quote:Op zondag 13 april 2014 15:07 schreef jaha het volgende:
Ik heb even een vraag voor mensen die vrouwelijk gedrag kunnen "vertalen" in handzame suggesties voor de single man:
Ik ben in januari een meisje tegen gekomen in het uitgaansleven, met wie het ongeveer wel redelijk klikt maar meestal bestaat onze ontmoeting uit een korte omhelzing en iets als "leuk je weer te zien". Nou ben ik zelf tamelijk verlegen met meisjes, maar gisteren de stoute schoenen aangetrokken en tegen haar gezegd dat ze mooie ogen had en het liefste meisje uit de kroeg. Dat had ik beter niet kunnen doen, want ze deed dat af als "praatjes". Ik moet eerlijk gezegd zeggen dat dat wel een beetje mijn ziel doorsneed. Ik begon haar de afgelopen tijd steeds leuker te vinden.
Maar goed, ze wil me wel weer op het volgende feest terugzien zei ze bij het afscheid, daar tussen in nog wat vage gesprekken over studies en hobby's en zo.
Enig idee wat ik verder nog kan doen of zeggen? Of moet ik haar gewoon echt vergeten?
Dus eigenlijk bijna 3 maanden : "Leuk je weer te zien"; zonder meer, terwijl je haar leuk vindt? Dan kan ze denken dat je haar ziet als een gewone vriendin terwijl je naar haar verlangt.quote:Op zondag 13 april 2014 15:07 schreef jaha het volgende:
Ik ben in januari een meisje tegen gekomen in het uitgaansleven, met wie het ongeveer wel redelijk klikt maar meestal bestaat onze ontmoeting uit een korte omhelzing en iets als "leuk je weer te zien".
Jouw shoenen waren niet stout genoeg. Sommige vrouwen zijn het gewoon van zulke complimentjes te krijgen. Beter vraag je haar om te daten. Wees dan wel concreet als je haar uitvraagt en bedenk dan een leuke date.quote:Op zondag 13 april 2014 15:07 schreef jaha het volgende:
Nou ben ik zelf tamelijk verlegen met meisjes, maar gisteren de stoute schoenen aangetrokken en tegen haar gezegd dat ze mooie ogen had en het liefste meisje uit de kroeg.
Durf je haar dan niet uit te vragen?quote:Op zondag 13 april 2014 15:30 schreef jaha het volgende:
Ik vind haar niet erg onzeker overkomen, en of mijn schoenen stout genoeg waren..., ze leken me eerder te stout. Misschien speelt ze "hard to get" of vindt ze inmiddels een andere jongen leuker (maar wil ze me dat niet meteen zeggen). Maar het kan natuurlijk ook gewoon de Friese cultuur zijn. Men houdt niet van romantische uitspraken. Men brult hier eerder iets als "bier en tieten". Maar daar ben ik dan weer niet zo van.
quote:Op zondag 13 april 2014 15:34 schreef fathank het volgende:
Vraag dr mee op date en laat het niet afhangen van toevallige ontmoetingen
quote:Op zondag 13 april 2014 15:22 schreef complicate het volgende:
Beter vraag je haar om te daten. Wees dan wel concreet als je haar uitvraagt en bedenk dan een leuke date.
Auw, lastige situatie. Heb je na haar 'praatjes' opmerking nog iets gezegd of was het daarna klaar? Misschien is het het beste om open kaart met dr te spelen de volgende keer en gewoon botweg zeggen dat je haar wel voor meer ziet zitten dan vriendschap. ?quote:Op zondag 13 april 2014 15:07 schreef jaha het volgende:zien". Nou ben ik zelf tamelijk verlegen met meisjes, maar gisteren de stoute schoenen aangetrokken en tegen haar gezegd dat ze mooie ogen had en het liefste meisje uit de kroeg. Dat had ik beter niet kunnen doen, want ze deed dat af als "praatjes".
Als je goesting hebt om er iets van te maken , zal jij toch initiatief moeten nemen hoor.quote:Op zondag 13 april 2014 15:41 schreef jaha het volgende:
Nee, het gesprek was daarna niet afgelopen, conclusie was min of meer dat ze ook geen afscheid wilde nemen geloof ik. Ze wilde me weer zien bij het volgende feestje.
Dat is nou het ingebouwde beschermschild van vrouwen, je bent mooi en de liefste van de kroeg heeft ze al 1000 keer gehoord van andere mannen. Je moet zorgen dat ze jou leuk gaat vinden maarja daarvoor ken je haar nu denk ik al te lang dus en je zit volgens mij nu in de friendzone. Om daaruit te komen: Vraag haar of ze een drankje met je wil doen en tijdens dat drankje zeg je gewoon botweg dat je haar leuker vindt dan alleen voor vriendschap.quote:Op zondag 13 april 2014 15:48 schreef jaha het volgende:
Ik vind het vooral gek dat ze mijn gevoelens voor haar in twijfel trekt. Als dat al zo zou zijn dan kan ze dat helemaal niet weten.
Nogmaals zulke complimentjes horen vrouwen heel vaak.quote:Op zondag 13 april 2014 15:48 schreef jaha het volgende:
Ik vind het vooral gek dat ze mijn gevoelens voor haar in twijfel trekt. Als dat al zo zou zijn dan kan ze dat helemaal niet weten.
Ze wil het gewoon nog een keer van je horen.quote:Op zondag 13 april 2014 15:48 schreef jaha het volgende:
quote:
Idd, zeg dan gew dat ze de lekkerste tieten heeft ofzoquote:Op maandag 14 april 2014 10:31 schreef Fascination het volgende:
Ik vind 'je bent het liefste meisje van de kroeg' wel tamelijk corny.
Het impliceert in ieder geval dat je het bij alle meisjes hebt geprobeerd.quote:Op maandag 14 april 2014 10:31 schreef Fascination het volgende:
Ik vind 'je bent het liefste meisje van de kroeg' wel tamelijk corny.
Die complimenten zijn leuk, maar dat zeggen al zoveel mensen, dus in hoeverre kan dat meisje dat echt geloven?quote:Op zondag 13 april 2014 15:07 schreef jaha het volgende:
Ik heb even een vraag voor mensen die vrouwelijk gedrag kunnen "vertalen" in handzame suggesties voor de single man:
Ik ben in januari een meisje tegen gekomen in het uitgaansleven, met wie het ongeveer wel redelijk klikt maar meestal bestaat onze ontmoeting uit een korte omhelzing en iets als "leuk je weer te zien". Nou ben ik zelf tamelijk verlegen met meisjes, maar gisteren de stoute schoenen aangetrokken en tegen haar gezegd dat ze mooie ogen had en het liefste meisje uit de kroeg. Dat had ik beter niet kunnen doen, want ze deed dat af als "praatjes". Ik moet eerlijk gezegd zeggen dat dat wel een beetje mijn ziel doorsneed. Ik begon haar de afgelopen tijd steeds leuker te vinden.
Maar goed, ze wil me wel weer op het volgende feest terugzien zei ze bij het afscheid, daar tussen in nog wat vage gesprekken over studies en hobby's en zo.
Enig idee wat ik verder nog kan doen of zeggen? Of moet ik haar gewoon echt vergeten?
Welke gevoelens? Ze weet toch niets over jouw gevoelens?quote:Op zondag 13 april 2014 15:48 schreef jaha het volgende:
Het slechtste advies ooit.quote:Op maandag 21 april 2014 21:41 schreef Comp_Lex het volgende:
Als het niet lukt, dan moet je er gewoon mee stoppen.
Dat zul je moeten beargumenteren. Mijn argument is dat je niet aan iets moet beginnen wat hoogstwaarschijnlijk toch niet zal lukken, zeker niet als het al 15 jaar niet lukt en er geen einde van de situatie in zicht komt, dat je je beter kan focussen op andere zaken wat je beter kan laten voelen.quote:
Wel een beetje cheesy vind je niet?quote:Op maandag 21 april 2014 22:08 schreef jaha het volgende:
jij bent zo mooi daar heb ik wel een omweg voor nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |