De vertaling klopt niet altijd goed.quote:
Maar dat is bij Brits-Engels en Amerikaans-Engels toch ook geen probleem? Zonde van het geld denk ik dan...quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
De vertaling klopt niet altijd goed.
Volgens mij liggen Vlaams en Nederlands verder uit elkaar dan Brits-Engels en Amerikaans-Engels.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar dat is bij Brits-Engels en Amerikaans-Engels toch ook geen probleem? Zonde van het geld denk ik dan...
er worden ook genoeg films en series geremaked van nl naar Vlaams of andersom. T is echt een andere taal en cultuur, met andere behoeften en woorden en klanken, ook al kun je het meeste verstaan.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar dat is bij Brits-Engels en Amerikaans-Engels toch ook geen probleem? Zonde van het geld denk ik dan...
inderdaad bijzonderquote:
Duh, Wes Andersonquote:
Doet het aan Gosford Park denken?quote:
Nee. Verwacht heel veel rare typetjes, karakters, kleuren en absurde situaties.quote:
Vanavond ja. Ligt er aan hoe laat ik seks hebquote:Op maandag 14 april 2014 09:47 schreef LeBeau het volgende:
Angel, ga je deze week wel op de juiste dag GoT kijken?
Ik zal ene camera naast t bed zetten.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 14:35 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
REQEM VOOR A DREW die ken ik me nog wel herinere met vet mooie muziek met veel viole.. nou dan komt dus eerst die vent die gaat de tv jatte van ze moeder natuurlijk weer met een neger derbij
.
. ze vriendin is wel een lekker wijf same vet aan de drugs enzo lekker man. dat wijf wil mode ontwerpser worde en die vent wil drugdealser worde dus ze verdiene vet veel geld!!!!!!!!! die moeder wil graag op tv kome in der rooie jurk vet lelijk trouwens maar goed moet zij wete dus die zoon koopt echt een vet mooie TV voor der naaaaaaa dat wijf dus helemaal ondankbaar ze denkt dat die tv der gaat op ete maar dat komt door de afslankpille van de dokter daar zit speed in
. ken zij nie wete!!! die zoon ging der nog waarschuwe maar die ging drugs hale van ver weg ondertusse pleurt ze hele arm der af VEEEET RAAAAAAANZIG
.
. nou dat wijf van hem moet toch geld verdiene dus zij hup met de dildo vet geile scene voor als je je lekkerrr wil aftreke enzo. nou die moeder die past eindelijk in der jurk maar dan is et weer niet goed dan moet ze weer naar de kapperr dus hup zij de straat op in der jurk.
. nou dan is ze eindelijk naar de kapper geweest en dan gaan der vriendinne keihard janke maar zij gaat lekker slape
iedereen blij!!!!!
En Black Swan? The Fountain? The Wrestler?quote:Op maandag 14 april 2014 10:46 schreef Dirk. het volgende:
Jammer dat Noah niet goed was trouwens!
[..]
Nee, if anything, dan lijkt het misschieen een beetje op Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain, want allebei kleurrijk absurdistisch.quote:
Hm. Dan weet ik het nog zo net niet of ik dat leuk ga vinden. Ik wacht wel op de DVD.quote:Op maandag 14 april 2014 13:21 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Nee, if anything, dan lijkt het misschieen een beetje op Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain, want allebei kleurrijk absurdistisch.
Ik denk dat de trailer hierboven een goed beeld geeft van de film. Als je dat niet aanspreekt, dan zal je de film niet leuk vinden. En omgekeerd.quote:Op maandag 14 april 2014 13:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm. Dan weet ik het nog zo net niet of ik dat leuk ga vinden. Ik wacht wel op de DVD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |