abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139149850
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:44 schreef Wotte het volgende:

[..]

Meerdere mislukte rebounds , als ik eenmaal gevoelens krijg, is het net kauwgum blijft maar plakken :')
Gevoelens kan je ook loslaten hoor. :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:46:14 #252
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_139149857
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zoiets vind ik ook lastig om te begrijpen. Als iemand je een vraag stelt geef je daar maar gewoon geen antwoord op, kaats je de vraag gewoon terug dan. Zodat je zelf maar niet aan bod komt?
Ja daar komt het vaak eigenlijk wel op neer.
Ik geef wel antwoord, maar vaak gewoon het antwoord wat ze willen horen zeg maar, of een countervraag.
Ik denk dat er hier op fok zelfs mensen zijn die me beter kennen dan mensen irl.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:49:09 #253
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_139149991
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:45 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik lig ook nog steeds, na 1,5 maand met mijn ex in hetzelfde bed. En dat terwijl ik eigenlijk alweer aan het daten ben. :')

Dat vertrouwen heb je meer zelf in de hand. Je zou je ex het niet moeten kunnen om zoveel invloed op je te hebben. Dat klinkt als makkelijk praten, maar uiteindelijk win je er zelf zoveel mee als je durft om te vertrouwen. Durf je over die angst heen te zetten en jezelf open te stellen. Over het algemeen trek je ook meer mensen aan met een open houding. Gesloten zijn jaagt mensen uiteindelijk wel. Tenzij je iemand treft die daar meteen doorheen prikt en haar best zal doen om je uit je schulp te kruipen. Maar dat zul je vaker in een film tegenkomen dan in het echt. Dus ik raad je aan om goed naar jezelf te kijken en wat meer risico te nemen. Stap uit die comfortzone. :)
Dat lijkt me dan zeker ook voor je ex een hele rare situatie.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:49:25 #254
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139150001
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:46 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja daar komt het vaak eigenlijk wel op neer.
Ik geef wel antwoord, maar vaak gewoon het antwoord wat ze willen horen zeg maar, of een countervraag.
Ik denk dat er hier op fok zelfs mensen zijn die me beter kennen dan mensen irl.
Aah zo. Hmm ja daar herken ik ook wel wat in. Al ligt het een beetje aan moment, maar vooral m'n stemming :+

Online kan je vaak dingen makkelijker vertellen. Dus dat vind ik niet zo raar
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:49:55 #255
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139150022
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:43 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Juist door de dalen ervaar je ook de pieken :@ Verliefd zijn is heerlijk, liefdesverdriet is kut maar ik zou echt niet zonder willen.
Precies. Ik heb liever een leven met vele pieken en dalen dan een constante, vlakke lijn. :)

quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik kan over veel dingen wel makkelijk praten, al dan vaak emotieloos dat is dan welw eer een dingetje. Maar om nou jankend bij iemand op de bank te gaan zitten. Neh, dat zie je mij niet snel doen. Ook niet bij goede vrienden.
Ik heb het ook niet over janken. :D Wel typisch dat men daar dan altijd over begint als ik zoiets zeg. Ik huil eigenlijk bijna nooit, alleen binnen de geborgenheid van een vaste relatie en als het me op dat moment echt heel erg dwars zit. Maar ik praat wel heel makkelijk over dingen. Ik laat al snel zien wie ik ben, trek geen muur op, zet geen masker op.
Vroeger was ik trouwens het tegenovergestelde. Ik heb een moeizame relatie met mijn vader gehad (details zal ik je nu besparen) en ben jarenlang gepest. Ook waren mijn ouders geen praters en kon ik nergens mijn verhaal kwijt. Dus ik kropte alles op en was zelf ook heel gesloten.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:50:45 #256
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_139150065
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:56 schreef yats het volgende:

[..]

Dat snap ik ook niet echt eerlijk gezegd. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik tot nu toe alleen seks binnen een relatie gehad heb en niet eens zou weten hoe ik dat buiten een relatie voor elkaar zou moeten krijgen :D Maar dat die behoefte volledig weg zou zijn? Nee, dat is voor mij onbegrijpelijk.
Dat kan ik me ook niet echt voorstellen nee maar ja die mensen zijn er inderdaad wel. Ieder zijn ding.

quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:13 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik vind vaak die eerste zoen het meest spannende. Ik zou ook niet iemand zoenen waar ik geen seks mee zou kunnen hebben. :@
Dit inderdaad, ik heb volgens mij zelfs nog nooit met iemand gezoend waar ik geen seks mee heb gehad :{

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:18 schreef yats het volgende:
Dat verschilt, maar meestal op haar rug of om haar heen. Dat laatste zou ik eigenlijk moeten doen, maar ik ben denk ik toch ergens onbewust nog bang voor een afwijzing als ik dat probeer.
Try the happy spots :Y Als je al tot zoenen komt ziet ze je echt wel genoeg zitten.

Niet gelijk vol in dr tieten grijpen maar begin gewoon eens bij haar zij, buik, benen en dan langzaam een beetje plagerig langs haar borsten en gewoon de reactie van de vrouw peilen wat ze wel en niet toelaat en niet gelijk opgeven maar verder zoenen en later nog een keer proberen, duwt ze je handen dan nog steeds weg dan stoppen. Laat ze het dan wel toe stapje verder etc.
Maar is vooral een kwestie van elkaar aanvoelen, ik kan het heel plastisch opschrijven maar dat komt wellicht ook over als creepy :{
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:51:16 #257
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139150088
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:49 schreef Fera het volgende:

[..]

Precies. Ik heb liever een leven met vele pieken en dalen dan een constante, vlakke lijn. :)

[..]

Ik heb het ook niet over janken. :D Wel typisch dat men daar dan altijd over begint als ik zoiets zeg. Ik huil eigenlijk bijna nooit, alleen binnen de geborgenheid van een vaste relatie en als het me op dat moment echt heel erg dwars zit. Maar ik praat wel heel makkelijk over dingen. Ik laat al snel zien wie ik ben, trek geen muur op, zet geen masker op.
Vroeger was ik trouwens het tegenovergestelde. Ik heb een moeizame relatie met mijn vader gehad (details zal ik je nu besparen) en ben jarenlang gepest. Ook waren mijn ouders geen praters en kon ik nergens mijn verhaal kwijt. Dus ik kropte alles op en was zelf ook heel gesloten.
Nouja als ik het heb over emotionele dingen, dan denk ik idd snel aan janken :+
Anders zijn het gewoon feiten uit je leven waar je over vertelt.
Mbt dat laatste ben ik blijkbaar dus toch open :+
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:51:23 #258
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139150094
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:49 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dat lijkt me dan zeker ook voor je ex een hele rare situatie.
Hij lijkt er niet erg veel moeite mee te hebben. Maar ja, wie weet. Ik kan niet in zijn hoofd kijken. Het is ook niet dat ik doodleuk ga vertellen hoe leuk mijn dates waren en wat we allemaal gedaan hebben. Ik hou dat, zover mogelijk, wel gewoon voor mezelf.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:52:13 #259
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_139150131
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:51 schreef Fera het volgende:

[..]

Hij lijkt er niet erg veel moeite mee te hebben. Maar ja, wie weet. Ik kan niet in zijn hoofd kijken. Het is ook niet dat ik doodleuk ga vertellen hoe leuk mijn dates waren en wat we allemaal gedaan hebben. Ik hou dat, zover mogelijk, wel gewoon voor mezelf.
Dan nog lijkt het me niet echt prettig.
Ik moet er niet aan denken in ieder geval.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:53:02 #260
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139150161
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja als ik het heb over emotionele dingen, dan denk ik idd snel aan janken :+
Anders zijn het gewoon feiten uit je leven waar je over vertelt.
Mbt dat laatste ben ik blijkbaar dus toch open :+
Ik kan over de meeste nare dingen vertellen zonder te moeten janken. Maar het zijn niet altijd nare verhalen. Maar ook bepaalde gedachten die je hebt, (seksuele) voorkeuren. Tsja, van alles eigenlijk. Dingen waar anderen zich misschien voor schamen.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:53:45 #261
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139150183
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:53 schreef Fera het volgende:

Ik kan over de meeste nare dingen vertellen zonder te moeten janken. Maar het zijn niet altijd nare verhalen. Maar ook bepaalde gedachten die je hebt, (seksuele) voorkeuren. Tsja, van alles eigenlijk. Dingen waar anderen zich misschien voor schamen.
Oww.. als dat het 'openstel ' idee is. Geen probleem dan haha Duidelijk :)
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:54:01 #262
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139150191
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:52 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dan nog lijkt het me niet echt prettig.
Ik moet er niet aan denken in ieder geval.
Tsja ... Hij woont nu al 9 maanden bij ons, puur omdat hij nergens anders terecht kon, niet omdat ik zo graag samen wilde wonen.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:54:45 #263
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_139150217
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:53 schreef Fera het volgende:

[..]

Seksuele voorkeuren etc praat ik ook wel heel makkelijk over.
Maar niet over gevoelens etc, en huilen in gezelschap gaat hem al helemaal niet worden.
pi_139150240
:Y feer heeft gelijk, is ook wel iets waar ik zelf nog wat aan moet werken.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:55:37 #265
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_139150246
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:54 schreef Fera het volgende:

[..]

Tsja ... Hij woont nu al 9 maanden bij ons, puur omdat hij nergens anders terecht kon, niet omdat ik zo graag samen wilde wonen.
Ik zou echt de volgende dag weg zijn geweest.
Dan maar bij iemand op de bank crashen ofzo
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:55:51 #266
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139150258
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:54 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Seksuele voorkeuren etc praat ik ook wel heel makkelijk over.
Maar niet over gevoelens etc, en huilen in gezelschap gaat hem al helemaal niet worden.
Nee, zeker niet. Ook niet omdat ik niemand wil opzadelen met m'n gejank. Dat doe ik dan wel bij m'n moeder of partner.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:56:34 #267
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139150281
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:55 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik zou echt de volgende dag weg zijn geweest.
Dan maar bij iemand op de bank crashen ofzo
Ik zie hem ook liever zo snel mogelijk verhuizen. Klinkt misschien bot, maar ik heb er echt totaal geen behoefte meer aan hem hier te hebben. Het is een lieve, vriendelijke jongen. Maar ja, de situatie zegt genoeg lijkt me.
pi_139150285
Iemand een samenvatting van de laatste 144 reacties? Heb geen zin om terug te lezen :')

Of is het gew weer een one-man-show van Complex?

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2014 16:57:02 ]
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:57:13 #269
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_139150307
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:55 schreef Fera het volgende:

[..]

Nee, zeker niet. Ook niet omdat ik niemand wil opzadelen met m'n gejank. Dat doe ik dan wel bij m'n moeder of partner.
Ja dat heb ik ook.
Terwijl ik het omgekeerd helemaal niet erg vind als iemand wil uithuilen ofzo.
Dat gebeurd ook regelmatig omdat ik wel heel erg goed kan luisteren en serieus kan zijn.
Zolang het maar niet over mij hoeft te gaan.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:57:27 #270
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139150317
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:44 schreef complicate het volgende:

[..]

Niet bang zijn, je moet eerder denken dat je haar de meest onvergetelijke zwoele oh zo fijne nacht zal bezorgen. Als je weet dat je haar een fijn gevoel kunt geven, dan zou je daarop moeten focussen, wat jij haar kan geven en dus niet op wat je zou kunnen verliezen. Hou die gedachte maar in uw hoofd. ^O^ Beetje meer zelfvertrouwen Yats, die mindset moet eens veranderen. :Y
Dat eerste denk ik meestal wel op dat moment, en ik weet dat ik het ook waar kan maken mits ik die stap zet. Maar toch is er dan iets wat mij weer aan het twijfelen zet waarom ze zoiets met mij zou willen beleven. :D

quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:45 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik lig ook nog steeds, na 1,5 maand met mijn ex in hetzelfde bed. En dat terwijl ik eigenlijk alweer aan het daten ben. :')

Dat vertrouwen heb je meer zelf in de hand. Je zou je ex het niet moeten kunnen om zoveel invloed op je te hebben. Dat klinkt als makkelijk praten, maar uiteindelijk win je er zelf zoveel mee als je durft om te vertrouwen. Durf je over die angst heen te zetten en jezelf open te stellen. Over het algemeen trek je ook meer mensen aan met een open houding. Gesloten zijn jaagt mensen uiteindelijk wel. Tenzij je iemand treft die daar meteen doorheen prikt en haar best zal doen om je uit je schulp te kruipen. Maar dat zul je vaker in een film tegenkomen dan in het echt. Dus ik raad je aan om goed naar jezelf te kijken en wat meer risico te nemen. Stap uit die comfortzone. :)
Dan kan ik je de hand schudden qua awkwardness. Alhoewel ik niet aan het daten was. Daarvoor had ik op dat moment teveel een hekel aan vrouwen en hetgeen ze blijkbaar met je hart kunnen doen.

Qua karakter ben ik overigens vrij open (soms iets te open, maar dat merken jullie hier op fok ook wel denk ik). Als ik date ben ik ook heel eerlijk over alles wat ik denk/meegemaakt heb etc. Alleen me daadwerkelijk bloot geven in de vorm van 'ik vind persoon x leuk' gaat me erg moeilijk af omdat ik nog te bang ben op mijn bek te gaan en het gevoel van 1,5 jaar geleden weer terug te krijgen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:58:40 #271
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_139150370
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:57 schreef yats het volgende:
Qua karakter ben ik overigens vrij open (soms iets te open, maar dat merken jullie hier op fok ook wel denk ik). Als ik date ben ik ook heel eerlijk over alles wat ik denk/meegemaakt heb etc. Alleen me daadwerkelijk bloot geven in de vorm van 'ik vind persoon x leuk' gaat me erg moeilijk af omdat ik nog te bang ben op mijn bek te gaan en het gevoel van 1,5 jaar geleden weer terug te krijgen.
No pain, no gain.. ;)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:58:53 #272
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_139150377
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:56 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik zie hem ook liever zo snel mogelijk verhuizen. Klinkt misschien bot, maar ik heb er echt totaal geen behoefte meer aan hem hier te hebben. Het is een lieve, vriendelijke jongen. Maar ja, de situatie zegt genoeg lijkt me.
Ja dat snap ik, het is gewoon geen ideale situatie.
Maar jij hebt het uitgemaakt toch? Dan moet ik er echt niet aan denken om nog met je in 1 huis te wonen, en met je ex schoonfamilie er ook nog eens bij.
En om dan met je ex, waar je als het goed is toch van gehouden hebt, en misschien nog steeds wel, in 1 bed te liggen terwijl zij al weer aan het daten is.
pi_139150381
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:56 schreef Weissman het volgende:
Iemand een samenvatting van de laatste 144 reacties? Heb geen zin om terug te lezen :')

Eat pussy make money :P
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_139150385
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:56 schreef Weissman het volgende:

Ik heb ook niet alles gevolgd het gaat denk ik over seks , gevoelens , relaties etc. :')
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  dinsdag 22 april 2014 @ 17:00:00 #275
365231 Fera
Fire & Blood
pi_139150412
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:57 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook.
Terwijl ik het omgekeerd helemaal niet erg vind als iemand wil uithuilen ofzo.
Dat gebeurd ook regelmatig omdat ik wel heel erg goed kan luisteren en serieus kan zijn.
Zolang het maar niet over mij hoeft te gaan.
Inderdaad. Mensen zijn altijd vrij om me alles te vertellen, huilend of niet. Ik heb ook gemerkt dat mensen toch regelmatig bij me kwamen omdat ze hun ei kwijt moesten. Misschien juist omdat ik me zo open stel, maakt het voor anderen makkelijker om tegen me te praten. Ik probeer ook zo min mogelijk te oordelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')