Okay, even tijd om te zeuren!
Vroeger ging ik met enige regelmaat naar de Bagels&Beans. Het was altijd een beetje mwah qua prijs/kwantiteit verhouding, maar wel altijd erg lekker. Dus, ondanks dat het personeel destijds collectief net het IQ had van een hamster en wel heel duidelijk uitgelegd moest krijgen wat je op je bagel wilde, ging ik er altijd met plezier heen.
Nu was ik er heul lang niet meer geweest, kwam ik er eindelijk weer een keertje, en... nee. Gewoon nee. Er is meer keuze uit het type bagels, maar minder keuze van wat je erop wilt (of zo leek het mij in ieder geval). Mijn favoriete combinatie (pastrami met cream cheese) stond in ieder geval... NIET OP DE KAART.
ANYWAY. Toch maar een bagel genomen, de Parmabella (met mozzarella en parmaham, ook altijd lekker), en hem op kantoor opgegeten zoals ik altijd doe. BLEGH. Het was net een baksteen! Taai, hard, en eigenlijk wel een beetje karig belegd. En voor die zeven euro kan ik hier bij de broodjeszaak om de hoek makkelijk TWEE broodjes bestellen. Stomme Bagels&Beans!
De enige reden dat ik er ooit nog een keer heen zou gaan is omdat het mannelijke personeel echt zo duidelijk homo is, en nog best lekker ook.
Op
vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻