Dan hoop ik voor je dat je daar voldoende aan hebt / uit kan halen en dat het niet wegvalt op den duurquote:
Tja, het zijn nou niet echt sociale hobby's :-) Dus echt in contact komen met vrouwen kom ik niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:55 schreef fathank het volgende:
[..]
En via je hobby´s in contact komen met vrouwen?
Tuurlijk het zal wel knagen op ten duur maar beter een beetje knagen dan met valse hoop rondbanjeren en maar tegen 'de muur' op blijven lopen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat geloof ik eigenlijk niet. Ja misschien voor nu, maar uiteindelijk gaat het toch wel een keer aan je vreten. Al is het maar als je een romcom ziet en denkt "ja dat lijkt me ook wel lekker" of een stelletje in het park en dan weer doorgaat met je leven.
Dat je er niets meer aan wil doen omdat je geen blauwtje meer wilt lopen of die muur elke keer tegenkomt. Geen probleem. Hebben we allemaal wel eens gehad.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:23 schreef Kevin24 het volgende:
Tuurlijk het zal wel knagen op ten duur maar beter een beetje knagen dan met valse hoop rondbanjeren en maar tegen 'de muur' op blijven lopen.
Google eens "schizoid", wat Comp_lex zei dat ie isquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je daar voldoende aan hebt / uit kan halen en dat het niet wegvalt op den duur
Weet ik. Maar ging mij meer om het "boeit niet" verhaal. Daarvoor heb ik Complex al te vaak anders horen zeggen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:29 schreef Godshand het volgende:
Google eens "schizoid", wat Comp_lex zei dat ie is
Dan zul je zien dat die mensen niet in staat zijn tot relaties en vaak alleen zijn.. Dat is wat anders dan de gemiddelde gezonde Hollandse jongen...
Ik weet nu hoe ik dergelijke problemen op kan lossen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je daar voldoende aan hebt / uit kan halen en dat het niet wegvalt op den duur
Het maakt uiteindelijk niet uit wat ik zeg. Het is niet alsof dat enig invloed heeft op mijn kansen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ging mij meer om het "boeit niet" verhaal. Daarvoor heb ik Complex al te vaak anders horen zeggen.
Dat is goed om te horenquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:33 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik weet nu hoe ik dergelijke problemen op kan lossen.
Ik kan altijd zo bij clubjes mensen aansluiten wanneer ik dat wil. Ik heb online contact met mensen van mijn vrijwilligerswerk en in het echt kan ik zo gaan kijken op NMLK, Fellas, 25+ contacten hier op Fok, etc.quote:
Jij hebt het doorquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Google eens "schizoid", wat Comp_lex zei dat ie is
Dan zul je zien dat die mensen niet in staat zijn tot relaties en vaak alleen zijn.. Dat is wat anders dan de gemiddelde gezonde Hollandse jongen...
Ik heb geen moeite met mijn eigen advies. Het is uiteindelijk aan de persoon zelf wat hij / zij er mee wil doen. Iedereen mag zeggen "Ik vind jouw advies niet goed". Daar heb ik ook geen moeite mee. Ik bestuur niemand, ik forceer niks.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:58 schreef habitue het volgende:
Fijn dat je er op jouw manier mee om kan gaan comp maar wat mij tegen de borst stuit is dat je advies aan mensen geeft van als het waarschijnlijk toch niet lukt kap er dan maar mee. Zou je dat advies ook geven aan mensen die al tijden geen baan kunnen vinden, vrouwen die wegens vaginisme geen seks kunnen hebben etc?
Blijkbaar niet dus.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:58 schreef Wotte het volgende:
Bahbahbah, leer ik eindelijk eens over mijn verlegenheid heen te stappen. stap nu zomaar op meisjes af en zoen ik elke week wel met chicks. Krijg je weer gevoelens voor je bitch ex vriendin , ben er helemaal klaar mee de kuthoer
Precies daarom ga ik er ook tegenin.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:05 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met mijn eigen advies. Het is uiteindelijk aan de persoon zelf wat hij / zij er mee wil doen. Iedereen mag zeggen "Ik vind jouw advies niet goed". Daar heb ik ook geen moeite mee. Ik bestuur niemand, ik forceer niks.
Dat mag. Ik geef liever mijn advies dan valse hoop, onder alle omstandigheden en in alle contexten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:20 schreef habitue het volgende:
[..]
Precies daarom ga ik er ook tegenin.
Nee, jouw advies is een uiting van je eigen frustratie. Je weet niets van de persoon in kwestie, misschien doet hij iets fout wat simpel te verhelpen is. Weet jij veel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:25 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat mag. Ik geef liever mijn advies dan valse hoop, onder alle omstandigheden en in alle contexten.
Wanneer kom je weer advies geven in de PUA-reeksquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:25 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat mag. Ik geef liever mijn advies dan valse hoop, onder alle omstandigheden en in alle contexten.
Ik spreek dan ook over valse hoop, niet over echte hoop. Mijn advies is dan ook het laatste wat ik zal geven als advies, niet het eerste. Voor als het echt niet lukt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, jouw advies is een uiting van je eigen frustratie. Je weet niets van de persoon in kwestie, misschien doet hij iets fout wat simpel te verhelpen is. Weet jij veel.
Zo moeilijk is dat niet hoor feer. Een goede relatie is een kwestie van geven en nemen waarin je een balans vind in elkaars wensen en behoeften.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Geloof me, onderhouden is pas echt een uitdaging. Soms zou ik willen dat daar een topic over was. Er zijn nog zoveel dingen die ik niet begrijp.
Maar dat is juist het moeilijke. Soms communiceer ik me een ongeluk, maar altijd lijken mijn relaties te sterven na de beruchte 1 tot 1,5 jaar.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:15 schreef yats het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet hoor feer. Een goede relatie is een kwestie van geven en nemen waarin je een balans vind in elkaars wensen en behoeften.
Ik vind dat opgeven nooit een advies zou moeten zijn. Dan kun je nog beter helemaal niets zeggen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:52 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik spreek dan ook over valse hoop, niet over echte hoop. Mijn advies is dan ook het laatste wat ik zal geven als advies, niet het eerste. Voor als het echt niet lukt.
Misschien werkt het advies alleen bij schizoïde mensen. Die staan toch al buiten de samenleving.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat is juist het moeilijke. Soms communiceer ik me een ongeluk, maar altijd lijken mijn relaties te sterven na de beruchte 1 tot 1,5 jaar.Ik word er onderhand een beetje moe van.
[..]
Ik vind dat opgeven nooit een advies zou moeten zijn. Dan kun je nog beter helemaal niets zeggen.
Dan geef je dat advies ook lekker alleen in het schizoïde topic.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:36 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Misschien werkt het advies alleen bij schizoïde mensen. Die staan toch al buiten de samenleving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |