abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138826948
Ik heb even een vraag voor mensen die vrouwelijk gedrag kunnen "vertalen" in handzame suggesties voor de single man:
Ik ben in januari een meisje tegen gekomen in het uitgaansleven, met wie het ongeveer wel redelijk klikt maar meestal bestaat onze ontmoeting uit een korte omhelzing en iets als "leuk je weer te zien". Nou ben ik zelf tamelijk verlegen met meisjes, maar gisteren de stoute schoenen aangetrokken en tegen haar gezegd dat ze mooie ogen had en het liefste meisje uit de kroeg. Dat had ik beter niet kunnen doen, want ze deed dat af als "praatjes". Ik moet eerlijk gezegd zeggen dat dat wel een beetje mijn ziel doorsneed. Ik begon haar de afgelopen tijd steeds leuker te vinden.
Maar goed, ze wil me wel weer op het volgende feest terugzien zei ze bij het afscheid, daar tussen in nog wat vage gesprekken over studies en hobby's en zo.
Enig idee wat ik verder nog kan doen of zeggen? Of moet ik haar gewoon echt vergeten?
pi_138827394
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 15:07 schreef jaha het volgende:
Ik heb even een vraag voor mensen die vrouwelijk gedrag kunnen "vertalen" in handzame suggesties voor de single man:
Ik ben in januari een meisje tegen gekomen in het uitgaansleven, met wie het ongeveer wel redelijk klikt maar meestal bestaat onze ontmoeting uit een korte omhelzing en iets als "leuk je weer te zien". Nou ben ik zelf tamelijk verlegen met meisjes, maar gisteren de stoute schoenen aangetrokken en tegen haar gezegd dat ze mooie ogen had en het liefste meisje uit de kroeg. Dat had ik beter niet kunnen doen, want ze deed dat af als "praatjes". Ik moet eerlijk gezegd zeggen dat dat wel een beetje mijn ziel doorsneed. Ik begon haar de afgelopen tijd steeds leuker te vinden.
Maar goed, ze wil me wel weer op het volgende feest terugzien zei ze bij het afscheid, daar tussen in nog wat vage gesprekken over studies en hobby's en zo.
Enig idee wat ik verder nog kan doen of zeggen? Of moet ik haar gewoon echt vergeten?
:') Maar toch kudos voor je actie.

Ze zal het niet geloven, wellicht onzeker meisje. Later nog eens herhalen en dan op haar bek pakken. Zo voorkom je de friendzone als ze je afwijst, wijst ze je niet af dan is het *O*
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_138827485
quote:
Ik ben in januari een meisje tegen gekomen in het uitgaansleven, met wie het ongeveer wel redelijk klikt maar meestal bestaat onze ontmoeting uit een korte omhelzing en iets als "leuk je weer te zien".
Dus eigenlijk bijna 3 maanden : "Leuk je weer te zien"; zonder meer, terwijl je haar leuk vindt? Dan kan ze denken dat je haar ziet als een gewone vriendin terwijl je naar haar verlangt.
quote:
Nou ben ik zelf tamelijk verlegen met meisjes, maar gisteren de stoute schoenen aangetrokken en tegen haar gezegd dat ze mooie ogen had en het liefste meisje uit de kroeg.
Jouw shoenen waren niet stout genoeg. Sommige vrouwen zijn het gewoon van zulke complimentjes te krijgen. Beter vraag je haar om te daten. Wees dan wel concreet als je haar uitvraagt en bedenk dan een leuke date. :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_138827794
Ik vind haar niet erg onzeker overkomen, en of mijn schoenen stout genoeg waren..., ze leken me eerder te stout. Misschien speelt ze "hard to get" of vindt ze inmiddels een andere jongen leuker (maar wil ze me dat niet meteen zeggen). Maar het kan natuurlijk ook gewoon de Friese cultuur zijn. Men houdt niet van romantische uitspraken. Men brult hier eerder iets als "bier en tieten". Maar daar ben ik dan weer niet zo van.
  zondag 13 april 2014 @ 15:34:19 #55
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_138827933
Vraag dr mee op date en laat het niet afhangen van toevallige ontmoetingen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_138827937
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 15:30 schreef jaha het volgende:
Ik vind haar niet erg onzeker overkomen, en of mijn schoenen stout genoeg waren..., ze leken me eerder te stout. Misschien speelt ze "hard to get" of vindt ze inmiddels een andere jongen leuker (maar wil ze me dat niet meteen zeggen). Maar het kan natuurlijk ook gewoon de Friese cultuur zijn. Men houdt niet van romantische uitspraken. Men brult hier eerder iets als "bier en tieten". Maar daar ben ik dan weer niet zo van.
Durf je haar dan niet uit te vragen?
pi_138827966
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 15:34 schreef fathank het volgende:
Vraag dr mee op date en laat het niet afhangen van toevallige ontmoetingen
quote:
7s.gif Op zondag 13 april 2014 15:22 schreef complicate het volgende:

Beter vraag je haar om te daten. Wees dan wel concreet als je haar uitvraagt en bedenk dan een leuke date. :)
  zondag 13 april 2014 @ 15:39:25 #58
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138828117
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 15:07 schreef jaha het volgende:zien". Nou ben ik zelf tamelijk verlegen met meisjes, maar gisteren de stoute schoenen aangetrokken en tegen haar gezegd dat ze mooie ogen had en het liefste meisje uit de kroeg. Dat had ik beter niet kunnen doen, want ze deed dat af als "praatjes".
Auw, lastige situatie. Heb je na haar 'praatjes' opmerking nog iets gezegd of was het daarna klaar? Misschien is het het beste om open kaart met dr te spelen de volgende keer en gewoon botweg zeggen dat je haar wel voor meer ziet zitten dan vriendschap. ?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_138828216
Nee, het gesprek was daarna niet afgelopen, conclusie was min of meer dat ze ook geen afscheid wilde nemen geloof ik. Ze wilde me weer zien bij het volgende feestje.
pi_138828309
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 15:41 schreef jaha het volgende:
Nee, het gesprek was daarna niet afgelopen, conclusie was min of meer dat ze ook geen afscheid wilde nemen geloof ik. Ze wilde me weer zien bij het volgende feestje.
Als je goesting hebt om er iets van te maken , zal jij toch initiatief moeten nemen hoor.
pi_138828465
Ik vind het vooral gek dat ze mijn gevoelens voor haar in twijfel trekt. Als dat al zo zou zijn dan kan ze dat helemaal niet weten.
  zondag 13 april 2014 @ 15:52:30 #62
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138828595
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 15:48 schreef jaha het volgende:
Ik vind het vooral gek dat ze mijn gevoelens voor haar in twijfel trekt. Als dat al zo zou zijn dan kan ze dat helemaal niet weten.
Dat is nou het ingebouwde beschermschild van vrouwen, je bent mooi en de liefste van de kroeg heeft ze al 1000 keer gehoord van andere mannen. Je moet zorgen dat ze jou leuk gaat vinden maarja daarvoor ken je haar nu denk ik al te lang dus en je zit volgens mij nu in de friendzone. Om daaruit te komen: Vraag haar of ze een drankje met je wil doen en tijdens dat drankje zeg je gewoon botweg dat je haar leuker vindt dan alleen voor vriendschap.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_138828636
quote:
Nogmaals zulke complimentjes horen vrouwen heel vaak.

Hoe kan ze twijfelen ,als er voor haar geen sprake is van gevoelens ? Maak jij het haar maar duidelijk, tot nu toe ben je voor haar een gewone vriend of zelfs contact.
  maandag 14 april 2014 @ 10:17:52 #64
349633 SiIk
Echt zijde
pi_138859078
quote:
Ze wil het gewoon nog een keer van je horen.

quote:
9s.gif Op zondag 13 april 2014 13:32 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Taalbeheersing ook.
O+
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_138859458
Ik vind 'je bent het liefste meisje van de kroeg' wel tamelijk corny. :@
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_138859506
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 10:31 schreef Fascination het volgende:
Idd, zeg dan gew dat ze de lekkerste tieten heeft ofzo :')
  maandag 14 april 2014 @ 10:40:13 #67
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_138859718
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 10:31 schreef Fascination het volgende:
Het impliceert in ieder geval dat je het bij alle meisjes hebt geprobeerd.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 14 april 2014 @ 10:42:21 #68
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138859785
quote:
Die complimenten zijn leuk, maar dat zeggen al zoveel mensen, dus in hoeverre kan dat meisje dat echt geloven?
Vraag haar gewoon mee uit als je haar zo leuk vindt ipv het bij die ontmoetingen te houden.
  maandag 14 april 2014 @ 10:43:35 #69
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138859827
quote:
Welke gevoelens? Ze weet toch niets over jouw gevoelens? :?
Dus tot dat moment trekt ze alles in twijfel van wat je zegt/doet. Want ze heeft geen idee of je nu enkel vriendjes wil zijn of meer of helemaal niets. :+
pi_139126679
Als het niet lukt, dan moet je er gewoon mee stoppen. Dat is mijn advies. Ik ben gestopt. Ik geef er niks meer om en het gaat nu een stuk beter. Ik heb nu een nieuw balans in mijn leven gevonden en dat bevalt me prima. Ik ben nu lekker bezig met mijn studie en met (vrijwilligers)werk. Dat voelt enorm veel beter dan moeite en tijd stoppen in iets wat toch niet werkt (een relatie aanknopen met een vrouw).
Ik weet nog steeds niet waarom het niet voor mij werkt en eerlijk gezegd boeit het me ook niet meer. Het vrijwilligerswerk loopt vet goed bij mij. Ik heb goed contact met die mensen, zowel mannen als vrouwen, die anders zijn dan de gemiddelde vrouw op straat. Ze zijn minder oppervlakkig en hoger opgeleid. Dat voelt heel goed en ze reageren tenminste op mijn berichten. Ze nemen me ten alle tijde serieus. Dat loopt allemaal tenminste zolang ik er maar gewoon moeite in blijf stoppen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_139128706
Afgelopen zaterdag Amsterdam Museumplein. Ik zit op een bankje op de bus te wachten. Komt er een bloedmooi meisje naast me zitten. Heel leuk gesprek gevoerd. Maar op het moment supreme toch niet in tram 2 durven stappen. Had gewoon moeten instappen en zeggen... jij bent zo mooi daar heb ik wel een omweg voor nodig.

Volgende keer beter dus :@
pi_139128735
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 21:41 schreef Comp_Lex het volgende:
Als het niet lukt, dan moet je er gewoon mee stoppen.
Het slechtste advies ooit.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_139129233
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 22:08 schreef habitue het volgende:

[..]

Het slechtste advies ooit.
Dat zul je moeten beargumenteren. Mijn argument is dat je niet aan iets moet beginnen wat hoogstwaarschijnlijk toch niet zal lukken, zeker niet als het al 15 jaar niet lukt en er geen einde van de situatie in zicht komt, dat je je beter kan focussen op andere zaken wat je beter kan laten voelen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_139129236
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 22:08 schreef jaha het volgende:
jij bent zo mooi daar heb ik wel een omweg voor nodig.
Wel een beetje cheesy vind je niet? :P
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_139129341
Ik zeg trouwens niet dat je geen contact meer moet zoeken met vrouwen. Wat ik eigenlijk zeg is dat je er beter niets meer om kunt geven en dat je niks meer moet verwachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')