> Syntax errorquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:52 schreef Mr.Smokey het volgende:
teveel stress niggas, teveel van me g's zitten vast in die kaolo jari man
wat bedoel je hiermee?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
> Syntax error
> Account "Mr.Smokey" will be terminated
> End of line
>
Dat je wartaal uitslaat in een forumonderdeel welke niet ONZ is.quote:
moest gewoon effe me hart luchte niet zo haten manquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat je wartaal uitslaat in een forumonderdeel welke niet ONZ is.
0900-1450quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:58 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
moest gewoon effe me hart luchte niet zo haten man
Dood verwensing mag niet op fok, maar als het mocht wist ik nu igg iemand die ik het gunde met paar non topics.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:58 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
moest gewoon effe me hart luchte niet zo haten man
je maakt je weer lekker druk om zaken waar je niks mee te make hebquote:Op woensdag 29 augustus 2012 02:01 schreef practics het volgende:
[..]
Dood verwensing mag niet op fok, maar als het mocht wist ik nu igg iemand die ik het gunde met paar non topics.
Jawel je vervuild een openbaar forum.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 02:03 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
je maakt je weer lekker druk om zaken waar je niks mee te make heb
jij vervuild mijn topic, das persoonlijker dus beter ga je splitta, heb een kort lontje manquote:Op woensdag 29 augustus 2012 02:05 schreef practics het volgende:
[..]
Jawel je vervuild een openbaar forum.
Hahaha jou topic? Nein hond topic is van fok, staat op hun computers. Jij vult ze alleen op met pure oogkanker verwekkende troep waar geen hond op zit te wachten. En over dat korte lontje van van je kan ik ook heel kort over zijn: Ga huilen in een hoekje stumpert..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 02:06 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
jij vervuild mijn topic, das persoonlijker dus beter ga je splitta, heb een kort lontje man
Noh manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |