Dan hoop ik voor je dat je daar voldoende aan hebt / uit kan halen en dat het niet wegvalt op den duurquote:
Tja, het zijn nou niet echt sociale hobby's :-) Dus echt in contact komen met vrouwen kom ik niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:55 schreef fathank het volgende:
[..]
En via je hobby´s in contact komen met vrouwen?
Tuurlijk het zal wel knagen op ten duur maar beter een beetje knagen dan met valse hoop rondbanjeren en maar tegen 'de muur' op blijven lopen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat geloof ik eigenlijk niet. Ja misschien voor nu, maar uiteindelijk gaat het toch wel een keer aan je vreten. Al is het maar als je een romcom ziet en denkt "ja dat lijkt me ook wel lekker" of een stelletje in het park en dan weer doorgaat met je leven.
Dat je er niets meer aan wil doen omdat je geen blauwtje meer wilt lopen of die muur elke keer tegenkomt. Geen probleem. Hebben we allemaal wel eens gehad.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:23 schreef Kevin24 het volgende:
Tuurlijk het zal wel knagen op ten duur maar beter een beetje knagen dan met valse hoop rondbanjeren en maar tegen 'de muur' op blijven lopen.
Google eens "schizoid", wat Comp_lex zei dat ie isquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je daar voldoende aan hebt / uit kan halen en dat het niet wegvalt op den duur
Weet ik. Maar ging mij meer om het "boeit niet" verhaal. Daarvoor heb ik Complex al te vaak anders horen zeggen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:29 schreef Godshand het volgende:
Google eens "schizoid", wat Comp_lex zei dat ie is
Dan zul je zien dat die mensen niet in staat zijn tot relaties en vaak alleen zijn.. Dat is wat anders dan de gemiddelde gezonde Hollandse jongen...
Ik weet nu hoe ik dergelijke problemen op kan lossen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je daar voldoende aan hebt / uit kan halen en dat het niet wegvalt op den duur
Het maakt uiteindelijk niet uit wat ik zeg. Het is niet alsof dat enig invloed heeft op mijn kansen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ging mij meer om het "boeit niet" verhaal. Daarvoor heb ik Complex al te vaak anders horen zeggen.
Dat is goed om te horenquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:33 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik weet nu hoe ik dergelijke problemen op kan lossen.
Ik kan altijd zo bij clubjes mensen aansluiten wanneer ik dat wil. Ik heb online contact met mensen van mijn vrijwilligerswerk en in het echt kan ik zo gaan kijken op NMLK, Fellas, 25+ contacten hier op Fok, etc.quote:
Jij hebt het doorquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Google eens "schizoid", wat Comp_lex zei dat ie is
Dan zul je zien dat die mensen niet in staat zijn tot relaties en vaak alleen zijn.. Dat is wat anders dan de gemiddelde gezonde Hollandse jongen...
Ik heb geen moeite met mijn eigen advies. Het is uiteindelijk aan de persoon zelf wat hij / zij er mee wil doen. Iedereen mag zeggen "Ik vind jouw advies niet goed". Daar heb ik ook geen moeite mee. Ik bestuur niemand, ik forceer niks.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:58 schreef habitue het volgende:
Fijn dat je er op jouw manier mee om kan gaan comp maar wat mij tegen de borst stuit is dat je advies aan mensen geeft van als het waarschijnlijk toch niet lukt kap er dan maar mee. Zou je dat advies ook geven aan mensen die al tijden geen baan kunnen vinden, vrouwen die wegens vaginisme geen seks kunnen hebben etc?
Blijkbaar niet dus.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:58 schreef Wotte het volgende:
Bahbahbah, leer ik eindelijk eens over mijn verlegenheid heen te stappen. stap nu zomaar op meisjes af en zoen ik elke week wel met chicks. Krijg je weer gevoelens voor je bitch ex vriendin , ben er helemaal klaar mee de kuthoer
Precies daarom ga ik er ook tegenin.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:05 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met mijn eigen advies. Het is uiteindelijk aan de persoon zelf wat hij / zij er mee wil doen. Iedereen mag zeggen "Ik vind jouw advies niet goed". Daar heb ik ook geen moeite mee. Ik bestuur niemand, ik forceer niks.
Dat mag. Ik geef liever mijn advies dan valse hoop, onder alle omstandigheden en in alle contexten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:20 schreef habitue het volgende:
[..]
Precies daarom ga ik er ook tegenin.
Nee, jouw advies is een uiting van je eigen frustratie. Je weet niets van de persoon in kwestie, misschien doet hij iets fout wat simpel te verhelpen is. Weet jij veel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:25 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat mag. Ik geef liever mijn advies dan valse hoop, onder alle omstandigheden en in alle contexten.
Wanneer kom je weer advies geven in de PUA-reeksquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:25 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat mag. Ik geef liever mijn advies dan valse hoop, onder alle omstandigheden en in alle contexten.
Ik spreek dan ook over valse hoop, niet over echte hoop. Mijn advies is dan ook het laatste wat ik zal geven als advies, niet het eerste. Voor als het echt niet lukt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, jouw advies is een uiting van je eigen frustratie. Je weet niets van de persoon in kwestie, misschien doet hij iets fout wat simpel te verhelpen is. Weet jij veel.
Zo moeilijk is dat niet hoor feer. Een goede relatie is een kwestie van geven en nemen waarin je een balans vind in elkaars wensen en behoeften.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Geloof me, onderhouden is pas echt een uitdaging. Soms zou ik willen dat daar een topic over was. Er zijn nog zoveel dingen die ik niet begrijp.
Maar dat is juist het moeilijke. Soms communiceer ik me een ongeluk, maar altijd lijken mijn relaties te sterven na de beruchte 1 tot 1,5 jaar.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:15 schreef yats het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet hoor feer. Een goede relatie is een kwestie van geven en nemen waarin je een balans vind in elkaars wensen en behoeften.
Ik vind dat opgeven nooit een advies zou moeten zijn. Dan kun je nog beter helemaal niets zeggen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:52 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik spreek dan ook over valse hoop, niet over echte hoop. Mijn advies is dan ook het laatste wat ik zal geven als advies, niet het eerste. Voor als het echt niet lukt.
Misschien werkt het advies alleen bij schizoïde mensen. Die staan toch al buiten de samenleving.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat is juist het moeilijke. Soms communiceer ik me een ongeluk, maar altijd lijken mijn relaties te sterven na de beruchte 1 tot 1,5 jaar.Ik word er onderhand een beetje moe van.
[..]
Ik vind dat opgeven nooit een advies zou moeten zijn. Dan kun je nog beter helemaal niets zeggen.
Dan geef je dat advies ook lekker alleen in het schizoïde topic.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:36 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Misschien werkt het advies alleen bij schizoïde mensen. Die staan toch al buiten de samenleving.
Tja, er zijn vier 'kritieke momenten' in een relatie. Na 1-1,5 jaar, na 4 jaar, na 7 jaar en na 10 jaar. Waarom die termijnen zo zijn zou ik niet durven zeggen. Overigens hoeft het niet per definitie te betekenen dat het aan jou ligt dat het tot nu toe steeds faalt. Je bent immers met twee in een relatie, en wat ik al zei, je moet beiden geven en nemen. Sowieso is communiceren erg belangrijk. Als ik vragen mag feer, hoe communiceer jij als je je ergens aan ergert?quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:27 schreef Fera het volgende:
Maar dat is juist het moeilijke. Soms communiceer ik me een ongeluk, maar altijd lijken mijn relaties te sterven na de beruchte 1 tot 1,5 jaar.Ik word er onderhand een beetje moe van.
Waarom laat je je besturen door mij?quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan geef je dat advies ook lekker alleen in het schizoïde topic.
Daar heb je een punt..quote:
Waarom zouden die mensen dan wel zomaar moeten opgeven? Opgeven zou nooit het antwoord moeten zijn. Tenzij je er vrede mee kunt sluiten of als je die behoefte niet meer hebt. Maar als je die behoefte niet hebt, dan zou je hier ook niet komen. Dus waarom dan iemand adviseren om op te geven?quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:36 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Misschien werkt het advies alleen bij schizoïde mensen. Die staan toch al buiten de samenleving.
Ja, ik heb gelezen dat na 1-1,5 jaar de verliefde gevoelens overgaan in houden van of dat daarop de relatie kapot loopt, omdat deze gevoelens natuurlijk werken als een roze bril en de verschillen tussen jou en je partner, mede als negatieve karaktereigenschappen daardoor niet echt zichtbaar zijn. Daardoor vraag ik me soms af of ik wel ooit echt liefde heb gekend of dat het steeds eindigde omdat ik niet meer verliefd was. Ik gaf natuurlijk wel heel veel om al mijn exen, maar was het ook liefde? Sinds mijn laatste relatie uit is twijfel ik daar steeds meer over ... Misschien ben ik wel verslaafd aan dat verliefde gevoel en is daarna gewoon de spanning er vanaf.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:40 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, er zijn vier 'kritieke momenten' in een relatie. Na 1-1,5 jaar, na 4 jaar, na 7 jaar en na 10 jaar. Waarom die termijnen zo zijn zou ik niet durven zeggen. Overigens hoeft het niet per definitie te betekenen dat het aan jou ligt dat het tot nu toe steeds faalt. Je bent immers met twee in een relatie, en wat ik al zei, je moet beiden geven en nemen. Sowieso is communiceren erg belangrijk. Als ik vragen mag feer, hoe communiceer jij als je je ergens aan ergert?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Omdat het laatste wat ik wil zien is dat mensen maar constant dom blijven doormodderen zonder enige progressie. Daar worden ze waarschijnlijk alleen maar diep ongelukkig van.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zouden die mensen dan wel zomaar moeten opgeven? Opgeven zou nooit het antwoord moeten zijn. Tenzij je er vrede mee kunt sluiten of als je die behoefte niet meer hebt. Maar als je die behoefte niet hebt, dan zou je hier ook niet komen. Dus waarom dan iemand adviseren om op te geven?
Hoe kan niets doen gelukkiger maken? Ik ben het met je eens dat je niet altijd hard hoeft te proberen en soms even de boel de boel moet laten. Maar dat is vaak meer tijdelijk. Je moet sowieso je ogen en je hart open houden. Opgeven is namelijk hetzelfde als falen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:11 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Omdat het laatste wat ik wil zien is dat mensen maar constant dom blijven doormodderen zonder enige progressie. Daar worden ze waarschijnlijk alleen maar diep ongelukkig van.
Dan heb ik persoonlijk iets van: dan doe ik liever niets en ben ik wat gelukkiger. Misschien werkt dat voor anderen ook. Er zijn meer mensen zoals ik.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik heb gelezen dat na 1-1,5 jaar de verliefde gevoelens overgaan in houden van of dat daarop de relatie kapot loopt, omdat deze gevoelens natuurlijk werken als een roze bril en de verschillen tussen jou en je partner, mede als negatieve karaktereigenschappen daardoor niet echt zichtbaar zijn. Daardoor vraag ik me soms af of ik wel ooit echt liefde heb gekend of dat het steeds eindigde omdat ik niet meer verliefd was. Ik gaf natuurlijk wel heel veel om al mijn exen, maar was het ook liefde? Sinds mijn laatste relatie uit is twijfel ik daar steeds meer over ... Misschien ben ik wel verslaafd aan dat verliefde gevoel en is daarna gewoon de spanning er vanaf.
Hoe ik communiceer? Soms niet op de goede manier, door sarcastische kutopmerkingen en sneren te maken. Soms heb ik niet de behoefte om er over te praten. Maar steeds vaker lukt het me wel om gewoon rustig een gesprek aan te gaan en alles te bespreken. Ik probeer duidelijk aan te geven wat mijn grenzen zijn, alles netjes te verwoorden en niet meteen met verwijten te komen. Kenbaar maken dat er een probleem is, dat ik het graag wil oplossen, maar dat natuurlijk niet alleen kan. Alleen werpt dat ook niet altijd zijn vruchten af. Alsof ik niet serieus genomen wordt, misschien zelfs nog te soft ben?Word je ook heel makkelijk verliefd dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, volgens mij wel. Ik ben ook nooit echt op zoek geweest. Het overkomt me gewoon. Al hoewel ik wel het verschil weet tussen een bevlieging en echte verliefdheid. Ook wel eens zo'n periode gehad waarin ik helemaal gek was op iemand, maar daar heb ik nooit wat mee gedaan. Als het een verliefdheid is die uitloopt op een relatie, zijn het niet zomaar wat gevoelens.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Word je ook heel makkelijk verliefd dan?
Ik heb voor mezelf een andere balans gecreeerd. Ik doe nu (vrijwilligers)werk en dat vind ik hartstikke leuk om te doen. Ik heb dus iets anders gevonden om mezelf bezig te houden en mijn tijd en moeite in te stoppen. Het is tenminste iets wat altijd vooruit gaat, zolang je er maar moeite in blijft stoppen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe kan niets doen gelukkiger maken? Ik ben het met je eens dat je niet altijd hard hoeft te proberen en soms even de boel de boel moet laten. Maar dat is vaak meer tijdelijk. Je moet sowieso je ogen en je hart open houden. Opgeven is namelijk hetzelfde als falen.
Dat is dus niet hetzelfde als niets doen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:17 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb voor mezelf een andere balans gecreeerd. Ik doe nu (vrijwilligers)werk en dat vind ik hartstikke leuk om te doen. Ik heb dus iets anders gevonden om mezelf bezig te houden en mijn tijd en moeite in te stoppen. Het is tenminste iets wat altijd vooruit gaat, zolang je er maar moeite in blijft stoppen.
Ik heb geen relatie.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:53 schreef Maargoed. het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen met een slechte relatie.
Ik ben maar 1 keer echt verliefd geweest, dus ik vind het altijd wel apart om te zien hoe snel dat bij sommige andere gaat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Ik ben ook nooit echt op zoek geweest. Het overkomt me gewoon. Al hoewel ik wel het verschil weet tussen een bevlieging en echte verliefdheid. Ook wel eens zo'n periode gehad waarin ik helemaal gek was op iemand, maar daar heb ik nooit wat mee gedaan. Als het een verliefdheid is die uitloopt op een relatie, zijn het niet zomaar wat gevoelens.
Het is ook vaak pas achteraf dat je kunt zeggen of je echt verliefd was, of dat het een bevlieging was of iets. Hoe meer ervaring je hebt, hoe beter je het onderscheid in kunt zien.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben maar 1 keer echt verliefd geweest, dus ik vind het altijd wel apart om te zien hoe snel dat bij sommige andere gaat.
Ja en andersom vind ik dat dan weer apart.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben maar 1 keer echt verliefd geweest, dus ik vind het altijd wel apart om te zien hoe snel dat bij sommige andere gaat.
Ik stel mezelf amper open voor een ander.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja en andersom vind ik dat dan weer apart.Maar dat verschilt heel erg per persoon. Misschien heeft het ook te maken met in hoeverre je jezelf openstelt voor een ander? Ik denk dat snel verliefd zijn niet altijd een nadeel hoeft te zijn. Alleen moet je er misschien niet meteen naar handelen.
Ik snap dat ook nooit eigenlijk. Maarja mensen verschillen nu eenmaal en ik denk dat ik het nooit zal begrijpenquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:28 schreef Royco1 het volgende:
Zou wel leuk/handig zijnquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:25 schreef habitue het volgende:
Liefde is ook niet echt iets wat je kunt vervangen door iets ofzo. Van nou seks hebben lukt me niet dan eet ik wel 3 steaks per week extra. Ook lekker!
Ik vind het ook niet slecht ofzo, maar heb vaak bij sommige mensen wel het idee dat ze wel heel snel van relatie naar relatie hoppen puur om niet alleen te zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit eigenlijk. Maarja mensen verschillen nu eenmaal en ik denk dat ik het nooit zal begrijpen
Zoveel leuke mannen kom ik echt niet tegen
[..]
Zou wel leuk/handig zijn
En hoeveel tijd is dat ongeveer dan? Want ik weet niet of ik het verschil wel goed zie tussen verliefdheid en andere gevoelens. Ik denk dat maar bij één iemand met zekerheid kan zeggen dat ik daar echt van gehouden heb. Ik was ook helemaal kapot toen hij me dumpte, na bijna 3 jaar relatie. Verder ben ik ook nooit gedumpt, maar zette ik er zelf altijd een punt achter.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik stel mezelf amper open voor een ander.
En dus pas 1 keer gehad dat de gevoelens dermate sterk was dat zij er wel doorheen kwam.
Verder heeft dat bij mij altijd heel veel tijd nodig, en dan is er al sprake van echt gevoelens, niet meer alleen verliefdheid.
Die zijn er genoeg die dat bewust of onbewust doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet slecht ofzo, maar heb vaak bij sommige mensen wel het idee dat ze wel heel snel van relatie naar relatie hoppen puur om niet alleen te zijn.
Ik ben altijd bang dat mensen dat over mij denken, maar zover ik weet is dat niet zo.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet slecht ofzo, maar heb vaak bij sommige mensen wel het idee dat ze wel heel snel van relatie naar relatie hoppen puur om niet alleen te zijn.
Ik weet niet of ik die ooit kwijt zou willen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:37 schreef SiIk het volgende:
We zijn gewoon nog te jong Feer, moeten nog een beetje onze wilde haren kwijt.
tegen de tijd dat ik tegenover mezelf wil toegeven dat ik iemand leuk vind kunnen we zo een half jaar tot een jaar verder zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:35 schreef Fera het volgende:
[..]
En hoeveel tijd is dat ongeveer dan? Want ik weet niet of ik het verschil wel goed zie tussen verliefdheid en andere gevoelens. Ik denk dat maar bij één iemand met zekerheid kan zeggen dat ik daar echt van gehouden heb. Ik was ook helemaal kapot toen hij me dumpte, na bijna 3 jaar relatie. Verder ben ik ook nooit gedumpt, maar zette ik er zelf altijd een punt achter.
Dat is wel lang ja ...quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
tegen de tijd dat ik tegenover mezelf wil toegeven dat ik iemand leuk vind kunnen we zo een half jaar tot een jaar verder zijn.
Gewoon voorlopig niet aan een relatie beginnen dusquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik die ooit kwijt zou willen.
Nou ja, ik bedoel niet zozeer die wilde haren denk ik. Ik heb nooit veel buiten een relatie seks gehad of zo. Ik vind dat moeilijk. De paar keer dat ik het heb gedaan vond ik het eigenlijk toch niets.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gewoon voorlopig niet aan een relatie beginnen dus
Ik heb het toch ook niet over seks. Als je seks met anderen wilt kan je altijd nog gewoon een open relatie fixen, immers.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel niet zozeer die wilde haren denk ik. Ik heb nooit veel buiten een relatie seks gehad of zo. Ik vind dat moeilijk. De paar keer dat ik het heb gedaan vond ik het eigenlijk toch niets.
Niet altijd, niet elke partner staat daar voor open. Ikzelf trouwens ook niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook niet over seks. Als je seks met anderen wilt kan je altijd nog gewoon een open relatie fixen, immers.
Het gevoel van vrijheid. Gewoon kunnen doen en laten wat je wilt, zonder je ook maar een seconde schuldig te hoeven voelen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet altijd, niet elke partner staat daar voor open. Ikzelf trouwens ook niet.
Wat bedoel je dan precies?
Slet!quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het gevoel van vrijheid. Gewoon kunnen doen en laten wat je wilt, zonder je ook maar een seconde schuldig te hoeven voelen.
Dat is wat ik heel erg waardeer tenminste.
Ja, ik ook. Er zijn keren geweest dat ik me inderdaad gevangen voelde in een kooitje. Maar dat waren exen die nogal bezitterig en jaloers waren en zelfs dachten dat ze mijn kledingkeuze konden bepalen. Met dat soort mensen kan ik niet leven. Daar ga ik ook nooit in mee, maar juist keihard tegenin. Daar komen vervolgens heftige ruzies van en uiteindelijk loopt het stuk. In ieder geval, dat is de ervaring tot nu toe.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het gevoel van vrijheid. Gewoon kunnen doen en laten wat je wilt, zonder je ook maar een seconde schuldig te hoeven voelen.
Dat is wat ik heel erg waardeer tenminste.
Ik geniet onder andere ontzettend van het feit dat ik elke week met een ander het bed in kan duiken ja. In de praktijk komt het erop neer dat ik hard pandapunten aan het sparen ben enzo. Maar het kán. En dat maakt dan dat het niet nodig is. Ofzo.quote:
Oh, bij mij ligt het vooral aan mezelf. Mezelf dingen verbieden want 'het hoort niet' enzo, terwijl het eigenlijk best allemaal kan en mag. Ik ben bezetterig naar mezelf in een relatiequote:Op dinsdag 22 april 2014 14:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Er zijn keren geweest dat ik me inderdaad gevangen voelde in een kooitje. Maar dat waren exen die nogal bezitterig en jaloers waren en zelfs dachten dat ze mijn kledingkeuze konden bepalen. Met dat soort mensen kan ik niet leven. Daar ga ik ook nooit in mee, maar juist keihard tegenin. Daar komen vervolgens heftige ruzies van en uiteindelijk loopt het stuk. In ieder geval, dat is de ervaring tot nu toe.
O, dat is niet best.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik geniet onder andere ontzettend van het feit dat ik elke week met een ander het bed in kan duiken ja. In de praktijk komt het erop neer dat ik hard pandapunten aan het sparen ben enzo. Maar het kán. En dat maakt dan dat het niet nodig is. Ofzo.
[..]
Oh, bij mij ligt het vooral aan mezelf. Mezelf dingen verbieden want 'het hoort niet' enzo, terwijl het eigenlijk best allemaal kan en mag. Ik ben bezetterig naar mezelf in een relatie![]()
Vaak zijn ze dan bij de ander vervaagd jaquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel lang ja ...Vervaagt het dan niet? Ik heb soms het idee dat gevoelens moeten groeien door er iets mee te doen. En dat ze anders eigenlijk langzaam weer verdwijnen.
Maar bij jou nog net zo sterk?quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vaak zijn ze dan bij de ander vervaagd ja
Oef, pandapunten zijn niet aan mij besteed. Maar dat gevoel van vrijheid vind ik ook wel lekker al zou ik dat direct opgeven wanneer ik het zou kunnen inruilen voor een goede relatie.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik geniet onder andere ontzettend van het feit dat ik elke week met een ander het bed in kan duiken ja. In de praktijk komt het erop neer dat ik hard pandapunten aan het sparen ben enzo. Maar het kán. En dat maakt dan dat het niet nodig is. Ofzo.
[..]
Maar wel door middel van intensief contact? Het lijkt me dat het toch gevoed moet worden, anders sterft het.quote:
Wel door middel van contact ja.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wel door middel van intensief contact? Het lijkt me dat het toch gevoed moet worden, anders sterft het.
Ben je bang om gekwetst te worden?quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel door middel van contact ja.
Maar dat is lastig, want als ik het idee heb dat ze te snel dichtbij gaan komen kap ik het af.
Raar wezen ben ik toch
Ook niet echt aan mij. Maar kieskeurig en sletvrees enzo.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:08 schreef habitue het volgende:
[..]
Oef, pandapunten zijn niet aan mij besteed. Maar dat gevoel van vrijheid vind ik ook wel lekker al zou ik dat direct opgeven wanneer ik het zou kunnen inruilen voor een goede relatie.
Maar op die manier kun je het toch nooit een goede kans geven? Better to have loved and lost than never to have loved at all.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, bang om om iemand te gaan geven en weer te verliezen.
Ik ben toch liever een slet en heb de tijd van m'n leven gehad.. Dan dat ik sletvrees heb en daardoor van alles niet doe wat ik toch graag had gedaan...quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ook niet echt aan mij. Maar kieskeurig en sletvrees enzo.
Ik ook. Maar ik heb daar gewoon moeite mee. Probeer nu al een poosje die mindset wat te verdraaien, en het komt vast uiteindelijk wel goed allemaalquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben toch liever een slet en heb de tijd van m'n leven gehad.. Dan dat ik sletvrees heb en daardoor van alles niet doe wat ik toch graag had gedaan...
Ligt denk ik ook aan de mensen om je heen. Hoe ze reageren op je acties en of ze je ver/beoordelen daarop.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik heb daar gewoon moeite mee. Probeer nu al een poosje die mindset wat te verdraaien, en het komt vast uiteindelijk wel goed allemaal
Ja en rationeel gezien weet ik dat ook.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar op die manier kun je het toch nooit een goede kans geven? Better to have loved and lost than never to have loved at all.
Streng christelijk opgevoed enzo. 'Nuff said.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt denk ik ook aan de mensen om je heen. Hoe ze reageren op je acties en of ze je ver/beoordelen daarop.
Oh dan ga je gewoon een keer biechtenquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Streng christelijk opgevoed enzo. 'Nuff said.
Maybe, geen idee wat voor invloed dat heeft. Aangezien je met je ouders meestal al niet je seksleven bespreekt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Streng christelijk opgevoed enzo. 'Nuff said.
Nee, doe ik inderdaad niet. Maar wat anderen ervan vinden boeit me eigenlijk ook vrij weinig. Ik raak ervan met mezelf in de knoop, dus daar moet ik wat aan doen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maybe, geen idee wat voor invloed dat heeft. Aangezien je met je ouders meestal al niet je seksleven bespreekt.
en blijkbaar heb je er (redelijk) afstand van gedaan als je nu die open instelling hebt en wss ook andere vrienden.
Als jij er gelukkig van wordt dan is dat goed voor u, vooral als u er echt vrede mee heeft.quote:Op maandag 21 april 2014 21:41 schreef Comp_Lex het volgende:
Als het niet lukt, dan moet je er gewoon mee stoppen. Dat is mijn advies. Ik ben gestopt. Ik geef er niks meer om en het gaat nu een stuk beter. Ik heb nu een nieuw balans in mijn leven gevonden en dat bevalt me prima. Ik ben nu lekker bezig met mijn studie en met (vrijwilligers)werk. Dat voelt enorm veel beter dan moeite en tijd stoppen in iets wat toch niet werkt (een relatie aanknopen met een vrouw).
Ik weet nog steeds niet waarom het niet voor mij werkt en eerlijk gezegd boeit het me ook niet meer. Het vrijwilligerswerk loopt vet goed bij mij. Ik heb goed contact met die mensen, zowel mannen als vrouwen, die anders zijn dan de gemiddelde vrouw op straat. Ze zijn minder oppervlakkig en hoger opgeleid. Dat voelt heel goed en ze reageren tenminste op mijn berichten. Ze nemen me ten alle tijde serieus. Dat loopt allemaal tenminste zolang ik er maar gewoon moeite in blijf stoppen.
Volgende keer : "ik wist dat het een goed idee was om op mijn bus te wachten".quote:Op maandag 21 april 2014 22:08 schreef jaha het volgende:
Afgelopen zaterdag Amsterdam Museumplein. Ik zit op een bankje op de bus te wachten. Komt er een bloedmooi meisje naast me zitten. Heel leuk gesprek gevoerd. Maar op het moment supreme toch niet in tram 2 durven stappen. Had gewoon moeten instappen en zeggen... jij bent zo mooi daar heb ik wel een omweg voor nodig.
Volgende keer beter dus
Same..quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:19 schreef Royco1 het volgende:
Ik kan seks en gevoelens dan wel weer heel goed los van elkaar zien
Daar is niks mis mee.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Same..
Ben ik ook blij om anders was ik echt al jaren seksloos geweest![]()
Het is gewoon zonde, voor jezelf. Wie weet hoeveel je dan eventueel misloopt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en rationeel gezien weet ik dat ook.
Maar blijft lastig he
Ja ik maak het mezelf niet makkelijk zoquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is gewoon zonde, voor jezelf. Wie weet hoeveel je dan eventueel misloopt.
Ik snap echt niet hoe je dat kan denken.quote:
Ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je dat niet erg vindt niet nee. Ik ben blij dat ik niet seksloos ben (geweest)
Natuurlijk, als je er behoefte aan hebt en de mogelijkheid hebt, waarom niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is het ook niet, maar het is ook lekker om te doen dus waarom zou je het niet doen he
Jarenlange ervaring.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe je dat kan denken.
Liever jij dan ik.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.
[..]
Natuurlijk, als je er behoefte aan hebt en de mogelijkheid hebt, waarom niet.
[..]
Jarenlange ervaring.
Als in.. dat je het niet hebt gehadquote:
Ik ben daar dan weer heel erg slecht in.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:19 schreef Royco1 het volgende:
Ik kan seks en gevoelens dan wel weer heel goed los van elkaar zien
Denken dat door andere chicks te zoenen je uw ex "vergeet". Mislukte rebound.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:58 schreef Wotte het volgende:
Bahbahbah, leer ik eindelijk eens over mijn verlegenheid heen te stappen. stap nu zomaar op meisjes af en zoen ik elke week wel met chicks. Krijg je weer gevoelens voor je bitch ex vriendin , ben er helemaal klaar mee de kuthoer
Het leven doet sowieso wel pijn op bepaalde momenten. Maar het genot wat je ervaart is die pijn ook wel waard, ook al lijkt dat vaak niet zo. Toen ik gedumpt werd heb ik ook nooit gedacht: "Ik kap met deze shit, van mij hoeft het niet meer".quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik maak het mezelf niet makkelijk zo
Sterkste schouders dragen de zwaarste lasten,quote:
Allemaal. Ik had er vroeger geen behoefte aan, toen ik een vriendin kreeg had ik er wel een tijd lang behoefte aan en daarna niet meer. Toen ging het uit en nu nog steeds geen behoefte.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als in.. dat je het niet hebt gehad
Of dat je het niet wilt
of dat je het niet buiten een relatie wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |