Ik zag daar pas geleden nog statistieken van. In Scandinaviė schijnt het heel goed te zijn. Nederland staat op zich wel ook wel hoog, maar niet bovenaan. (niet Engelstalige landen dan)quote:Op donderdag 10 april 2014 19:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vergeleken met andere niet-Engelse landen wel hoor.
Scandinaviėrs spreken goed Engels ja.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:24 schreef supersof het volgende:
[..]
mwah, in Zweden enzo is het volgens mij wel beter
Mijn oma heeft CD's met zulke liedjes erop.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:25 schreef Insomnia_ het volgende:
ALS DE NACHT VERDWIJNT EN DE ZON WEER SCHIJNT
Ja, dat woord zocht ik.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Scandinaviėrs spreken goed Engels ja.
nog nooit gedaanquote:Op donderdag 10 april 2014 19:27 schreef JanCees het volgende:
Ik kan niet meer horizontaal scrollen in Chrome
Als je er bij fokt kan je net zo goed die powerpoint afsluitenquote:Op donderdag 10 april 2014 19:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wel handig als je wilt FOK!ken en een powerpoint wilt doornemen tegelijk.
Kan ik natuurlijk ook relevante dingen opzoeken op internetquote:Op donderdag 10 april 2014 19:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je er bij fokt kan je net zo goed die powerpoint afsluiten
TS is dom. Is 9/10 gevallen zo dat je 24u. van te voren moet afzeggen. Tandarts net zo.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:28 schreef Insomnia_ het volgende:
KLB / Doctor laat me betalen voor gemiste afspraak
goed toppa
'toppa' doet me denken aan Smokeyquote:Op donderdag 10 april 2014 19:28 schreef Insomnia_ het volgende:
KLB / Doctor laat me betalen voor gemiste afspraak
goed toppa
er waren tijden dat mensen dachten dat ik een kloon van smokey wasquote:Op donderdag 10 april 2014 19:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
'toppa' doet me denken aan Smokey
goede user
hij heeft echt grappige topicsquote:Op donderdag 10 april 2014 19:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
er waren tijden dat mensen dachten dat ik een kloon van smokey was
terechte klcaht sahbiquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:52 schreef Mr.Smokey het volgende:
teveel stress niggas, teveel van me g's zitten vast in die kaolo jari man
FREEEEEquote:Op woensdag 29 augustus 2012 03:25 schreef amenth het volgende:
k heb ook 3 ooms vast zitten nu 1ntje voor 8 jaar en onlangs me mattie amir nog
Free
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |