Welke stad & welke vestiging?quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:30 schreef LeBeau het volgende:
Okay, even tijd om te zeuren!
Vroeger ging ik met enige regelmaat naar de Bagels&Beans. Het was altijd een beetje mwah qua prijs/kwantiteit verhouding, maar wel altijd erg lekker. Dus, ondanks dat het personeel destijds collectief net het IQ had van een hamster en wel heel duidelijk uitgelegd moest krijgen wat je op je bagel wilde, ging ik er altijd met plezier heen.
Nu was ik er heul lang niet meer geweest, kwam ik er eindelijk weer een keertje, en... nee. Gewoon nee. Er is meer keuze uit het type bagels, maar minder keuze van wat je erop wilt (of zo leek het mij in ieder geval). Mijn favoriete combinatie (pastrami met cream cheese) stond in ieder geval... NIET OP DE KAART.
ANYWAY. Toch maar een bagel genomen, de Parmabella (met mozzarella en parmaham, ook altijd lekker), en hem op kantoor opgegeten zoals ik altijd doe. BLEGH. Het was net een baksteen! Taai, hard, en eigenlijk wel een beetje karig belegd. En voor die zeven euro kan ik hier bij de broodjeszaak om de hoek makkelijk TWEE broodjes bestellen. Stomme Bagels&Beans!
De enige reden dat ik er ooit nog een keer heen zou gaan is omdat het mannelijke personeel echt zo duidelijk homo is, en nog best lekker ook.
Den Haag, Plaats 21-23.quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:19 schreef Dirk. het volgende:
Ja hallo, sorry voor het ontbreken van plaatjes van mooie mannen! Ik kijk Frozen op de bank. #Krentenvries
Hebben jullie al eens gezien dat Elsa Olaf maakt tijdens Let It Go?.
En de uitbater van de sauna is homopappaquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:19 schreef Dirk. het volgende:
Ja hallo, sorry voor het ontbreken van plaatjes van mooie mannen! Ik kijk Frozen op de bank. #Krentenvries
Hebben jullie al eens gezien dat Elsa Olaf maakt tijdens Let It Go?.
En toch, in Eindhoven tenminste:quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:30 schreef LeBeau het volgende:
Okay, even tijd om te zeuren!
Vroeger ging ik met enige regelmaat naar de Bagels&Beans. Het was altijd een beetje mwah qua prijs/kwantiteit verhouding, maar wel altijd erg lekker. Dus, ondanks dat het personeel destijds collectief net het IQ had van een hamster en wel heel duidelijk uitgelegd moest krijgen wat je op je bagel wilde, ging ik er altijd met plezier heen.
Nu was ik er heul lang niet meer geweest, kwam ik er eindelijk weer een keertje, en... nee. Gewoon nee. Er is meer keuze uit het type bagels, maar minder keuze van wat je erop wilt (of zo leek het mij in ieder geval). Mijn favoriete combinatie (pastrami met cream cheese) stond in ieder geval... NIET OP DE KAART.
ANYWAY. Toch maar een bagel genomen, de Parmabella (met mozzarella en parmaham, ook altijd lekker), en hem op kantoor opgegeten zoals ik altijd doe. BLEGH. Het was net een baksteen! Taai, hard, en eigenlijk wel een beetje karig belegd. En voor die zeven euro kan ik hier bij de broodjeszaak om de hoek makkelijk TWEE broodjes bestellen. Stomme Bagels&Beans!
De enige reden dat ik er ooit nog een keer heen zou gaan is omdat het mannelijke personeel echt zo duidelijk homo is, en nog best lekker ook.
Omdat ie Joehoe zegt?quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
En de uitbater van de sauna is homopappa
Omdat er een kerel en drie kindjes in de sauna zitten die hij aanduidt als zijn familiequote:
Die ene is gewoon zijn kei grote zoon hoor! Met je homopropaganda!quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat er een kerel en drie kindjes in de sauna zitten die hij aanduidt als zijn familie
Het was ook altijd heel lekker, maar lijkt recentelijk een beetje ingestort te zijn. Een van de stagiaires was vorige week ook geweest en was er ook niet over te spreken. Ik dacht dat ze gewoon een zeikerd was.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En toch, in Eindhoven tenminste:
Bagel & Beans >> Bagel & Juice
Bij de B&B hebben ze ook lekkere bagel tapas
Bagel en Juice is niks idd.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En toch, in Eindhoven tenminste:
Bagel & Beans >> Bagel & Juice
Bij de B&B hebben ze ook lekkere bagel tapas
Ik vind t best smaken, maar je krijgt vrijwel nooit wat je ebsteld hebt en het wordt met een randstedelijke arrogantie en onverschilligheid met een zucht op je tafel gekwakt. Daar selecteren ze volgens mij op, want t zijn wel steeds andere mensen.quote:
Jij en je "leuke jongens als personeel" tickquote:Bij Bagel & Beans zijn het ook allemaal zelfstandige ondernemers. In Eindhoven zijn ze overgenomen door de B&B van 's-Hertogenbosch, wat op zich goed is, maar volgens mij is Tim nu weg.
Ik kom er ook niet meer, om precies die reden: viezig personeel, dat ook nog eens traag en dom is.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t best smaken, maar je krijgt vrijwel nooit wat je ebsteld hebt en het wordt met een randstedelijke arrogantie en onverschilligheid met een zucht op je tafel gekwakt. Daar selecteren ze volgens mij op, want t zijn wel steeds andere mensen.
Blondie met de grote blauwe ogen bij Coffee Lovers Van Pierre.quote:Jij en je "leuke jongens als personeel" tick
Ik herinner me nog de schoenenzaakjongen in de Heuvel
Jaquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:08 schreef Dirk. het volgende:
Klaar. Blijft een fantastische film.
Hebben jullie ook het einde van de aftiteling gezien?.
Ik zal hem nu eens in 't Nederlands laten lopen!quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:11 schreef wonderer het volgende:
Hoe zijn de Nederlandse stemmen trouwens? Ik geloof dat ik hem ook maar ga halen. En Tangled ook nog (Maximus)
Ik tot nu toe ook! Goed, het waren een beetje domme dozen die nog wel eens een foutje maakten, maar ik had nooit echt wat te klagen. Daarom kwam het ook harder aan dat de bagel niet te vreten was.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:10 schreef Dirk. het volgende:
Wat vreemd, ik heb alleen maar goeie ervaringen met de B&B. Supervriendelijk personeel en enorm lekker eten!
Er is toch zo'n hele site/meme/weetikveel over de horeca in Amsterdam?quote:
Ik kijk zo echt vrijwel nooit nara personeelquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:11 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet meer, om precies die reden: viezig personeel, dat ook nog eens traag en dom is.
[..]
Blondie met de grote blauwe ogen bij Coffee Lovers Van Pierre.
Mailtje naar de fanchisehouders, want zoiets is slecht voor de naam van de formule.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik tot nu toe ook! Goed, het waren een beetje domme dozen die nog wel eens een foutje maakten, maar ik had nooit echt wat te klagen. Daarom kwam het ook harder aan dat de bagel niet te vreten was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |