Ik ook niet.quote:
door wie nietquote:Op donderdag 10 april 2014 18:50 schreef Fok-it het volgende:
Kut Inso
Werd niet meer gekaapt en al helemaal net met zo`n kut tt
Toets A leren.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:51 schreef JanCees het volgende:
Heb morgen 2 toetsen. Toets A is 1 studiepunt. Toets B 3 studiepunten.
Toets B is echt kut. Toets A is te doen in uurtje leren ofzo.
Dus of allebei leren of alleen A leren maar wel B proberen morgen
mag je herkansenquote:Op donderdag 10 april 2014 18:51 schreef JanCees het volgende:
Niemandquote:
Beiden leren. B eigenlijk eerst, dan A, dan weer B, A nog even checken en B puntjes op de i.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:51 schreef JanCees het volgende:
Ga stoppen na dit pakje danquote:Op donderdag 10 april 2014 18:53 schreef Insomnia_ het volgende:
vandaag nieuw pakje sigaretten gehaald
wilde stoppen na laatste pakje
Krijg je van kankerstokkiesquote:
Stop dan gewoon.quote:
Schei uit manquote:Op donderdag 10 april 2014 18:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee denk dat het door verkoudheidje komt oid
Nooit gehad, sowieso denk ik niet dat dat al is na paar jaar rokenquote:Op donderdag 10 april 2014 18:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schei uit manKomt sowieso door roken
Waar krijg je steken dan?quote:Op donderdag 10 april 2014 18:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nooit gehad, sowieso denk ik niet dat dat al is na paar jaar roken
O, heb ik ook. Steeds niezen en last van m'n keel.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee denk dat het door verkoudheidje komt oid
wel okequote:
Hoi sof.quote:
lekkerquote:Op donderdag 10 april 2014 18:58 schreef supersof het volgende:
[..]
wel oke
gewerkt en nu heb ik hoofdpijn
Hoi Sof.quote:
10.30 - 16.00quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoi Sof.
Gaat wel goed, alleen pijn in m`n rug nog steeds
quote:Op donderdag 10 april 2014 18:58 schreef supersof het volgende:
[..]
wel oke
gewerkt en nu heb ik hoofdpijn
Je wertk achter computer toch?quote:
nee heb nieuw werk hequote:Op donderdag 10 april 2014 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wertk achter computer toch?
Daar krijg je hoofdpijn van
Ohjaquote:
nog niet echt veel door schoolquote:
ja is super leukquote:
Tofquote:
huh die had je toch al gekocht?quote:Op donderdag 10 april 2014 19:02 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga zo'n massage kussen kopen denk ik sof![]()
jawelquote:
oh doe gewoonquote:Op donderdag 10 april 2014 19:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee gister zei ik bijna gekocht twijfelde nog
Nee klopt, is ook altijd super druk daarquote:Op donderdag 10 april 2014 19:03 schreef supersof het volgende:
[..]
jawelmaar is veel werken, niet echt tijd om te praten
oh damnquote:
Genoeg gedronken wel?quote:
Doe je boodschappen voor hele week?quote:Op donderdag 10 april 2014 19:04 schreef Insomnia_ het volgende:
ging laatst ook voor het eerst in maanden zelf weekboodschappen pinnen
#RIPGELD
ja behalve avondetenquote:Op donderdag 10 april 2014 19:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe je boodschappen voor hele week?
neequote:
Oh dacht al.quote:
Doe ik ookquote:Op donderdag 10 april 2014 19:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe je boodschappen voor hele week?
ja, maar je hebt het int nodigquote:
Je weet toch meestal pas op de dag zelfwat je wilt etenquote:
Ik krijg dan altijd snel koppijn.quote:
Bedankt.quote:
Ja maar B is niet echt iets wat je op een avond kan leren. Hoogstens de samenvattingen leren denk ikquote:Op donderdag 10 april 2014 18:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Beiden leren. B eigenlijk eerst, dan A, dan weer B, A nog even checken en B puntjes op de i.
Ja, op FOK! wel. Daar praat ik halve zinnen. Maar dat schrijf ik niet in een report.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je Nederlands is om van te huilen.
Ja dat wel. Maar doe het zoals Insomnia idd.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je weet toch meestal pas op de dag zelfwat je wilt eten
Wel toets B volgende keer eerder aan beginnenquote:Op donderdag 10 april 2014 19:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bedankt.
[..]
Ja maar B is niet echt iets wat je op een avond kan leren. Hoogstens de samenvattingen leren denk ik. Powerpoints zijn ook niet echt duidelijk.
Goed op de aanbiedingen letten.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:07 schreef Insomnia_ het volgende:
maar ik doe niet vaak boodschappen
koop altijd te duur
Denk ik niet eens over na. Ik heb ook werkelijk geen idee hoeveel dingen kosten in de regelquote:Op donderdag 10 april 2014 19:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Goed op de aanbiedingen letten.
En huismerk kopen.
Tjah dan ben je snel door je geld heen.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk ik niet eens over na. Ik heb ook werkelijk geen idee hoeveel dingen kosten in de regel
Ben ook al eerder begonnen maar is geen doorkomen aan. Kutboek, kutdocent, kutpowerpoints etc etcquote:Op donderdag 10 april 2014 19:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel toets B volgende keer eerder aan beginnen
tot nu toe gaat het welquote:Op donderdag 10 april 2014 19:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Tjah dan ben je snel door je geld heen.
Vooral met kipfilet kan je echt goed kijken met prijzen. Sommige bakjes zijn 3.60 terwijl andere tegen de 5 euro zitten.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk ik niet eens over na. Ik heb ook werkelijk geen idee hoeveel dingen kosten in de regel
quote:
kut wijfquote:Op donderdag 10 april 2014 19:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, op FOK! wel. Daar praat ik halve zinnen. Maar dat schrijf ik niet in een report.
Ach, schatteke toch.quote:
Opdoeken die sloffenquote:Op donderdag 10 april 2014 19:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Gister weer louboutins gezien bij maatje
Ja, maar lb zei dat ik het wel mocht laten staanquote:Op donderdag 10 april 2014 19:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Free fok-it kan je nu wel weghalen hoor :S
Doe is niet zo lullig.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, schatteke toch.Geen leuke comebacks meer?
quote:
Eens.quote:
wat?quote:
moet zeggen dat ik gister wel #swag outfitje aan hadquote:
Picsquote:Op donderdag 10 april 2014 19:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet zeggen dat ik gister wel #swag outfitje aan had
wat had je aan dan?quote:
Helmond heeft echt een kut stadionquote:
Alle Jupiler League-clubsquote:
slim fit jeans leviquote:
nou? wat is je probleem?quote:
waarom?quote:
Ze doet toch niks verkeerd?quote:
Ze vindt het lekker om gedist te worden.quote:
Hou eens ff op.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze vindt het lekker om gedist te worden.
Of op VBL pics zetten en je laten uitlachenquote:Op donderdag 10 april 2014 19:20 schreef Insomnia_ het volgende:
ik zal nog een keer mn outfit uittypen
stukadoors gevonden?quote:Op donderdag 10 april 2014 19:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
reageer even op mijn post anders ziet het er zielig uit
#classquote:Op donderdag 10 april 2014 19:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
slim fit jeans levi
hugo boss trui die ene van pic
tommy horloge
aviator op tijdens auto rijden
#swag
arrogant he die sofquote:Op donderdag 10 april 2014 19:20 schreef Insomnia_ het volgende:
ik zal nog een keer mn outfit uittypen
Ik heb nog geen onvertogen woord gezegd, zij noemt me een kutwijf.quote:
sorryquote:Op donderdag 10 april 2014 19:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
slim fit jeans levi
hugo boss trui die ene van pic
tommy horloge
aviator op tijdens auto rijden
#swag
jij begonquote:Op donderdag 10 april 2014 19:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nog geen onvertogen woord gezegd, zij noemt me een kutwijf.
Dat je zegt dat haar Engels om te huilen is is ook niet bepaald aardig natuurlijk.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nog geen onvertogen woord gezegd, zij noemt me een kutwijf.
Maar Sof niet.quote:
Hoezo naar VBL? Vrouwen hebben geen verstand van voetbalquote:Op donderdag 10 april 2014 19:19 schreef xcachet het volgende:
ik geniet nog altijd van fok
even naar klb en vbl
Ik ben gewoon eerlijk. En het was maar een beetje om te huilen. Niet gruwelijk.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je zegt dat haar Engels om te huilen is is ook niet bepaald aardig natuurlijk.
Dus noem je haar maar kutwijf en arrogant zomaar voor niks?quote:
mijn vrienden zijn daarquote:Op donderdag 10 april 2014 19:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoezo naar VBL? Vrouwen hebben geen verstand van voetbal
ja klopt, nederlanders denken dat hun Engels goed is. Maar dat is echt niet zo.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Waarschijnlijk is al jullie Engels om van te wenen zo slecht.
vrijheid van meningsuitingquote:Op donderdag 10 april 2014 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus noem je haar maar kutwijf en arrogant zomaar voor niks?
Vooral Knut ja.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee, ze willen je alleen maar neuken.
Ben ladyboy.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee, ze willen je alleen maar neuken.
Vergeleken met andere niet-Engelse landen wel hoor.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ja klopt, nederlanders denken dat hun Engels goed is. Maar dat is echt niet zo.
Valt tegen, echt.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vergeleken met andere niet-Engelse landen wel hoor.
Stond hij helemaal vooraan?quote:Op donderdag 10 april 2014 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ben maatjes van me tegen gekomen bij protestmars @ maasgebouw
het bekende filmpje van KANKERBESTUUR KANKERBESTUUR
en
BESTUUR TEGEN DE MUUR
jancees
mwah, in Zweden enzo is het volgens mij wel beterquote:Op donderdag 10 april 2014 19:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nicequote:Op donderdag 10 april 2014 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ben maatjes van me tegen gekomen bij protestmars @ maasgebouw
het bekende filmpje van KANKERBESTUUR KANKERBESTUUR
en
BESTUUR TEGEN DE MUUR
jancees
Ik zag daar pas geleden nog statistieken van. In Scandinavië schijnt het heel goed te zijn. Nederland staat op zich wel ook wel hoog, maar niet bovenaan. (niet Engelstalige landen dan)quote:Op donderdag 10 april 2014 19:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Scandinaviërs spreken goed Engels ja.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:24 schreef supersof het volgende:
[..]
mwah, in Zweden enzo is het volgens mij wel beter
Mijn oma heeft CD's met zulke liedjes erop.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:25 schreef Insomnia_ het volgende:
ALS DE NACHT VERDWIJNT EN DE ZON WEER SCHIJNT
Ja, dat woord zocht ik.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Scandinaviërs spreken goed Engels ja.
nog nooit gedaanquote:Op donderdag 10 april 2014 19:27 schreef JanCees het volgende:
Ik kan niet meer horizontaal scrollen in Chrome
Als je er bij fokt kan je net zo goed die powerpoint afsluitenquote:Op donderdag 10 april 2014 19:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wel handig als je wilt FOK!ken en een powerpoint wilt doornemen tegelijk.
Kan ik natuurlijk ook relevante dingen opzoeken op internetquote:Op donderdag 10 april 2014 19:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je er bij fokt kan je net zo goed die powerpoint afsluiten
TS is dom. Is 9/10 gevallen zo dat je 24u. van te voren moet afzeggen. Tandarts net zo.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:28 schreef Insomnia_ het volgende:
KLB / Doctor laat me betalen voor gemiste afspraak
goed toppa
'toppa' doet me denken aan Smokeyquote:Op donderdag 10 april 2014 19:28 schreef Insomnia_ het volgende:
KLB / Doctor laat me betalen voor gemiste afspraak
goed toppa
er waren tijden dat mensen dachten dat ik een kloon van smokey wasquote:Op donderdag 10 april 2014 19:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
'toppa' doet me denken aan Smokey
goede user
hij heeft echt grappige topicsquote:Op donderdag 10 april 2014 19:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
er waren tijden dat mensen dachten dat ik een kloon van smokey was
terechte klcaht sahbiquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:52 schreef Mr.Smokey het volgende:
teveel stress niggas, teveel van me g's zitten vast in die kaolo jari man
FREEEEEquote:Op woensdag 29 augustus 2012 03:25 schreef amenth het volgende:
k heb ook 3 ooms vast zitten nu 1ntje voor 8 jaar en onlangs me mattie amir nog
Free
Ik zit as we speak in een korte lachgastrip, dus lekkerquote:
hahahaquote:Op donderdag 10 april 2014 20:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit as we speak in een korte lachgastrip, dus lekker
En mijn hossel is finito. Zit met d'r ex. Fucking kut
Druggiequote:
van lachgas krig je een zware stem juistquote:
EN IK HEB HELIUM JAquote:Op donderdag 10 april 2014 20:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
van lachgas krig je een zware stem juist
als tjacka niet wegfietstquote:
Is lekkerder en niet duurder ofzoquote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is lekkerder en niet duurder ofzo
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie heeft er Chocomelk Dark liggen voor me?
ik nietquote:Op donderdag 10 april 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie heeft er Chocomelk Dark liggen voor me?
quote:
Kun je dat dan?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Crackie toch!
Ik moet morgen een injectie zetten bij mijn zusje omdat ze niet de tijd heeft om naar de dokter te gaan. Spannend
Ja hoor. Heb het ooit voor mezelf geleerd omdat ik 1,5 uur fietsen naar de dokter iedere paar weken wat te gek vond.quote:
Gaat over die vitamine shit?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor. Heb het ooit voor mezelf geleerd omdat ik 1,5 uur fietsen naar de dokter iedere paar weken wat te gek vond.
Sindsdien ook een paar keer voor haar gedaan omdat de dokter wel vaker geen tijd heeft voor haar.
Maar ze vindt het erg pijn doen, wat het wel moeilijk maakt. Eerste keer had ze ook een enorme blauwe plek
Nouja, 3 kwartier heen en 3 terug.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gaat over die vitamine shit?
En 1,5 uur fietsen naar je huisarts?Waarom dan geen andere zoeken
Slecht zegquote:Op donderdag 10 april 2014 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, 3 kwartier heen en 3 terug.
Dokter in dat dorp had geen plek meer dus wilde me niet aannemen
Ja, vitamine B-12.
kan ze dat niet zelf doen eigenlijk of gaat dat nietquote:Op donderdag 10 april 2014 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet morgen een injectie zetten bij mijn zusje omdat ze niet de tijd heeft om naar de dokter te gaan. Spannend![]()
Dan moet ze het van de dokter leren, eigenlijk. Maar ze wil het ook niet, omdat het best moeilijk is om een naald in jezelf te steken. Voor de meeste mensen dan.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan ze dat niet zelf doen eigenlijk of gaat dat niet
Mja. Nu gelukkig wel bij een andere. Maar woon ook niet meer in een dorpje nu, dus heb keuze.quote:
vierdequote:Op donderdag 10 april 2014 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jesus sofhoeveelste keer is dat?
quote:
hoe gaat het heppie?quote:
Goed, net wezen douchen. Vanaf morgen leuk weekend tegemoet.quote:
Wat ga je doen?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Goed, net wezen douchen. Vanaf morgen leuk weekend tegemoet.
Met jou? Weer naar Divergent lees ik?
wat wil je dat ik reageer dan???????????quote:Op donderdag 10 april 2014 21:18 schreef JanCees het volgende:
Reageer je gewoon niet op mijn DM, supersof
Leuke dingen doen met een leuk iemandquote:Op donderdag 10 april 2014 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat ga je doen?
En nee nog niet, dinsdag was laatste keer. Morgen weer
weet ik veel :$quote:Op donderdag 10 april 2014 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
wat wil je dat ik reageer dan???????????
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Leuke dingen doen met een leuk iemand
Zit wel wat tijd tussen hoor, Sof. Pas je op dat je niet te kort komt?
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]ik weet genoeg
En ja hoor, komt goed.
zo goed?quote:
JAAAAquote:
Geen probleemquote:
Geile groetjes, Heppie xxxxquote:Op donderdag 10 april 2014 21:26 schreef supersof het volgende:
http://www.kimholland.nl/whatsapp.html
Alsof er wat gebeurt. Fuck the popoquote:Op donderdag 10 april 2014 21:30 schreef supersof het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ht-in-nederland.html
Ja, kunnen ze nooit allemaal controleren.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alsof er wat gebeurt. Fuck the popo
En dan niet de kopieheffing opheffen.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, kunnen ze nooit allemaal controleren.
Beetje mijn vraag negeren hequote:Op donderdag 10 april 2014 21:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En dan niet de kopieheffing opheffen.
Welke vraag?quote:
Ziektes.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:58 schreef badschaap het volgende:
waarom gaan mensen naar de eerste hulp als ze alleen zijn gebeten door een kat
da werk nie eyquote:
Maakt voorlopig geen reet uit voor de downloaders.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:30 schreef supersof het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ht-in-nederland.html
quote:Op donderdag 10 april 2014 21:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alsof er wat gebeurt. Fuck the popo
Sensatiebitches pls.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, kunnen ze nooit allemaal controleren.
quote:
sws pakken ze die toch nietquote:Op donderdag 10 april 2014 22:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maakt voorlopig geen reet uit voor de downloaders.
Welke?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee daarom, heb vandaag lekker rebels een illegaal nummertje op mijn computer gezet.
ik ook nietquote:
ga je t-shirt van porter kopen?quote:
nee denk niet maar vind het wel wat saaier wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |