Dat je zegt dat haar Engels om te huilen is is ook niet bepaald aardig natuurlijk.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nog geen onvertogen woord gezegd, zij noemt me een kutwijf.
Maar Sof niet.quote:
Hoezo naar VBL? Vrouwen hebben geen verstand van voetbalquote:Op donderdag 10 april 2014 19:19 schreef xcachet het volgende:
ik geniet nog altijd van fok
even naar klb en vbl
Ik ben gewoon eerlijk. En het was maar een beetje om te huilen. Niet gruwelijk.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je zegt dat haar Engels om te huilen is is ook niet bepaald aardig natuurlijk.
Dus noem je haar maar kutwijf en arrogant zomaar voor niks?quote:
mijn vrienden zijn daarquote:Op donderdag 10 april 2014 19:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoezo naar VBL? Vrouwen hebben geen verstand van voetbal
ja klopt, nederlanders denken dat hun Engels goed is. Maar dat is echt niet zo.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Waarschijnlijk is al jullie Engels om van te wenen zo slecht.
vrijheid van meningsuitingquote:Op donderdag 10 april 2014 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus noem je haar maar kutwijf en arrogant zomaar voor niks?
Vooral Knut ja.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee, ze willen je alleen maar neuken.
Ben ladyboy.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee, ze willen je alleen maar neuken.
Vergeleken met andere niet-Engelse landen wel hoor.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ja klopt, nederlanders denken dat hun Engels goed is. Maar dat is echt niet zo.
Valt tegen, echt.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vergeleken met andere niet-Engelse landen wel hoor.
Stond hij helemaal vooraan?quote:Op donderdag 10 april 2014 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ben maatjes van me tegen gekomen bij protestmars @ maasgebouw
het bekende filmpje van KANKERBESTUUR KANKERBESTUUR
en
BESTUUR TEGEN DE MUUR
jancees
mwah, in Zweden enzo is het volgens mij wel beterquote:Op donderdag 10 april 2014 19:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vergeleken met andere niet-Engelse landen wel hoor.
Nicequote:Op donderdag 10 april 2014 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ben maatjes van me tegen gekomen bij protestmars @ maasgebouw
het bekende filmpje van KANKERBESTUUR KANKERBESTUUR
en
BESTUUR TEGEN DE MUUR
jancees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |