Bedankt.quote:
Ja maar B is niet echt iets wat je op een avond kan leren. Hoogstens de samenvattingen leren denk ikquote:Op donderdag 10 april 2014 18:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Beiden leren. B eigenlijk eerst, dan A, dan weer B, A nog even checken en B puntjes op de i.
Ja, op FOK! wel. Daar praat ik halve zinnen. Maar dat schrijf ik niet in een report.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je Nederlands is om van te huilen.
Ja dat wel. Maar doe het zoals Insomnia idd.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je weet toch meestal pas op de dag zelfwat je wilt eten
Wel toets B volgende keer eerder aan beginnenquote:Op donderdag 10 april 2014 19:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bedankt.
[..]
Ja maar B is niet echt iets wat je op een avond kan leren. Hoogstens de samenvattingen leren denk ik. Powerpoints zijn ook niet echt duidelijk.
Goed op de aanbiedingen letten.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:07 schreef Insomnia_ het volgende:
maar ik doe niet vaak boodschappen
koop altijd te duur
Denk ik niet eens over na. Ik heb ook werkelijk geen idee hoeveel dingen kosten in de regelquote:Op donderdag 10 april 2014 19:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Goed op de aanbiedingen letten.
En huismerk kopen.
Tjah dan ben je snel door je geld heen.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk ik niet eens over na. Ik heb ook werkelijk geen idee hoeveel dingen kosten in de regel
Ben ook al eerder begonnen maar is geen doorkomen aan. Kutboek, kutdocent, kutpowerpoints etc etcquote:Op donderdag 10 april 2014 19:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel toets B volgende keer eerder aan beginnen
tot nu toe gaat het welquote:Op donderdag 10 april 2014 19:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Tjah dan ben je snel door je geld heen.
Vooral met kipfilet kan je echt goed kijken met prijzen. Sommige bakjes zijn 3.60 terwijl andere tegen de 5 euro zitten.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk ik niet eens over na. Ik heb ook werkelijk geen idee hoeveel dingen kosten in de regel
quote:
kut wijfquote:Op donderdag 10 april 2014 19:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, op FOK! wel. Daar praat ik halve zinnen. Maar dat schrijf ik niet in een report.
Ach, schatteke toch.quote:
Opdoeken die sloffenquote:Op donderdag 10 april 2014 19:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Gister weer louboutins gezien bij maatje
Ja, maar lb zei dat ik het wel mocht laten staanquote:Op donderdag 10 april 2014 19:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Free fok-it kan je nu wel weghalen hoor :S
Doe is niet zo lullig.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, schatteke toch.Geen leuke comebacks meer?
quote:
Eens.quote:
wat?quote:
moet zeggen dat ik gister wel #swag outfitje aan hadquote:
Picsquote:Op donderdag 10 april 2014 19:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet zeggen dat ik gister wel #swag outfitje aan had
wat had je aan dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |