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:57 schreef Peter het volgende:
[..]
Zoiets?
http://2.bp.blogspot.com/(...)+by+Tilly+Greene.jpg
Ik wist alleen dat je veel engel dingen had, niet al die andere katholieke dingen!quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb potdomme een kruisbeeld, een enoooooorme jezus, een maria en zeker 50 engelen in m'n huis staan, alsmede 4 of 5 verschillende bijbels.
Jup. Niet omdat ik nou zo enorm gelovig ben, maar omdat ik de symboliek mooi en interessant vind. De beelden, de iconen, de glas in lood etc. maar ik heb vb ook een Book of Mormon in m'n kast staan. Alleen geen Koran of zo. Ook maar eens zoeken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik wist alleen dat je veel engel dingen had, niet al die andere katholieke dingen!
Dat heeft echt geen ruk met geloof te maken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:06 schreef LeBeau het volgende:
Lok je af en toe ook een homo mee naar huis om hem in elkaar te trappen, zodat je ook die kant van geloof kunt ervaren?
Ik moet nu denken aan de uitspraak van Adam zkt Eva die mijn vriendengroep nu te pas en te onpas (met accent) roept: "Oh mijn God, hij heeft een grote luuuuuuuuuuuuuuuuuul!"quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:07 schreef Ambiguiteit het volgende:
Goh, zaak uit in 1993: Leraren van een high school student dachten dat hij drugs had verstopt, omdat hij zo'n grote bulge in zijn sweatpants had. Dus moet hij strippen, maar ze vonden niets. Vervolgens spande (spon?) hij een rechtzaak aan tegen zijn school... Die hij verloor
https://csl.sog.unc.edu/node/954
Er is toch echt wel een connectie te leggen tussen geloof en geweld/afkeer/haat tegen homo's.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heeft echt geen ruk met geloof te maken.Dat terzijde lok ik geen homo's mee naar huis nee. Alleen hetero's.
Nee, tussen "gelovigen" en geweld/afkeer/haat tegen homo's. En dan sowieso meer afkeer en haat dan geweld. Potenrammers zijn nou meestal niet het brave christelijke jongetje hoorquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:15 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Er is toch echt wel een connectie te leggen tussen geloof en geweld/afkeer/haat tegen homo's.
Dus... tussen geloof en geweld/afkeer/haat tegen homo's, want tussen gelovigen (met of zonder aanhalingstekens) en geloof leg ik zo een link. En ik heb het dan niet over Nederland, maar gewoon wereldwijd. Geen homohuwelijk in de gelovigere staten in de USA, een wettelijk verbod op homosexualiteit (met gevangenisstraf of de doodstraf als gevolg) in praktisch alle moslim landen, etc. Dat heeft vaak niks te maken met individuele gelovigen, maar met geloof zelf en het effect wat het over de jaren heeft gehad op verschillende gemeenschappen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, tussen "gelovigen" en geweld/afkeer/haat tegen homo's. En dan sowieso meer afkeer en haat dan geweld. Potenrammers zijn nou meestal niet het brave christelijke jongetje hoor
Eerst die college student en nu dit. Wat ben je aan het doen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:11 schreef Ambiguiteit het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Small_penis_rule!
The usual G_E/Ambi stuffquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:27 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Eerst die college student en nu dit. Wat ben je aan het doen?.
Ik mag geen dumpertdingen kijken van Philipsquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:28 schreef Dirk. het volgende:
Personeel van de Jumbo gaat even com-pleet door 't geluid (zowel verbaal als zelfs fysiek) tegen een etterend schooiertje..
http://www.dumpert.nl/med(...)_met_klanten_om.html
Artikel op Reddit, en dan dan klik ik door op links.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:27 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Eerst die college student en nu dit. Wat ben je aan het doen?.
Er is een groot Groot GROOT verschil tussen "geloven" en "Het Geloof" en al helemaal met "de geloofsinstantie" zoals de kerk bijvoorbeeld. Dat kan ik je best een keer uitleggen, maar het is vrijdagmiddag en nu heb ik daar to-taal geen zin inquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dus... tussen geloof en geweld/afkeer/haat tegen homo's, want tussen gelovigen (met of zonder aanhalingstekens) en geloof leg ik zo een link. En ik heb het dan niet over Nederland, maar gewoon wereldwijd. Geen homohuwelijk in de gelovigere staten in de USA, een wettelijk verbod op homosexualiteit (met gevangenisstraf of de doodstraf als gevolg) in praktisch alle moslim landen, etc. Dat heeft vaak niks te maken met individuele gelovigen, maar met geloof zelf en het effect wat het over de jaren heeft gehad op verschillende gemeenschappen.
Al mijn Jezussen zijn al kapotquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:35 schreef LeBeau het volgende:
Dit weekend maar even een beeldenstorm bij Ang3l thuis regelen.
Over grote foto's gesproken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vergat deze, om mijn (harige) pols
Nog meer jezus en maria en some other dude!
Daarom heb ik 't "How Did We Make Frozen" filmpje voor je gevonden. Maar heb je alsnog niks aan zonder geluid.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:30 schreef Ang3l het volgende:
Ik mag geen dumpertdingen kijken van Philips
Ik weet eigenlijk helemaal niet wat Reddit is.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:35 schreef Ambiguiteit het volgende:
Artikel op Reddit, en dan dan klik ik door op links.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:47 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk helemaal niet wat Reddit is..
Even kijken.
Ja die komt zo rechtstreeks van m'n telefoon afquote:
Het lijkt wel een ... een soort... Telegraaf!quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:53 schreef Dirk. het volgende:
Wat IS dit voor een soort.... IRC kanaal?!.
.
[ afbeelding ]
Het is de Amerikaanse Fok!quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:53 schreef Dirk. het volgende:
Wat IS dit voor een soort.... IRC kanaal?!.
.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:05 schreef Ambiguiteit het volgende:
Nog nooit van Reddit hebben gehoord![]()
YouTube, kennen jullie dat wel? Of Google?
Nee. Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:05 schreef Ambiguiteit het volgende:
Nog nooit van Reddit hebben gehoord![]()
YouTube, kennen jullie dat wel? Of Google?
Wat een aparte manier om je anaalkraaltjes te drogenquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:16 schreef Dirk. het volgende:
Ik heb dit en verder weet ik niks..
[ afbeelding ]
Klopt, ik denk dat Fok! een betere vergelijking is.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:07 schreef Ang3l het volgende:
Overigens een beetje een kromme vergelijking, aangezien je niet meer om Google heen kan. En om Youtube ook nog amper. Maar om Reddit makkelijk.
Maar wat moet ik nou op een internationaal Reddit, als ik Fok heb waar het gesprek en heerljke gekeuvel minder ver van mijn bed is? Bovendien liet t plaatje alleen maar Telegraaf achtige bullcrap zien eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:22 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat Fok! een betere vergelijking is.
En ik kende het een paar maanden geleden ook nog niet.Misschien is het een beetje zoals iedereen hier nog Hyves had, terwijl Facebook in de V.S. al helemaal het ding was.
Reddit > Fok!
Ik heb geen uitleg nodig, ik weet wat je bedoelt. Ik wil ook niet zeggen dat alle gelovigen homo haters zijn, en er zijn wel zeker meer (en ook goede dingen) aan veel geloven, maar dat neemt niet weg dat er ook gelovigen en (delen van) geloven zijn die min of meer 100% homohaat stimuleren.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is een groot Groot GROOT verschil tussen "geloven" en "Het Geloof" en al helemaal met "de geloofsinstantie" zoals de kerk bijvoorbeeld. Dat kan ik je best een keer uitleggen, maar het is vrijdagmiddag en nu heb ik daar to-taal geen zin in
Je moet helemaal niets!quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wat moet ik nou op een internationaal Reddit, als ik Fok heb waar het gesprek en heerljke gekeuvel minder ver van mijn bed is? Bovendien liet t plaatje alleen maar Telegraaf achtige bullcrap zien eerlijk gezegd
Ze kunnen vast kapotter!quote:
Waag het eens. Dan zul je eens een gelovige zien potenrammen.quote:
He gelukkig. *loopt naar Dirk's telraampje*quote:
Foto's?quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:29 schreef LeBeau het volgende:
Man, wat liep er weer lekkers rond bij de Albert Heijn. Natuurlijk weer die prachtige half-bloed medewerker (ETTEN-LEURRRRRR) maar deze keer niet in z'n werkkleding (ik kan de schoonheid niet met woorden omschrijven) en een of andere gast die net van de fitness kwam en daar al duidelijk heul lang heul hard z'n best had gedaan.
HET VOELT ALS LENTE.
Alsof ik zo'n stalker ben dat ik foto's zou maken!quote:
Vast wel... ( https://itunes.apple.com/nl/app/sneakypix/id345481980?mt=8 )quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Alsof ik zo'n stalker ben dat ik foto's zou maken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik wilde duidelijk een foto maken van de toetjes.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:39 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb geen iPhone.
En ik kan ook niet mikken als ik sneaky doe. Of focussen.Sweatpants and a might fine ass, altijd een leuke combiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik wilde duidelijk een foto maken van de toetjes.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Dat, een aantal jaar jonger en wat centimeters langer, met een beetje meer een "Prince Eric uit The Little Mermaid"-hoofd en je hebt het snoepje wat bij mijn AH werkt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zat vakantie foto's te bekijken en kwam dit prachtexemplaar tegen.
De boot bedoel ik dan he
Ohhhhh... hij was zo fijn. Dave.
Deze was al pas 21, dus nog jonger dat vind ik niksquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat, een aantal jaar jonger en wat centimeters langer, met een beetje meer een "Prince Eric uit The Little Mermaid"-hoofd en je hebt het snoepje wat bij mijn AH werkt.
Een keer in de schaduw, een keer van de zijkant, samen met het feit dat jij 35 bent en ik ging er vanuit dat hij eind 20 was ofzo.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deze was al pas 21, dus nog jonger dat vind ik niks
Ik had 'm ook ouder geschat hoor, maar dat doet t Australische leven met je. Overigens, bij Amerikanen heb ik dat ook altijd, dat je denkt: Whut? pas 22?! En die zien er dan echt veeeeeeeeeeeel ouder uit dan een Nederlandse twintiger.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Een keer in de schaduw, een keer van de zijkant, samen met het feit dat jij 35 bent en ik ging er vanuit dat hij eind 20 was ofzo.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:53 schreef LeBeau het volgende:
Maar je hebt hem uiteindelijk dus niet gepakt omdat je zag dat er een merk op de waistband van z'n ondergoed stond?
quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:53 schreef LeBeau het volgende:
Maar je hebt hem uiteindelijk dus niet gepakt omdat je zag dat er een merk op de waistband van z'n ondergoed stond?
Die kan ik ff niet bereiken vanwege t tijdverschilquote:
Dat klinkt als een mooie metafoor voor een onwijze gangbang, maar dat is het dus niet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja. Wel nog ff reuze-Jenga met 'm gespeeld
'iets ergens uit trekken, een ander ook en dan kijken of iemand anders niet omvalt ozfo ofzo?quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat klinkt als een mooie metafoor voor een onwijze gangbang, maar dat is het dus niet.
Je moet er niet teveel over nadenken, want dan merk je al snel dat het eigenlijk een hele slechte metafoor is.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:59 schreef Peter het volgende:
[..]
'iets ergens uit trekken, een ander ook en dan kijken of iemand anders niet omvalt ozfo ofzo?
Mikado komt wellicht beter in de buurt?quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je moet er niet teveel over nadenken, want dan merk je al snel dat het eigenlijk een hele slechte metafoor is.
Nee, maar het kan er wel in uitmondenquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat klinkt als een mooie metafoor voor een onwijze gangbang, maar dat is het dus niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Over 'n dag of 3? Hoop ik?quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:58 schreef Ang3l het volgende:
Die kan ik ff niet bereiken vanwege t tijdverschil
Wanneer heb je'm nodig?
Hoezo ben jij kritisch?quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:49 schreef Ang3l het volgende:
Vannacht ging om 1:30 ineens de deurbel. "hoi. Ik was in de buurt. Mag ik blijven slapen?"
Knuffelen met buikspieren en borsthaar!
Ik kende 'm hoorquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:58 schreef Peter het volgende:
Angel's place: herberg voor hen die geen slaapplek hebben kunnen scoren?
Of hoezo?
Cleverquote:Op zaterdag 12 april 2014 14:17 schreef Ambiguiteit het volgende:
Het emailadres van Stadsbakkerij Broodt is meel@broodt.nl
Ja.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:44 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Daarom heb ik 't "How Did We Make Frozen" filmpje voor je gevonden. Maar heb je alsnog niks aan zonder geluid..
Ook wel geinig dat 'onze' Willemijn twee verschillende talen insprak/-zong. (En dat Idina en Willemijn allebei ook bekend zijn van hun 'Wicked' rol.)quote:
En ook nog Catalaans en Spaans Catalaans én Latijn-Amerikaans Spaans... Ook van die verschillenquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:38 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ook wel geinig dat 'onze' Willemijn twee verschillende talen insprak/-zong. (En dat Idina en Willemijn allebei ook bekend zijn van hun 'Wicked' rol.)
[edit]Ja, ik zag ook dat er in ieder geval nog een actrice twee keer meedeed, maar Frans en Canadees Frans zie ik meer als variaties op dezelfde taal, en Duits en Nederlands verschillen toch iets meer.)
De vertaling klopt niet altijd goed.quote:
Maar dat is bij Brits-Engels en Amerikaans-Engels toch ook geen probleem? Zonde van het geld denk ik dan...quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
De vertaling klopt niet altijd goed.
Volgens mij liggen Vlaams en Nederlands verder uit elkaar dan Brits-Engels en Amerikaans-Engels.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar dat is bij Brits-Engels en Amerikaans-Engels toch ook geen probleem? Zonde van het geld denk ik dan...
er worden ook genoeg films en series geremaked van nl naar Vlaams of andersom. T is echt een andere taal en cultuur, met andere behoeften en woorden en klanken, ook al kun je het meeste verstaan.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar dat is bij Brits-Engels en Amerikaans-Engels toch ook geen probleem? Zonde van het geld denk ik dan...
inderdaad bijzonderquote:
Duh, Wes Andersonquote:
Doet het aan Gosford Park denken?quote:
Nee. Verwacht heel veel rare typetjes, karakters, kleuren en absurde situaties.quote:
Vanavond ja. Ligt er aan hoe laat ik seks hebquote:Op maandag 14 april 2014 09:47 schreef LeBeau het volgende:
Angel, ga je deze week wel op de juiste dag GoT kijken?
Ik zal ene camera naast t bed zetten.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 14:35 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
REQEM VOOR A DREW die ken ik me nog wel herinere met vet mooie muziek met veel viole.. nou dan komt dus eerst die vent die gaat de tv jatte van ze moeder natuurlijk weer met een neger derbij
.
. ze vriendin is wel een lekker wijf same vet aan de drugs enzo lekker man. dat wijf wil mode ontwerpser worde en die vent wil drugdealser worde dus ze verdiene vet veel geld!!!!!!!!! die moeder wil graag op tv kome in der rooie jurk vet lelijk trouwens maar goed moet zij wete dus die zoon koopt echt een vet mooie TV voor der naaaaaaa dat wijf dus helemaal ondankbaar ze denkt dat die tv der gaat op ete maar dat komt door de afslankpille van de dokter daar zit speed in
. ken zij nie wete!!! die zoon ging der nog waarschuwe maar die ging drugs hale van ver weg ondertusse pleurt ze hele arm der af VEEEET RAAAAAAANZIG
.
. nou dat wijf van hem moet toch geld verdiene dus zij hup met de dildo vet geile scene voor als je je lekkerrr wil aftreke enzo. nou die moeder die past eindelijk in der jurk maar dan is et weer niet goed dan moet ze weer naar de kapperr dus hup zij de straat op in der jurk.
. nou dan is ze eindelijk naar de kapper geweest en dan gaan der vriendinne keihard janke maar zij gaat lekker slape
iedereen blij!!!!!
En Black Swan? The Fountain? The Wrestler?quote:Op maandag 14 april 2014 10:46 schreef Dirk. het volgende:
Jammer dat Noah niet goed was trouwens!
[..]
Nee, if anything, dan lijkt het misschieen een beetje op Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain, want allebei kleurrijk absurdistisch.quote:
Hm. Dan weet ik het nog zo net niet of ik dat leuk ga vinden. Ik wacht wel op de DVD.quote:Op maandag 14 april 2014 13:21 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Nee, if anything, dan lijkt het misschieen een beetje op Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain, want allebei kleurrijk absurdistisch.
Ik denk dat de trailer hierboven een goed beeld geeft van de film. Als je dat niet aanspreekt, dan zal je de film niet leuk vinden. En omgekeerd.quote:Op maandag 14 april 2014 13:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm. Dan weet ik het nog zo net niet of ik dat leuk ga vinden. Ik wacht wel op de DVD.
Maar wel na Game of Thrones, toch?quote:Op maandag 14 april 2014 13:24 schreef wonderer het volgende:
Die heb ik nog niet gekeken, doe ik vanavond wel even.
Tuulk. Dat is meteen na het etenquote:
Ik tijdensquote:
Ik eet met mijn ouders meequote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:16 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
nou der was dus zo’n wijf ze heet nina en ze ken vet goed ballette maar ze ken et een beetje te goed. ze ken misschien de rol krijge van zwanemeer maar der is een ander wijf die doet et met meer porno dus ze gaan een concurensie strijd aan. dus dat ene wijf neemt een xtc pil en gaat sex hebbe met dat andere wijf echt twee potten gewoon![]()
en daardoor word ze zo duister dat ze de rol goed ken spele. ze steekt wel nog effe dat andere wijf neer maar dat is ze dan eigenlijk zelf (echt je snap der geen reet van?????????) en dan op et eind gaat ze dood maar ze had et wel mooi gedanst dus ze leefde nog kort maar gelukkig.
.
Vlaamse schuur, ook nog.quote:Op maandag 14 april 2014 13:12 schreef wonderer het volgende:
Hey Dirk, kijk eens wat ik tegenkwam:
[ afbeelding ]
Een soort van dutroux pitt of hell!quote:Op maandag 14 april 2014 15:42 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Vlaamse schuur, ook nog.
Daar draaien ze natuurlijk Belgische muziek voor jongetjes van 14..
Ik zou propjes in m'n oren doen, maar de rest klinkt okequote:Op maandag 14 april 2014 16:18 schreef Dirk. het volgende:
Gezellig over mijn kaneelstok glijden op de klanken van Vlaamse popmuziek is niet de hel hoor!.
HYPOTHETISCH!!!!!!!!!11!!!!!
Veel plezier!quote:Op maandag 14 april 2014 19:02 schreef Ang3l het volgende:
Jongens ik ga nu GOT kijken.
Ik herhaal: IK GA NU GOT KIJKEN!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |