Maak je nooit een vriendelijk praatje ofzo?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kijk zo echt vrijwel nooit nara personeelIk wil gewoon m'n spullen hebben
Bagels & Chili con carne beans?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:20 schreef LeBeau het volgende:
Ik haat trouwens ook koffie, dus voor mij is het Bagels & Niks.
Ik haat toevallig ook praktisch alle bonen (en dingen die erop lijken, zoals erwten).quote:
Koffie is essentieel voor mij.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:20 schreef LeBeau het volgende:
Ik haat trouwens ook koffie, dus voor mij is het Bagels & Niks.
Wel godverdommequote:
Tony Neef doet trouwens Oaken (de homopappa)quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:13 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ik zal hem nu eens in 't Nederlands laten lopen!
Ik heb daar lang niet altijd zin in, maar ben verder gewoon heel vriendelijk tegen ze hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:22 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je geen vriendelijk gesprekje aanknoopt.
Typischquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tony Neef doet trouwens Oaken (de homopappa)Da's het enige wat ik weet
En Carlo Olaf geloof ik.
Ja, dit vind ik echt ZO stom.quote:
Buitenrandstedelijk ruimteoverschot.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:26 schreef Ang3l het volgende:
Overigens gisteren mijn 812ste DVD binnengekregen
Mijn kasten puilen uit...........
quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:27 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Buitenrandstedelijk ruimteoverschot..
Staan die ook op de DVD? Want ik zie bij dit soort films nl al helemaaaaaaaaal geen beeld-toegevoegde waarde van blueray tov dvd. Plus dat mijn disney collectie allemala dvd's zijn en deze dan uit de toon zou vallenquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:29 schreef Dirk. het volgende:
Die all-singing-all-dancing making of featurette is ook echt hiiiiilarisch..
[ afbeelding ]
Ik heb een paar weken geleden een excelbestand gemaakt met al mijn media, want ik wil nog weleens dingen dubbel kopen. Maar het zijn er maar 300 of zo.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:26 schreef Ang3l het volgende:
Overigens gisteren mijn 812ste DVD binnengekregen
Mijn kasten puilen uit...........
Jonathan Groffquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:29 schreef Dirk. het volgende:
Die all-singing-all-dancing making of featurette is ook echt hiiiiilarisch..
[ afbeelding ]
Die heb ik dus idd ook eentje gemaakt, want ik heb ook wel eens dubbel gekochtquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken geleden een excelbestand gemaakt met al mijn media, want ik wil nog weleens dingen dubbel kopen. Maar het zijn er maar 300 of zo.
Ik weet dan 9 van de 10 keer niet wat ik moet doen. Een tijd terug was ik bij de Sting en werd ik door een verkoper aangesproken over m'n Calvin Klein tas. Volgens mij was ik nogal kortaf, want ik ben helemaal niet van de aandacht.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In t geval van de schoenenjongen was t trouwens schoenenjongen die met MIJ begon te praten, omdat hij de lowlands-bandjes om mijn pols zag en zelf ook was geweest.
Hahahaha, die plee!!quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:29 schreef Ang3l het volgende:
Dirk, ik doelde overigens hier op:
http://www.vice.com/nl/re(...)mse-horeca-te-werken
Ik voelde me schuldig, want ik hield hem van zijn werk af en z'n baas keek.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik weet dan 9 van de 10 keer niet wat ik moet doen. Een tijd terug was ik bij de Sting en werd ik door een verkoper aangesproken over m'n Calvin Klein tas. Volgens mij was ik nogal kortaf, want ik ben helemaal niet van de aandacht.
Je ziet de toegevoegde waarde níet van 1080 pixels ten op zichte van 640 pixels bij zo'n digitaal gemaakte animatiefilm?! Now breaks my wooden shoe.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:30 schreef Ang3l het volgende:
Staan die ook op de DVD? Want ik zie bij dit soort films nl al helemaaaaaaaaal geen beeld-toegevoegde waarde van blueray tov dvd. Plus dat mijn disney collectie allemala dvd's zijn en deze dan uit de toon zou vallen
Ik moest lachen om een opmerking van iemand daar: Klanten?! Klanten?! Je moeder heeft klanten! In de horeca heb je gasten!!quote:
Nee. Echt niet. Ik vind 640 d'r al strak genoeg uitzien en bovendien gaat t mij om het verhaal en de liedjes en zoquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:37 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Je ziet de toegevoegde waarde níet van 1080 pixels ten op zichte van 640 pixels bij zo'n digitaal gemaakte animatiefilm?! Now breaks my wooden shoe..
O ja, ouders. Da's ook wel mijn reden voor dvd > blue ray: Ik leen nogal vaak dingen uit en geen mens heeft blue ray in mijn omgeving, tenzij ze net als ik een PS3 hebbenquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:41 schreef Dirk. het volgende:
Snowman was echt afgrijselijk nu net in 't NL, First Time In Forever is beter te doen. De gesproken stukken gaan prima. Dit wordt 'm wel met mijn ouders, denk ik.
Ze kijkt voor de tieten en de seks.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Anders kon mama niet naar onthoofdingen bij Game of Thrones kijken!
Kwestie van smaak misschien, want ik vind 't een lust voor het oog. Of hoe groot is jouw TV eigenlijk? De onze is, ehhh,quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:39 schreef Ang3l het volgende:
Nee. Echt niet. Ik vind 640 d'r al strak genoeg uitzien en bovendien gaat t mij om het verhaal en de liedjes en zoIk heb een blue ray speler en welgeteld 2 bluerays
Sowieso is dat hele HD shit echt niet altijd een verbetering, evenals High Frame Rate. Je ziet nu bij films JUIST daardoor steeds vaker dat het nep isJe ziet de sets en de fokking greenscreens zowat, zo scherp is het!
Ja en bij de gay seks skipt ze ffquote:
Ik heb ook best een grotequote:Op vrijdag 11 april 2014 13:44 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Kwestie van smaak misschien, want ik vind 't een lust voor het oog. Of hoe groot is jouw TV eigenlijk? De onze is, ehhh,. 1.32m
. Standard Def is echt niet meer om aan te zien op dit formaat.
Ik heb juist van Frozen de 3D Blu-Ray gekocht omdat ik dat (alleen) bij/met m'n ouders kan kijken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:43 schreef Ang3l het volgende:
O ja, ouders. Da's ook wel mijn reden voor dvd > blue ray: Ik leen nogal vaak dingen uit en geen mens heeft blue ray in mijn omgeving, tenzij ze net als ik een PS3 hebben
Dat zegt ze misschien wel, maar niemand die dat gelooft.quote:
Leg me eens uit wat blue ray kan doen voor Twin Peaksquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:47 schreef Luigi het volgende:
Heel veel recente DVD spelers upscalen DVD content naar (soort van) HD, waardoor het allemaal wat dichter bij elkaar ligt. Maar het standaard DVD formaat is echt mijlenver verwijderd van een fatsoenlijke HD stream qua kwaliteit hoor...
[/nerd]
Dat deed ik met mijn eerste DVDquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:49 schreef Ang3l het volgende:
O ja, en ik dus laatst mijn eerste blue ray gekocht. En dat moest van mij heel ceremioneel de film zijn die ik het meeste van ooit gezien heb. Maar dat is een film uit de 90-jaren... dus dat zet geen zoden aan de dijk qua kwaliteit, wnat dat was net zo crappy
[ afbeelding ]
Ik heb nu de VHS, de DVD en de Blue Ray inderdaadquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat deed ik met mijn eerste DVD(Bram Stoker's Dracula. Heb ik inmiddels 4 DVD-versies, een VHS en een BluRay van).
Ik denk dan alleen: Ruim baan? CROSSUUUUHHHH!!!!quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:51 schreef Dirk. het volgende:
"Liefde geeft ons ruim baan, met deuren die opengaan."
Het spooooooooooooooooooooooooookt hier heel bombastisch in de opera het spooooooooooooooooooooookt! Ook door mijn hoooooooofd!quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:53 schreef wonderer het volgende:
Ik heb ook alle versies van Phantom of the Opera, zelfs die met Julian SandsEn tien verschillende boeken.
Ik heb een PS3 gekocht zodat ik blurays kon kijken. Spellen waren secundairquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:54 schreef Ang3l het volgende:
Eigenlijk is die blueray/dvd-uitleen-reden best wel bullshit besef ik me. Want ik koop ze toch voor mezelf, nondepie?! Niet zodat anderen ze kunnen lenen?Ghehe, zo ben ik
Waarom ga je er vanuit dat leuke jongens in een winkel niet mij aanspreken, ipv andersom?quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb daar lang niet altijd zin in, maar ben verder gewoon heel vriendelijk tegen ze hoor.Maar iets zegt me dat jij t echt niet doet voor vriendelijkheid, maar voor de leuke boys. Ouwe snoeperd.
In t geval van de schoenenjongen was t trouwens schoenenjongen die met MIJ begon te praten, omdat hij de lowlands-bandjes om mijn pols zag en zelf ook was geweest. Dat gebeurde wel vake rmet die bandjes, maar die heb ik na 10 jaar niet meer
Dat soort verzamelwoede had ik vroeger ook, maar tegenwoordig vind ik het doodzonde van mijn geld. Koop er liever iets voor wat ik nog niet heb, dan.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nu de VHS, de DVD en de Blue Ray inderdaadEn t boek (2x, EN en NL).
Ja, die versie zit dus nog steeds in het plasticquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het spooooooooooooooooooooooooookt hier heel bombastisch in de opera het spooooooooooooooooooooookt! Ook door mijn hoooooooofd!
Hoera, deze openbaring had ik ooit ook.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:54 schreef Ang3l het volgende:
Eigenlijk is die blueray/dvd-uitleen-reden best wel bullshit besef ik me. Want ik koop ze toch voor mezelf, nondepie?! Niet zodat anderen ze kunnen lenen?Ghehe, zo ben ik
Dat dus.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:58 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Hoera, deze openbaring had ik ooit ook.. Het is nog weleens jammer, als ik Pitch Perfect of Chez Nous (iTunes purchases) aan iemand wil lenen. Dat los ik nu op door gewoon gezellig met die persoon samen te kijken (AppleTV mee en klaar.
.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:55 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Waarom ga je er vanuit dat leuke jongens in een winkel niet mij aanspreken, ipv andersom?
Omdat het bij deze specifiek ging over die een jongen daar en we daar een gesprek over hebben gehad dat ie mij aansprak en niet jou, destijdsquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:55 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Waarom ga je er vanuit dat leuke jongens in een winkel niet mij aanspreken, ipv andersom?
Ik heb die verzamelwoede ei'k helemaal niet zo. Want voor de rest heb ik dus alles op dvdquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:55 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Dat soort verzamelwoede had ik vroeger ook, maar tegenwoordig vind ik het doodzonde van mijn geld. Koop er liever iets voor wat ik nog niet heb, dan.
Daar hou ik nog niet zo van. Plus dat ik een kast met films leuk vind om te zien. Is ook het eerste waar ik naar kijk als ik ergens op bezoek kom. Idem met boeken, vandaar ook geen e-reader. I'm an old-fashioned romantic kinda guy like thatquote:Op vrijdag 11 april 2014 13:58 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik koop tegenwoordig vaker films op iTunes. Ook HD-kwaliteit en dan heb je het meteen ook op al je devices.
Ik kijk wel alle series gedowload (OMG!) op de PC (nou ja, doorgelintk naar de PS3 en dus op TV). Maar als ik ze echt heel mooi vind, koop ik ze daarna toch op DVD. Zo heeft de industrie nog iets aan mequote:Op vrijdag 11 april 2014 14:04 schreef LeBeau het volgende:
Bij mij staat alles op m'n computer. En ik lees alleen maar e-books.
/de anti-Ang3l
Ik vind ze heerlijk. Vooral op bed, en dan in alle standjes gewoon m'n iPad naast m'n hoofd met de content van het boek zo gedraaid dat het ideaal leest.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind e-books stom. Ik heb er een paar, maar vind dat alleen "handig" voor onderweg. Voor de rest vind ik alle charme er vanaf gesloopt.
Onze kast met films is ook heel leuk om te zien in deze kamer waar volcontinu een bom ontploft is.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:03 schreef Ang3l het volgende:
Daar hou ik nog niet zo van. Plus dat ik een kast met films leuk vind om te zien. Is ook het eerste waar ik naar kijk als ik ergens op bezoek kom. Idem met boeken, vandaar ook geen e-reader. I'm an old-fashioned romantic kinda guy like that
Ik heb zo'n grote volle boekenkastquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben toch meer van dit:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Met zo'n laddertje
quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:18 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Onze kast met films is ook heel leuk om te zien in deze kamer waar volcontinu een bom ontploft is..
[ afbeelding ]
Nee precies, daarom zei ik ook "handig op reis". Dus die openbaring had ik al hoorquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:20 schreef Dirk. het volgende:
Overigens heb ik sinds vorige week een e-reader. Ik vind een boek ook meer cachet hebben, maar ik ga op vakantie echt niet meer KI-LO's aan boeken in mijn bagage stoppen. Het heeft minder sfeer ja, zo'n ding, maar het is wel dikke prima. Maar die openbaring krijg je vast ook nog wel een keer.
Dat is een foto van 3 jaar terug of zo toen t net nieuw was. Inmiddels is er ook een bom ontploft hoorquote:
Ik koop alleen nog cd's van Tori Amosquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:22 schreef Luigi het volgende:
Ik koop me vooral arm aan muziek. Zelfs (vooral) ook nog CD's en LP's.
Mja, dat is inderdaad een ding. Zeker omdat Pieter en ik nog wel eens daar waar wij heengaanquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:22 schreef Ang3l het volgende:
Nee precies, daarom zei ik ook "handig op reis". Dus die openbaring had ik al hoor
Alleen zit je dan nog wel met het feit dat je een boek laat slingeren op je handdoek of in het zanderige zand en een e-reader of iPad dan weer niet (tenminste, ik niet).
Doet de poets alquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:23 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb zin om bloemen te halen voor Ang3l, en om z'n kaarsjes net 5 centimeter naar links of naar rechts te verschuiven zodat ze niet meer zo netjes erbij staan.
Echt?! Waar láát je dat?quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:22 schreef Luigi het volgende:
Ik koop me vooral arm aan muziek. Zelfs (vooral) ook nog CD's en LP's.
Nou dat vind ik zielig!quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:24 schreef Ang3l het volgende:
Doet de poets alDan sla ik hem na afloop steeds als ik zie dat ie scheef staat
Bijna wel, want het is TMM. Beide paaseiquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:24 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Nou dat vind ik zielig!.
Het is Maik de Boer niet!!!!!
Ik vind een bos witte bloemen in een interieur met grotendeels wit meubilair dan weer net iets minder. Dan eerder iets in deze richting:quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:24 schreef Ang3l het volgende:
En toevallig staat er aan de linkerkant van de TV nu een grote vaas met witte rozen hoor. Niet symmetrischMaar je mag toch wel bloemen voor me kopen
Ja, pfft, ik weet niet. Ik heb in totaal (schatting) een CD of 800 fysiek, een 100-200 staan ervan in dozen (die ik eigenlijk nooit draai dus), stuk of of 300 staan in een meubel op zolder en de rest in meubel in de kamer (de regelmatige draaiers dus). Daarnaast staan er nog een LP of 50 in de kamer.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:24 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Echt?! Waar láát je dat?
Ik koop alleen nog K3 fysiek en dat is omdat de fysieke release altijd iets eerder in de winkel ligt dan op iTunes (en omdat er een instrumentaal Cd'tje bij zit).
Dat mag,w ant paars en witquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vind een bos witte bloemen in een interieur met grotendeels wit meubilair dan weer net iets minder. Dan eerder iets in deze richting:
[ afbeelding ]
En dan wel maal twee, voor de symmetrie.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:27 schreef Ang3l het volgende:
Jezus van z'n kruis afgehaald en het wit geverfd en hem er opnieuw opgetimmerd
Ik koop me ook scheel aan muziek, maar dan op iTunes. Maar doe je dan ook echt nog die cd's pakken en draaien en weer terugzetten en een andere pakken? Of maak je er allemaal bestanden van die je afspeelt vanuit een centraal ding?quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:29 schreef Luigi het volgende:
Ja, pfft, ik weet niet. Ik heb in totaal (schatting) een CD of 800 fysiek, een 100-200 staan ervan in dozen (die ik eigenlijk nooit draai dus), stuk of of 300 staan in een meubel op zolder en de rest in meubel in de kamer (de regelmatige draaiers dus). Daarnaast staan er nog een LP of 50 in de kamer.. Muziek
.
Ik brak zelfs z'n polsje bij t van het kruis halenquote:
Ik dat laatstequote:Op vrijdag 11 april 2014 14:32 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ik koop me ook scheel aan muziek, maar dan op iTunes. Maar doe je dan ook echt nog die cd's pakken en draaien en weer terugzetten en een andere pakken? Of maak je er allemaal bestanden van die je afspeelt vanuit een centraal ding?
Jezus met een wapper polsjequote:Op vrijdag 11 april 2014 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik brak zelfs z'n polsje bij t van het kruis halen
Jupquote:
Ik heb niks levends binnen. Mijn orchidee is dood en die rozen inmiddels ookquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:34 schreef Dirk. het volgende:
Jullie hebben allemaal levende dingen in je huiskamer.. Bloemen en planten.
Hier leeft helemaal niks.. Ja, mijn acute choleratyfusebola, dat leeft momenteel. Maar daar wordt aan gewerkt.
Ja, nee, ik ben weer helemaal terug naar het fysieke dus. Ik kan érg slecht omgaan met de keuzestress die Spotify me oplevert. Dan zit ik in 5 minuten de halve catalogus door te skippen. Dus, cd'tje pakken, opzetten en luisteren.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:32 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ik koop me ook scheel aan muziek, maar dan op iTunes. Maar doe je dan ook echt nog die cd's pakken en draaien en weer terugzetten en een andere pakken? Of maak je er allemaal bestanden van die je afspeelt vanuit een centraal ding?
(van: http://www.discogs.com/forum/thread/52718acda86b6d1829116211)quote:I've basically discovered about myself that I'm really into procedural aspects of the activities I take part in. It may sound silly, but it's the process of carefully removing the record from its jacket touching only the edges, putting it on the spindle and using the brush to clean off the dust, carefully placing the tone arm, and then flipping it and repeating the whole process when I get to the end of Side 1... It's this process that physically connects me to the music. I'm not a musician, but by taking such an active role in my enjoyment of music I feel partially responsible for its emerging from my speakers.
And the process takes on ceremonial qualities for me. Like a Japanese tea ceremony the actual act - playing music or pouring tea - can be treated as a mundane mechanical act of purely practical necessity and with a specific goal in mind, but dwelling on and appreciating the process enriches my enjoyment of the music. The same rationale explains why I like clunky old Nintendo cartridge technology for my games rather than their modern equivalents.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |