vrijheid van meningsuitingquote:Op donderdag 10 april 2014 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus noem je haar maar kutwijf en arrogant zomaar voor niks?
Vooral Knut ja.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee, ze willen je alleen maar neuken.
Ben ladyboy.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee, ze willen je alleen maar neuken.
Vergeleken met andere niet-Engelse landen wel hoor.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ja klopt, nederlanders denken dat hun Engels goed is. Maar dat is echt niet zo.
Valt tegen, echt.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vergeleken met andere niet-Engelse landen wel hoor.
Stond hij helemaal vooraan?quote:Op donderdag 10 april 2014 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ben maatjes van me tegen gekomen bij protestmars @ maasgebouw
het bekende filmpje van KANKERBESTUUR KANKERBESTUUR
en
BESTUUR TEGEN DE MUUR
jancees
mwah, in Zweden enzo is het volgens mij wel beterquote:Op donderdag 10 april 2014 19:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nicequote:Op donderdag 10 april 2014 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ben maatjes van me tegen gekomen bij protestmars @ maasgebouw
het bekende filmpje van KANKERBESTUUR KANKERBESTUUR
en
BESTUUR TEGEN DE MUUR
jancees
Ik zag daar pas geleden nog statistieken van. In Scandinavië schijnt het heel goed te zijn. Nederland staat op zich wel ook wel hoog, maar niet bovenaan. (niet Engelstalige landen dan)quote:Op donderdag 10 april 2014 19:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Scandinaviërs spreken goed Engels ja.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:24 schreef supersof het volgende:
[..]
mwah, in Zweden enzo is het volgens mij wel beter
Mijn oma heeft CD's met zulke liedjes erop.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:25 schreef Insomnia_ het volgende:
ALS DE NACHT VERDWIJNT EN DE ZON WEER SCHIJNT
Ja, dat woord zocht ik.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Scandinaviërs spreken goed Engels ja.
nog nooit gedaanquote:Op donderdag 10 april 2014 19:27 schreef JanCees het volgende:
Ik kan niet meer horizontaal scrollen in Chrome
Als je er bij fokt kan je net zo goed die powerpoint afsluitenquote:Op donderdag 10 april 2014 19:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wel handig als je wilt FOK!ken en een powerpoint wilt doornemen tegelijk.
Kan ik natuurlijk ook relevante dingen opzoeken op internetquote:Op donderdag 10 april 2014 19:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je er bij fokt kan je net zo goed die powerpoint afsluiten
TS is dom. Is 9/10 gevallen zo dat je 24u. van te voren moet afzeggen. Tandarts net zo.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:28 schreef Insomnia_ het volgende:
KLB / Doctor laat me betalen voor gemiste afspraak
goed toppa
'toppa' doet me denken aan Smokeyquote:Op donderdag 10 april 2014 19:28 schreef Insomnia_ het volgende:
KLB / Doctor laat me betalen voor gemiste afspraak
goed toppa
er waren tijden dat mensen dachten dat ik een kloon van smokey wasquote:Op donderdag 10 april 2014 19:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
'toppa' doet me denken aan Smokey
goede user
hij heeft echt grappige topicsquote:Op donderdag 10 april 2014 19:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
er waren tijden dat mensen dachten dat ik een kloon van smokey was
terechte klcaht sahbiquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:52 schreef Mr.Smokey het volgende:
teveel stress niggas, teveel van me g's zitten vast in die kaolo jari man
FREEEEEquote:Op woensdag 29 augustus 2012 03:25 schreef amenth het volgende:
k heb ook 3 ooms vast zitten nu 1ntje voor 8 jaar en onlangs me mattie amir nog
Free
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |