abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126839415
Ik had een tijd geleden een topic gemaakt en ben nog steeds niet verder uit dezelfde situatie.

Het ging over dat ik tot op heden geen vriendin heb gehad en geen contacten met meisjes, laat staan vrienden. Ik ben al klaar met de middelbare school VWO in Leiden en ik ga komend schooljaar aan de Universiteit in Leiden studeren. Zal daar dan verandering in komen? Of zal dit proces van vriendinloos en vriendenloze proces zich voortzetten?

Overigens merk ik dat de mens asocialer wordt lijkt mij... elk persoon waarin ik geinvesteerd had op de middelbare school was voor spek en bonen blijkbaar. Heb er niets aan overgehouden. Ik stuurde altijd SMSjes en stelde voor om iets te doen, maar kreeg geen directe afwijzing maar altijd dat, of ze iets anders in de planning hadden of HW moesten maken, terwijl ik later puntje bij paaltje hoorde waar ik bij sta dat de groep iets leuks zijn gaan doen.

Ik ben er een beetje misselijk van geworden, van de asociale mensen.

Zover ik weet is iedereen bevriend met elkaar gebleven, maar ik ben buitrn beschouwing gelaten en ook werd ik nooit uitgenodigd, waardoor ik geen nieuwe contacten kon leggen.

Ik ben er erg gefrustreerd van geworden en onzeker, aangezien de tijd vliegt en ik dag in dag uit niks te doen heb, zeker nu ik al tot september vakantie heb...

Hele dagen thuis zitten.... ik kijk daar echt niet naar uit.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 23:48:02 #2
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_126839592
Kankerlijers zijn het, het is tegenwoordig ieder voor zich vriend.

Plas in hun kont en als je pussy hebt deel dat met niemand. Haters overal. Live in your world.
Eat pussy, make money

Da is mijn motto
*Hosselcopter*
pi_126839692
Vrienden maken kost moeilte. maar stop geen aandacht in mensen die je niet zien staan.
Kijk ik weet niet je komt in een klas en mischien onstaan daar vriendschappen uit.

Maar heb je echt helemaal niemand waar je mee uit kan gaan om vrienden te maken?

en asociale mensen bestaat de hele wereld nu bijna uit.
Ik ben mezelf, niemand zei dat je het leuk moest vinden.
pi_126839702
ja, dat gaat veranderen :) Je studietijd is een mooie gelegenheid om een nieuwe kennisen / vriendenkring op te bouwen. Zeker in Leiden moet dat wel lukken (zucht, goede herinneringen ....)

Zoek een leuke vereninging uit, blijf investeren in je sociale kring en geniet van je studietijd
pi_126839772
Je bent bijna de puberleeftijd uit. Het zal niet komen aanwaaien vanzelf en je moet er wel in blijven investeren, maar jongeren tot midden 20 zijn vooral gericht op zichzelf. Daarna krijgen ze vaak ook wat meer oog voor de omgeving. Nog even doorbijten.
pi_126839798
ow en ga wat doen in de zomer, druiven plukken in Frankrijk ofzo. En ik dacht dat de El Cid al ergens in augustus was ?
  dinsdag 21 mei 2013 @ 23:52:20 #7
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_126839818
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 23:44 schreef Andijvie_ het volgende:
Ik stuurde altijd SMSjes en stelde voor om iets te doen, maar kreeg geen directe afwijzing maar altijd dat, of ze iets anders in de planning hadden of HW moesten maken, terwijl ik later puntje bij paaltje hoorde waar ik bij sta dat de groep iets leuks zijn gaan doen.
Ze bluffen, want zonder jou valt er simpelweg niks leuks te doen. Ze willen alleen de indruk wekken dat ze het ook prima zonder jou redden maar dat is niet zo. Als het puntje bij paaltje komt zijn ze gewoon afhankelijk van jou.
pindazakje
pi_126839909
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 23:49 schreef titta1992 het volgende:
Vrienden maken kost moeilte. maar stop geen aandacht in mensen die je niet zien staan.
Kijk ik weet niet je komt in een klas en mischien onstaan daar vriendschappen uit.

Maar heb je echt helemaal niemand waar je mee uit kan gaan om vrienden te maken?

Nee zoals ik al zei geldt mijn verhaal over bijna iedereen die ik kende vd middelbare school. En kende bedoel ik dan niet oppervlakkig, maar echt moeite deed en investeerde maar waar nu niks uit is gekomen.

Ik investeerde echt veel. Altijd stond ik ook klaar en hielp ik wanneer nodig was.
pi_126839914
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 23:44 schreef Andijvie_ het volgende:
Hele dagen thuis zitten.... ik kijk daar echt niet naar uit.
Zo leef ik vrijwel iedere dag, maar ik ben er aan gewend.
pi_126839930
18 jaar en geen vriendin hebben gehad is echt niet oud hoor.
Komt wel ;)
pi_126839969
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 23:51 schreef Avondmens het volgende:
ow en ga wat doen in de zomer, druiven plukken in Frankrijk ofzo. En ik dacht dat de El Cid al ergens in augustus was ?
In mijn eentje? Ik weet niet echt of vakantie in je eentje tof is... en misschien ook niet zo fijn, omdat je helemaal alleen bent overgelaten..
pi_126839975
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Dibble het volgende:
Kankerlijers zijn het, het is tegenwoordig ieder voor zich vriend.

Plas in hun kont en als je pussy hebt deel dat met niemand. Haters overal. Live in your world.
Eat pussy, make money

Da is mijn motto
Zeg Sneep, sinds wanneer dit taalgebruik?
pi_126840001
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 23:53 schreef JohannesKozijn het volgende:

[..]

Ik wil juist verandering. " Waar een wil is een weg".
pi_126840039
Zoek een hobby of ga naar de sportschool in de buurt. Zo heb je tenminste contact met anderen en zo hoef je niet de hele dag thuis te zitten.
pi_126840056
quote:
maar stop geen aandacht in mensen die je niet zien staan.
Dit vind ik een heel goed advies, want dat heb ik vroeger wel veel gedaan, met slechte gevolgen.
pi_126840142
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 23:52 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Ze bluffen, want zonder jou valt er simpelweg niks leuks te doen. Ze willen alleen de indruk wekken dat ze het ook prima zonder jou redden maar dat is niet zo. Als het puntje bij paaltje komt zijn ze gewoon afhankelijk van jou.
Het is zo triest. Toen ik hulp nodig had in de vorm van informatie dan kreeg ik nauwelijks respons of gebrekkig dat de persoon in kwestie zelf ook geen idee had. Maar ik daarentegen was altijd eerlijk en hielp.

Ik denk niet meer dat ze contact met mij zullen opnemen aangezien de middelbare schooltijd voorbij is.
pi_126840146
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 23:53 schreef Andijvie_ het volgende:

[..]

Nee zoals ik al zei geldt mijn verhaal over bijna iedereen die ik kende vd middelbare school. En kende bedoel ik dan niet oppervlakkig, maar echt moeite deed en investeerde maar waar nu niks uit is gekomen.

Ik investeerde echt veel. Altijd stond ik ook klaar en hielp ik wanneer nodig was.
Oke ja mischien waren het niet de mensen voor jou,
en je bent echt niet de enigste. heb iedereen laten vallen.
en nu echte vrienden. ik heb ze gemaakt via uitgaan.

Maar school zal je heus wel mensen leren kennen en mischien daar mee uitgaan en naja goenoeg kansen.
pi_126840169
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 23:53 schreef JohannesKozijn het volgende:

[..]

Echt ?? en je vind het niet vervelend?
pi_126840202
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 23:56 schreef superdrufus het volgende:
Zoek een hobby of ga naar de sportschool in de buurt. Zo heb je tenminste contact met anderen en zo hoef je niet de hele dag thuis te zitten.
Ik zoek ook nog werk, weet niet wat ik wil doen.Genieten of werken...
pi_126840220
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 23:56 schreef JohannesKozijn het volgende:

[..]

Dit vind ik een heel goed advies, want dat heb ik vroeger wel veel gedaan, met slechte gevolgen.
Heb ik zelf ook gedaan en gemerkt dat het niet werkte.
pi_126840260
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 23:58 schreef titta1992 het volgende:

[..]

Oke ja mischien waren het niet de mensen voor jou,
en je bent echt niet de enigste. heb iedereen laten vallen.
en nu echte vrienden. ik heb ze gemaakt via uitgaan.

Maar school zal je heus wel mensen leren kennen en mischien daar mee uitgaan en naja goenoeg kansen.
Struikelblok: ik hou niet van uitgaan. Wel van ergens drinken en restaurants en savonds wat gezellig drinken. Maar niet uitgaan tot middernacht... echt niet myn stijl...
pi_126840318
quote:

Top advies, vele vergeten dat en blijven toch aandacht in de verkeerde mensen stoppen zoals ik.
pi_126840489
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 00:00 schreef Andijvie_ het volgende:

[..]

Struikelblok: ik hou niet van uitgaan. Wel van ergens drinken en restaurants en savonds wat gezellig drinken. Maar niet uitgaan tot middernacht... echt niet myn stijl...
Ja uitgaan is ruim he je kan ook op een terrasje vrienden maken.
Juist in een discotheek zijn de mensen niet echt gericht op andere ja als ze je naar huis willen nemen.
Maar ben je wel sociaal ? bedoel ik mee dat je ook met vreemde een praatje kan maken enz.?
pi_126840531
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 00:01 schreef Andijvie_ het volgende:

[..]

Top advies, vele vergeten dat en blijven toch aandacht in de verkeerde mensen stoppen zoals ik.
Niet doen die mensen zijn jou als vriend niet waard !

Je moet geven en krijgen in een vriendschap.
pi_126840589
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 23:58 schreef titta1992 het volgende:

[..]

Echt ?? en je vind het niet vervelend?
Als het echt maandenlang zo zou zijn wel, maar ik ga af en toe naar vrienden toe.
pi_126840624
Je kan natuurlijk ook oude vrienden opzoeken.
pi_126840861
Fuck hen. Doe je eigen ding en wees jezelf.
5 Ferrari's op videoband!
pi_126840885
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 00:04 schreef titta1992 het volgende:

[..]

Ja uitgaan is ruim he je kan ook op een terrasje vrienden maken.
Juist in een discotheek zijn de mensen niet echt gericht op andere ja als ze je naar huis willen nemen.
Maar ben je wel sociaal ? bedoel ik mee dat je ook met vreemde een praatje kan maken enz.?
Ja. Maar dat doe ik niet vaak, aangezien ik dat nutteloos vind. Praten om te praten. De kans is gering dat als ik aan het winkelen ben en ik praat met de verkoper bv. Dat er vriendschapprn ontstaan.
pi_126840912
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 00:08 schreef JohannesKozijn het volgende:
Je kan natuurlijk ook oude vrienden opzoeken.
Heb ik dus niet.
pi_126841214
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 00:00 schreef Andijvie_ het volgende:

[..]

Heb ik ook, is ook wel lastig...

Maar je zegt niks te doen te hebben tot september,
heb je geen vakantiebaan?
Dan heb je in ieder geval contact met mensen.
Zo heb ik ook mensen leren kennen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')