Maak je nooit een vriendelijk praatje ofzo?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kijk zo echt vrijwel nooit nara personeelIk wil gewoon m'n spullen hebben
Bagels & Chili con carne beans?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:20 schreef LeBeau het volgende:
Ik haat trouwens ook koffie, dus voor mij is het Bagels & Niks.
Ik haat toevallig ook praktisch alle bonen (en dingen die erop lijken, zoals erwten).quote:
Koffie is essentieel voor mij.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:20 schreef LeBeau het volgende:
Ik haat trouwens ook koffie, dus voor mij is het Bagels & Niks.
Wel godverdommequote:
Tony Neef doet trouwens Oaken (de homopappa)quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:13 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ik zal hem nu eens in 't Nederlands laten lopen!
Ik heb daar lang niet altijd zin in, maar ben verder gewoon heel vriendelijk tegen ze hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:22 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je geen vriendelijk gesprekje aanknoopt.
Typischquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tony Neef doet trouwens Oaken (de homopappa)Da's het enige wat ik weet
En Carlo Olaf geloof ik.
Ja, dit vind ik echt ZO stom.quote:
Buitenrandstedelijk ruimteoverschot.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:26 schreef Ang3l het volgende:
Overigens gisteren mijn 812ste DVD binnengekregen
Mijn kasten puilen uit...........
quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:27 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Buitenrandstedelijk ruimteoverschot..
Staan die ook op de DVD? Want ik zie bij dit soort films nl al helemaaaaaaaaal geen beeld-toegevoegde waarde van blueray tov dvd. Plus dat mijn disney collectie allemala dvd's zijn en deze dan uit de toon zou vallenquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:29 schreef Dirk. het volgende:
Die all-singing-all-dancing making of featurette is ook echt hiiiiilarisch..
[ afbeelding ]
Ik heb een paar weken geleden een excelbestand gemaakt met al mijn media, want ik wil nog weleens dingen dubbel kopen. Maar het zijn er maar 300 of zo.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:26 schreef Ang3l het volgende:
Overigens gisteren mijn 812ste DVD binnengekregen
Mijn kasten puilen uit...........
Jonathan Groffquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:29 schreef Dirk. het volgende:
Die all-singing-all-dancing making of featurette is ook echt hiiiiilarisch..
[ afbeelding ]
Die heb ik dus idd ook eentje gemaakt, want ik heb ook wel eens dubbel gekochtquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken geleden een excelbestand gemaakt met al mijn media, want ik wil nog weleens dingen dubbel kopen. Maar het zijn er maar 300 of zo.
Ik weet dan 9 van de 10 keer niet wat ik moet doen. Een tijd terug was ik bij de Sting en werd ik door een verkoper aangesproken over m'n Calvin Klein tas. Volgens mij was ik nogal kortaf, want ik ben helemaal niet van de aandacht.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In t geval van de schoenenjongen was t trouwens schoenenjongen die met MIJ begon te praten, omdat hij de lowlands-bandjes om mijn pols zag en zelf ook was geweest.
Hahahaha, die plee!!quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:29 schreef Ang3l het volgende:
Dirk, ik doelde overigens hier op:
http://www.vice.com/nl/re(...)mse-horeca-te-werken
Ik voelde me schuldig, want ik hield hem van zijn werk af en z'n baas keek.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik weet dan 9 van de 10 keer niet wat ik moet doen. Een tijd terug was ik bij de Sting en werd ik door een verkoper aangesproken over m'n Calvin Klein tas. Volgens mij was ik nogal kortaf, want ik ben helemaal niet van de aandacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |