als tjacka niet wegfietstquote:
Is lekkerder en niet duurder ofzoquote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is lekkerder en niet duurder ofzo
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie heeft er Chocomelk Dark liggen voor me?
ik nietquote:Op donderdag 10 april 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie heeft er Chocomelk Dark liggen voor me?
quote:
Kun je dat dan?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Crackie toch!
Ik moet morgen een injectie zetten bij mijn zusje omdat ze niet de tijd heeft om naar de dokter te gaan. Spannend
Ja hoor. Heb het ooit voor mezelf geleerd omdat ik 1,5 uur fietsen naar de dokter iedere paar weken wat te gek vond.quote:
Gaat over die vitamine shit?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor. Heb het ooit voor mezelf geleerd omdat ik 1,5 uur fietsen naar de dokter iedere paar weken wat te gek vond.
Sindsdien ook een paar keer voor haar gedaan omdat de dokter wel vaker geen tijd heeft voor haar.
Maar ze vindt het erg pijn doen, wat het wel moeilijk maakt. Eerste keer had ze ook een enorme blauwe plek
Nouja, 3 kwartier heen en 3 terug.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gaat over die vitamine shit?
En 1,5 uur fietsen naar je huisarts?Waarom dan geen andere zoeken
Slecht zegquote:Op donderdag 10 april 2014 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, 3 kwartier heen en 3 terug.
Dokter in dat dorp had geen plek meer dus wilde me niet aannemen
Ja, vitamine B-12.
kan ze dat niet zelf doen eigenlijk of gaat dat nietquote:Op donderdag 10 april 2014 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet morgen een injectie zetten bij mijn zusje omdat ze niet de tijd heeft om naar de dokter te gaan. Spannend![]()
Dan moet ze het van de dokter leren, eigenlijk. Maar ze wil het ook niet, omdat het best moeilijk is om een naald in jezelf te steken. Voor de meeste mensen dan.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan ze dat niet zelf doen eigenlijk of gaat dat niet
Mja. Nu gelukkig wel bij een andere. Maar woon ook niet meer in een dorpje nu, dus heb keuze.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |