abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138754668
Dit topic is voor leuke en nuttige hosseltips.
"Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die het bed in" bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet hosselverhalen!

Basis tips:
Deze tips kunnen verder uitgewerkt worden door mensen en aangegeven hoe je ervoor kan zorgen dat je gemakkelijker ze ook toepast (bijvoorbeeld bij onzekerheid en angst). Het overkomen van deze angsten/onzekerheid e.d. komt vooral in de topics naar voren, de reacties uit de topics zijn ideaal om aan de OP toe te voegen.

Er zijn genoeg sites met tips, dus die versiertips gooi ik eruit. Staar je daar vooral niet blind aan. :')

Het hele ding is, dat je gewoon je lekker moet voelen, en daardoor andere mensen aantrekt. Bij gebrek aan zelfvertrouwen, kun je bijvoorbeeld gaan sporten. Ook moet je comfortabel worden met het communiceren met het andere geslacht. Veel uitgaan kan hierbij helpen. Niet teveel nadenken, het zijn ook maar mensen.

Tips voor uiterlijke verzorging

Hier kunnen de tips over verzorging komen uit bovenstaande link plus extra tips over verzorging uit de topics (verzorging is gemakkelijk omdat iedereen het kan doen zonder stress of angst e.d.).

7 praktische tips om stress tegen te gaan (en angsten te verminderen)

Hier de tips over stress verminderen (iemand uitwerken?) + weer van het topic.

Hier extra linkjes en andere categorieėn die belangrijk zijn bij 'het hosselen' zoals 'hoe je met onzekerheid om kan gaan', 'hoe je online moet reageren en kan daten', 'hoe dit en dat' e.d.

Het gaat erom dat de basistips en extra nuttige adviezen hier worden genoemd zodat toekomstige users ook baat erbij hebben zonder de hele reeks door te hoeven lezen. Kijk wat voor jouw zelf het beste werkt in betrekking tot het hosselen.

Heb nooit hoge verwachtingen, om teleurstelling te voorkomen. Lukt het een keertje niet, ga je gewoon weer naar de volgende. Plenty fish in the sea. O+

Om mensen uit hun droom te helpen, wil ik ook even melden dat pick up lines echt niet kunnen. :')

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier! Voor slowchat kun je hier wezen.
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
pi_138754937
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:59 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Beetje meer body kan je zelf aan werken natuurlijk, koop een paar gewichten en ga consequent oefenen, doe wat situps en pushups en pak vaker de fiets ipv de auto. Ik ben ook geen hulk hogan maar ik ben ook geen spierloos wezen omdat ik regelmatig fiets en spieroefeningen doe.

Bril kan je natuurlijk vervangen voor lenzen (als je geen enorme afwijking hebt) en anders evt laserbehandeling?
Maar belangrijker is denk ik hoe je over jezelf denkt en wat je van jezelf vindt, dat is nog veel belangrijker dan hoe je er uiteindelijk uit ziet.

Wat complicatie zegt dus eigenlijk:

[..]

Yats vond het veel makkelijk gezegd dan gedaan. :+
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_138754977
TT: Squatten-> is geen lange termijn oplossing. :P zeker in geval van Yatsie.
pi_138755120
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:31 schreef complicate het volgende:
TT: Squatten-> is geen lange termijn oplossing. :P
Alsof je zelfvertrouwen af laten hangen van vrouwen dat wel is :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2014 09:38:03 ]
pi_138755150
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:37 schreef Weissman het volgende:

[..]

Alsof je zelfvertrouwen af laten hangen van vrouwen dat wel is :')
Alsof niets doen helpt :')
pi_138755240
Om terug te komen op de TT.

Squatten = sterkere rug = beter recht op lopen = betere lichaamshouding = meer uitstraling = meer lef in omgang met vrouwen = meer durven = meer doen = succes met vrouwen = beter zelfbeeld = meer zelfvertrouwen.

Ergo, squatten zorgt voor meer zelfvertrouwen.
pi_138755290
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:44 schreef Weissman het volgende:

Squatten = sterkere rug = beter recht op lopen = betere lichaamshouding = meer uitstraling = meer lef in omgang met vrouwen = meer durven = meer doen = succes met vrouwen = beter zelfbeeld = meer zelfvertrouwen.

_O-

De wijze man heeft gesproken.
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:46:17 #8
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_138755296
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:44 schreef Weissman het volgende:

Er zijn twee belangrijke oefeningen in de fitnesswereld. Squatten en deadlifts. :Y
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_138755334
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:46 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Er zijn twee belangrijke oefeningen in de fitnesswereld. Squatten en deadlifts. :Y
Inbe4 ''alle vrouwen willen een klootzak''.
Inbe4 ''ik ben verlegen van nature, squatten is niks voor mij''.
Inbe4 ''Ik wil niet squatten, ik wil mezelf blijven''.
pi_138755336
Sws squatten. Geeft me altijd heerlijk gevoel O+
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_138755430
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:48 schreef Weissman het volgende:

[..]

Nou, het is me wel opgevallen dat ik het meest succes heb wanneer ik me minder lief voordoe dan ik ben. _O-
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:54:30 #12
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138755452
Kunnen de pro squatters niet naar het bodybuild topic gaan ofzo :P godallemachtig. Zelfvertrouwen komt uit jezelf, niet uit je spierbundel.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_138755476
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:54 schreef Metro2005 het volgende:
Kunnen de pro squatters niet naar het bodybuild topic gaan ofzo :P godallemachtig. Zelfvertrouwen komt uit jezelf, niet uit je spierbundel.
Wat heeft squatten met bodybuilding te maken? :')
pi_138755487
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:54 schreef Metro2005 het volgende:
Waar je je zelfvertrouwen uit haalt maakt geen zak uit ]
pi_138755540
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:48 schreef Weissman het volgende:

[..]

Inbe4 ''ik ben verlegen van nature, squatten is niks voor mij''.
Inbe4 ''Ik wil niet squatten, ik wil mezelf blijven''.
Vooral die eerste, ja. :')

Ook grappig dat je aan iemands postgedrag al kan zien of hij succes bij de vrouwen heeft. Maar dan komen de 'ik ben in het echt heel anders, hoor' en 'je moet me niet serieus nemen'-excuses weer.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:00:34 #16
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138755567
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:56 schreef habitue het volgende:

[..]

Waar je je zelfvertrouwen uit haalt maakt geen zak uit ]
Het kan helpen, net als dat seks hebben met veel vrouwen je zelfvertrouwen kan helpen maar zelfvertrouwen is vooral een instelling IMHO.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:10:05 #17
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_138755819
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:00 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Het kan helpen, net als dat seks hebben met veel vrouwen je zelfvertrouwen kan helpen maar zelfvertrouwen is vooral een instelling IMHO.
Zelfvertrouwen wordt gecreeerd door jezelf goed voelen. Een goed lichaam draagt bij aan zelfvertrouwen, dus is fitness geen slecht idee als iemand een laag zelfvertrouwen heeft. Je hoeft niet eens erg gespierd te worden, een sixpack is ook zeker niet vereist (veel vrouwen vinden dat niet eens zo spannend of praktisch bij een man). Het idee dat je aan jezelf werkt kan genoeg zijn om je zelfvertrouwen een boost te geven.

De obsessie voor uber gespierde mannen met six-packs kan overigens weer het tegenovergestelde resultaat geven, minder zelfvertrouwen. Een sixpack is namelijk niet iets wat je 'ff' kweekt, al hebben sommige er door hun metabolisme wat minder moeite mee. ;) Dus ga lekker fitnessen, skip de isolatie oefeningen met apparaten en ga serieus aan de slag met losse oefeningen, je gaat je zoveel beter voelen! :)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:12:39 #18
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_138755882
Sporten helpt zeker wel.

Maar zorg wel voor goede begeleiding.
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:15:32 #19
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138755956
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:10 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Zelfvertrouwen wordt gecreeerd door jezelf goed voelen. Een goed lichaam draagt bij aan zelfvertrouwen, dus is fitness geen slecht idee als iemand een laag zelfvertrouwen heeft. Je hoeft niet eens erg gespierd te worden, een sixpack is ook zeker niet vereist (veel vrouwen vinden dat niet eens zo spannend of praktisch bij een man). Het idee dat je aan jezelf werkt kan genoeg zijn om je zelfvertrouwen een boost te geven.

De obsessie voor uber gespierde mannen met six-packs kan overigens weer het tegenovergestelde resultaat geven, minder zelfvertrouwen. Een sixpack is namelijk niet iets wat je 'ff' kweekt, al hebben sommige er door hun metabolisme wat minder moeite mee. ;) Dus ga lekker fitnessen, skip de isolatie oefeningen met apparaten en ga serieus aan de slag met losse oefeningen, je gaat je zoveel beter voelen! :)
Hier ben ik het wel mee eens. Sporten in het algemeen geeft je een goed gevoel en je kan je er echt wel lekkerder door in je vel mee gaan zitten en dat uitstralen. Maar het moet niet je main focus zijn en een obsessie worden en je moet je ook niet gaan meten met de kleerkasten in de sportschool want dat kan deprimerend werken
pi_138755994
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:15 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Hier ben ik het wel mee eens. Sporten in het algemeen geeft je een goed gevoel en je kan je er echt wel lekkerder door in je vel mee gaan zitten en dat uitstralen. Maar het moet niet je main focus zijn en een obsessie worden en je moet je ook niet gaan meten met de kleerkasten in de sportschool want dat kan deprimerend werken
Dan zorg je er toch voor dat die kleerkasten zich gaan vergelijken met jou?
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:21:21 #21
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138756111
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:17 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dan zorg je er toch voor dat die kleerkasten zich gaan vergelijken met jou?
:D ik hoef geen kleerkast te worden, hoop vrouwen vinden dat ook helemaal niet mooi of zelf beangstigend , bovendien heeft niet iedereen de lichaamsbouw om als jerommeke door het leven te gaan he :P
pi_138756257
Ja want als je serieus gaat trainen word je over 3 maanden opeens wakker met 20kg spiermassa erbij :')

Net als die figuren hier die wel beter willen worden met vrouwen maar niet te goed, want tja, anders gaat ze denken dat je een player bent :')
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:35:48 #23
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138756541
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:26 schreef Weissman het volgende:
Ja want als je serieus gaat trainen word je over 3 maanden opeens wakker met 20kg spiermassa erbij :')
Lol, er is ook niks mis met trainen maar er is een verschil tussen obsessief trainen om het trainen en trainen om gewoon er net wat beter uit te zien natuurlijk :)

quote:
Net als die figuren hier die wel beter willen worden met vrouwen maar niet te goed, want tja, anders gaat ze denken dat je een player bent :')
Dan toch maar liever een player. Al heb ik echt een hekel aan dat woord :')
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:37:02 #24
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_138756576
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:21 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

:D ik hoef geen kleerkast te worden, hoop vrouwen vinden dat ook helemaal niet mooi of zelf beangstigend , bovendien heeft niet iedereen de lichaamsbouw om als jerommeke door het leven te gaan he :P
Het aantal clichés in deze zin is echt ongeėvenaard.
Deathlift or Die.
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:37:31 #25
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138756599
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:37 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Het aantal clichés in deze zin is echt ongeėvenaard.
Ik doe mijn best
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:55:12 #26
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_138757141
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:26 schreef Weissman het volgende:

En vrouwen die geen krachttraining willen doen omdat ze denken dat borsten spontaan verdwijnen en ze een Arnold Schwarznegger worden. Zucht. ;)

Je kan alleen gedeprimeerd raken van die kleerkasten als je al 5 jaar trained om ook een kleerkast te worden maar het maar niet wil lukken. Zoek dan profesionele sporthulp die je met dat pad kan helpen. Als je gedeprimeerd wordt omdat je perse constant jezelf moet vergelijken met anderen dan heb je een ander probleem waar je aan moet werken. Dat is niet gezond en niet goed voor je zelfvertrouwen.

Kijk eens goed naar jezelf en probeer te achterhalen wie je wilt zijn, waar je voor wilt staan en wat je daar voor over hebt. Werk daar aan..
pi_138757359
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:00 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Nee confidence comes with competence
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:16:28 #28
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138757748
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:01 schreef habitue het volgende:

[..]

Zit wel iets in maar die competenties hoeven niet te gaan om vrouwen, seks en je lichaam natuurlijk.
pi_138757769
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:16 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Zit wel iets in maar die competenties hoeven niet te gaan om vrouwen, seks en je lichaam natuurlijk.
Heb ik ook nooit beweerd.
pi_138760738
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:01 schreef habitue het volgende:

[..]

Dit hangt ervan af, zelfvertrouwen waar in ? In jezelf ? Competent(ie) is subjectief en dus kan je jezelf competent maken zonder meer of minder te kunnen dan ervoor maar tevreden te zijn met je huidige zelf. Zelfvertrouwen heeft een heleboel te maken met acceptatie, iets wat veel mensen vergeten.
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:31:34 #31
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138762070
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:59 schreef Fascination het volgende:

[..]

Vooral die eerste, ja. :')

Ook grappig dat je aan iemands postgedrag al kan zien of hij succes bij de vrouwen heeft. Maar dan komen de 'ik ben in het echt heel anders, hoor' en 'je moet me niet serieus nemen'-excuses weer.
Zijn dat dezelfde excuses als klagen over dat veel vrouwen wel bi-schierig zijn maar uiteindelijk geen relatiemateriaal zijn, dat je niet meer date omdat het niets oplevert of dat je een enorm hoge grens hebt qua wensen?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_138762101
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:31 schreef yats het volgende:

[..]

Zijn dat dezelfde excuses als klagen over dat veel vrouwen wel bi-schierig zijn maar uiteindelijk geen relatiemateriaal zijn, dat je niet meer date omdat het niets oplevert of dat je een enorm hoge grens hebt qua wensen?
Nee.
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:34:49 #33
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138762194
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:32 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nee.
Gek is dat, mijns inziens horen ze in dezelfde categorie thuis.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_138763472
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:49 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Dit hangt ervan af, zelfvertrouwen waar in ? In jezelf ? Competent(ie) is subjectief en dus kan je jezelf competent maken zonder meer of minder te kunnen dan ervoor maar tevreden te zijn met je huidige zelf. Zelfvertrouwen heeft een heleboel te maken met acceptatie, iets wat veel mensen vergeten.
Uiteraard in jezelf waar denk je dat het woord zelf in zelfvertrouwen voor staat?

Het is subjectief ja, juist door de subjectiviteit ervan krijg je zelfvertrouwen. Doordat je voor je gevoel ergens in groeit groeit je zelfvertrouwen ook mee.
Acceptatie is soms wel nodig ja, maar voor mij heeft het het meeste te maken met doelen stellen en deze nastreven.
pi_138763690
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:14 schreef habitue het volgende:

[..]

Uiteraard in jezelf waar denk je dat het woord zelf in zelfvertrouwen voor staat?

Het is subjectief ja, juist door de subjectiviteit ervan krijg je zelfvertrouwen. Doordat je voor je gevoel ergens in groeit groeit je zelfvertrouwen ook mee.
Acceptatie is soms wel nodig ja, maar voor mij heeft het het meeste te maken met doelen stellen en deze nastreven.
Uiteraard maar soms kan zelfvertrouwen op een veel objectiever niveau ontstaan, wanneer je bijvoorbeeld de beste van je voetbalteam of ander soortig groep bent (of breder dan iedereen in de sportschool ;D). Sommige mensen beseffen juist dat subjectieve gedeelte niet, doelen hebben enkel nut als ze realistisch zijn. Stel lagere eisen en maak kleine stapjes zou ik over het algemeen tegen iemand met laag zelfvertrouwen zeggen. Oftewel ik ben het helemaal met je eens.
  vrijdag 11 april 2014 @ 14:49:06 #36
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138764530
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:20 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Uiteraard maar soms kan zelfvertrouwen op een veel objectiever niveau ontstaan, wanneer je bijvoorbeeld de beste van je voetbalteam of ander soortig groep bent (of breder dan iedereen in de sportschool ;D). Sommige mensen beseffen juist dat subjectieve gedeelte niet, doelen hebben enkel nut als ze realistisch zijn. Stel lagere eisen en maak kleine stapjes zou ik over het algemeen tegen iemand met laag zelfvertrouwen zeggen. Oftewel ik ben het helemaal met je eens.
Ook mee eens, vooral met die kleine stapjes. als je in 1 keer een te grote stap wilt maken en je haalt het niet is dat niet goed voor je zelfvertrouwen.
Gaat natuurlijk (om enigszins ontopic te proberen te geraken) ook op voor daten. Om een vrouw uiteindelijk mee naar huis te nemen moet je eerst met vrouwen durven praten en aan durven te spreken dus stel je zelf als eerste doel om makkelijker met vrouwen te praten. Dat heb ik ook gedaan en dan niet verder ergens iets achter zoeken maar ga gewoon met veel vrouwen zomaar een gezellig gesprekje aan. Op de fiets met de dame naast je bij het verkeerslicht, met de dame achter de toonbank, met de schoenenverkoopster, anything.
Ga werk doen waarbij je uit je comfort zone komt (ik heb bv verkoopwerk gedaan = veel mensen interactie, ben je bang voor bellen, ga helpdeskwerk doen etc)

Daarna komt de rest vanzelf wel. :)
  vrijdag 11 april 2014 @ 14:58:05 #37
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_138764750
Precies. Vroeger had ik best erge bel angst. Tegenwoordig doe ik bijna niet anders meer.
pi_138768454
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:20 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Volgens mij val je nog best wel mee ih echt :*
pi_138770235
Laat het ze maar niet horen ;).
pi_138822794
Ik denk dat lachen eigenlijk vaak onderschatten wordt. Natuurlijk is een man met spieren ook aantrekkelijk :9~ maar niets gaat boven een vrolijke man O+
pi_138823046
pi_138823233
Mijn God, wat een hoog Viva-gehalte hier. :')
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_138823276
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 13:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
Mijn God, wat een hoog Viva-gehalte hier. :')
God :')
pi_138823298
quote:
14s.gif Op zondag 13 april 2014 13:22 schreef complicate het volgende:
[ afbeelding ]
Zul je net zien dat de betreffende vrouw een binnenpretje heeft om een actie van een andere man die naast haar zit.
pi_138823394
quote:
9s.gif Op zondag 13 april 2014 13:28 schreef Fascination het volgende:

[..]

Zul je net zien dat de betreffende vrouw een binnenpretje heeft om een actie van een andere man die naast haar zit.
Boodschap was gewoon:

quote:
3s.gif Op zondag 13 april 2014 13:15 schreef complicate het volgende:
Ik denk dat lachen eigenlijk vaak onderschatten wordt.
pi_138823395
quote:
9s.gif Op zondag 13 april 2014 13:28 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, die krijgt net een appje van die kerel van drie deuren verder door wie ze zich ongelofelijk laat uitwonen.
pi_138823489
quote:
3s.gif Op zondag 13 april 2014 13:15 schreef complicate het volgende:
Ik denk dat lachen eigenlijk vaak onderschatten wordt.
Taalbeheersing ook.
pi_138823557
quote:
9s.gif Op zondag 13 april 2014 13:32 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Taalbeheersing ook.
:') .
pi_138823810
quote:

[..]

Taalbeheersing ook.
lol
pi_138824499
quote:

[..]

Taalbeheersing ook.
:D
pi_138826948
Ik heb even een vraag voor mensen die vrouwelijk gedrag kunnen "vertalen" in handzame suggesties voor de single man:
Ik ben in januari een meisje tegen gekomen in het uitgaansleven, met wie het ongeveer wel redelijk klikt maar meestal bestaat onze ontmoeting uit een korte omhelzing en iets als "leuk je weer te zien". Nou ben ik zelf tamelijk verlegen met meisjes, maar gisteren de stoute schoenen aangetrokken en tegen haar gezegd dat ze mooie ogen had en het liefste meisje uit de kroeg. Dat had ik beter niet kunnen doen, want ze deed dat af als "praatjes". Ik moet eerlijk gezegd zeggen dat dat wel een beetje mijn ziel doorsneed. Ik begon haar de afgelopen tijd steeds leuker te vinden.
Maar goed, ze wil me wel weer op het volgende feest terugzien zei ze bij het afscheid, daar tussen in nog wat vage gesprekken over studies en hobby's en zo.
Enig idee wat ik verder nog kan doen of zeggen? Of moet ik haar gewoon echt vergeten?
pi_138827394
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 15:07 schreef jaha het volgende:
Ik heb even een vraag voor mensen die vrouwelijk gedrag kunnen "vertalen" in handzame suggesties voor de single man:
Ik ben in januari een meisje tegen gekomen in het uitgaansleven, met wie het ongeveer wel redelijk klikt maar meestal bestaat onze ontmoeting uit een korte omhelzing en iets als "leuk je weer te zien". Nou ben ik zelf tamelijk verlegen met meisjes, maar gisteren de stoute schoenen aangetrokken en tegen haar gezegd dat ze mooie ogen had en het liefste meisje uit de kroeg. Dat had ik beter niet kunnen doen, want ze deed dat af als "praatjes". Ik moet eerlijk gezegd zeggen dat dat wel een beetje mijn ziel doorsneed. Ik begon haar de afgelopen tijd steeds leuker te vinden.
Maar goed, ze wil me wel weer op het volgende feest terugzien zei ze bij het afscheid, daar tussen in nog wat vage gesprekken over studies en hobby's en zo.
Enig idee wat ik verder nog kan doen of zeggen? Of moet ik haar gewoon echt vergeten?
:') Maar toch kudos voor je actie.

Ze zal het niet geloven, wellicht onzeker meisje. Later nog eens herhalen en dan op haar bek pakken. Zo voorkom je de friendzone als ze je afwijst, wijst ze je niet af dan is het *O*
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_138827485
quote:
Ik ben in januari een meisje tegen gekomen in het uitgaansleven, met wie het ongeveer wel redelijk klikt maar meestal bestaat onze ontmoeting uit een korte omhelzing en iets als "leuk je weer te zien".
Dus eigenlijk bijna 3 maanden : "Leuk je weer te zien"; zonder meer, terwijl je haar leuk vindt? Dan kan ze denken dat je haar ziet als een gewone vriendin terwijl je naar haar verlangt.
quote:
Nou ben ik zelf tamelijk verlegen met meisjes, maar gisteren de stoute schoenen aangetrokken en tegen haar gezegd dat ze mooie ogen had en het liefste meisje uit de kroeg.
Jouw shoenen waren niet stout genoeg. Sommige vrouwen zijn het gewoon van zulke complimentjes te krijgen. Beter vraag je haar om te daten. Wees dan wel concreet als je haar uitvraagt en bedenk dan een leuke date. :)
pi_138827794
Ik vind haar niet erg onzeker overkomen, en of mijn schoenen stout genoeg waren..., ze leken me eerder te stout. Misschien speelt ze "hard to get" of vindt ze inmiddels een andere jongen leuker (maar wil ze me dat niet meteen zeggen). Maar het kan natuurlijk ook gewoon de Friese cultuur zijn. Men houdt niet van romantische uitspraken. Men brult hier eerder iets als "bier en tieten". Maar daar ben ik dan weer niet zo van.
  zondag 13 april 2014 @ 15:34:19 #55
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_138827933
Vraag dr mee op date en laat het niet afhangen van toevallige ontmoetingen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_138827937
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 15:30 schreef jaha het volgende:
Ik vind haar niet erg onzeker overkomen, en of mijn schoenen stout genoeg waren..., ze leken me eerder te stout. Misschien speelt ze "hard to get" of vindt ze inmiddels een andere jongen leuker (maar wil ze me dat niet meteen zeggen). Maar het kan natuurlijk ook gewoon de Friese cultuur zijn. Men houdt niet van romantische uitspraken. Men brult hier eerder iets als "bier en tieten". Maar daar ben ik dan weer niet zo van.
Durf je haar dan niet uit te vragen?
pi_138827966
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 15:34 schreef fathank het volgende:
Vraag dr mee op date en laat het niet afhangen van toevallige ontmoetingen
quote:
7s.gif Op zondag 13 april 2014 15:22 schreef complicate het volgende:

Beter vraag je haar om te daten. Wees dan wel concreet als je haar uitvraagt en bedenk dan een leuke date. :)
  zondag 13 april 2014 @ 15:39:25 #58
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138828117
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 15:07 schreef jaha het volgende:zien". Nou ben ik zelf tamelijk verlegen met meisjes, maar gisteren de stoute schoenen aangetrokken en tegen haar gezegd dat ze mooie ogen had en het liefste meisje uit de kroeg. Dat had ik beter niet kunnen doen, want ze deed dat af als "praatjes".
Auw, lastige situatie. Heb je na haar 'praatjes' opmerking nog iets gezegd of was het daarna klaar? Misschien is het het beste om open kaart met dr te spelen de volgende keer en gewoon botweg zeggen dat je haar wel voor meer ziet zitten dan vriendschap. ?
pi_138828216
Nee, het gesprek was daarna niet afgelopen, conclusie was min of meer dat ze ook geen afscheid wilde nemen geloof ik. Ze wilde me weer zien bij het volgende feestje.
pi_138828309
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 15:41 schreef jaha het volgende:
Nee, het gesprek was daarna niet afgelopen, conclusie was min of meer dat ze ook geen afscheid wilde nemen geloof ik. Ze wilde me weer zien bij het volgende feestje.
Als je goesting hebt om er iets van te maken , zal jij toch initiatief moeten nemen hoor.
pi_138828465
Ik vind het vooral gek dat ze mijn gevoelens voor haar in twijfel trekt. Als dat al zo zou zijn dan kan ze dat helemaal niet weten.
  zondag 13 april 2014 @ 15:52:30 #62
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138828595
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 15:48 schreef jaha het volgende:
Ik vind het vooral gek dat ze mijn gevoelens voor haar in twijfel trekt. Als dat al zo zou zijn dan kan ze dat helemaal niet weten.
Dat is nou het ingebouwde beschermschild van vrouwen, je bent mooi en de liefste van de kroeg heeft ze al 1000 keer gehoord van andere mannen. Je moet zorgen dat ze jou leuk gaat vinden maarja daarvoor ken je haar nu denk ik al te lang dus en je zit volgens mij nu in de friendzone. Om daaruit te komen: Vraag haar of ze een drankje met je wil doen en tijdens dat drankje zeg je gewoon botweg dat je haar leuker vindt dan alleen voor vriendschap.
pi_138828636
quote:
Nogmaals zulke complimentjes horen vrouwen heel vaak.

Hoe kan ze twijfelen ,als er voor haar geen sprake is van gevoelens ? Maak jij het haar maar duidelijk, tot nu toe ben je voor haar een gewone vriend of zelfs contact.
  maandag 14 april 2014 @ 10:17:52 #64
349633 SiIk
Echt zijde
pi_138859078
quote:
Ze wil het gewoon nog een keer van je horen.

quote:

[..]

Taalbeheersing ook.
O+
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_138859458
Ik vind 'je bent het liefste meisje van de kroeg' wel tamelijk corny. :@
pi_138859506
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 10:31 schreef Fascination het volgende:
Idd, zeg dan gew dat ze de lekkerste tieten heeft ofzo :')
  maandag 14 april 2014 @ 10:40:13 #67
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_138859718
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 10:31 schreef Fascination het volgende:
Het impliceert in ieder geval dat je het bij alle meisjes hebt geprobeerd.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 14 april 2014 @ 10:42:21 #68
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138859785
quote:
Die complimenten zijn leuk, maar dat zeggen al zoveel mensen, dus in hoeverre kan dat meisje dat echt geloven?
Vraag haar gewoon mee uit als je haar zo leuk vindt ipv het bij die ontmoetingen te houden.
  maandag 14 april 2014 @ 10:43:35 #69
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138859827
quote:
Welke gevoelens? Ze weet toch niets over jouw gevoelens? :?
Dus tot dat moment trekt ze alles in twijfel van wat je zegt/doet. Want ze heeft geen idee of je nu enkel vriendjes wil zijn of meer of helemaal niets. :+
pi_139126679
Als het niet lukt, dan moet je er gewoon mee stoppen. Dat is mijn advies. Ik ben gestopt. Ik geef er niks meer om en het gaat nu een stuk beter. Ik heb nu een nieuw balans in mijn leven gevonden en dat bevalt me prima. Ik ben nu lekker bezig met mijn studie en met (vrijwilligers)werk. Dat voelt enorm veel beter dan moeite en tijd stoppen in iets wat toch niet werkt (een relatie aanknopen met een vrouw).
Ik weet nog steeds niet waarom het niet voor mij werkt en eerlijk gezegd boeit het me ook niet meer. Het vrijwilligerswerk loopt vet goed bij mij. Ik heb goed contact met die mensen, zowel mannen als vrouwen, die anders zijn dan de gemiddelde vrouw op straat. Ze zijn minder oppervlakkig en hoger opgeleid. Dat voelt heel goed en ze reageren tenminste op mijn berichten. Ze nemen me ten alle tijde serieus. Dat loopt allemaal tenminste zolang ik er maar gewoon moeite in blijf stoppen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_139128706
Afgelopen zaterdag Amsterdam Museumplein. Ik zit op een bankje op de bus te wachten. Komt er een bloedmooi meisje naast me zitten. Heel leuk gesprek gevoerd. Maar op het moment supreme toch niet in tram 2 durven stappen. Had gewoon moeten instappen en zeggen... jij bent zo mooi daar heb ik wel een omweg voor nodig.

Volgende keer beter dus :@
pi_139128735
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 21:41 schreef Comp_Lex het volgende:
Als het niet lukt, dan moet je er gewoon mee stoppen.
Het slechtste advies ooit.
pi_139129233
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 22:08 schreef habitue het volgende:

[..]

Het slechtste advies ooit.
Dat zul je moeten beargumenteren. Mijn argument is dat je niet aan iets moet beginnen wat hoogstwaarschijnlijk toch niet zal lukken, zeker niet als het al 15 jaar niet lukt en er geen einde van de situatie in zicht komt, dat je je beter kan focussen op andere zaken wat je beter kan laten voelen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_139129236
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 22:08 schreef jaha het volgende:
jij bent zo mooi daar heb ik wel een omweg voor nodig.
Wel een beetje cheesy vind je niet? :P
pi_139129341
Ik zeg trouwens niet dat je geen contact meer moet zoeken met vrouwen. Wat ik eigenlijk zeg is dat je er beter niets meer om kunt geven en dat je niks meer moet verwachten.
pi_139129482
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 22:16 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat zul je moeten beargumenteren. Mijn argument is dat je niet aan iets moet beginnen wat hoogstwaarschijnlijk toch niet zal lukken, zeker niet als het al 15 jaar niet lukt en er geen einde van de situatie in zicht komt, dat je je beter kan focussen op andere zaken wat je beter kan laten voelen.
Als alle mensen zo dachten zou er nooit iets gebeuren in de wereld. Zeker zoiets vrij eenvoudig als een relatie is voor iedereen mogelijk.

quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 22:18 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik zeg trouwens niet dat je geen contact meer moet zoeken met vrouwen. Wat ik eigenlijk zeg is dat je er beter niets meer om kunt geven en dat je niks meer moet verwachten.
Dat je er niks meer om geeft is natuurlijk gewoon onzin, je houdt jezelf gewoon voor de gek door dat tegen jezelf te zeggen.
pi_139129596
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 22:16 schreef habitue het volgende:

[..]

Wel een beetje cheesy vind je niet? :P
Nou ja ik zei daadwerkelijk iets als: "ok leuk je gesproken te hebben, nog een goede reis". Dus dat valt mee :s)
pi_139129673
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 22:22 schreef habitue het volgende:

[..]

Als alle mensen zo dachten zou er nooit iets gebeuren in de wereld. Zeker zoiets vrij eenvoudig als een relatie is voor iedereen mogelijk.

Dat je er niks meer om geeft is natuurlijk gewoon onzin, je houdt jezelf gewoon voor de gek door dat tegen jezelf te zeggen.
Dat zul je allemaal moeten bewijzen. Zolang je het niet kan bewijzen is mijn positie evenveel waard als de jouwe.
pi_139130097
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 22:22 schreef habitue het volgende:

[..]

[..]

Eenvoudig? :')
pi_139130795
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 22:25 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat zul je allemaal moeten bewijzen. Zolang je het niet kan bewijzen is mijn positie evenveel waard als de jouwe.
Bewijzen? Geen zin om statistische gegevens te zoeken nu, maar wat gok je dat het percentage volwassenen onder de 30 is die geen relatie heeft gehad?
quote:
10s.gif Op maandag 21 april 2014 22:32 schreef Faxie het volgende:

[..]

Eenvoudig? :')
Het onderhouden ervan is een ander verhaal. :P
pi_139130841
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 22:46 schreef habitue het volgende:

[..]

Bewijzen? Geen zin om statistische gegevens te zoeken nu, maar wat gok je dat het percentage volwassenen onder de 30 is die geen relatie heeft gehad?

[..]

Het onderhouden ervan is een ander verhaal. :P
Onderhouden lijkt me niet zo'n probleem eigenlijk :P
pi_139131057
quote:

[..]

:{w.
pi_139131216
quote:

[..]

Als het allemaal zo eenvoudig is voor iedereen, waarom zeg je dan niet gewoon 0 procent? Dat is het niet, als je mij erbij telt.
pi_139131526
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 22:55 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Als het allemaal zo eenvoudig is voor iedereen, waarom zeg je dan niet gewoon 0 procent? Dat is het niet, als je mij erbij telt.
Het is nooit 0, zo zal er ook wel iemand hier rondlopen op de aardbol die nog nooit een vrouw heeft aangeraakt. Ik probeer alleen maar te zeggen dat het echt niet zo'n moeilijke opgave is als dat je nu schetst.
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 22:52 schreef Fascination het volgende:

[..]

:{w.
Sorry schat. :D :P
pi_139131965
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 23:01 schreef habitue het volgende:

[..]

Het is nooit 0, zo zal er ook wel iemand hier rondlopen op de aardbol die nog nooit een vrouw heeft aangeraakt. Ik probeer alleen maar te zeggen dat het echt niet zo'n moeilijke opgave is als dat je nu schetst.
Dat zeggen werkt niet. Mijn advies is dat je daar beter mee kan stoppen als je niks beters te bieden hebt. Dat is niet persoonlijk bedoeld trouwens.
  maandag 21 april 2014 @ 23:26:03 #86
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_139132679
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 23:10 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat zeggen werkt niet. Mijn advies is dat je daar beter mee kan stoppen als je niks beters te bieden hebt. Dat is niet persoonlijk bedoeld trouwens.
Gevaarlijke weg die je nu op gaat man. Als je eenmaal de hoop opgeeft kom je in een neergaande spiraal. Hoe langer jij wacht met het oplossen van je issues, hoe moeilijker het wordt om uit de put te kruipen.

Op korte termijn voelt dit misschien goed, maar je lange termijn groei verneuk je volledig.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_139132780
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 23:26 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Gevaarlijke weg die je nu op gaat man. Als je eenmaal de hoop opgeeft kom je in een neergaande spiraal. Hoe langer jij wacht met het oplossen van je issues, hoe moeilijker het wordt om uit de put te kruipen.

Op korte termijn voelt dit misschien goed, maar je lange termijn groei verneuk je volledig.
Ik heb geen behoefte om te groeien.
  maandag 21 april 2014 @ 23:29:02 #88
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_139132834
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 23:28 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Tja, dat is jouw keus. Praat het alleen alsjeblieft niemand anders aan.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_139132877
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 23:29 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Tja, dat is jouw keus. Praat het alleen alsjeblieft niemand anders aan.
Ik praat het niemand aan. Het is alleen een advies.
pi_139137121
Ik ken een paar mensen van rond de 50 die altijd al alleen zijn geweest. En dat zijn mensen die de hoop al jaren hebben opgegeven, het wel best vinden zo en ook geen intentie hebben daar iets aan te veranderen. Maar als je met ze praat erover merk je aan alles dat ze het alles behalve wel best zo vinden. Als je er geen energie meer in steekt is de kans groot dat er ook niks zal veranderen. Zoals alles in het leven: niks komt zomaar aanwaaien.
pi_139137273
quote:
Darwin draait zich om in zijn graf ;(
pi_139137315
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 08:42 schreef Weissman het volgende:

[..]

Darwin draait zich om in zijn graf ;(
Dat geloof ik niet zonder wetenschappelijk bewijs!
pi_139138133
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 08:27 schreef habitue het volgende:
Ik ken een paar mensen van rond de 50 die altijd al alleen zijn geweest. En dat zijn mensen die de hoop al jaren hebben opgegeven, het wel best vinden zo en ook geen intentie hebben daar iets aan te veranderen. Maar als je met ze praat erover merk je aan alles dat ze het alles behalve wel best zo vinden. Als je er geen energie meer in steekt is de kans groot dat er ook niks zal veranderen. Zoals alles in het leven: niks komt zomaar aanwaaien.
Als ik er wel energie in steek dan is de kans ook groot dat er niks zal veranderen. Ik heb niet veel moeite met alleen zijn, want ik ben schizoļde. Het probleem komt echter pas wanneer ik er op uit wil en dat niet kan, maar dat probleem is voor nu opgelost.
  dinsdag 22 april 2014 @ 09:42:37 #94
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139138195
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 22:47 schreef Faxie het volgende:

[..]

Onderhouden lijkt me niet zo'n probleem eigenlijk :P
Geloof me, onderhouden is pas echt een uitdaging. Soms zou ik willen dat daar een topic over was. Er zijn nog zoveel dingen die ik niet begrijp. ;(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_139138203
quote:
Als het niet lukt, dan moet je er gewoon mee stoppen. Dat is mijn advies. Ik ben gestopt. Ik geef er niks meer om en het gaat nu een stuk beter.
Heb precies hetzelfde hoor.. Tinder en al die crap er maar afgegooid, gaat toch allemaal niks worden. Ben er ook niet zo meer mee bezig en stort me ook op mijn werk en hobby's, scheelt me een hoop depri avonden.
  dinsdag 22 april 2014 @ 09:54:08 #96
157922 fathank
pi_139138411
quote:

[..]

Nee joh waarom zou je al die moeite doen kun je beter alleen en ongelukkig ergens in een hoekje blijven zitten
  dinsdag 22 april 2014 @ 09:55:57 #97
157922 fathank
pi_139138448
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 09:43 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Heb precies hetzelfde hoor.. Tinder en al die crap er maar afgegooid, gaat toch allemaal niks worden. Ben er ook niet zo meer mee bezig en stort me ook op mijn werk en hobby's, scheelt me een hoop depri avonden.
En via je hobby´s in contact komen met vrouwen?
pi_139138595
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 09:55 schreef fathank het volgende:

[..]

In mijn geval kan dat nu.
  dinsdag 22 april 2014 @ 10:11:43 #99
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139138750
quote:
Ik weet nog steeds niet waarom het niet voor mij werkt en eerlijk gezegd boeit het me ook niet meer.
En dat geloof ik eigenlijk niet. Ja misschien voor nu, maar uiteindelijk gaat het toch wel een keer aan je vreten. Al is het maar als je een romcom ziet en denkt "ja dat lijkt me ook wel lekker" of een stelletje in het park en dan weer doorgaat met je leven.
  dinsdag 22 april 2014 @ 10:15:14 #100
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_139138847
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 10:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En dat geloof ik eigenlijk niet. Ja misschien voor nu, maar uiteindelijk gaat het toch wel een keer aan je vreten. Al is het maar als je een romcom ziet en denkt "ja dat lijkt me ook wel lekker" of een stelletje in het park en dan weer doorgaat met je leven.
Ik word al omarmd door mensen.
pi_139138891
:').
  dinsdag 22 april 2014 @ 10:22:15 #102
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139139018
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 10:15 schreef Comp_Lex het volgende:

Ik word al omarmd door mensen.
Dan hoop ik voor je dat je daar voldoende aan hebt / uit kan halen en dat het niet wegvalt op den duur
pi_139139040
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 09:55 schreef fathank het volgende:

[..]

Tja, het zijn nou niet echt sociale hobby's :-) Dus echt in contact komen met vrouwen kom ik niet.

quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 10:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tuurlijk het zal wel knagen op ten duur maar beter een beetje knagen dan met valse hoop rondbanjeren en maar tegen 'de muur' op blijven lopen.
pi_139139079
Vrouwen vallen uiteindelijk toch voor een klootzak ;(
  dinsdag 22 april 2014 @ 10:25:02 #105
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139139088
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 10:23 schreef Kevin24 het volgende:
Tuurlijk het zal wel knagen op ten duur maar beter een beetje knagen dan met valse hoop rondbanjeren en maar tegen 'de muur' op blijven lopen.
Dat je er niets meer aan wil doen omdat je geen blauwtje meer wilt lopen of die muur elke keer tegenkomt. Geen probleem. Hebben we allemaal wel eens gehad.
Maar zeg dan niet dat het je niet meer boeit, dat is meer het punt.
pi_139139206
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 10:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan hoop ik voor je dat je daar voldoende aan hebt / uit kan halen en dat het niet wegvalt op den duur
Google eens "schizoid", wat Comp_lex zei dat ie is

Dan zul je zien dat die mensen niet in staat zijn tot relaties en vaak alleen zijn.. Dat is wat anders dan de gemiddelde gezonde Hollandse jongen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 22 april 2014 @ 10:31:13 #107
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139139250
quote:
4s.gif Op dinsdag 22 april 2014 10:29 schreef Godshand het volgende:

Dan zul je zien dat die mensen niet in staat zijn tot relaties en vaak alleen zijn.. Dat is wat anders dan de gemiddelde gezonde Hollandse jongen...
Weet ik. Maar ging mij meer om het "boeit niet" verhaal. Daarvoor heb ik Complex al te vaak anders horen zeggen.
  dinsdag 22 april 2014 @ 10:33:48 #108
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_139139328
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 10:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik weet nu hoe ik dergelijke problemen op kan lossen.
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 10:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Weet ik. Maar ging mij meer om het "boeit niet" verhaal. Daarvoor heb ik Complex al te vaak anders horen zeggen.
Het maakt uiteindelijk niet uit wat ik zeg. Het is niet alsof dat enig invloed heeft op mijn kansen.
  dinsdag 22 april 2014 @ 10:34:54 #109
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139139359
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 10:33 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik weet nu hoe ik dergelijke problemen op kan lossen.
Dat is goed om te horen :)
Hoe dan?
  dinsdag 22 april 2014 @ 10:37:26 #110
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_139139411
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 10:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat is goed om te horen :)
Hoe dan?
Ik kan altijd zo bij clubjes mensen aansluiten wanneer ik dat wil. Ik heb online contact met mensen van mijn vrijwilligerswerk en in het echt kan ik zo gaan kijken op NMLK, Fellas, 25+ contacten hier op Fok, etc.
  dinsdag 22 april 2014 @ 10:40:37 #111
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_139139489
quote:
4s.gif Op dinsdag 22 april 2014 10:29 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jij hebt het door :)
pi_139139880
Fijn dat je er op jouw manier mee om kan gaan comp maar wat mij tegen de borst stuit is dat je advies aan mensen geeft van als het waarschijnlijk toch niet lukt kap er dan maar mee. Zou je dat advies ook geven aan mensen die al tijden geen baan kunnen vinden, vrouwen die wegens vaginisme geen seks kunnen hebben etc?
pi_139139884
Bahbahbah, leer ik eindelijk eens over mijn verlegenheid heen te stappen. stap nu zomaar op meisjes af en zoen ik elke week wel met chicks. Krijg je weer gevoelens voor je bitch ex vriendin , ben er helemaal klaar mee de kuthoer :(
  dinsdag 22 april 2014 @ 11:05:10 #114
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_139140054
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 10:58 schreef habitue het volgende:
Fijn dat je er op jouw manier mee om kan gaan comp maar wat mij tegen de borst stuit is dat je advies aan mensen geeft van als het waarschijnlijk toch niet lukt kap er dan maar mee. Zou je dat advies ook geven aan mensen die al tijden geen baan kunnen vinden, vrouwen die wegens vaginisme geen seks kunnen hebben etc?
Ik heb geen moeite met mijn eigen advies. Het is uiteindelijk aan de persoon zelf wat hij / zij er mee wil doen. Iedereen mag zeggen "Ik vind jouw advies niet goed". Daar heb ik ook geen moeite mee. Ik bestuur niemand, ik forceer niks.
  dinsdag 22 april 2014 @ 11:07:17 #115
157922 fathank
pi_139140098
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 10:58 schreef Wotte het volgende:
Bahbahbah, leer ik eindelijk eens over mijn verlegenheid heen te stappen. stap nu zomaar op meisjes af en zoen ik elke week wel met chicks. Krijg je weer gevoelens voor je bitch ex vriendin , ben er helemaal klaar mee de kuthoer :(
Blijkbaar niet dus.
pi_139140418
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:05 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb geen moeite met mijn eigen advies. Het is uiteindelijk aan de persoon zelf wat hij / zij er mee wil doen. Iedereen mag zeggen "Ik vind jouw advies niet goed". Daar heb ik ook geen moeite mee. Ik bestuur niemand, ik forceer niks.
Precies daarom ga ik er ook tegenin.
pi_139140425
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:07 schreef fathank het volgende:

[..]

Blijkbaar niet dus.
Je meent het, het is irritant want ik wil het niet meer :')
  dinsdag 22 april 2014 @ 11:25:11 #118
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_139140524
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:20 schreef habitue het volgende:

[..]

Precies daarom ga ik er ook tegenin.
Dat mag. Ik geef liever mijn advies dan valse hoop, onder alle omstandigheden en in alle contexten.
pi_139140839
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:25 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat mag. Ik geef liever mijn advies dan valse hoop, onder alle omstandigheden en in alle contexten.
Nee, jouw advies is een uiting van je eigen frustratie. Je weet niets van de persoon in kwestie, misschien doet hij iets fout wat simpel te verhelpen is. Weet jij veel.
pi_139140974
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:25 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Wanneer kom je weer advies geven in de PUA-reeks ;( we missen je!
  dinsdag 22 april 2014 @ 11:52:08 #121
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_139141301
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:36 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nee, jouw advies is een uiting van je eigen frustratie. Je weet niets van de persoon in kwestie, misschien doet hij iets fout wat simpel te verhelpen is. Weet jij veel.
Ik spreek dan ook over valse hoop, niet over echte hoop. Mijn advies is dan ook het laatste wat ik zal geven als advies, niet het eerste. Voor als het echt niet lukt.
  dinsdag 22 april 2014 @ 12:15:32 #122
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139141977
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 09:42 schreef Fera het volgende:

[..]

Geloof me, onderhouden is pas echt een uitdaging. Soms zou ik willen dat daar een topic over was. Er zijn nog zoveel dingen die ik niet begrijp. ;(
Zo moeilijk is dat niet hoor feer. Een goede relatie is een kwestie van geven en nemen waarin je een balans vind in elkaars wensen en behoeften.
  dinsdag 22 april 2014 @ 12:27:37 #123
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139142343
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 12:15 schreef yats het volgende:

[..]

Zo moeilijk is dat niet hoor feer. Een goede relatie is een kwestie van geven en nemen waarin je een balans vind in elkaars wensen en behoeften.
Maar dat is juist het moeilijke. Soms communiceer ik me een ongeluk, maar altijd lijken mijn relaties te sterven na de beruchte 1 tot 1,5 jaar. :{ Ik word er onderhand een beetje moe van.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:52 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik spreek dan ook over valse hoop, niet over echte hoop. Mijn advies is dan ook het laatste wat ik zal geven als advies, niet het eerste. Voor als het echt niet lukt.
Ik vind dat opgeven nooit een advies zou moeten zijn. Dan kun je nog beter helemaal niets zeggen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 22 april 2014 @ 12:36:00 #124
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_139142554
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 12:27 schreef Fera het volgende:

[..]

Maar dat is juist het moeilijke. Soms communiceer ik me een ongeluk, maar altijd lijken mijn relaties te sterven na de beruchte 1 tot 1,5 jaar. :{ Ik word er onderhand een beetje moe van.

[..]

Ik vind dat opgeven nooit een advies zou moeten zijn. Dan kun je nog beter helemaal niets zeggen.
Misschien werkt het advies alleen bij schizoļde mensen. Die staan toch al buiten de samenleving.
pi_139142612
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 12:36 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Misschien werkt het advies alleen bij schizoļde mensen. Die staan toch al buiten de samenleving.
Dan geef je dat advies ook lekker alleen in het schizoļde topic.
  dinsdag 22 april 2014 @ 12:40:23 #126
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139142686
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 12:27 schreef Fera het volgende:

Tja, er zijn vier 'kritieke momenten' in een relatie. Na 1-1,5 jaar, na 4 jaar, na 7 jaar en na 10 jaar. Waarom die termijnen zo zijn zou ik niet durven zeggen. Overigens hoeft het niet per definitie te betekenen dat het aan jou ligt dat het tot nu toe steeds faalt. Je bent immers met twee in een relatie, en wat ik al zei, je moet beiden geven en nemen. Sowieso is communiceren erg belangrijk. Als ik vragen mag feer, hoe communiceer jij als je je ergens aan ergert?
  dinsdag 22 april 2014 @ 12:41:10 #127
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_139142715
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 12:37 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dan geef je dat advies ook lekker alleen in het schizoļde topic.
Waarom laat je je besturen door mij?
  dinsdag 22 april 2014 @ 13:09:37 #128
349633 SiIk
Echt zijde
pi_139143563
Relaties :')
Vrijgezel zijn _O_
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
pi_139144256
Het verschil weten.... _O_

:'(
  dinsdag 22 april 2014 @ 13:34:12 #130
349633 SiIk
Echt zijde
pi_139144442
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:28 schreef Faxie het volgende:
Het verschil weten.... _O_

:'(
Daar heb je een punt.. :P
  dinsdag 22 april 2014 @ 13:53:17 #131
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_139145008
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:09 schreef SiIk het volgende:
Relaties :')
Vrijgezel zijn _O_
Dat zeggen alleen mensen met een slechte relatie.
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:04:15 #132
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139145293
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 12:36 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Waarom zouden die mensen dan wel zomaar moeten opgeven? Opgeven zou nooit het antwoord moeten zijn. Tenzij je er vrede mee kunt sluiten of als je die behoefte niet meer hebt. Maar als je die behoefte niet hebt, dan zou je hier ook niet komen. Dus waarom dan iemand adviseren om op te geven?
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:09:43 #133
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139145446
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 12:40 schreef yats het volgende:

[..]

Tja, er zijn vier 'kritieke momenten' in een relatie. Na 1-1,5 jaar, na 4 jaar, na 7 jaar en na 10 jaar. Waarom die termijnen zo zijn zou ik niet durven zeggen. Overigens hoeft het niet per definitie te betekenen dat het aan jou ligt dat het tot nu toe steeds faalt. Je bent immers met twee in een relatie, en wat ik al zei, je moet beiden geven en nemen. Sowieso is communiceren erg belangrijk. Als ik vragen mag feer, hoe communiceer jij als je je ergens aan ergert?
Ja, ik heb gelezen dat na 1-1,5 jaar de verliefde gevoelens overgaan in houden van of dat daarop de relatie kapot loopt, omdat deze gevoelens natuurlijk werken als een roze bril en de verschillen tussen jou en je partner, mede als negatieve karaktereigenschappen daardoor niet echt zichtbaar zijn. Daardoor vraag ik me soms af of ik wel ooit echt liefde heb gekend of dat het steeds eindigde omdat ik niet meer verliefd was. Ik gaf natuurlijk wel heel veel om al mijn exen, maar was het ook liefde? Sinds mijn laatste relatie uit is twijfel ik daar steeds meer over ... Misschien ben ik wel verslaafd aan dat verliefde gevoel en is daarna gewoon de spanning er vanaf. :{

Hoe ik communiceer? Soms niet op de goede manier, door sarcastische kutopmerkingen en sneren te maken. Soms heb ik niet de behoefte om er over te praten. Maar steeds vaker lukt het me wel om gewoon rustig een gesprek aan te gaan en alles te bespreken. Ik probeer duidelijk aan te geven wat mijn grenzen zijn, alles netjes te verwoorden en niet meteen met verwijten te komen. Kenbaar maken dat er een probleem is, dat ik het graag wil oplossen, maar dat natuurlijk niet alleen kan. Alleen werpt dat ook niet altijd zijn vruchten af. Alsof ik niet serieus genomen wordt, misschien zelfs nog te soft ben?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:11:11 #134
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_139145493
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:04 schreef Fera het volgende:

[..]

Waarom zouden die mensen dan wel zomaar moeten opgeven? Opgeven zou nooit het antwoord moeten zijn. Tenzij je er vrede mee kunt sluiten of als je die behoefte niet meer hebt. Maar als je die behoefte niet hebt, dan zou je hier ook niet komen. Dus waarom dan iemand adviseren om op te geven?
Omdat het laatste wat ik wil zien is dat mensen maar constant dom blijven doormodderen zonder enige progressie. Daar worden ze waarschijnlijk alleen maar diep ongelukkig van.
Dan heb ik persoonlijk iets van: dan doe ik liever niets en ben ik wat gelukkiger. Misschien werkt dat voor anderen ook. Er zijn meer mensen zoals ik.
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:12:26 #135
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139145525
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:11 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Omdat het laatste wat ik wil zien is dat mensen maar constant dom blijven doormodderen zonder enige progressie. Daar worden ze waarschijnlijk alleen maar diep ongelukkig van.
Dan heb ik persoonlijk iets van: dan doe ik liever niets en ben ik wat gelukkiger. Misschien werkt dat voor anderen ook. Er zijn meer mensen zoals ik.
Hoe kan niets doen gelukkiger maken? Ik ben het met je eens dat je niet altijd hard hoeft te proberen en soms even de boel de boel moet laten. Maar dat is vaak meer tijdelijk. Je moet sowieso je ogen en je hart open houden. Opgeven is namelijk hetzelfde als falen.
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:12:38 #136
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_139145531
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:09 schreef Fera het volgende:

[..]

Ja, ik heb gelezen dat na 1-1,5 jaar de verliefde gevoelens overgaan in houden van of dat daarop de relatie kapot loopt, omdat deze gevoelens natuurlijk werken als een roze bril en de verschillen tussen jou en je partner, mede als negatieve karaktereigenschappen daardoor niet echt zichtbaar zijn. Daardoor vraag ik me soms af of ik wel ooit echt liefde heb gekend of dat het steeds eindigde omdat ik niet meer verliefd was. Ik gaf natuurlijk wel heel veel om al mijn exen, maar was het ook liefde? Sinds mijn laatste relatie uit is twijfel ik daar steeds meer over ... Misschien ben ik wel verslaafd aan dat verliefde gevoel en is daarna gewoon de spanning er vanaf. :{

Hoe ik communiceer? Soms niet op de goede manier, door sarcastische kutopmerkingen en sneren te maken. Soms heb ik niet de behoefte om er over te praten. Maar steeds vaker lukt het me wel om gewoon rustig een gesprek aan te gaan en alles te bespreken. Ik probeer duidelijk aan te geven wat mijn grenzen zijn, alles netjes te verwoorden en niet meteen met verwijten te komen. Kenbaar maken dat er een probleem is, dat ik het graag wil oplossen, maar dat natuurlijk niet alleen kan. Alleen werpt dat ook niet altijd zijn vruchten af. Alsof ik niet serieus genomen wordt, misschien zelfs nog te soft ben?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Word je ook heel makkelijk verliefd dan?
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:15:55 #137
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139145621
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:12 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Word je ook heel makkelijk verliefd dan?
Ja, volgens mij wel. Ik ben ook nooit echt op zoek geweest. Het overkomt me gewoon. Al hoewel ik wel het verschil weet tussen een bevlieging en echte verliefdheid. Ook wel eens zo'n periode gehad waarin ik helemaal gek was op iemand, maar daar heb ik nooit wat mee gedaan. Als het een verliefdheid is die uitloopt op een relatie, zijn het niet zomaar wat gevoelens.
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:17:55 #138
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_139145682
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:12 schreef Fera het volgende:

[..]

Hoe kan niets doen gelukkiger maken? Ik ben het met je eens dat je niet altijd hard hoeft te proberen en soms even de boel de boel moet laten. Maar dat is vaak meer tijdelijk. Je moet sowieso je ogen en je hart open houden. Opgeven is namelijk hetzelfde als falen.
Ik heb voor mezelf een andere balans gecreeerd. Ik doe nu (vrijwilligers)werk en dat vind ik hartstikke leuk om te doen. Ik heb dus iets anders gevonden om mezelf bezig te houden en mijn tijd en moeite in te stoppen. Het is tenminste iets wat altijd vooruit gaat, zolang je er maar moeite in blijft stoppen.
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:20:34 #139
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139145749
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:17 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb voor mezelf een andere balans gecreeerd. Ik doe nu (vrijwilligers)werk en dat vind ik hartstikke leuk om te doen. Ik heb dus iets anders gevonden om mezelf bezig te houden en mijn tijd en moeite in te stoppen. Het is tenminste iets wat altijd vooruit gaat, zolang je er maar moeite in blijft stoppen.
Dat is dus niet hetzelfde als niets doen. :) Het is sowieso belangrijker om je eigen geluk te vinden, in jezelf. Geluk zou niet uit een partner moeten komen. Je moet niet de verantwoordelijkheid voor je eigen geluk bij een ander neerleggen. Dat zou ook nooit de reden van versieren moeten zijn. Dus wat dat betreft ben ik het met je eens.

Maar ook de liefde is iets wat het waard is om te investeren, er kan zoveel moois uit voortkomen. Het is een toevoeging aan je leven. De kers op de taart. :)
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:24:57 #140
349633 SiIk
Echt zijde
pi_139145869
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:53 schreef Maargoed. het volgende:

[..]

Dat zeggen alleen mensen met een slechte relatie.
Ik heb geen relatie.
pi_139145874
Liefde is ook niet echt iets wat je kunt vervangen door iets ofzo. Van nou seks hebben lukt me niet dan eet ik wel 3 steaks per week extra. Ook lekker!
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:28:40 #142
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_139145955
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:15 schreef Fera het volgende:

[..]

Ja, volgens mij wel. Ik ben ook nooit echt op zoek geweest. Het overkomt me gewoon. Al hoewel ik wel het verschil weet tussen een bevlieging en echte verliefdheid. Ook wel eens zo'n periode gehad waarin ik helemaal gek was op iemand, maar daar heb ik nooit wat mee gedaan. Als het een verliefdheid is die uitloopt op een relatie, zijn het niet zomaar wat gevoelens.
Ik ben maar 1 keer echt verliefd geweest, dus ik vind het altijd wel apart om te zien hoe snel dat bij sommige andere gaat.
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:30:23 #143
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_139145992
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:28 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik ben maar 1 keer echt verliefd geweest, dus ik vind het altijd wel apart om te zien hoe snel dat bij sommige andere gaat.
Het is ook vaak pas achteraf dat je kunt zeggen of je echt verliefd was, of dat het een bevlieging was of iets. Hoe meer ervaring je hebt, hoe beter je het onderscheid in kunt zien.
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:30:52 #144
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139146012
quote:

[..]

Ja en andersom vind ik dat dan weer apart. :@ Maar dat verschilt heel erg per persoon. Misschien heeft het ook te maken met in hoeverre je jezelf openstelt voor een ander? Ik denk dat snel verliefd zijn niet altijd een nadeel hoeft te zijn. Alleen moet je er misschien niet meteen naar handelen. ;(
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:32:56 #145
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_139146064
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:30 schreef Fera het volgende:

[..]

Ja en andersom vind ik dat dan weer apart. :@ Maar dat verschilt heel erg per persoon. Misschien heeft het ook te maken met in hoeverre je jezelf openstelt voor een ander? Ik denk dat snel verliefd zijn niet altijd een nadeel hoeft te zijn. Alleen moet je er misschien niet meteen naar handelen. ;(
Ik stel mezelf amper open voor een ander.
En dus pas 1 keer gehad dat de gevoelens dermate sterk was dat zij er wel doorheen kwam.
Verder heeft dat bij mij altijd heel veel tijd nodig, en dan is er al sprake van echt gevoelens, niet meer alleen verliefdheid.
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:33:45 #146
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139146081
quote:
Ik snap dat ook nooit eigenlijk. Maarja mensen verschillen nu eenmaal en ik denk dat ik het nooit zal begrijpen :')
Zoveel leuke mannen kom ik echt niet tegen
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:25 schreef habitue het volgende:
Liefde is ook niet echt iets wat je kunt vervangen door iets ofzo. Van nou seks hebben lukt me niet dan eet ik wel 3 steaks per week extra. Ook lekker!
Zou wel leuk/handig zijn O+
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:35:28 #147
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_139146133
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik snap dat ook nooit eigenlijk. Maarja mensen verschillen nu eenmaal en ik denk dat ik het nooit zal begrijpen :')
Zoveel leuke mannen kom ik echt niet tegen

[..]

Zou wel leuk/handig zijn O+
Ik vind het ook niet slecht ofzo, maar heb vaak bij sommige mensen wel het idee dat ze wel heel snel van relatie naar relatie hoppen puur om niet alleen te zijn.
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:35:52 #148
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139146139
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:32 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik stel mezelf amper open voor een ander.
En dus pas 1 keer gehad dat de gevoelens dermate sterk was dat zij er wel doorheen kwam.
Verder heeft dat bij mij altijd heel veel tijd nodig, en dan is er al sprake van echt gevoelens, niet meer alleen verliefdheid.
En hoeveel tijd is dat ongeveer dan? Want ik weet niet of ik het verschil wel goed zie tussen verliefdheid en andere gevoelens. Ik denk dat maar bij één iemand met zekerheid kan zeggen dat ik daar echt van gehouden heb. Ik was ook helemaal kapot toen hij me dumpte, na bijna 3 jaar relatie. Verder ben ik ook nooit gedumpt, maar zette ik er zelf altijd een punt achter. :{
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:36:07 #149
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139146146
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:35 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet slecht ofzo, maar heb vaak bij sommige mensen wel het idee dat ze wel heel snel van relatie naar relatie hoppen puur om niet alleen te zijn.
Die zijn er genoeg die dat bewust of onbewust doen natuurlijk.
Nadeel van onze ( ? ) methode :+ is dat we zelden in een relatie komen te zitten :+
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:36:27 #150
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139146156
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:35 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik ben altijd bang dat mensen dat over mij denken, maar zover ik weet is dat niet zo. :')
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:37:03 #151
349633 SiIk
Echt zijde
pi_139146170
We zijn gewoon nog te jong Feer, moeten nog een beetje onze wilde haren kwijt.
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:38:46 #152
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139146213
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:37 schreef SiIk het volgende:
We zijn gewoon nog te jong Feer, moeten nog een beetje onze wilde haren kwijt.
Ik weet niet of ik die ooit kwijt zou willen. :@
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:38:54 #153
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_139146215
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:35 schreef Fera het volgende:

[..]

En hoeveel tijd is dat ongeveer dan? Want ik weet niet of ik het verschil wel goed zie tussen verliefdheid en andere gevoelens. Ik denk dat maar bij één iemand met zekerheid kan zeggen dat ik daar echt van gehouden heb. Ik was ook helemaal kapot toen hij me dumpte, na bijna 3 jaar relatie. Verder ben ik ook nooit gedumpt, maar zette ik er zelf altijd een punt achter. :{
tegen de tijd dat ik tegenover mezelf wil toegeven dat ik iemand leuk vind kunnen we zo een half jaar tot een jaar verder zijn.
pi_139146260
O dat kan ik na 1 date al :P
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:41:19 #155
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139146269
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:38 schreef Royco1 het volgende:

[..]

tegen de tijd dat ik tegenover mezelf wil toegeven dat ik iemand leuk vind kunnen we zo een half jaar tot een jaar verder zijn.
Dat is wel lang ja ... :o Vervaagt het dan niet? Ik heb soms het idee dat gevoelens moeten groeien door er iets mee te doen. En dat ze anders eigenlijk langzaam weer verdwijnen.
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:42:14 #156
349633 SiIk
Echt zijde
pi_139146293
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:38 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik die ooit kwijt zou willen. :@
Gewoon voorlopig niet aan een relatie beginnen dus :P
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:43:10 #157
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139146314
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:42 schreef SiIk het volgende:

[..]

Gewoon voorlopig niet aan een relatie beginnen dus :P
Nou ja, ik bedoel niet zozeer die wilde haren denk ik. Ik heb nooit veel buiten een relatie seks gehad of zo. Ik vind dat moeilijk. De paar keer dat ik het heb gedaan vond ik het eigenlijk toch niets. :')
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:45:49 #158
349633 SiIk
Echt zijde
pi_139146377
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:43 schreef Fera het volgende:

[..]

Nou ja, ik bedoel niet zozeer die wilde haren denk ik. Ik heb nooit veel buiten een relatie seks gehad of zo. Ik vind dat moeilijk. De paar keer dat ik het heb gedaan vond ik het eigenlijk toch niets. :')
Ik heb het toch ook niet over seks. Als je seks met anderen wilt kan je altijd nog gewoon een open relatie fixen, immers.
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:46:41 #159
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139146396
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:45 schreef SiIk het volgende:

[..]

Ik heb het toch ook niet over seks. Als je seks met anderen wilt kan je altijd nog gewoon een open relatie fixen, immers.
Niet altijd, niet elke partner staat daar voor open. Ikzelf trouwens ook niet. :@

Wat bedoel je dan precies?
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:48:19 #160
349633 SiIk
Echt zijde
pi_139146440
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:46 schreef Fera het volgende:

[..]

Niet altijd, niet elke partner staat daar voor open. Ikzelf trouwens ook niet. :@

Wat bedoel je dan precies?
Het gevoel van vrijheid. Gewoon kunnen doen en laten wat je wilt, zonder je ook maar een seconde schuldig te hoeven voelen.
Dat is wat ik heel erg waardeer tenminste.
pi_139146570
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:48 schreef SiIk het volgende:

[..]

Het gevoel van vrijheid. Gewoon kunnen doen en laten wat je wilt, zonder je ook maar een seconde schuldig te hoeven voelen.
Slet!
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:53:01 #162
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139146576
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:48 schreef SiIk het volgende:

[..]

Ja, ik ook. Er zijn keren geweest dat ik me inderdaad gevangen voelde in een kooitje. Maar dat waren exen die nogal bezitterig en jaloers waren en zelfs dachten dat ze mijn kledingkeuze konden bepalen. Met dat soort mensen kan ik niet leven. Daar ga ik ook nooit in mee, maar juist keihard tegenin. Daar komen vervolgens heftige ruzies van en uiteindelijk loopt het stuk. In ieder geval, dat is de ervaring tot nu toe.
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:55:15 #163
349633 SiIk
Echt zijde
pi_139146633
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:52 schreef habitue het volgende:

[..]

Slet!
Ik geniet onder andere ontzettend van het feit dat ik elke week met een ander het bed in kan duiken ja. In de praktijk komt het erop neer dat ik hard pandapunten aan het sparen ben enzo. Maar het kįn. En dat maakt dan dat het niet nodig is. Ofzo.
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:53 schreef Fera het volgende:

[..]

Ja, ik ook. Er zijn keren geweest dat ik me inderdaad gevangen voelde in een kooitje. Maar dat waren exen die nogal bezitterig en jaloers waren en zelfs dachten dat ze mijn kledingkeuze konden bepalen. Met dat soort mensen kan ik niet leven. Daar ga ik ook nooit in mee, maar juist keihard tegenin. Daar komen vervolgens heftige ruzies van en uiteindelijk loopt het stuk. In ieder geval, dat is de ervaring tot nu toe.
Oh, bij mij ligt het vooral aan mezelf. Mezelf dingen verbieden want 'het hoort niet' enzo, terwijl het eigenlijk best allemaal kan en mag. Ik ben bezetterig naar mezelf in een relatie ;( :')
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:57:01 #164
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139146682
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:55 schreef SiIk het volgende:

[..]

Ik geniet onder andere ontzettend van het feit dat ik elke week met een ander het bed in kan duiken ja. In de praktijk komt het erop neer dat ik hard pandapunten aan het sparen ben enzo. Maar het kįn. En dat maakt dan dat het niet nodig is. Ofzo.

[..]

Oh, bij mij ligt het vooral aan mezelf. Mezelf dingen verbieden want 'het hoort niet' enzo, terwijl het eigenlijk best allemaal kan en mag. Ik ben bezetterig naar mezelf in een relatie ;( :')
O, dat is niet best. :') Een soort zelfsabotage. Ik kan zelfs nog wel eens teveel vrijheid pushen, terwijl ik ook rekening zou moeten houden met een ander. Maar ik heb moeite met het verschil tussen ''rekening houden met'' en ''schikken naar'', want dat laatste weigert mijn karakter. :@
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:03:08 #165
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_139146863
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:41 schreef Fera het volgende:

[..]

Dat is wel lang ja ... :o Vervaagt het dan niet? Ik heb soms het idee dat gevoelens moeten groeien door er iets mee te doen. En dat ze anders eigenlijk langzaam weer verdwijnen.
Vaak zijn ze dan bij de ander vervaagd ja
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:06:13 #166
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139146930
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:03 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Vaak zijn ze dan bij de ander vervaagd ja
Maar bij jou nog net zo sterk?
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:07:03 #167
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_139146953
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:06 schreef Fera het volgende:

[..]

Maar bij jou nog net zo sterk?
Ja, zelfs sterker dan vaak.
pi_139146985
quote:

[..]

[..]

Oef, pandapunten zijn niet aan mij besteed. Maar dat gevoel van vrijheid vind ik ook wel lekker al zou ik dat direct opgeven wanneer ik het zou kunnen inruilen voor een goede relatie.
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:08:12 #169
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139146986
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:07 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja, zelfs sterker dan vaak.
Maar wel door middel van intensief contact? Het lijkt me dat het toch gevoed moet worden, anders sterft het.
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:09:22 #170
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_139147020
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:08 schreef Fera het volgende:

[..]

Maar wel door middel van intensief contact? Het lijkt me dat het toch gevoed moet worden, anders sterft het.
Wel door middel van contact ja.
Maar dat is lastig, want als ik het idee heb dat ze te snel dichtbij gaan komen kap ik het af.
Raar wezen ben ik toch
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:09:47 #171
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139147035
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:09 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Wel door middel van contact ja.
Maar dat is lastig, want als ik het idee heb dat ze te snel dichtbij gaan komen kap ik het af.
Raar wezen ben ik toch
Ben je bang om gekwetst te worden?
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:10:20 #172
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_139147049
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:09 schreef Fera het volgende:

[..]

Ben je bang om gekwetst te worden?
Ja, bang om om iemand te gaan geven en weer te verliezen.
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:12:42 #173
349633 SiIk
Echt zijde
pi_139147120
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:08 schreef habitue het volgende:

[..]

Oef, pandapunten zijn niet aan mij besteed. Maar dat gevoel van vrijheid vind ik ook wel lekker al zou ik dat direct opgeven wanneer ik het zou kunnen inruilen voor een goede relatie.
Ook niet echt aan mij. Maar kieskeurig en sletvrees enzo.
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:12:59 #174
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139147128
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:10 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja, bang om om iemand te gaan geven en weer te verliezen.
Maar op die manier kun je het toch nooit een goede kans geven? Better to have loved and lost than never to have loved at all.
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:13:18 #175
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139147137
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:12 schreef SiIk het volgende:

[..]

Ik ben toch liever een slet en heb de tijd van m'n leven gehad.. Dan dat ik sletvrees heb en daardoor van alles niet doe wat ik toch graag had gedaan...
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:13:56 #176
349633 SiIk
Echt zijde
pi_139147153
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik ben toch liever een slet en heb de tijd van m'n leven gehad.. Dan dat ik sletvrees heb en daardoor van alles niet doe wat ik toch graag had gedaan...
Ik ook. Maar ik heb daar gewoon moeite mee. Probeer nu al een poosje die mindset wat te verdraaien, en het komt vast uiteindelijk wel goed allemaal :P
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:14:33 #177
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139147168
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:13 schreef SiIk het volgende:

[..]

Ik ook. Maar ik heb daar gewoon moeite mee. Probeer nu al een poosje die mindset wat te verdraaien, en het komt vast uiteindelijk wel goed allemaal :P
Ligt denk ik ook aan de mensen om je heen. Hoe ze reageren op je acties en of ze je ver/beoordelen daarop.
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:14:46 #178
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_139147174
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:12 schreef Fera het volgende:

[..]

Maar op die manier kun je het toch nooit een goede kans geven? Better to have loved and lost than never to have loved at all.
Ja en rationeel gezien weet ik dat ook.
Maar blijft lastig he
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:15:04 #179
349633 SiIk
Echt zijde
pi_139147181
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ligt denk ik ook aan de mensen om je heen. Hoe ze reageren op je acties en of ze je ver/beoordelen daarop.
Streng christelijk opgevoed enzo. 'Nuff said.
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:15:46 #180
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_139147199
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:15 schreef SiIk het volgende:

[..]

Oh dan ga je gewoon een keer biechten
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:16:00 #181
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139147205
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:15 schreef SiIk het volgende:

[..]

Maybe, geen idee wat voor invloed dat heeft. Aangezien je met je ouders meestal al niet je seksleven bespreekt.
en blijkbaar heb je er (redelijk) afstand van gedaan als je nu die open instelling hebt en wss ook andere vrienden.
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:16:40 #182
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139147224
Ik had laatst wel iemand die zei dat ik wat afstandelijks over me heen heb. Misschien toch maar eens wat dieper op in gaan. Ben wel benieuwd. Want dat heeft natuurlijk ook invloed op m'n contact met anderen.
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:17:39 #183
349633 SiIk
Echt zijde
pi_139147249
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maybe, geen idee wat voor invloed dat heeft. Aangezien je met je ouders meestal al niet je seksleven bespreekt.
en blijkbaar heb je er (redelijk) afstand van gedaan als je nu die open instelling hebt en wss ook andere vrienden.
Nee, doe ik inderdaad niet. Maar wat anderen ervan vinden boeit me eigenlijk ook vrij weinig. Ik raak ervan met mezelf in de knoop, dus daar moet ik wat aan doen.
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:18:32 #184
349633 SiIk
Echt zijde
pi_139147274
ik ben daarin ook vreselijk veroordelend tegenover anderen, vind iemand al heel snel een slet enzo. En dan realiseer ik me weer dat ik stiekem misschien wel jaloers ben en ook er ook zo makkelijk mee om zou willen gaan.
pi_139147277
quote:
Als het niet lukt, dan moet je er gewoon mee stoppen. Dat is mijn advies. Ik ben gestopt. Ik geef er niks meer om en het gaat nu een stuk beter. Ik heb nu een nieuw balans in mijn leven gevonden en dat bevalt me prima. Ik ben nu lekker bezig met mijn studie en met (vrijwilligers)werk. Dat voelt enorm veel beter dan moeite en tijd stoppen in iets wat toch niet werkt (een relatie aanknopen met een vrouw).
Ik weet nog steeds niet waarom het niet voor mij werkt en eerlijk gezegd boeit het me ook niet meer. Het vrijwilligerswerk loopt vet goed bij mij. Ik heb goed contact met die mensen, zowel mannen als vrouwen, die anders zijn dan de gemiddelde vrouw op straat. Ze zijn minder oppervlakkig en hoger opgeleid. Dat voelt heel goed en ze reageren tenminste op mijn berichten. Ze nemen me ten alle tijde serieus. Dat loopt allemaal tenminste zolang ik er maar gewoon moeite in blijf stoppen.
Als jij er gelukkig van wordt dan is dat goed voor u, vooral als u er echt vrede mee heeft.

De keerzijde van de medaille is dat niemand voor een ander kan bepalen wat goed of slecht is.

Geluk vinden en gelukkig zijn , is heel persoonlijk en ik denk dat iedereen gelukkig kan worden maar op zijn of haar manier.

quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 22:08 schreef jaha het volgende:
Afgelopen zaterdag Amsterdam Museumplein. Ik zit op een bankje op de bus te wachten. Komt er een bloedmooi meisje naast me zitten. Heel leuk gesprek gevoerd. Maar op het moment supreme toch niet in tram 2 durven stappen. Had gewoon moeten instappen en zeggen... jij bent zo mooi daar heb ik wel een omweg voor nodig.

Volgende keer beter dus :@
Volgende keer : "ik wist dat het een goed idee was om op mijn bus te wachten".

Als je een gesprek met iemand wilt starten, zou je "ja-nee-vragen en/of zinnen" moeten vermijden. ;)
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:19:13 #186
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_139147296
Ik kan seks en gevoelens dan wel weer heel goed los van elkaar zien
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:20:01 #187
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139147321
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:19 schreef Royco1 het volgende:
Same..
Ben ik ook blij om anders was ik echt al jaren seksloos geweest :') :X
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:21:59 #188
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_139147368
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Same..
Ben ik ook blij om anders was ik echt al jaren seksloos geweest :') :X
Daar is niks mis mee.
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:23:10 #189
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139147403
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daar is niks mis mee.
Als je dat niet erg vindt niet nee. Ik ben blij dat ik niet seksloos ben (geweest)
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:23:47 #190
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139147418
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:14 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja en rationeel gezien weet ik dat ook.
Maar blijft lastig he
Het is gewoon zonde, voor jezelf. Wie weet hoeveel je dan eventueel misloopt. :@
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:24:00 #191
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_139147427
quote:

[..]

Daar is niks mis mee.
Is het ook niet, maar het is ook lekker om te doen dus waarom zou je het niet doen he
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:24:34 #192
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_139147439
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:23 schreef Fera het volgende:

[..]

Het is gewoon zonde, voor jezelf. Wie weet hoeveel je dan eventueel misloopt. :@
Ja ik maak het mezelf niet makkelijk zo
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:25:05 #193
349633 SiIk
Echt zijde
pi_139147452
quote:

[..]

Daar is niks mis mee.
Ik snap echt niet hoe je dat kan denken.
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:26:36 #194
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_139147493
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als je dat niet erg vindt niet nee. Ik ben blij dat ik niet seksloos ben (geweest)
Ieder zijn ding.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:24 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Is het ook niet, maar het is ook lekker om te doen dus waarom zou je het niet doen he
Natuurlijk, als je er behoefte aan hebt en de mogelijkheid hebt, waarom niet.

quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:25 schreef SiIk het volgende:

[..]

Jarenlange ervaring. :)
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:27:30 #195
349633 SiIk
Echt zijde
pi_139147518
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ieder zijn ding.

[..]

Natuurlijk, als je er behoefte aan hebt en de mogelijkheid hebt, waarom niet.

[..]

Liever jij dan ik.
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:27:34 #196
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139147522
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als in.. dat je het niet hebt gehad
Of dat je het niet wilt
of dat je het niet buiten een relatie wilt
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:28:42 #197
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139147548
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:19 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben daar dan weer heel erg slecht in. :') Ergens zou ik wel willen dat ik dat kon.
pi_139147554
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 10:58 schreef Wotte het volgende:
Denken dat door andere chicks te zoenen je uw ex "vergeet". Mislukte rebound. :@
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:29:49 #199
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139147575
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:24 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja ik maak het mezelf niet makkelijk zo
Het leven doet sowieso wel pijn op bepaalde momenten. Maar het genot wat je ervaart is die pijn ook wel waard, ook al lijkt dat vaak niet zo. Toen ik gedumpt werd heb ik ook nooit gedacht: "Ik kap met deze shit, van mij hoeft het niet meer".
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:31:47 #200
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_139147644
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:27 schreef SiIk het volgende:

[..]

Liever jij dan ik.
Sterkste schouders dragen de zwaarste lasten, :')

Maar ik heb er gewoon geen behoefte aan, dus voor mij is dat hele jacht gebeuren en ONS regelen om aan je behoeften te voldoen niet te begrijpen.

quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als in.. dat je het niet hebt gehad
Of dat je het niet wilt
of dat je het niet buiten een relatie wilt
Allemaal. Ik had er vroeger geen behoefte aan, toen ik een vriendin kreeg had ik er wel een tijd lang behoefte aan en daarna niet meer. Toen ging het uit en nu nog steeds geen behoefte.
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:33:22 #201
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139147692
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Sterkste schouders dragen de zwaarste lasten, :')

Maar ik heb er gewoon geen behoefte aan, dus voor mij is dat hele jacht gebeuren en ONS regelen om aan je behoeften te voldoen niet te begrijpen.

[..]

Allemaal. Ik had er vroeger geen behoefte aan, toen ik een vriendin kreeg had ik er wel een tijd lang behoefte aan en daarna niet meer. Toen ging het uit en nu nog steeds geen behoefte.
Maar je hebt het wel gedaan, na je relatie. Waarom dan, vraag ik me af?
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:35:01 #202
349633 SiIk
Echt zijde
pi_139147742
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:33 schreef Fera het volgende:

[..]

Omdat jij het zo graag wilde.
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:35:21 #203
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139147748
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
dus voor mij is dat hele jacht gebeuren en ONS regelen om aan je behoeften te voldoen niet te begrijpen.
Die mensen zie je idd ook. Maar ook veel die vanuit een gezellige avond of een date een ONS hebben. Is net een wat andere benadering natuurlijk.

Maar blijkbaar ben je niet zo seksueel ingesteld buiten de relatie om. Dan vraag ik me eig gelijk af of je wel masturbeert enzo
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:38:34 #204
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139147833
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:35 schreef SiIk het volgende:

[..]

Omdat jij het zo graag wilde.
Was niet alleen met mij, maar ook een aantal keren met een ander. Dus vandaar.
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:40:11 #205
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_139147875
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:33 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik denk dat ik daar niet echt een antwoord op heb. Deels nieuwsgierigheid, denk ik. "Is dit wat ik wil?"

quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Die mensen zie je idd ook. Maar ook veel die vanuit een gezellige avond of een date een ONS hebben. Is net een wat andere benadering natuurlijk.

Maar blijkbaar ben je niet zo seksueel ingesteld buiten de relatie om. Dan vraag ik me eig gelijk af of je wel masturbeert enzo
Amper. Al was dat vroeger wel anders.
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:40:34 #206
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139147882
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:09 schreef Fera het volgende:

[..]

SPOILER
Dat eerste klopt denk ik. Je kunt (helaas) niet eeuwig verliefd blijven op iemand. Alhoewel ik wel meegemaakt heb dat ondanks dat het gevoel op een gegeven moment overging in 'houden van' er toch weer periodes kwamen die je best kunt beschrijven als verliefdheid. Het 'houden van' hoeft dat dus niet per definitie uit te sluiten. Ik geloof er eerlijk gezegd niet in dat jij nooit de 'houden van fase' bereikt hebt, die grens ligt namelijk niet per definitie bij 1-1,5 jaar maar is vloeiend. Of jij aan dat gevoel verslaafd bent weet ik niet, daar ken ik je niet goed genoeg voor. Dat de spanning in een relatie minder word naarmate de tijd vordert is overigens logisch. Waar je in het begin continu bij elkaar wil zijn en niet van elkaar af kunt blijven word dat (helaas) vanzelf minder. Of je moet beide een enorm libido hebben natuurlijk :D

Qua communiceren, dat is voor iedereen anders. Zelf heb ik altijd behoefte aan duidelijkheid, ook als dat soms hard is, maar andere mensen hebben juist een zachte hand nodig. Het zal dus heel erg met jouw ex'en samenhangen waarom het wel of niet goed ging qua communiceren. Sowieso er de tijd voor nemen om iets uit te praten (en vooral niet op te kroppen) is het beste. Dat laatste heb ik zelf helaas te vaak wel gedaan en dat werkte ook op de langere termijn dus niet. Maargoed, ik ben geen communicatie/relatie-expert, dus of je hier iets aan hebt?
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:47:25 #207
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139148068
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:25 schreef habitue het volgende:
Werkte het maar zo, dat zou heel wat gebroken relaties en ongelukkige mensen schelen denk ik.
pi_139148079
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:25 schreef SiIk het volgende:

[..]

Waarom niet? Niet iedereen heeft continu behoefte aan seks (buiten een relatie). Seks is voor sommigen nog steeds een bijzonder iets tussen twee personen die je niet met iedereen deelt.
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:49:09 #209
349633 SiIk
Echt zijde
pi_139148118
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:47 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Waarom niet? Niet iedereen heeft continu behoefte aan seks (buiten een relatie). Seks is voor sommigen nog steeds een bijzonder iets tussen twee personen die je niet met iedereen deelt.
Ja dat vind ik dus moeilijk om in te komen. Dat je die behoefte niet hebt.
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:49:57 #210
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139148137
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik denk dat ik daar niet echt een antwoord op heb. Deels nieuwsgierigheid, denk ik. "Is dit wat ik wil?"

[..]

Amper. Al was dat vroeger wel anders.
Oké. :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:40 schreef yats het volgende:

[..]

Dat eerste klopt denk ik. Je kunt (helaas) niet eeuwig verliefd blijven op iemand. Alhoewel ik wel meegemaakt heb dat ondanks dat het gevoel op een gegeven moment overging in 'houden van' er toch weer periodes kwamen die je best kunt beschrijven als verliefdheid. Het 'houden van' hoeft dat dus niet per definitie uit te sluiten. Ik geloof er eerlijk gezegd niet in dat jij nooit de 'houden van fase' bereikt hebt, die grens ligt namelijk niet per definitie bij 1-1,5 jaar maar is vloeiend. Of jij aan dat gevoel verslaafd bent weet ik niet, daar ken ik je niet goed genoeg voor. Dat de spanning in een relatie minder word naarmate de tijd vordert is overigens logisch. Waar je in het begin continu bij elkaar wil zijn en niet van elkaar af kunt blijven word dat (helaas) vanzelf minder. Of je moet beide een enorm libido hebben natuurlijk :D

Qua communiceren, dat is voor iedereen anders. Zelf heb ik altijd behoefte aan duidelijkheid, ook als dat soms hard is, maar andere mensen hebben juist een zachte hand nodig. Het zal dus heel erg met jouw ex'en samenhangen waarom het wel of niet goed ging qua communiceren. Sowieso er de tijd voor nemen om iets uit te praten (en vooral niet op te kroppen) is het beste. Dat laatste heb ik zelf helaas te vaak wel gedaan en dat werkte ook op de langere termijn dus niet. Maargoed, ik ben geen communicatie/relatie-expert, dus of je hier iets aan hebt?
Nee, oké. Misschien focus ik me wel te veel op die 1 - 1,5 jaar. Maar het is gewoon schrikbarend toevallig dat het op één uitzondering na altijd op dat punt is stukgelopen. Alsof er toch sprake was van een verandering waar ik gewoon niet mee om kon gaan. Dat zag ik toen niet, want er was toen een reden dat ik er een punt achter zette ... Ik heb nog nooit een punt achter een relatie gezet omdat ''het gevoel weg was". Soms was dat wel zo, maar dat realiseerde ik me vaak later pas. Toch blijf ik twijfelen, het is een onzekerheid waar ik moeilijk mee om kan gaan. Het is niet iets waar ik een definitief antwoord op kan vinden. :{

Wanneer is het liefde? Iedereen zegt dat je het weet wanneer het zover is. Dat heb ik zelf ook altijd gedacht. En ik dacht het ook zeker te weten, dat ik van iemand hield ... Maar nu twijfel ik of dat niet iets wat ik gewoon uit pure verliefdheid heb gezegd. Dat het stofjes en hormonen waren die me dat deden denken. Dat ik verliefdheid aanzag voor liefde. Geen wonder ook dat ik me er vaak zo snel overheen kan zetten. Als ik soms hoor dat mensen er maanden, jaren mee zitten en ik me al redelijk snel weer prima voel. Dat ik het gewoon zo makkelijk achter me kan laten. :{
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:50:21 #211
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139148162
quote:

Heel herkenbaar dit Syl.
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:56:39 #212
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139148367
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:49 schreef SiIk het volgende:

[..]

Dat snap ik ook niet echt eerlijk gezegd. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik tot nu toe alleen seks binnen een relatie gehad heb en niet eens zou weten hoe ik dat buiten een relatie voor elkaar zou moeten krijgen :D Maar dat die behoefte volledig weg zou zijn? Nee, dat is voor mij onbegrijpelijk.
pi_139148409
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:12 schreef SiIk het volgende:

[..]

Sletvrees? Slet moet je gewoon als een geuzennaam zien. >:)
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:58:03 #214
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139148414
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:56 schreef yats het volgende:

[..]

Dat snap ik ook niet echt eerlijk gezegd. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik tot nu toe alleen seks binnen een relatie gehad heb en niet eens zou weten hoe ik dat buiten een relatie voor elkaar zou moeten krijgen :D Maar dat die behoefte volledig weg zou zijn? Nee, dat is voor mij onbegrijpelijk.
Je hebt ondertussen vaak genoeg gezoend met een vrouw buiten een relatie om. Dus gewoon een stapje verder gaan en je hebt het voor elkaar.
pi_139148521
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:49 schreef SiIk het volgende:

[..]

Dat kan. Het is maar net hoe je in het leven staat. :)
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:01:34 #216
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139148533
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je hebt ondertussen vaak genoeg gezoend met een vrouw buiten een relatie om. Dus gewoon een stapje verder gaan en je hebt het voor elkaar.
Gek genoeg weet ik dat je gelijk hebt, maar zet ik vooralsnog toch dat laatste stapje niet. Of dat nu toch een soort angst is ofzo zou ik niet durven zeggen eigenlijk.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:02:27 #217
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139148561
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:01 schreef yats het volgende:

[..]

Gek genoeg weet ik dat je gelijk hebt, maar zet ik vooralsnog toch dat laatste stapje niet. Of dat nu toch een soort angst is ofzo zou ik niet durven zeggen eigenlijk.
Geen reactie meer op mijn post? :@
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:02:29 #218
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139148565
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:01 schreef yats het volgende:

Natuurlijk is dat angst.. iets anders zou het niet kunnen zijn lijkt me zo
pi_139148677
Als je eenmaal ah zoenen bent zekers binnenskamers is seks toch zo geregeld lijktme?
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:07:11 #220
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_139148706
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:06 schreef habitue het volgende:
Als je eenmaal ah zoenen bent zekers binnenskamers is seks toch zo geregeld lijktme?
Geen idee, mijn aantal zoen en bed partners is even groot.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:07:27 #221
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139148712
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:49 schreef Fera het volgende:

Nee, oké. Misschien focus ik me wel te veel op die 1 - 1,5 jaar. Maar het is gewoon schrikbarend toevallig dat het op één uitzondering na altijd op dat punt is stukgelopen. Alsof er toch sprake was van een verandering waar ik gewoon niet mee om kon gaan. Dat zag ik toen niet, want er was toen een reden dat ik er een punt achter zette ... Ik heb nog nooit een punt achter een relatie gezet omdat ''het gevoel weg was". Soms was dat wel zo, maar dat realiseerde ik me vaak later pas. Toch blijf ik twijfelen, het is een onzekerheid waar ik moeilijk mee om kan gaan. Het is niet iets waar ik een definitief antwoord op kan vinden. :{

Wanneer is het liefde? Iedereen zegt dat je het weet wanneer het zover is. Dat heb ik zelf ook altijd gedacht. En ik dacht het ook zeker te weten, dat ik van iemand hield ... Maar nu twijfel ik of dat niet iets wat ik gewoon uit pure verliefdheid heb gezegd. Dat het stofjes en hormonen waren die me dat deden denken. Dat ik verliefdheid aanzag voor liefde. Geen wonder ook dat ik me er vaak zo snel overheen kan zetten. Als ik soms hoor dat mensen er maanden, jaren mee zitten en ik me al redelijk snel weer prima voel. Dat ik het gewoon zo makkelijk achter me kan laten. :{
De timing kan inderdaad puur toeval zijn, het hoeft niet per definitie iets met die grens te maken te hebben. Die vragen die je stelt zijn overigens compleet normaal om te stellen en ik denk niet dat er hier ook maar iemand is die daar een echt antwoord op kan geven. Gevoelens verschillen nu eenmaal per persoon. Sommige 'algemeenheden' zijn vast hetzelfde, maar vergelijk het maar eens met aan iemand uitleggen hoe verliefdheid voelt als deze persoon dat zelf nooit meegemaakt heeft. Dat is lastig te omschrijven en bij 10 verschillende personen geeft dat 10 verschillende beschrijvingen.

En ja, sommige mensen verwerken een break up heel snel en liggen bij wijze van spreken een dag later met hun nieuwe vlam in bed, en anderen hebben daar maanden of zelfs jaren voor nodig. Zo heeft het mij bijvoorbeeld echt een jaar gekost voordat ik uberhaupt weer aan daten wilde denken (seks had wellicht eerder gekund als ik wat beter in versieren zou zijn) na mijn laatste break up, maar had een vriend van mij na drie jaar relatie binnen een week een nieuwe vriendin waar hij nu ook alweer twee jaar erg gelukkig mee is.
pi_139148727
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Geen idee, mijn aantal zoen en bed partners is even groot.
Proves my point :D
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:08:00 #223
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139148732
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:02 schreef Fera het volgende:

[..]

Geen reactie meer op mijn post? :@
Niet zo ongeduldig feer. Een reactie daarop vergt meer typwerk en 'denktijd'.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:10:18 #224
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139148798
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:07 schreef yats het volgende:

[..]

De timing kan inderdaad puur toeval zijn, het hoeft niet per definitie iets met die grens te maken te hebben. Die vragen die je stelt zijn overigens compleet normaal om te stellen en ik denk niet dat er hier ook maar iemand is die daar een echt antwoord op kan geven. Gevoelens verschillen nu eenmaal per persoon. Sommige 'algemeenheden' zijn vast hetzelfde, maar vergelijk het maar eens met aan iemand uitleggen hoe verliefdheid voelt als deze persoon dat zelf nooit meegemaakt heeft. Dat is lastig te omschrijven en bij 10 verschillende personen geeft dat 10 verschillende beschrijvingen.

En ja, sommige mensen verwerken een break up heel snel en liggen bij wijze van spreken een dag later met hun nieuwe vlam in bed, en anderen hebben daar maanden of zelfs jaren voor nodig. Zo heeft het mij bijvoorbeeld echt een jaar gekost voordat ik uberhaupt weer aan daten wilde denken (seks had wellicht eerder gekund als ik wat beter in versieren zou zijn) na mijn laatste break up, maar had een vriend van mij na drie jaar relatie binnen een week een nieuwe vriendin waar hij nu ook alweer twee jaar erg gelukkig mee is.
Hmmm, misschien denk ik ook wel veel te veel na. Ik ben alleen heel erg bang dat ik in een bepaald patroon blijf hangen. Ik ben nu nog jong, maar ik heb al wel wat relaties achter de rug. Ik zou niet de rest van mijn leven een soort slaaf van verliefdheid willen zijn, maar op een gegeven moment wel een stabiele en langdurige relatie willen. Iets met een toekomst. :@
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:10:40 #225
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139148808
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:08 schreef yats het volgende:

[..]

Niet zo ongeduldig feer. Een reactie daarop vergt meer typwerk en 'denktijd'.
Het was ook maar een vraag. Misschien viel er geen antwoord te verzinnen op mijn lulverhaal. _O-
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:11:25 #226
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139148832
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:06 schreef habitue het volgende:
Nee dus. Tot afgelopen januari was het aantal zoenpartners en bedpartners gelijk, nu lopen de zoenpartners er drie voor waarbij het me zou verbazen als een van de drie nog tot bedpartner zou 'upgraden'. Ondanks dat ik ze alle drie af en toe nog zie/spreek. Ik ben daar gewoon niet zo handig in (lees ik mis hints standaard) en misschien is het ook een beetje wat cue zei, een soort angst.

quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat angst.. iets anders zou het niet kunnen zijn lijkt me zo
Als dat zo is mag die angst van mij snel verdwijnen :D
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:13:27 #227
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139148913
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:11 schreef yats het volgende:

[..]

Nee dus. Tot afgelopen januari was het aantal zoenpartners en bedpartners gelijk, nu lopen de zoenpartners er drie voor waarbij het me zou verbazen als een van de drie nog tot bedpartner zou 'upgraden'. Ondanks dat ik ze alle drie af en toe nog zie/spreek. Ik ben daar gewoon niet zo handig in (lees ik mis hints standaard) en misschien is het ook een beetje wat cue zei, een soort angst.

[..]

Ik vind vaak die eerste zoen het meest spannende. Ik zou ook niet iemand zoenen waar ik geen seks mee zou kunnen hebben. :@
pi_139149022
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:11 schreef yats het volgende:

[..]

[..]

Waar laat jeje handen dan. Gewoon af en toe wat laten afdwalen naar haar happy spots totdat je de vloer kan gaan dweilen.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:18:31 #229
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139149069
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:10 schreef Fera het volgende:

[..]

Het was ook maar een vraag. Misschien viel er geen antwoord te verzinnen op mijn lulverhaal. _O-
_O- Gelukkig was daar best een reactie op te verzinnen feer.

quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:10 schreef Fera het volgende:

[..]

Hmmm, misschien denk ik ook wel veel te veel na. Ik ben alleen heel erg bang dat ik in een bepaald patroon blijf hangen. Ik ben nu nog jong, maar ik heb al wel wat relaties achter de rug. Ik zou niet de rest van mijn leven een soort slaaf van verliefdheid willen zijn, maar op een gegeven moment wel een stabiele en langdurige relatie willen. Iets met een toekomst. :@
Dat teveel nadenken herken ik wel. Alleen verschillen de fases waarin we nadenken nogal. Ik heb dat vooraf al wat mij soms dan weer van bepaalde dingen weerhoud. Dat raad ik ook niemand aan eerlijk gezegd.

Wat ik wel merkte bij mijn laatste relatie is dat als iets echt goed zit je dat ook wel (onbewust) voelt. Anders was ik nooit na een jaar gaan samenwonen en na zes jaar op mijn knieėn gegaan. Dat deed ik puur omdat ik op die momenten echt het gevoel had dat dat de persoon was waar ik de rest van mijn leven mee wilde sluiten en waar ik oud mee wilde worden. Gek genoeg was ik op moment 1 net 21, en op moment 2 net 26, dus leeftijd zegt niets.

quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:13 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik vind vaak die eerste zoen het meest spannende. Ik zou ook niet iemand zoenen waar ik geen seks mee zou kunnen hebben. :@
Ik vind zowel de eerste date, als de eerste zoen, als de eerste keer seks spannend eigenlijk.

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:16 schreef habitue het volgende:

[..]

Waar laat jeje handen dan. Gewoon af en toe wat laten afdwalen naar haar happy spots totdat je de vloer kan gaan dweilen.
Dat verschilt, maar meestal op haar rug of om haar heen. Dat laatste zou ik eigenlijk moeten doen, maar ik ben denk ik toch ergens onbewust nog bang voor een afwijzing als ik dat probeer.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:20:11 #230
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139149124
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:18 schreef yats het volgende:
Dat verschilt, maar meestal op haar rug of om haar heen. Dat laatste zou ik eigenlijk moeten doen, maar ik ben denk ik toch ergens onbewust nog bang voor een afwijzing als ik dat probeer.
En dan zegt ze dat ze het liever niet heeft. Doe je je handen weer waar ze waren, ga je door met zoenen.. en heb je niets verloren.

Als je nou zou grijpen voordat er gezoend werd is het wat anders natuurlijk :+
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:22:56 #231
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139149205
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En dan zegt ze dat ze het liever niet heeft. Doe je je handen weer waar ze waren, ga je door met zoenen.. en heb je niets verloren.

Als je nou zou grijpen voordat er gezoend werd is het wat anders natuurlijk :+
Tja, ik ben helaas van de 'oude stempel' wat dat betreft. Mijn vader heeft soms net iets teveel 'ridderlijkheid' erin gestampt. Dat laatste zal dus nooit gebeuren (is me zelfs in een extreem zatte bui nooit gebeurd)
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:25:03 #232
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139149259
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:22 schreef yats het volgende:

[..]

Tja, ik ben helaas van de 'oude stempel' wat dat betreft. Mijn vader heeft soms net iets teveel 'ridderlijkheid' erin gestampt. Dat laatste zal dus nooit gebeuren (is me zelfs in een extreem zatte bui nooit gebeurd)
Dat laatste moet je dan ook niet doen. Ging daarom ook om het eerste.
Leuk die ridderlijkheid van vroeger, maar je leeft in het nu. En dat nu heb je zelf in de hand. Letterlijk in dit geval.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:29:37 #233
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139149377
quote:

[..]

_O- Gelukkig was daar best een reactie op te verzinnen feer.
Gelukkig. Ik laat soms m'n gedachten de vrije loop, dus het kan soms overkomen als onsamenhangend gebrabbel. Ben ook altijd bang dat mensen denken: "Jezus mens, wat doe je moeilijk". :@

quote:
[..]

Dat teveel nadenken herken ik wel. Alleen verschillen de fases waarin we nadenken nogal. Ik heb dat vooraf al wat mij soms dan weer van bepaalde dingen weerhoud. Dat raad ik ook niemand aan eerlijk gezegd.

Wat ik wel merkte bij mijn laatste relatie is dat als iets echt goed zit je dat ook wel (onbewust) voelt. Anders was ik nooit na een jaar gaan samenwonen en na zes jaar op mijn knieėn gegaan. Dat deed ik puur omdat ik op die momenten echt het gevoel had dat dat de persoon was waar ik de rest van mijn leven mee wilde sluiten en waar ik oud mee wilde worden. Gek genoeg was ik op moment 1 net 21, en op moment 2 net 26, dus leeftijd zegt niets.
Ik ben juist in het begin heel erg snel ... Ik word snel verliefd, ik ben impulsief en ga gewoon mee met mijn gevoel. Denken is er dan niet echt bij. Daten is er dan zelfs nauwelijks bij, want al vrij snel is daar het woord ''relatie'' alweer. Het heeft voordelen, want ik kan me vaak vrij snel overgeven aan iemand en iemand toelaten. Ik ben niet bang om gekwetst te worden. Ook ik ben wel eens op mijn bek gegaan, maar ik sta altijd weer op.
Toch zou ik juist op dat moment wat meer willen nadenken. Misschien dat ik dan minder snel mezelf in situaties werk die nogal awkward kunnen worden. Zoals een ex die nu nog bij me in huis woont, terwijl het al anderhalve maand uit is. Maar ja, hij kan nog nergens heen. :')

Verder moet ik bekennen dat ik wel veel ''mazzel'' heb gehad. M'n moeder zegt altijd dat ze voor me in de rij staan. :') Wellicht heeft ze gelijk, ik heb nooit een periode gehad waarin ik moeite had een partner te vinden. Terwijl ik ook niet zomaar met Jan en alleman zou gaan. Wat betreft mannen ben ik op mijn eigen, vreemde manier toch vrij kieskeurig. Ik hou sowieso niet van uitgaan, mannen die ik daar tegenkom doen me echt helemaal niets.

Maar het lijkt me mooi om dat te voelen, dat je de komende zestig jaar bij iemand zou willen zijn. Dat het de vader van je kinderen zou kunnen worden. Ik heb dat in het verleden wel gedacht, maar dat schaar ik dan weer onder illusies die ik te danken heb aan mijn roze bril. :{ Hoe weet ik nu wanneer het echt is?

quote:
[..]

Ik vind zowel de eerste date, als de eerste zoen, als de eerste keer seks spannend eigenlijk.

Ja, ik ook. Maar die eerste zoen is voor mij wel wat heel duidelijk het verschil aanduidt tussen een goede vriend en een potentiėle sekspartner. Zoals ik al zei, ik zou niet iemand zoenen waarmee ik mezelf het bed niet zie delen.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:33:11 #234
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_139149474
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:29 schreef Fera het volgende:

[..]

Het leven doet sowieso wel pijn op bepaalde momenten. Maar het genot wat je ervaart is die pijn ook wel waard, ook al lijkt dat vaak niet zo. Toen ik gedumpt werd heb ik ook nooit gedacht: "Ik kap met deze shit, van mij hoeft het niet meer".
Ik heb dat wel gehad.
Was er echt helemaal klaar mee, heeft ook zeker anderhalf jaar geduurd voor ik weer enige interesse had in vrouwen. qua gevoel dan.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:36:06 #235
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139149539
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:33 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik heb dat wel gehad.
Was er echt helemaal klaar mee, heeft ook zeker anderhalf jaar geduurd voor ik weer enige interesse had in vrouwen. qua gevoel dan.
Dat zal denk ik wel ons verschil in karakter zijn. Zoals je net zei, het duurt lang voordat jij jezelf open durft te stellen. Ik doe dat weer vrij snel en ben daarom misschien ook weer heel snel ''back in the game''. Terwijl je aan de andere kant juist zou denken dat het me harder zou raken omdat ik heel open ben. Ik laat namelijk elke muur zakken en stel me kwetsbaar op.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:37:33 #236
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139149579
Ik vraag me altijd af hoe ik dat "open stellen" moet zien. De praktijk daarin. Is dat 'gelijk' al je geheimen vertellen en al je emoties erachter tonen?
Of wat bedoelt men/jij daarmee precies.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:39:08 #237
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_139149610
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:36 schreef Fera het volgende:

[..]

Dat zal denk ik wel ons verschil in karakter zijn. Zoals je net zei, het duurt lang voordat jij jezelf open durft te stellen. Ik doe dat weer vrij snel en ben daarom misschien ook weer heel snel ''back in the game''. Terwijl je aan de andere kant juist zou denken dat het me harder zou raken omdat ik heel open ben. Ik laat namelijk elke muur zakken en stel me kwetsbaar op.
Ik bleef ook continue iedere andere vrouw vergelijken met haar.
pi_139149648
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Afhankelijk van haar reactie uiteraard. Als je een reactie krijgt van hihi nee dit kan nu eigenlijk toch niet hihihi dan probeer je het uiteraard nog een keer. Alhoewel yats zegt geen hints te snappen dus miss dan ook maar beter om het idd af te kappen. :+
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:40:54 #239
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139149660
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:37 schreef Cue_ het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe ik dat "open stellen" moet zien. De praktijk daarin. Is dat 'gelijk' al je geheimen vertellen en al je emoties erachter tonen?
Ja, daar komt het eigenlijk wel op neer. Ik kan vrij makkelijk praten over mijn diepste gedachten en gevoelens. Ik durf dat al vrij snel met iemand te delen, ik ben niet bang voor oordelen.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:41:03 #240
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_139149668
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:37 schreef Cue_ het volgende:
Ik laat mensen maar een heel klein stukje van mezelf zien.
Een heel erg klein stukje.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:41:28 #241
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139149682
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:39 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik bleef ook continue iedere andere vrouw vergelijken met haar.
Hmmm ... Ik heb daar dus echt totaal geen ervaring mee. Ik heb dat dus nog nooit gehad.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:41:45 #242
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139149690
quote:
Gelukkig. Ik laat soms m'n gedachten de vrije loop, dus het kan soms overkomen als onsamenhangend gebrabbel. Ben ook altijd bang dat mensen denken: "Jezus mens, wat doe je moeilijk". :@
Je bent een vrouw feer, ik verwacht niet anders van je. :D

quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat laatste moet je dan ook niet doen. Ging daarom ook om het eerste.
Leuk die ridderlijkheid van vroeger, maar je leeft in het nu. En dat nu heb je zelf in de hand. Letterlijk in dit geval.
_O- Mooie woordspeling in de laatste zin. Maar je hebt gelijk, alleen nu de theorie nog in praktijk omzetten.

quote:
Ja, ik ook. Maar die eerste zoen is voor mij wel wat heel duidelijk het verschil aanduidt tussen een goede vriend en een potentiėle sekspartner. Zoals ik al zei, ik zou niet iemand zoenen waarmee ik mezelf het bed niet zie delen.
Zo zou ik het eigenlijk ook moeten zien, maar zover ben ik (nog) niet. Ik blijf ergens toch onbewust een soort angst voor afwijzing houden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:33 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik heb dat wel gehad.
Idem hier, al was het bij mij na iets meer dan een jaar dat dat gevoel weg was en ik toch wel weer zin in een nieuwe relatie kreeg. Alleen nu de 'juiste persoon' daarvoor nog treffen.

quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:29 schreef Fera het volgende:

Ik ben juist in het begin heel erg snel ... Ik word snel verliefd, ik ben impulsief en ga gewoon mee met mijn gevoel. Denken is er dan niet echt bij. Daten is er dan zelfs nauwelijks bij, want al vrij snel is daar het woord ''relatie'' alweer. Het heeft voordelen, want ik kan me vaak vrij snel overgeven aan iemand en iemand toelaten. Ik ben niet bang om gekwetst te worden. Ook ik ben wel eens op mijn bek gegaan, maar ik sta altijd weer op.
Toch zou ik juist op dat moment wat meer willen nadenken. Misschien dat ik dan minder snel mezelf in situaties werk die nogal awkward kunnen worden. Zoals een ex die nu nog bij me in huis woont, terwijl het al anderhalve maand uit is. Maar ja, hij kan nog nergens heen. :')

Verder moet ik bekennen dat ik wel veel ''mazzel'' heb gehad. M'n moeder zegt altijd dat ze voor me in de rij staan. :') Wellicht heeft ze gelijk, ik heb nooit een periode gehad waarin ik moeite had een partner te vinden. Terwijl ik ook niet zomaar met Jan en alleman zou gaan. Wat betreft mannen ben ik op mijn eigen, vreemde manier toch vrij kieskeurig. Ik hou sowieso niet van uitgaan, mannen die ik daar tegenkom doen me echt helemaal niets.

Maar het lijkt me mooi om dat te voelen, dat je de komende zestig jaar bij iemand zou willen zijn. Dat het de vader van je kinderen zou kunnen worden. Ik heb dat in het verleden wel gedacht, maar dat schaar ik dan weer onder illusies die ik te danken heb aan mijn roze bril. :{ Hoe weet ik nu wanneer het echt is?

Het heeft zijn voordelen maar ook zijn nadelen om zoals jou te zijn. Wat je zelf al zegt, jij kan je relatief snel over een teleurstelling zetten waar anderen (waaronder ik maar gezien zijn posts royco ook) daar veel langer voor nodig hebben. Je huidige situatie is niet ideaal, maar geloof me, het kan erger. Ik heb serieus nog 1,5 maand met mijn ex in hetzelfde bed moeten liggen omdat ze nog geen nieuwe woonruimte had en het te klein was om ergens een matras of iets neer te leggen. Dat is pas awkward.

En ja, dat gevoel is erg mooi om te hebben. Al denk ik niet dat ik dat heel snel weer zal hebben. Daarvoor ben ik toch net iets teveel 'gebroken' door mijn ex. Een nieuwe vriendin zal wat dat betreft best wat moeite hebben om mijn vertrouwen in de beginperiode terug te winnen en me te overtuigen dat echte liefde wel bestaat.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:42:17 #243
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139149714
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:40 schreef habitue het volgende:

[..]

Afhankelijk van haar reactie uiteraard. Als je een reactie krijgt van hihi nee dit kan nu eigenlijk toch niet hihihi dan probeer je het uiteraard nog een keer. Alhoewel yats zegt geen hints te snappen dus miss dan ook maar beter om het idd af te kappen. :+
Maar dan weet zij wel dat hij wel zou willen, dus miss zet ze zelf dan als nog de volgende keer die stap. En weer een probleem opgelost O+
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:43:25 #244
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_139149749
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:29 schreef Fera het volgende:

[..]

Juist door de dalen ervaar je ook de pieken :@ Verliefd zijn is heerlijk, liefdesverdriet is kut maar ik zou echt niet zonder willen.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:43:28 #245
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139149750
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:40 schreef Fera het volgende:

[..]

Ja, daar komt het eigenlijk wel op neer. Ik kan vrij makkelijk praten over mijn diepste gedachten en gevoelens. Ik durf dat al vrij snel met iemand te delen, ik ben niet bang voor oordelen.
Ik kan over veel dingen wel makkelijk praten, al dan vaak emotieloos dat is dan welw eer een dingetje. Maar om nou jankend bij iemand op de bank te gaan zitten. Neh, dat zie je mij niet snel doen. Ook niet bij goede vrienden.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:44:19 #246
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_139149783
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:41 schreef Fera het volgende:

[..]

Hmmm ... Ik heb daar dus echt totaal geen ervaring mee. Ik heb dat dus nog nooit gehad.
Ik daarna ook niet meer.
Maar heb zulke sterke gevoelens ook nooit meer voor iemand gehad.
Of misschien mezelf wel niet toegestaan die te hebben.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:44:28 #247
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139149792
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:41 schreef Royco1 het volgende:

Ik laat mensen maar een heel klein stukje van mezelf zien.
Een heel erg klein stukje.
Zoiets vind ik ook lastig om te begrijpen. Als iemand je een vraag stelt geef je daar maar gewoon geen antwoord op, kaats je de vraag gewoon terug dan. Zodat je zelf maar niet aan bod komt?
pi_139149801
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:28 schreef complicate het volgende:

[..]

Denken dat door andere chicks te zoenen je uw ex "vergeet". Mislukte rebound. :@
Meerdere mislukte rebounds , als ik eenmaal gevoelens krijg, is het net kauwgum blijft maar plakken :')
pi_139149809
quote:
Niet bang zijn, je moet eerder denken dat je haar de meest onvergetelijke zwoele oh zo fijne nacht zal bezorgen. Als je weet dat je haar een fijn gevoel kunt geven, dan zou je daarop moeten focussen, wat jij haar kan geven en dus niet op wat je zou kunnen verliezen. Hou die gedachte maar in uw hoofd. ^O^ Beetje meer zelfvertrouwen Yats, die mindset moet eens veranderen. :Y
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:45:21 #250
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139149827
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:41 schreef yats het volgende:

[..]

Je bent een vrouw feer, ik verwacht niet anders van je. :D

[..]

_O- Mooie woordspeling in de laatste zin. Maar je hebt gelijk, alleen nu de theorie nog in praktijk omzetten.

[..]

Zo zou ik het eigenlijk ook moeten zien, maar zover ben ik (nog) niet. Ik blijf ergens toch onbewust een soort angst voor afwijzing houden.

[..]

Idem hier, al was het bij mij na iets meer dan een jaar dat dat gevoel weg was en ik toch wel weer zin in een nieuwe relatie kreeg. Alleen nu de 'juiste persoon' daarvoor nog treffen.

[..]

Het heeft zijn voordelen maar ook zijn nadelen om zoals jou te zijn. Wat je zelf al zegt, jij kan je relatief snel over een teleurstelling zetten waar anderen (waaronder ik maar gezien zijn posts royco ook) daar veel langer voor nodig hebben. Je huidige situatie is niet ideaal, maar geloof me, het kan erger. Ik heb serieus nog 1,5 maand met mijn ex in hetzelfde bed moeten liggen omdat ze nog geen nieuwe woonruimte had en het te klein was om ergens een matras of iets neer te leggen. Dat is pas awkward.

En ja, dat gevoel is erg mooi om te hebben. Al denk ik niet dat ik dat heel snel weer zal hebben. Daarvoor ben ik toch net iets teveel 'gebroken' door mijn ex. Een nieuwe vriendin zal wat dat betreft best wat moeite hebben om mijn vertrouwen in de beginperiode terug te winnen en me te overtuigen dat echte liefde wel bestaat.
Ik lig ook nog steeds, na 1,5 maand met mijn ex in hetzelfde bed. En dat terwijl ik eigenlijk alweer aan het daten ben. :')

Dat vertrouwen heb je meer zelf in de hand. Je zou je ex het niet moeten kunnen om zoveel invloed op je te hebben. Dat klinkt als makkelijk praten, maar uiteindelijk win je er zelf zoveel mee als je durft om te vertrouwen. Durf je over die angst heen te zetten en jezelf open te stellen. Over het algemeen trek je ook meer mensen aan met een open houding. Gesloten zijn jaagt mensen uiteindelijk wel. Tenzij je iemand treft die daar meteen doorheen prikt en haar best zal doen om je uit je schulp te kruipen. Maar dat zul je vaker in een film tegenkomen dan in het echt. Dus ik raad je aan om goed naar jezelf te kijken en wat meer risico te nemen. Stap uit die comfortzone. :)
pi_139149850
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:44 schreef Wotte het volgende:

[..]

Meerdere mislukte rebounds , als ik eenmaal gevoelens krijg, is het net kauwgum blijft maar plakken :')
Gevoelens kan je ook loslaten hoor. :)
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:46:14 #252
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_139149857
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zoiets vind ik ook lastig om te begrijpen. Als iemand je een vraag stelt geef je daar maar gewoon geen antwoord op, kaats je de vraag gewoon terug dan. Zodat je zelf maar niet aan bod komt?
Ja daar komt het vaak eigenlijk wel op neer.
Ik geef wel antwoord, maar vaak gewoon het antwoord wat ze willen horen zeg maar, of een countervraag.
Ik denk dat er hier op fok zelfs mensen zijn die me beter kennen dan mensen irl.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:49:09 #253
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_139149991
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:45 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik lig ook nog steeds, na 1,5 maand met mijn ex in hetzelfde bed. En dat terwijl ik eigenlijk alweer aan het daten ben. :')

Dat vertrouwen heb je meer zelf in de hand. Je zou je ex het niet moeten kunnen om zoveel invloed op je te hebben. Dat klinkt als makkelijk praten, maar uiteindelijk win je er zelf zoveel mee als je durft om te vertrouwen. Durf je over die angst heen te zetten en jezelf open te stellen. Over het algemeen trek je ook meer mensen aan met een open houding. Gesloten zijn jaagt mensen uiteindelijk wel. Tenzij je iemand treft die daar meteen doorheen prikt en haar best zal doen om je uit je schulp te kruipen. Maar dat zul je vaker in een film tegenkomen dan in het echt. Dus ik raad je aan om goed naar jezelf te kijken en wat meer risico te nemen. Stap uit die comfortzone. :)
Dat lijkt me dan zeker ook voor je ex een hele rare situatie.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:49:25 #254
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139150001
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:46 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja daar komt het vaak eigenlijk wel op neer.
Ik geef wel antwoord, maar vaak gewoon het antwoord wat ze willen horen zeg maar, of een countervraag.
Ik denk dat er hier op fok zelfs mensen zijn die me beter kennen dan mensen irl.
Aah zo. Hmm ja daar herken ik ook wel wat in. Al ligt het een beetje aan moment, maar vooral m'n stemming :+

Online kan je vaak dingen makkelijker vertellen. Dus dat vind ik niet zo raar
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:49:55 #255
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139150022
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:43 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Juist door de dalen ervaar je ook de pieken :@ Verliefd zijn is heerlijk, liefdesverdriet is kut maar ik zou echt niet zonder willen.
Precies. Ik heb liever een leven met vele pieken en dalen dan een constante, vlakke lijn. :)

quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik kan over veel dingen wel makkelijk praten, al dan vaak emotieloos dat is dan welw eer een dingetje. Maar om nou jankend bij iemand op de bank te gaan zitten. Neh, dat zie je mij niet snel doen. Ook niet bij goede vrienden.
Ik heb het ook niet over janken. :D Wel typisch dat men daar dan altijd over begint als ik zoiets zeg. Ik huil eigenlijk bijna nooit, alleen binnen de geborgenheid van een vaste relatie en als het me op dat moment echt heel erg dwars zit. Maar ik praat wel heel makkelijk over dingen. Ik laat al snel zien wie ik ben, trek geen muur op, zet geen masker op.
Vroeger was ik trouwens het tegenovergestelde. Ik heb een moeizame relatie met mijn vader gehad (details zal ik je nu besparen) en ben jarenlang gepest. Ook waren mijn ouders geen praters en kon ik nergens mijn verhaal kwijt. Dus ik kropte alles op en was zelf ook heel gesloten.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:50:45 #256
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_139150065
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:56 schreef yats het volgende:

[..]

Dat kan ik me ook niet echt voorstellen nee maar ja die mensen zijn er inderdaad wel. Ieder zijn ding.

quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:13 schreef Fera het volgende:

[..]

Dit inderdaad, ik heb volgens mij zelfs nog nooit met iemand gezoend waar ik geen seks mee heb gehad :{

quote:
Try the happy spots :Y Als je al tot zoenen komt ziet ze je echt wel genoeg zitten.

Niet gelijk vol in dr tieten grijpen maar begin gewoon eens bij haar zij, buik, benen en dan langzaam een beetje plagerig langs haar borsten en gewoon de reactie van de vrouw peilen wat ze wel en niet toelaat en niet gelijk opgeven maar verder zoenen en later nog een keer proberen, duwt ze je handen dan nog steeds weg dan stoppen. Laat ze het dan wel toe stapje verder etc.
Maar is vooral een kwestie van elkaar aanvoelen, ik kan het heel plastisch opschrijven maar dat komt wellicht ook over als creepy :{
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:51:16 #257
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139150088
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:49 schreef Fera het volgende:

[..]

Precies. Ik heb liever een leven met vele pieken en dalen dan een constante, vlakke lijn. :)

[..]

Ik heb het ook niet over janken. :D Wel typisch dat men daar dan altijd over begint als ik zoiets zeg. Ik huil eigenlijk bijna nooit, alleen binnen de geborgenheid van een vaste relatie en als het me op dat moment echt heel erg dwars zit. Maar ik praat wel heel makkelijk over dingen. Ik laat al snel zien wie ik ben, trek geen muur op, zet geen masker op.
Vroeger was ik trouwens het tegenovergestelde. Ik heb een moeizame relatie met mijn vader gehad (details zal ik je nu besparen) en ben jarenlang gepest. Ook waren mijn ouders geen praters en kon ik nergens mijn verhaal kwijt. Dus ik kropte alles op en was zelf ook heel gesloten.
Nouja als ik het heb over emotionele dingen, dan denk ik idd snel aan janken :+
Anders zijn het gewoon feiten uit je leven waar je over vertelt.
Mbt dat laatste ben ik blijkbaar dus toch open :+
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:51:23 #258
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139150094
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:49 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dat lijkt me dan zeker ook voor je ex een hele rare situatie.
Hij lijkt er niet erg veel moeite mee te hebben. Maar ja, wie weet. Ik kan niet in zijn hoofd kijken. Het is ook niet dat ik doodleuk ga vertellen hoe leuk mijn dates waren en wat we allemaal gedaan hebben. Ik hou dat, zover mogelijk, wel gewoon voor mezelf.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:52:13 #259
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_139150131
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:51 schreef Fera het volgende:

[..]

Hij lijkt er niet erg veel moeite mee te hebben. Maar ja, wie weet. Ik kan niet in zijn hoofd kijken. Het is ook niet dat ik doodleuk ga vertellen hoe leuk mijn dates waren en wat we allemaal gedaan hebben. Ik hou dat, zover mogelijk, wel gewoon voor mezelf.
Dan nog lijkt het me niet echt prettig.
Ik moet er niet aan denken in ieder geval.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:53:02 #260
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139150161
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja als ik het heb over emotionele dingen, dan denk ik idd snel aan janken :+
Anders zijn het gewoon feiten uit je leven waar je over vertelt.
Mbt dat laatste ben ik blijkbaar dus toch open :+
Ik kan over de meeste nare dingen vertellen zonder te moeten janken. Maar het zijn niet altijd nare verhalen. Maar ook bepaalde gedachten die je hebt, (seksuele) voorkeuren. Tsja, van alles eigenlijk. Dingen waar anderen zich misschien voor schamen.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:53:45 #261
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139150183
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:53 schreef Fera het volgende:

Ik kan over de meeste nare dingen vertellen zonder te moeten janken. Maar het zijn niet altijd nare verhalen. Maar ook bepaalde gedachten die je hebt, (seksuele) voorkeuren. Tsja, van alles eigenlijk. Dingen waar anderen zich misschien voor schamen.
Oww.. als dat het 'openstel ' idee is. Geen probleem dan haha Duidelijk :)
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:54:01 #262
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139150191
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:52 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dan nog lijkt het me niet echt prettig.
Ik moet er niet aan denken in ieder geval.
Tsja ... Hij woont nu al 9 maanden bij ons, puur omdat hij nergens anders terecht kon, niet omdat ik zo graag samen wilde wonen.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:54:45 #263
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_139150217
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:53 schreef Fera het volgende:

[..]

Seksuele voorkeuren etc praat ik ook wel heel makkelijk over.
Maar niet over gevoelens etc, en huilen in gezelschap gaat hem al helemaal niet worden.
pi_139150240
:Y feer heeft gelijk, is ook wel iets waar ik zelf nog wat aan moet werken.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:55:37 #265
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_139150246
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:54 schreef Fera het volgende:

[..]

Tsja ... Hij woont nu al 9 maanden bij ons, puur omdat hij nergens anders terecht kon, niet omdat ik zo graag samen wilde wonen.
Ik zou echt de volgende dag weg zijn geweest.
Dan maar bij iemand op de bank crashen ofzo
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:55:51 #266
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139150258
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:54 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Seksuele voorkeuren etc praat ik ook wel heel makkelijk over.
Maar niet over gevoelens etc, en huilen in gezelschap gaat hem al helemaal niet worden.
Nee, zeker niet. Ook niet omdat ik niemand wil opzadelen met m'n gejank. Dat doe ik dan wel bij m'n moeder of partner.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:56:34 #267
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139150281
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:55 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik zou echt de volgende dag weg zijn geweest.
Dan maar bij iemand op de bank crashen ofzo
Ik zie hem ook liever zo snel mogelijk verhuizen. Klinkt misschien bot, maar ik heb er echt totaal geen behoefte meer aan hem hier te hebben. Het is een lieve, vriendelijke jongen. Maar ja, de situatie zegt genoeg lijkt me.
pi_139150285
Iemand een samenvatting van de laatste 144 reacties? Heb geen zin om terug te lezen :')

Of is het gew weer een one-man-show van Complex?

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2014 16:57:02 ]
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:57:13 #269
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_139150307
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:55 schreef Fera het volgende:

[..]

Nee, zeker niet. Ook niet omdat ik niemand wil opzadelen met m'n gejank. Dat doe ik dan wel bij m'n moeder of partner.
Ja dat heb ik ook.
Terwijl ik het omgekeerd helemaal niet erg vind als iemand wil uithuilen ofzo.
Dat gebeurd ook regelmatig omdat ik wel heel erg goed kan luisteren en serieus kan zijn.
Zolang het maar niet over mij hoeft te gaan.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:57:27 #270
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139150317
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:44 schreef complicate het volgende:

[..]

Niet bang zijn, je moet eerder denken dat je haar de meest onvergetelijke zwoele oh zo fijne nacht zal bezorgen. Als je weet dat je haar een fijn gevoel kunt geven, dan zou je daarop moeten focussen, wat jij haar kan geven en dus niet op wat je zou kunnen verliezen. Hou die gedachte maar in uw hoofd. ^O^ Beetje meer zelfvertrouwen Yats, die mindset moet eens veranderen. :Y
Dat eerste denk ik meestal wel op dat moment, en ik weet dat ik het ook waar kan maken mits ik die stap zet. Maar toch is er dan iets wat mij weer aan het twijfelen zet waarom ze zoiets met mij zou willen beleven. :D

quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:45 schreef Fera het volgende:

[..]

Dan kan ik je de hand schudden qua awkwardness. Alhoewel ik niet aan het daten was. Daarvoor had ik op dat moment teveel een hekel aan vrouwen en hetgeen ze blijkbaar met je hart kunnen doen.

Qua karakter ben ik overigens vrij open (soms iets te open, maar dat merken jullie hier op fok ook wel denk ik). Als ik date ben ik ook heel eerlijk over alles wat ik denk/meegemaakt heb etc. Alleen me daadwerkelijk bloot geven in de vorm van 'ik vind persoon x leuk' gaat me erg moeilijk af omdat ik nog te bang ben op mijn bek te gaan en het gevoel van 1,5 jaar geleden weer terug te krijgen.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:58:40 #271
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_139150370
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:57 schreef yats het volgende:
Qua karakter ben ik overigens vrij open (soms iets te open, maar dat merken jullie hier op fok ook wel denk ik). Als ik date ben ik ook heel eerlijk over alles wat ik denk/meegemaakt heb etc. Alleen me daadwerkelijk bloot geven in de vorm van 'ik vind persoon x leuk' gaat me erg moeilijk af omdat ik nog te bang ben op mijn bek te gaan en het gevoel van 1,5 jaar geleden weer terug te krijgen.
No pain, no gain.. ;)
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:58:53 #272
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_139150377
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:56 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik zie hem ook liever zo snel mogelijk verhuizen. Klinkt misschien bot, maar ik heb er echt totaal geen behoefte meer aan hem hier te hebben. Het is een lieve, vriendelijke jongen. Maar ja, de situatie zegt genoeg lijkt me.
Ja dat snap ik, het is gewoon geen ideale situatie.
Maar jij hebt het uitgemaakt toch? Dan moet ik er echt niet aan denken om nog met je in 1 huis te wonen, en met je ex schoonfamilie er ook nog eens bij.
En om dan met je ex, waar je als het goed is toch van gehouden hebt, en misschien nog steeds wel, in 1 bed te liggen terwijl zij al weer aan het daten is.
pi_139150381
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:56 schreef Weissman het volgende:
Iemand een samenvatting van de laatste 144 reacties? Heb geen zin om terug te lezen :')

Eat pussy make money :P
pi_139150385
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:56 schreef Weissman het volgende:

Ik heb ook niet alles gevolgd het gaat denk ik over seks , gevoelens , relaties etc. :')
  dinsdag 22 april 2014 @ 17:00:00 #275
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139150412
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:57 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook.
Terwijl ik het omgekeerd helemaal niet erg vind als iemand wil uithuilen ofzo.
Dat gebeurd ook regelmatig omdat ik wel heel erg goed kan luisteren en serieus kan zijn.
Zolang het maar niet over mij hoeft te gaan.
Inderdaad. Mensen zijn altijd vrij om me alles te vertellen, huilend of niet. Ik heb ook gemerkt dat mensen toch regelmatig bij me kwamen omdat ze hun ei kwijt moesten. Misschien juist omdat ik me zo open stel, maakt het voor anderen makkelijker om tegen me te praten. Ik probeer ook zo min mogelijk te oordelen.
pi_139150432
quote:

[..]

Dat eerste denk ik meestal wel op dat moment, en ik weet dat ik het ook waar kan maken mits ik die stap zet. Maar toch is er dan iets wat mij weer aan het twijfelen zet waarom ze zoiets met mij zou willen beleven. :D

Ja omdat je misschien denkt dat vrouwen niet van seks houden. Probeer eens te leren geven EN genieten. ^O^ en stop met nadenken.
  dinsdag 22 april 2014 @ 17:01:45 #277
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139150464
quote:

[..]

[..]

Dan kan ik je de hand schudden qua awkwardness. Alhoewel ik niet aan het daten was. Daarvoor had ik op dat moment teveel een hekel aan vrouwen en hetgeen ze blijkbaar met je hart kunnen doen.

Dat laatste heeft iedereen denk ik wel. Het duurt altijd even voordat je toegeeft dat je iemand heel erg leuk vindt. Maar ik schijn het niet echt te kunnen verbergen, wat ik voel. Mensen hebben wel meer dan eens gezegd dat ik een open boek ben. Helaas ook als ik me wat minder voel, wat in sommige situaties niet erg handig is. :')
pi_139150465
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:59 schreef habitue het volgende:
Eat pussy make money :P
Deze man weet _O_

quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Dibble het volgende:
Kankerlijers zijn het, het is tegenwoordig ieder voor zich vriend.

Plas in hun kont en als je pussy hebt deel dat met niemand. Haters overal. Live in your world.
Eat pussy, make money

Da is mijn motto
  dinsdag 22 april 2014 @ 17:01:47 #279
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139150466
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:56 schreef Fera het volgende:

[..]

Maar in 9 maanden moet er toch wel een huis te vinden zijn? :?
  dinsdag 22 april 2014 @ 17:02:07 #280
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139150479
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:58 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

No pain, no gain.. ;)
Nu krijg ik toch meer associaties met sporten. :D
  dinsdag 22 april 2014 @ 17:04:08 #281
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139150536
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:58 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja dat snap ik, het is gewoon geen ideale situatie.
Maar jij hebt het uitgemaakt toch? Dan moet ik er echt niet aan denken om nog met je in 1 huis te wonen, en met je ex schoonfamilie er ook nog eens bij.
En om dan met je ex, waar je als het goed is toch van gehouden hebt, en misschien nog steeds wel, in 1 bed te liggen terwijl zij al weer aan het daten is.
Ja, ik heb het uitgemaakt. Ik snap soms ook niet waarom hij hier nog zit. Er zijn verder niet echt awkward situaties, m'n familie doet ook gewoon nog normaal tegen hem. Zo zijn we dan ook weer wel. M'n moeder is sowieso altijd heel erg lief voor iedereen en kijkt hem ook niet het huis uit. Blijkbaar voelt hij zich hier nog genoeg op zijn gemak ... Of hij denkt echt nergens heen te kunnen.
Maar intussen heeft hij misschien wel eigen woonruimte en werk ergens anders gevonden. Dus hopelijk pakt het allemaal goed uit en kan hij weer zijn eigen weg gaan.
pi_139150640
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:01 schreef Weissman het volgende:

[..]

Deze man weet _O_

[..]

_O-
  dinsdag 22 april 2014 @ 17:08:48 #283
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139150705
quote:

[..]

No pain, no gain.. ;)
Zit wat in, al is het het scenario 'pain, no gain' niet heel aanlokkelijk.
pi_139150731
quote:

[..]

No pain, no gain.. ;)
Ik ben gew een rustige jongen, hou niet zo van pijn :@
  dinsdag 22 april 2014 @ 17:09:56 #285
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139150744
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:00 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja omdat je misschien denkt dat vrouwen niet van seks houden. Probeer eens te leren geven EN genieten. ^O^ en stop met nadenken.
Eh comp, volgens mij begrijp je mij verkeerd. Ik ben in bed juist meer een 'gever' dan een 'nemer'.
  dinsdag 22 april 2014 @ 17:10:04 #286
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139150748
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar in 9 maanden moet er toch wel een huis te vinden zijn? :?
Misschien was de motivatie ten tijde van onze relatie niet zo heel groot.
pi_139150790
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:09 schreef yats het volgende:

[..]

Eh comp, volgens mij begrijp je mij verkeerd. Ik ben in bed juist meer een 'gever' dan een 'nemer'.
Ja maar je zoent maar durft niets extra te geven en onderschat dus het feit dat ze wel seks zou willen.
  dinsdag 22 april 2014 @ 17:11:37 #288
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139150806
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:01 schreef Fera het volgende:

[..]

Dat laatste heeft iedereen denk ik wel. Het duurt altijd even voordat je toegeeft dat je iemand heel erg leuk vindt. Maar ik schijn het niet echt te kunnen verbergen, wat ik voel. Mensen hebben wel meer dan eens gezegd dat ik een open boek ben. Helaas ook als ik me wat minder voel, wat in sommige situaties niet erg handig is. :')
Voor mezelf ben ik daar altijd wel eerlijk in. Ik heb vrij snel al voor mezelf een beeld of ik iemand echt leuk vind, of dat het 'hoogstens voor even' zou zijn. Dat weet ik alleen voor de buitenwereld goed te verbergen (uitgezonderd mijn twee beste vrienden, die vertel ik eigenlijk vrijwel alles daarover).
  dinsdag 22 april 2014 @ 17:12:40 #289
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139150844
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:11 schreef yats het volgende:

[..]

Voor mezelf ben ik daar altijd wel eerlijk in. Ik heb vrij snel al voor mezelf een beeld of ik iemand echt leuk vind, of dat het 'hoogstens voor even' zou zijn. Dat weet ik alleen voor de buitenwereld goed te verbergen (uitgezonderd mijn twee beste vrienden, die vertel ik eigenlijk vrijwel alles daarover).
Ik sta daar dus nu wat langer bij stil, maar dat doe ik dus expres. Nu wil ook gewoon wat langer daten en niet te snel van alles roepen en een relatie aangaan. :@
pi_139150884
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:11 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja maar je zoent maar durft niets extra te geven en onderschat dus het feit dat ze wel seks zou willen.
Inmiddels al een keer warm zaad diep in je kutje gehad?
  dinsdag 22 april 2014 @ 17:13:56 #291
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139150889
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:12 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik sta daar dus nu wat langer bij stil, maar dat doe ik dus expres. Nu wil ook gewoon wat langer daten en niet te snel van alles roepen en een relatie aangaan. :@
Lijkt me een goede zet eerlijk gezegd. Al komt dat met hep vast wel goed ;)
pi_139150899
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:13 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik heb geen relatie, dus nee!
  dinsdag 22 april 2014 @ 17:15:11 #293
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_139150926
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:13 schreef Fascination het volgende:

[..]

Goede vraag wel
  dinsdag 22 april 2014 @ 17:16:59 #294
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139150987
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:13 schreef yats het volgende:

[..]

Lijkt me een goede zet eerlijk gezegd. Al komt dat met hep vast wel goed ;)
Het voelt wel heel goed, moet ik eerlijk zeggen. :@ Maar ik wil het toch wat langer aanvoelen, om het zeker te weten. Om niet weer diezelfde fout te begaan, dat iemand dus totaal niet op me aansluit.
  dinsdag 22 april 2014 @ 17:17:11 #295
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_139150994
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:15 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Goede vraag wel
De vraag die op iedereens lippen ligt.
  dinsdag 22 april 2014 @ 17:19:40 #296
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139151084
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:16 schreef Fera het volgende:

[..]

Het voelt wel heel goed, moet ik eerlijk zeggen. :@ Maar ik wil het toch wat langer aanvoelen, om het zeker te weten. Om niet weer diezelfde fout te begaan, dat iemand dus totaal niet op me aansluit.
Haha, dat eerste vermoedde ik al feer. En nee, geen helderziende hier.
  dinsdag 22 april 2014 @ 17:19:52 #297
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139151093
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

De vraag die op iedereens lippen ligt.
Maar ligt er ook wat op haar lippen?
  dinsdag 22 april 2014 @ 17:20:19 #298
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_139151111
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:19 schreef Fera het volgende:

[..]

Maar ligt er ook wat op haar lippen?
Thats the question he
  dinsdag 22 april 2014 @ 17:20:48 #299
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139151125
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:19 schreef yats het volgende:

[..]

Haha, dat eerste vermoedde ik al feer. En nee, geen helderziende hier.
Zou ook wel saai zijn trouwens, als we van tevoren allemaal wisten hoe het zou aflopen. Dan zou je er negen van de tien keer niet eens aan beginnen, hoewel de reis vaak erg leuk en tof kan zijn. :)
  dinsdag 22 april 2014 @ 17:21:22 #300
349633 SiIk
Echt zijde
pi_139151142
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:16 schreef Fera het volgende:

[..]

Is ie wel flink gespierd?
  dinsdag 22 april 2014 @ 17:22:40 #301
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_139151178
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:21 schreef SiIk het volgende:

[..]

Is ie wel flink gespierd?
Hep is een gespierde held, hij lijkt op Hercules. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')