abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138754668
Dit topic is voor leuke en nuttige hosseltips.
"Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die het bed in" bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet hosselverhalen!

Basis tips:
Deze tips kunnen verder uitgewerkt worden door mensen en aangegeven hoe je ervoor kan zorgen dat je gemakkelijker ze ook toepast (bijvoorbeeld bij onzekerheid en angst). Het overkomen van deze angsten/onzekerheid e.d. komt vooral in de topics naar voren, de reacties uit de topics zijn ideaal om aan de OP toe te voegen.

Er zijn genoeg sites met tips, dus die versiertips gooi ik eruit. Staar je daar vooral niet blind aan. :')

Het hele ding is, dat je gewoon je lekker moet voelen, en daardoor andere mensen aantrekt. Bij gebrek aan zelfvertrouwen, kun je bijvoorbeeld gaan sporten. Ook moet je comfortabel worden met het communiceren met het andere geslacht. Veel uitgaan kan hierbij helpen. Niet teveel nadenken, het zijn ook maar mensen.

Tips voor uiterlijke verzorging

Hier kunnen de tips over verzorging komen uit bovenstaande link plus extra tips over verzorging uit de topics (verzorging is gemakkelijk omdat iedereen het kan doen zonder stress of angst e.d.).

7 praktische tips om stress tegen te gaan (en angsten te verminderen)

Hier de tips over stress verminderen (iemand uitwerken?) + weer van het topic.

Hier extra linkjes en andere categorieën die belangrijk zijn bij 'het hosselen' zoals 'hoe je met onzekerheid om kan gaan', 'hoe je online moet reageren en kan daten', 'hoe dit en dat' e.d.

Het gaat erom dat de basistips en extra nuttige adviezen hier worden genoemd zodat toekomstige users ook baat erbij hebben zonder de hele reeks door te hoeven lezen. Kijk wat voor jouw zelf het beste werkt in betrekking tot het hosselen.

Heb nooit hoge verwachtingen, om teleurstelling te voorkomen. Lukt het een keertje niet, ga je gewoon weer naar de volgende. Plenty fish in the sea. O+

Om mensen uit hun droom te helpen, wil ik ook even melden dat pick up lines echt niet kunnen. :')

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier! Voor slowchat kun je hier wezen.
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
pi_138754937
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:59 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Beetje meer body kan je zelf aan werken natuurlijk, koop een paar gewichten en ga consequent oefenen, doe wat situps en pushups en pak vaker de fiets ipv de auto. Ik ben ook geen hulk hogan maar ik ben ook geen spierloos wezen omdat ik regelmatig fiets en spieroefeningen doe.

Bril kan je natuurlijk vervangen voor lenzen (als je geen enorme afwijking hebt) en anders evt laserbehandeling?
Maar belangrijker is denk ik hoe je over jezelf denkt en wat je van jezelf vindt, dat is nog veel belangrijker dan hoe je er uiteindelijk uit ziet.

Wat complicatie zegt dus eigenlijk:

[..]

Yats vond het veel makkelijk gezegd dan gedaan. :+
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_138754977
TT: Squatten-> is geen lange termijn oplossing. :P zeker in geval van Yatsie.
pi_138755120
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:31 schreef complicate het volgende:
TT: Squatten-> is geen lange termijn oplossing. :P
Alsof je zelfvertrouwen af laten hangen van vrouwen dat wel is :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2014 09:38:03 ]
pi_138755150
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:37 schreef Weissman het volgende:

[..]

Alsof je zelfvertrouwen af laten hangen van vrouwen dat wel is :')
Alsof niets doen helpt :')
pi_138755240
Om terug te komen op de TT.

Squatten = sterkere rug = beter recht op lopen = betere lichaamshouding = meer uitstraling = meer lef in omgang met vrouwen = meer durven = meer doen = succes met vrouwen = beter zelfbeeld = meer zelfvertrouwen.

Ergo, squatten zorgt voor meer zelfvertrouwen.
pi_138755290
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:44 schreef Weissman het volgende:

Squatten = sterkere rug = beter recht op lopen = betere lichaamshouding = meer uitstraling = meer lef in omgang met vrouwen = meer durven = meer doen = succes met vrouwen = beter zelfbeeld = meer zelfvertrouwen.

_O-

De wijze man heeft gesproken.
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:46:17 #8
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_138755296
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:44 schreef Weissman het volgende:

Er zijn twee belangrijke oefeningen in de fitnesswereld. Squatten en deadlifts. :Y
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_138755334
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:46 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Er zijn twee belangrijke oefeningen in de fitnesswereld. Squatten en deadlifts. :Y
Inbe4 ''alle vrouwen willen een klootzak''.
Inbe4 ''ik ben verlegen van nature, squatten is niks voor mij''.
Inbe4 ''Ik wil niet squatten, ik wil mezelf blijven''.
pi_138755336
Sws squatten. Geeft me altijd heerlijk gevoel O+
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_138755430
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:48 schreef Weissman het volgende:

[..]

Nou, het is me wel opgevallen dat ik het meest succes heb wanneer ik me minder lief voordoe dan ik ben. _O-
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:54:30 #12
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138755452
Kunnen de pro squatters niet naar het bodybuild topic gaan ofzo :P godallemachtig. Zelfvertrouwen komt uit jezelf, niet uit je spierbundel.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_138755476
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:54 schreef Metro2005 het volgende:
Kunnen de pro squatters niet naar het bodybuild topic gaan ofzo :P godallemachtig. Zelfvertrouwen komt uit jezelf, niet uit je spierbundel.
Wat heeft squatten met bodybuilding te maken? :')
pi_138755487
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:54 schreef Metro2005 het volgende:
Waar je je zelfvertrouwen uit haalt maakt geen zak uit ]
pi_138755540
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:48 schreef Weissman het volgende:

[..]

Inbe4 ''ik ben verlegen van nature, squatten is niks voor mij''.
Inbe4 ''Ik wil niet squatten, ik wil mezelf blijven''.
Vooral die eerste, ja. :')

Ook grappig dat je aan iemands postgedrag al kan zien of hij succes bij de vrouwen heeft. Maar dan komen de 'ik ben in het echt heel anders, hoor' en 'je moet me niet serieus nemen'-excuses weer.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:00:34 #16
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138755567
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:56 schreef habitue het volgende:

[..]

Waar je je zelfvertrouwen uit haalt maakt geen zak uit ]
Het kan helpen, net als dat seks hebben met veel vrouwen je zelfvertrouwen kan helpen maar zelfvertrouwen is vooral een instelling IMHO.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:10:05 #17
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_138755819
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:00 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Het kan helpen, net als dat seks hebben met veel vrouwen je zelfvertrouwen kan helpen maar zelfvertrouwen is vooral een instelling IMHO.
Zelfvertrouwen wordt gecreeerd door jezelf goed voelen. Een goed lichaam draagt bij aan zelfvertrouwen, dus is fitness geen slecht idee als iemand een laag zelfvertrouwen heeft. Je hoeft niet eens erg gespierd te worden, een sixpack is ook zeker niet vereist (veel vrouwen vinden dat niet eens zo spannend of praktisch bij een man). Het idee dat je aan jezelf werkt kan genoeg zijn om je zelfvertrouwen een boost te geven.

De obsessie voor uber gespierde mannen met six-packs kan overigens weer het tegenovergestelde resultaat geven, minder zelfvertrouwen. Een sixpack is namelijk niet iets wat je 'ff' kweekt, al hebben sommige er door hun metabolisme wat minder moeite mee. ;) Dus ga lekker fitnessen, skip de isolatie oefeningen met apparaten en ga serieus aan de slag met losse oefeningen, je gaat je zoveel beter voelen! :)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:12:39 #18
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_138755882
Sporten helpt zeker wel.

Maar zorg wel voor goede begeleiding.
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:15:32 #19
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138755956
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:10 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Zelfvertrouwen wordt gecreeerd door jezelf goed voelen. Een goed lichaam draagt bij aan zelfvertrouwen, dus is fitness geen slecht idee als iemand een laag zelfvertrouwen heeft. Je hoeft niet eens erg gespierd te worden, een sixpack is ook zeker niet vereist (veel vrouwen vinden dat niet eens zo spannend of praktisch bij een man). Het idee dat je aan jezelf werkt kan genoeg zijn om je zelfvertrouwen een boost te geven.

De obsessie voor uber gespierde mannen met six-packs kan overigens weer het tegenovergestelde resultaat geven, minder zelfvertrouwen. Een sixpack is namelijk niet iets wat je 'ff' kweekt, al hebben sommige er door hun metabolisme wat minder moeite mee. ;) Dus ga lekker fitnessen, skip de isolatie oefeningen met apparaten en ga serieus aan de slag met losse oefeningen, je gaat je zoveel beter voelen! :)
Hier ben ik het wel mee eens. Sporten in het algemeen geeft je een goed gevoel en je kan je er echt wel lekkerder door in je vel mee gaan zitten en dat uitstralen. Maar het moet niet je main focus zijn en een obsessie worden en je moet je ook niet gaan meten met de kleerkasten in de sportschool want dat kan deprimerend werken
pi_138755994
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:15 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Hier ben ik het wel mee eens. Sporten in het algemeen geeft je een goed gevoel en je kan je er echt wel lekkerder door in je vel mee gaan zitten en dat uitstralen. Maar het moet niet je main focus zijn en een obsessie worden en je moet je ook niet gaan meten met de kleerkasten in de sportschool want dat kan deprimerend werken
Dan zorg je er toch voor dat die kleerkasten zich gaan vergelijken met jou?
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:21:21 #21
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138756111
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:17 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dan zorg je er toch voor dat die kleerkasten zich gaan vergelijken met jou?
:D ik hoef geen kleerkast te worden, hoop vrouwen vinden dat ook helemaal niet mooi of zelf beangstigend , bovendien heeft niet iedereen de lichaamsbouw om als jerommeke door het leven te gaan he :P
pi_138756257
Ja want als je serieus gaat trainen word je over 3 maanden opeens wakker met 20kg spiermassa erbij :')

Net als die figuren hier die wel beter willen worden met vrouwen maar niet te goed, want tja, anders gaat ze denken dat je een player bent :')
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:35:48 #23
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138756541
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:26 schreef Weissman het volgende:
Ja want als je serieus gaat trainen word je over 3 maanden opeens wakker met 20kg spiermassa erbij :')
Lol, er is ook niks mis met trainen maar er is een verschil tussen obsessief trainen om het trainen en trainen om gewoon er net wat beter uit te zien natuurlijk :)

quote:
Net als die figuren hier die wel beter willen worden met vrouwen maar niet te goed, want tja, anders gaat ze denken dat je een player bent :')
Dan toch maar liever een player. Al heb ik echt een hekel aan dat woord :')
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:37:02 #24
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_138756576
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:21 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

:D ik hoef geen kleerkast te worden, hoop vrouwen vinden dat ook helemaal niet mooi of zelf beangstigend , bovendien heeft niet iedereen de lichaamsbouw om als jerommeke door het leven te gaan he :P
Het aantal clichés in deze zin is echt ongeëvenaard.
Deathlift or Die.
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:37:31 #25
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138756599
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:37 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Het aantal clichés in deze zin is echt ongeëvenaard.
Ik doe mijn best
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:55:12 #26
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_138757141
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:26 schreef Weissman het volgende:

En vrouwen die geen krachttraining willen doen omdat ze denken dat borsten spontaan verdwijnen en ze een Arnold Schwarznegger worden. Zucht. ;)

Je kan alleen gedeprimeerd raken van die kleerkasten als je al 5 jaar trained om ook een kleerkast te worden maar het maar niet wil lukken. Zoek dan profesionele sporthulp die je met dat pad kan helpen. Als je gedeprimeerd wordt omdat je perse constant jezelf moet vergelijken met anderen dan heb je een ander probleem waar je aan moet werken. Dat is niet gezond en niet goed voor je zelfvertrouwen.

Kijk eens goed naar jezelf en probeer te achterhalen wie je wilt zijn, waar je voor wilt staan en wat je daar voor over hebt. Werk daar aan..
pi_138757359
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:00 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Nee confidence comes with competence
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:16:28 #28
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138757748
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:01 schreef habitue het volgende:

[..]

Zit wel iets in maar die competenties hoeven niet te gaan om vrouwen, seks en je lichaam natuurlijk.
pi_138757769
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:16 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Zit wel iets in maar die competenties hoeven niet te gaan om vrouwen, seks en je lichaam natuurlijk.
Heb ik ook nooit beweerd.
pi_138760738
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:01 schreef habitue het volgende:

[..]

Dit hangt ervan af, zelfvertrouwen waar in ? In jezelf ? Competent(ie) is subjectief en dus kan je jezelf competent maken zonder meer of minder te kunnen dan ervoor maar tevreden te zijn met je huidige zelf. Zelfvertrouwen heeft een heleboel te maken met acceptatie, iets wat veel mensen vergeten.
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:31:34 #31
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138762070
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:59 schreef Fascination het volgende:

[..]

Vooral die eerste, ja. :')

Ook grappig dat je aan iemands postgedrag al kan zien of hij succes bij de vrouwen heeft. Maar dan komen de 'ik ben in het echt heel anders, hoor' en 'je moet me niet serieus nemen'-excuses weer.
Zijn dat dezelfde excuses als klagen over dat veel vrouwen wel bi-schierig zijn maar uiteindelijk geen relatiemateriaal zijn, dat je niet meer date omdat het niets oplevert of dat je een enorm hoge grens hebt qua wensen?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_138762101
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:31 schreef yats het volgende:

[..]

Zijn dat dezelfde excuses als klagen over dat veel vrouwen wel bi-schierig zijn maar uiteindelijk geen relatiemateriaal zijn, dat je niet meer date omdat het niets oplevert of dat je een enorm hoge grens hebt qua wensen?
Nee.
  vrijdag 11 april 2014 @ 13:34:49 #33
416931 yats
(non) Average Joe
pi_138762194
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2014 13:32 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nee.
Gek is dat, mijns inziens horen ze in dezelfde categorie thuis.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_138763472
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 12:49 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Dit hangt ervan af, zelfvertrouwen waar in ? In jezelf ? Competent(ie) is subjectief en dus kan je jezelf competent maken zonder meer of minder te kunnen dan ervoor maar tevreden te zijn met je huidige zelf. Zelfvertrouwen heeft een heleboel te maken met acceptatie, iets wat veel mensen vergeten.
Uiteraard in jezelf waar denk je dat het woord zelf in zelfvertrouwen voor staat?

Het is subjectief ja, juist door de subjectiviteit ervan krijg je zelfvertrouwen. Doordat je voor je gevoel ergens in groeit groeit je zelfvertrouwen ook mee.
Acceptatie is soms wel nodig ja, maar voor mij heeft het het meeste te maken met doelen stellen en deze nastreven.
pi_138763690
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:14 schreef habitue het volgende:

[..]

Uiteraard in jezelf waar denk je dat het woord zelf in zelfvertrouwen voor staat?

Het is subjectief ja, juist door de subjectiviteit ervan krijg je zelfvertrouwen. Doordat je voor je gevoel ergens in groeit groeit je zelfvertrouwen ook mee.
Acceptatie is soms wel nodig ja, maar voor mij heeft het het meeste te maken met doelen stellen en deze nastreven.
Uiteraard maar soms kan zelfvertrouwen op een veel objectiever niveau ontstaan, wanneer je bijvoorbeeld de beste van je voetbalteam of ander soortig groep bent (of breder dan iedereen in de sportschool ;D). Sommige mensen beseffen juist dat subjectieve gedeelte niet, doelen hebben enkel nut als ze realistisch zijn. Stel lagere eisen en maak kleine stapjes zou ik over het algemeen tegen iemand met laag zelfvertrouwen zeggen. Oftewel ik ben het helemaal met je eens.
  vrijdag 11 april 2014 @ 14:49:06 #36
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138764530
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:20 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Uiteraard maar soms kan zelfvertrouwen op een veel objectiever niveau ontstaan, wanneer je bijvoorbeeld de beste van je voetbalteam of ander soortig groep bent (of breder dan iedereen in de sportschool ;D). Sommige mensen beseffen juist dat subjectieve gedeelte niet, doelen hebben enkel nut als ze realistisch zijn. Stel lagere eisen en maak kleine stapjes zou ik over het algemeen tegen iemand met laag zelfvertrouwen zeggen. Oftewel ik ben het helemaal met je eens.
Ook mee eens, vooral met die kleine stapjes. als je in 1 keer een te grote stap wilt maken en je haalt het niet is dat niet goed voor je zelfvertrouwen.
Gaat natuurlijk (om enigszins ontopic te proberen te geraken) ook op voor daten. Om een vrouw uiteindelijk mee naar huis te nemen moet je eerst met vrouwen durven praten en aan durven te spreken dus stel je zelf als eerste doel om makkelijker met vrouwen te praten. Dat heb ik ook gedaan en dan niet verder ergens iets achter zoeken maar ga gewoon met veel vrouwen zomaar een gezellig gesprekje aan. Op de fiets met de dame naast je bij het verkeerslicht, met de dame achter de toonbank, met de schoenenverkoopster, anything.
Ga werk doen waarbij je uit je comfort zone komt (ik heb bv verkoopwerk gedaan = veel mensen interactie, ben je bang voor bellen, ga helpdeskwerk doen etc)

Daarna komt de rest vanzelf wel. :)
  vrijdag 11 april 2014 @ 14:58:05 #37
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_138764750
Precies. Vroeger had ik best erge bel angst. Tegenwoordig doe ik bijna niet anders meer.
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
pi_138768454
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:20 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Volgens mij val je nog best wel mee ih echt :*
pi_138770235
Laat het ze maar niet horen ;).
pi_138822794
Ik denk dat lachen eigenlijk vaak onderschatten wordt. Natuurlijk is een man met spieren ook aantrekkelijk :9~ maar niets gaat boven een vrolijke man O+
pi_138823046
pi_138823233
Mijn God, wat een hoog Viva-gehalte hier. :')
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_138823276
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 13:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
Mijn God, wat een hoog Viva-gehalte hier. :')
God :')
pi_138823298
quote:
14s.gif Op zondag 13 april 2014 13:22 schreef complicate het volgende:
[ afbeelding ]
Zul je net zien dat de betreffende vrouw een binnenpretje heeft om een actie van een andere man die naast haar zit.
pi_138823394
quote:
9s.gif Op zondag 13 april 2014 13:28 schreef Fascination het volgende:

[..]

Zul je net zien dat de betreffende vrouw een binnenpretje heeft om een actie van een andere man die naast haar zit.
Boodschap was gewoon:

quote:
3s.gif Op zondag 13 april 2014 13:15 schreef complicate het volgende:
Ik denk dat lachen eigenlijk vaak onderschatten wordt.
pi_138823395
quote:
9s.gif Op zondag 13 april 2014 13:28 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, die krijgt net een appje van die kerel van drie deuren verder door wie ze zich ongelofelijk laat uitwonen.
pi_138823489
quote:
3s.gif Op zondag 13 april 2014 13:15 schreef complicate het volgende:
Ik denk dat lachen eigenlijk vaak onderschatten wordt.
Taalbeheersing ook.
pi_138823557
quote:
9s.gif Op zondag 13 april 2014 13:32 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Taalbeheersing ook.
:') .
pi_138823810
quote:

[..]

Taalbeheersing ook.
lol
pi_138824499
quote:

[..]

Taalbeheersing ook.
:D
pi_138826948
Ik heb even een vraag voor mensen die vrouwelijk gedrag kunnen "vertalen" in handzame suggesties voor de single man:
Ik ben in januari een meisje tegen gekomen in het uitgaansleven, met wie het ongeveer wel redelijk klikt maar meestal bestaat onze ontmoeting uit een korte omhelzing en iets als "leuk je weer te zien". Nou ben ik zelf tamelijk verlegen met meisjes, maar gisteren de stoute schoenen aangetrokken en tegen haar gezegd dat ze mooie ogen had en het liefste meisje uit de kroeg. Dat had ik beter niet kunnen doen, want ze deed dat af als "praatjes". Ik moet eerlijk gezegd zeggen dat dat wel een beetje mijn ziel doorsneed. Ik begon haar de afgelopen tijd steeds leuker te vinden.
Maar goed, ze wil me wel weer op het volgende feest terugzien zei ze bij het afscheid, daar tussen in nog wat vage gesprekken over studies en hobby's en zo.
Enig idee wat ik verder nog kan doen of zeggen? Of moet ik haar gewoon echt vergeten?
pi_138827394
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 15:07 schreef jaha het volgende:
Ik heb even een vraag voor mensen die vrouwelijk gedrag kunnen "vertalen" in handzame suggesties voor de single man:
Ik ben in januari een meisje tegen gekomen in het uitgaansleven, met wie het ongeveer wel redelijk klikt maar meestal bestaat onze ontmoeting uit een korte omhelzing en iets als "leuk je weer te zien". Nou ben ik zelf tamelijk verlegen met meisjes, maar gisteren de stoute schoenen aangetrokken en tegen haar gezegd dat ze mooie ogen had en het liefste meisje uit de kroeg. Dat had ik beter niet kunnen doen, want ze deed dat af als "praatjes". Ik moet eerlijk gezegd zeggen dat dat wel een beetje mijn ziel doorsneed. Ik begon haar de afgelopen tijd steeds leuker te vinden.
Maar goed, ze wil me wel weer op het volgende feest terugzien zei ze bij het afscheid, daar tussen in nog wat vage gesprekken over studies en hobby's en zo.
Enig idee wat ik verder nog kan doen of zeggen? Of moet ik haar gewoon echt vergeten?
:') Maar toch kudos voor je actie.

Ze zal het niet geloven, wellicht onzeker meisje. Later nog eens herhalen en dan op haar bek pakken. Zo voorkom je de friendzone als ze je afwijst, wijst ze je niet af dan is het *O*
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_138827485
quote:
Ik ben in januari een meisje tegen gekomen in het uitgaansleven, met wie het ongeveer wel redelijk klikt maar meestal bestaat onze ontmoeting uit een korte omhelzing en iets als "leuk je weer te zien".
Dus eigenlijk bijna 3 maanden : "Leuk je weer te zien"; zonder meer, terwijl je haar leuk vindt? Dan kan ze denken dat je haar ziet als een gewone vriendin terwijl je naar haar verlangt.
quote:
Nou ben ik zelf tamelijk verlegen met meisjes, maar gisteren de stoute schoenen aangetrokken en tegen haar gezegd dat ze mooie ogen had en het liefste meisje uit de kroeg.
Jouw shoenen waren niet stout genoeg. Sommige vrouwen zijn het gewoon van zulke complimentjes te krijgen. Beter vraag je haar om te daten. Wees dan wel concreet als je haar uitvraagt en bedenk dan een leuke date. :)
pi_138827794
Ik vind haar niet erg onzeker overkomen, en of mijn schoenen stout genoeg waren..., ze leken me eerder te stout. Misschien speelt ze "hard to get" of vindt ze inmiddels een andere jongen leuker (maar wil ze me dat niet meteen zeggen). Maar het kan natuurlijk ook gewoon de Friese cultuur zijn. Men houdt niet van romantische uitspraken. Men brult hier eerder iets als "bier en tieten". Maar daar ben ik dan weer niet zo van.
  zondag 13 april 2014 @ 15:34:19 #55
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_138827933
Vraag dr mee op date en laat het niet afhangen van toevallige ontmoetingen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_138827937
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 15:30 schreef jaha het volgende:
Ik vind haar niet erg onzeker overkomen, en of mijn schoenen stout genoeg waren..., ze leken me eerder te stout. Misschien speelt ze "hard to get" of vindt ze inmiddels een andere jongen leuker (maar wil ze me dat niet meteen zeggen). Maar het kan natuurlijk ook gewoon de Friese cultuur zijn. Men houdt niet van romantische uitspraken. Men brult hier eerder iets als "bier en tieten". Maar daar ben ik dan weer niet zo van.
Durf je haar dan niet uit te vragen?
pi_138827966
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 15:34 schreef fathank het volgende:
Vraag dr mee op date en laat het niet afhangen van toevallige ontmoetingen
quote:
7s.gif Op zondag 13 april 2014 15:22 schreef complicate het volgende:

Beter vraag je haar om te daten. Wees dan wel concreet als je haar uitvraagt en bedenk dan een leuke date. :)
  zondag 13 april 2014 @ 15:39:25 #58
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138828117
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 15:07 schreef jaha het volgende:zien". Nou ben ik zelf tamelijk verlegen met meisjes, maar gisteren de stoute schoenen aangetrokken en tegen haar gezegd dat ze mooie ogen had en het liefste meisje uit de kroeg. Dat had ik beter niet kunnen doen, want ze deed dat af als "praatjes".
Auw, lastige situatie. Heb je na haar 'praatjes' opmerking nog iets gezegd of was het daarna klaar? Misschien is het het beste om open kaart met dr te spelen de volgende keer en gewoon botweg zeggen dat je haar wel voor meer ziet zitten dan vriendschap. ?
pi_138828216
Nee, het gesprek was daarna niet afgelopen, conclusie was min of meer dat ze ook geen afscheid wilde nemen geloof ik. Ze wilde me weer zien bij het volgende feestje.
pi_138828309
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 15:41 schreef jaha het volgende:
Nee, het gesprek was daarna niet afgelopen, conclusie was min of meer dat ze ook geen afscheid wilde nemen geloof ik. Ze wilde me weer zien bij het volgende feestje.
Als je goesting hebt om er iets van te maken , zal jij toch initiatief moeten nemen hoor.
pi_138828465
Ik vind het vooral gek dat ze mijn gevoelens voor haar in twijfel trekt. Als dat al zo zou zijn dan kan ze dat helemaal niet weten.
  zondag 13 april 2014 @ 15:52:30 #62
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138828595
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 15:48 schreef jaha het volgende:
Ik vind het vooral gek dat ze mijn gevoelens voor haar in twijfel trekt. Als dat al zo zou zijn dan kan ze dat helemaal niet weten.
Dat is nou het ingebouwde beschermschild van vrouwen, je bent mooi en de liefste van de kroeg heeft ze al 1000 keer gehoord van andere mannen. Je moet zorgen dat ze jou leuk gaat vinden maarja daarvoor ken je haar nu denk ik al te lang dus en je zit volgens mij nu in de friendzone. Om daaruit te komen: Vraag haar of ze een drankje met je wil doen en tijdens dat drankje zeg je gewoon botweg dat je haar leuker vindt dan alleen voor vriendschap.
pi_138828636
quote:
Nogmaals zulke complimentjes horen vrouwen heel vaak.

Hoe kan ze twijfelen ,als er voor haar geen sprake is van gevoelens ? Maak jij het haar maar duidelijk, tot nu toe ben je voor haar een gewone vriend of zelfs contact.
  maandag 14 april 2014 @ 10:17:52 #64
349633 SiIk
Echt zijde
pi_138859078
quote:
Ze wil het gewoon nog een keer van je horen.

quote:

[..]

Taalbeheersing ook.
O+
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_138859458
Ik vind 'je bent het liefste meisje van de kroeg' wel tamelijk corny. :@
pi_138859506
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 10:31 schreef Fascination het volgende:
Idd, zeg dan gew dat ze de lekkerste tieten heeft ofzo :')
  maandag 14 april 2014 @ 10:40:13 #67
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_138859718
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 10:31 schreef Fascination het volgende:
Het impliceert in ieder geval dat je het bij alle meisjes hebt geprobeerd.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 14 april 2014 @ 10:42:21 #68
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138859785
quote:
Die complimenten zijn leuk, maar dat zeggen al zoveel mensen, dus in hoeverre kan dat meisje dat echt geloven?
Vraag haar gewoon mee uit als je haar zo leuk vindt ipv het bij die ontmoetingen te houden.
  maandag 14 april 2014 @ 10:43:35 #69
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_138859827
quote:
Welke gevoelens? Ze weet toch niets over jouw gevoelens? :?
Dus tot dat moment trekt ze alles in twijfel van wat je zegt/doet. Want ze heeft geen idee of je nu enkel vriendjes wil zijn of meer of helemaal niets. :+
pi_139126679
Als het niet lukt, dan moet je er gewoon mee stoppen. Dat is mijn advies. Ik ben gestopt. Ik geef er niks meer om en het gaat nu een stuk beter. Ik heb nu een nieuw balans in mijn leven gevonden en dat bevalt me prima. Ik ben nu lekker bezig met mijn studie en met (vrijwilligers)werk. Dat voelt enorm veel beter dan moeite en tijd stoppen in iets wat toch niet werkt (een relatie aanknopen met een vrouw).
Ik weet nog steeds niet waarom het niet voor mij werkt en eerlijk gezegd boeit het me ook niet meer. Het vrijwilligerswerk loopt vet goed bij mij. Ik heb goed contact met die mensen, zowel mannen als vrouwen, die anders zijn dan de gemiddelde vrouw op straat. Ze zijn minder oppervlakkig en hoger opgeleid. Dat voelt heel goed en ze reageren tenminste op mijn berichten. Ze nemen me ten alle tijde serieus. Dat loopt allemaal tenminste zolang ik er maar gewoon moeite in blijf stoppen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_139128706
Afgelopen zaterdag Amsterdam Museumplein. Ik zit op een bankje op de bus te wachten. Komt er een bloedmooi meisje naast me zitten. Heel leuk gesprek gevoerd. Maar op het moment supreme toch niet in tram 2 durven stappen. Had gewoon moeten instappen en zeggen... jij bent zo mooi daar heb ik wel een omweg voor nodig.

Volgende keer beter dus :@
pi_139128735
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 21:41 schreef Comp_Lex het volgende:
Als het niet lukt, dan moet je er gewoon mee stoppen.
Het slechtste advies ooit.
pi_139129233
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 22:08 schreef habitue het volgende:

[..]

Het slechtste advies ooit.
Dat zul je moeten beargumenteren. Mijn argument is dat je niet aan iets moet beginnen wat hoogstwaarschijnlijk toch niet zal lukken, zeker niet als het al 15 jaar niet lukt en er geen einde van de situatie in zicht komt, dat je je beter kan focussen op andere zaken wat je beter kan laten voelen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_139129236
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 22:08 schreef jaha het volgende:
jij bent zo mooi daar heb ik wel een omweg voor nodig.
Wel een beetje cheesy vind je niet? :P
pi_139129341
Ik zeg trouwens niet dat je geen contact meer moet zoeken met vrouwen. Wat ik eigenlijk zeg is dat je er beter niets meer om kunt geven en dat je niks meer moet verwachten.
pi_139129482
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 22:16 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat zul je moeten beargumenteren. Mijn argument is dat je niet aan iets moet beginnen wat hoogstwaarschijnlijk toch niet zal lukken, zeker niet als het al 15 jaar niet lukt en er geen einde van de situatie in zicht komt, dat je je beter kan focussen op andere zaken wat je beter kan laten voelen.
Als alle mensen zo dachten zou er nooit iets gebeuren in de wereld. Zeker zoiets vrij eenvoudig als een relatie is voor iedereen mogelijk.

quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 22:18 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik zeg trouwens niet dat je geen contact meer moet zoeken met vrouwen. Wat ik eigenlijk zeg is dat je er beter niets meer om kunt geven en dat je niks meer moet verwachten.
Dat je er niks meer om geeft is natuurlijk gewoon onzin, je houdt jezelf gewoon voor de gek door dat tegen jezelf te zeggen.
pi_139129596
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 22:16 schreef habitue het volgende:

[..]

Wel een beetje cheesy vind je niet? :P
Nou ja ik zei daadwerkelijk iets als: "ok leuk je gesproken te hebben, nog een goede reis". Dus dat valt mee :s)
pi_139129673
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 22:22 schreef habitue het volgende:

[..]

Als alle mensen zo dachten zou er nooit iets gebeuren in de wereld. Zeker zoiets vrij eenvoudig als een relatie is voor iedereen mogelijk.

Dat je er niks meer om geeft is natuurlijk gewoon onzin, je houdt jezelf gewoon voor de gek door dat tegen jezelf te zeggen.
Dat zul je allemaal moeten bewijzen. Zolang je het niet kan bewijzen is mijn positie evenveel waard als de jouwe.
pi_139130097
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 22:22 schreef habitue het volgende:

[..]

[..]

Eenvoudig? :')
pi_139130795
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 22:25 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat zul je allemaal moeten bewijzen. Zolang je het niet kan bewijzen is mijn positie evenveel waard als de jouwe.
Bewijzen? Geen zin om statistische gegevens te zoeken nu, maar wat gok je dat het percentage volwassenen onder de 30 is die geen relatie heeft gehad?
quote:
10s.gif Op maandag 21 april 2014 22:32 schreef Faxie het volgende:

[..]

Eenvoudig? :')
Het onderhouden ervan is een ander verhaal. :P
pi_139130841
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 22:46 schreef habitue het volgende:

[..]

Bewijzen? Geen zin om statistische gegevens te zoeken nu, maar wat gok je dat het percentage volwassenen onder de 30 is die geen relatie heeft gehad?

[..]

Het onderhouden ervan is een ander verhaal. :P
Onderhouden lijkt me niet zo'n probleem eigenlijk :P
pi_139131057
quote:

[..]

:{w.
pi_139131216
quote:

[..]

Als het allemaal zo eenvoudig is voor iedereen, waarom zeg je dan niet gewoon 0 procent? Dat is het niet, als je mij erbij telt.
pi_139131526
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 22:55 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Als het allemaal zo eenvoudig is voor iedereen, waarom zeg je dan niet gewoon 0 procent? Dat is het niet, als je mij erbij telt.
Het is nooit 0, zo zal er ook wel iemand hier rondlopen op de aardbol die nog nooit een vrouw heeft aangeraakt. Ik probeer alleen maar te zeggen dat het echt niet zo'n moeilijke opgave is als dat je nu schetst.
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 22:52 schreef Fascination het volgende:

[..]

:{w.
Sorry schat. :D :P
pi_139131965
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 23:01 schreef habitue het volgende:

[..]

Het is nooit 0, zo zal er ook wel iemand hier rondlopen op de aardbol die nog nooit een vrouw heeft aangeraakt. Ik probeer alleen maar te zeggen dat het echt niet zo'n moeilijke opgave is als dat je nu schetst.
Dat zeggen werkt niet. Mijn advies is dat je daar beter mee kan stoppen als je niks beters te bieden hebt. Dat is niet persoonlijk bedoeld trouwens.
  maandag 21 april 2014 @ 23:26:03 #86
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_139132679
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 23:10 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat zeggen werkt niet. Mijn advies is dat je daar beter mee kan stoppen als je niks beters te bieden hebt. Dat is niet persoonlijk bedoeld trouwens.
Gevaarlijke weg die je nu op gaat man. Als je eenmaal de hoop opgeeft kom je in een neergaande spiraal. Hoe langer jij wacht met het oplossen van je issues, hoe moeilijker het wordt om uit de put te kruipen.

Op korte termijn voelt dit misschien goed, maar je lange termijn groei verneuk je volledig.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_139132780
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 23:26 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Gevaarlijke weg die je nu op gaat man. Als je eenmaal de hoop opgeeft kom je in een neergaande spiraal. Hoe langer jij wacht met het oplossen van je issues, hoe moeilijker het wordt om uit de put te kruipen.

Op korte termijn voelt dit misschien goed, maar je lange termijn groei verneuk je volledig.
Ik heb geen behoefte om te groeien.
  maandag 21 april 2014 @ 23:29:02 #88
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_139132834
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 23:28 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Tja, dat is jouw keus. Praat het alleen alsjeblieft niemand anders aan.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_139132877
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 23:29 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Tja, dat is jouw keus. Praat het alleen alsjeblieft niemand anders aan.
Ik praat het niemand aan. Het is alleen een advies.
pi_139137121
Ik ken een paar mensen van rond de 50 die altijd al alleen zijn geweest. En dat zijn mensen die de hoop al jaren hebben opgegeven, het wel best vinden zo en ook geen intentie hebben daar iets aan te veranderen. Maar als je met ze praat erover merk je aan alles dat ze het alles behalve wel best zo vinden. Als je er geen energie meer in steekt is de kans groot dat er ook niks zal veranderen. Zoals alles in het leven: niks komt zomaar aanwaaien.
pi_139137273
quote:
Darwin draait zich om in zijn graf ;(
pi_139137315
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 08:42 schreef Weissman het volgende:

[..]

Darwin draait zich om in zijn graf ;(
Dat geloof ik niet zonder wetenschappelijk bewijs!
pi_139138133
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 08:27 schreef habitue het volgende:
Ik ken een paar mensen van rond de 50 die altijd al alleen zijn geweest. En dat zijn mensen die de hoop al jaren hebben opgegeven, het wel best vinden zo en ook geen intentie hebben daar iets aan te veranderen. Maar als je met ze praat erover merk je aan alles dat ze het alles behalve wel best zo vinden. Als je er geen energie meer in steekt is de kans groot dat er ook niks zal veranderen. Zoals alles in het leven: niks komt zomaar aanwaaien.
Als ik er wel energie in steek dan is de kans ook groot dat er niks zal veranderen. Ik heb niet veel moeite met alleen zijn, want ik ben schizoïde. Het probleem komt echter pas wanneer ik er op uit wil en dat niet kan, maar dat probleem is voor nu opgelost.
  dinsdag 22 april 2014 @ 09:42:37 #94
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139138195
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 22:47 schreef Faxie het volgende:

[..]

Onderhouden lijkt me niet zo'n probleem eigenlijk :P
Geloof me, onderhouden is pas echt een uitdaging. Soms zou ik willen dat daar een topic over was. Er zijn nog zoveel dingen die ik niet begrijp. ;(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_139138203
quote:
Als het niet lukt, dan moet je er gewoon mee stoppen. Dat is mijn advies. Ik ben gestopt. Ik geef er niks meer om en het gaat nu een stuk beter.
Heb precies hetzelfde hoor.. Tinder en al die crap er maar afgegooid, gaat toch allemaal niks worden. Ben er ook niet zo meer mee bezig en stort me ook op mijn werk en hobby's, scheelt me een hoop depri avonden.
  dinsdag 22 april 2014 @ 09:54:08 #96
157922 fathank
pi_139138411
quote:

[..]

Nee joh waarom zou je al die moeite doen kun je beter alleen en ongelukkig ergens in een hoekje blijven zitten
  dinsdag 22 april 2014 @ 09:55:57 #97
157922 fathank
pi_139138448
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 09:43 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Heb precies hetzelfde hoor.. Tinder en al die crap er maar afgegooid, gaat toch allemaal niks worden. Ben er ook niet zo meer mee bezig en stort me ook op mijn werk en hobby's, scheelt me een hoop depri avonden.
En via je hobby´s in contact komen met vrouwen?
pi_139138595
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 09:55 schreef fathank het volgende:

[..]

En via je hobby´s in contact komen met vrouwen?
In mijn geval kan dat nu.
  dinsdag 22 april 2014 @ 10:11:43 #99
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139138750
quote:
Ik weet nog steeds niet waarom het niet voor mij werkt en eerlijk gezegd boeit het me ook niet meer.
En dat geloof ik eigenlijk niet. Ja misschien voor nu, maar uiteindelijk gaat het toch wel een keer aan je vreten. Al is het maar als je een romcom ziet en denkt "ja dat lijkt me ook wel lekker" of een stelletje in het park en dan weer doorgaat met je leven.
  dinsdag 22 april 2014 @ 10:15:14 #100
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_139138847
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 10:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En dat geloof ik eigenlijk niet. Ja misschien voor nu, maar uiteindelijk gaat het toch wel een keer aan je vreten. Al is het maar als je een romcom ziet en denkt "ja dat lijkt me ook wel lekker" of een stelletje in het park en dan weer doorgaat met je leven.
Ik word al omarmd door mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')