Wat een aparte manier om je anaalkraaltjes te drogenquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:16 schreef Dirk. het volgende:
Ik heb dit en verder weet ik niks..
[ afbeelding ]
Klopt, ik denk dat Fok! een betere vergelijking is.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:07 schreef Ang3l het volgende:
Overigens een beetje een kromme vergelijking, aangezien je niet meer om Google heen kan. En om Youtube ook nog amper. Maar om Reddit makkelijk.
Maar wat moet ik nou op een internationaal Reddit, als ik Fok heb waar het gesprek en heerljke gekeuvel minder ver van mijn bed is? Bovendien liet t plaatje alleen maar Telegraaf achtige bullcrap zien eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:22 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat Fok! een betere vergelijking is.
En ik kende het een paar maanden geleden ook nog niet.Misschien is het een beetje zoals iedereen hier nog Hyves had, terwijl Facebook in de V.S. al helemaal het ding was.
Reddit > Fok!
Ik heb geen uitleg nodig, ik weet wat je bedoelt. Ik wil ook niet zeggen dat alle gelovigen homo haters zijn, en er zijn wel zeker meer (en ook goede dingen) aan veel geloven, maar dat neemt niet weg dat er ook gelovigen en (delen van) geloven zijn die min of meer 100% homohaat stimuleren.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is een groot Groot GROOT verschil tussen "geloven" en "Het Geloof" en al helemaal met "de geloofsinstantie" zoals de kerk bijvoorbeeld. Dat kan ik je best een keer uitleggen, maar het is vrijdagmiddag en nu heb ik daar to-taal geen zin in
Je moet helemaal niets!quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wat moet ik nou op een internationaal Reddit, als ik Fok heb waar het gesprek en heerljke gekeuvel minder ver van mijn bed is? Bovendien liet t plaatje alleen maar Telegraaf achtige bullcrap zien eerlijk gezegd
Ze kunnen vast kapotter!quote:
Waag het eens. Dan zul je eens een gelovige zien potenrammen.quote:
He gelukkig. *loopt naar Dirk's telraampje*quote:
Foto's?quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:29 schreef LeBeau het volgende:
Man, wat liep er weer lekkers rond bij de Albert Heijn. Natuurlijk weer die prachtige half-bloed medewerker (ETTEN-LEURRRRRR) maar deze keer niet in z'n werkkleding (ik kan de schoonheid niet met woorden omschrijven) en een of andere gast die net van de fitness kwam en daar al duidelijk heul lang heul hard z'n best had gedaan.
HET VOELT ALS LENTE.
Alsof ik zo'n stalker ben dat ik foto's zou maken!quote:
Vast wel... ( https://itunes.apple.com/nl/app/sneakypix/id345481980?mt=8 )quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Alsof ik zo'n stalker ben dat ik foto's zou maken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik wilde duidelijk een foto maken van de toetjes.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:39 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb geen iPhone.
En ik kan ook niet mikken als ik sneaky doe. Of focussen.Sweatpants and a might fine ass, altijd een leuke combiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik wilde duidelijk een foto maken van de toetjes.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Dat, een aantal jaar jonger en wat centimeters langer, met een beetje meer een "Prince Eric uit The Little Mermaid"-hoofd en je hebt het snoepje wat bij mijn AH werkt.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zat vakantie foto's te bekijken en kwam dit prachtexemplaar tegen.
De boot bedoel ik dan he
Ohhhhh... hij was zo fijn. Dave.
Deze was al pas 21, dus nog jonger dat vind ik niksquote:Op vrijdag 11 april 2014 16:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat, een aantal jaar jonger en wat centimeters langer, met een beetje meer een "Prince Eric uit The Little Mermaid"-hoofd en je hebt het snoepje wat bij mijn AH werkt.
Een keer in de schaduw, een keer van de zijkant, samen met het feit dat jij 35 bent en ik ging er vanuit dat hij eind 20 was ofzo.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deze was al pas 21, dus nog jonger dat vind ik niks
Ik had 'm ook ouder geschat hoor, maar dat doet t Australische leven met je. Overigens, bij Amerikanen heb ik dat ook altijd, dat je denkt: Whut? pas 22?! En die zien er dan echt veeeeeeeeeeeel ouder uit dan een Nederlandse twintiger.quote:Op vrijdag 11 april 2014 16:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Een keer in de schaduw, een keer van de zijkant, samen met het feit dat jij 35 bent en ik ging er vanuit dat hij eind 20 was ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |