Het is Rockiejj*quote:Op donderdag 10 april 2014 19:17 schreef emotioneel het volgende:
ROCKY
WAT MAAKT HET UIT de afspraak was om half 5 dus als ik het een dag van te voren doorgeef kennen ze alsnog geen nieuwe patiënt daar zetten want je kan alleen tot de middag afspraken maken
Het is gewoon een *** streek om zijn zakken te laten vullen IK VERDIEN MIJN GELD OP EEN EERLIJKE MANIER HIJ KRIJGT NU 48 EURO OMDAT HIJ EEN HALF UUR EERDER NAAR HUIS MAG IS TOCH GOVKJN BELACHELIJK
Dat krijg ik dan ook niet WANT IK WERK DAN TOCH HELEMAAL NIETquote:Op donderdag 10 april 2014 19:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Het is Rockiejj*
Het is niet belachelijk TS. Het zijn de regels. Als jij op de bauw aankomt en het hek is dicht en je werkt niet (wat jullie sowieso niet zo hard doen) dan wil je toch ook gewoon betaald krijgen? Idem hier.
Hier heb ik niks aan toe te voegen, want ik denk hier ook zo over.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:14 schreef Rockiejj het volgende:
Onterechte klacht.
Wat denk je dat het kost als een dokter op jou zit te wachten? Iedereen moet daar gewoon betaald voor krijgen. Het is nou eenmaal de regel, 24u vantevoren afmelden, anders moet je betalen. Dat jij dan gaat werken is je eigen stomme schuld.
NEE noet want ik moet 47.40 euro betalenquote:Op donderdag 10 april 2014 19:20 schreef spambot31 het volgende:
Da's meestal zo hé. Die dokter heeft nu geen nieuwe mensen kunnen inplannen en is zo dus inkomen kwijt.
dat KAN IK LEZEN JA.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:20 schreef emotioneel het volgende:
[..]
Dat krijg ik dan ook niet WANT IK WERK DAN TOCH HELEMAAL NIET
Regels zijn REGELS BAH bevel is bevel mentaliteit ik word er woest om
quote:Op donderdag 10 april 2014 19:21 schreef emotioneel het volgende:
[..]
NEE noet want ik moet 47.40 euro betalen
Ja, daardoor is hij geen inkomen kwijt, anders wel.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:21 schreef emotioneel het volgende:
[..]
NEE noet want ik moet 47.40 euro betalen
HET GaAT OM DAT MOTORTJE dat draaiende gehouwen mot wordenquote:Op donderdag 10 april 2014 19:21 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
dat KAN IK LEZEN JA.
Dus als jij van 7 tot 3 moet werken, en je begint door een fout van iemand anders pas om 8 uur, krijg jij niet van 7 tot 8 betaald?
Dat vraag ik niet.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:22 schreef emotioneel het volgende:
[..]
HET GaAT OM DAT MOTORTJE dat draaiende gehouwen mot worden
Ik deed dat gewoon en daar moet hij respecteren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |