SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Indie Game Bundles
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Ja inderdaad, V. ja.
ik heb een standaardwachtwoord, waar ik wat varianten van gebruikquote:
ik ben lastpass aan het proberen, als dat bevalt mag hij wellicht ze automatisch gaan genererenquote:Op donderdag 10 april 2014 14:48 schreef Verbal het volgende:
Ik ben echt briljant in het bedenken van passwords. Al zeg ik het zelf.
V.
Eigenlijk moet ik ook zoiets, want op dit moment heb ik tussen de 10 á 15 pittige passwords in mijn hoofd (en er zojuist een moeten vervangen), en da's ook weer zonde van de opslag (al heb ik genoegquote:Op donderdag 10 april 2014 14:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben lastpass aan het proberen, als dat bevalt mag hij wellicht ze automatisch gaan genereren
Heb je daar ook een app voor ofzo, die alles automagisch synct? Want die programma's zijn leuk totdat je eens niet thuis inlogt natuurlijk...quote:Op donderdag 10 april 2014 14:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben lastpass aan het proberen, als dat bevalt mag hij wellicht ze automatisch gaan genereren
yup (android, iOS, WP, WM en nog een paar volgens mij), echter om dat te gebruiken moet je wel lastpass premium hebben.. (al kan je wel een 14 dagen trail gebruiken op android iig)quote:Op donderdag 10 april 2014 17:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Heb je daar ook een app voor ofzo, die alles automagisch synct? Want die programma's zijn leuk totdat je eens niet thuis inlogt natuurlijk...
Is dat State of Decay nog wat?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:56 schreef VelitoX het volgende:
Wat een baggere Humble Weekly zeg.... Heb al het interessante al (en dat is inclusief State of Decay, bij steam sale iets van 6-7 euro.... 15 dollar seriously?).
Yes. Yesyesyes double yes. Heb op de 360 al meer dan 60 uur in die game gestoken, vind hem heerlijk!quote:
Ja en nee.quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yes. Yesyesyes double yes. Heb op de 360 al meer dan 60 uur in die game gestoken, vind hem heerlijk!
Ik zie zoveel zombiegames op dit moment dat ik eigenlijk niet meer weet welke ik kan en zal kiezen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:55 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja en nee.
Aan de ene kant is het een hartstikke leuk concept waar je snel aan 'verslaafd' raakt, maar dan merk je na 2 uurtjes intensief spelen opeens dat het spel verschrikkelijk kort is en nergens echt een uitdaging biedt.
Ik vind het alsnog een aankoop waard want "open world" en zombies. Echter moet je rekening houden met dat je ergens in de game waarschijnlijk teleurgesteld gaat worden. Bijvoorbeeld dat multiplayer of coop niet mogelijk is in deze game die er eigenlijk om schreeuwt. Wel ben ik heel benieuwd naar een eventuele deel 2. De game barst namelijk van de potentie.
Statte of Decay is wel anders dan bv DayZ, het draait om het overleven van je community. Dus je huidige karakter raakt gewond/buiten adem, hoppa switch naar die andere dude en ga verder met de taken die je voor je community moet doen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Ik zie zoveel zombiegames op dit moment dat ik eigenlijk niet meer weet welke ik kan en zal kiezen.
Heb inmiddels tigtigtig uur in Left 4 Dead 2 gestoken en de Dead Island reeks uitgespeeld...
... Sniper Nazi Zombie Army vind ik ook nog wel leuk om ff te doen... maar... State of Decay? 7daystoDie, DayZ en dan vergeet ik er zo ff een paar
How to survive viel me ook tegen...
Geen idee.... wel gekocht destijds maar nooit opgestartquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door ItsTheSebbe op 13-04-2014 16:41:35 ]
quote:Op zondag 13 april 2014 16:19 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Het einde van Brothers![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
beetje een rip van junk jack en nog wat dingen.quote:Op maandag 14 april 2014 19:51 schreef TYNOz het volgende:
Heeft iemand deze al ?? is nu 50% korting voor 7 euro ziet het wel leuk uit !?!? of leg je het na een uurtje weer aan de kant ?
Wordt Clear Sky niet gezien als de slechtste STALKER game?quote:Op maandag 14 april 2014 20:15 schreef Tain het volgende:
Nieuwe Bundle Stars
http://www.bundlestars.com/all-bundles/toxic-bundle/
S.T.A.L.K.E.R: Clear Sky
The 7th Guest
The 11th Hour
Shadow Man
Xotic Complete (inc. 3 DLC)
Darkout
Desperados 2: Cooper's Revenge
Tribloos 2
Runespell: Overture
Heroes of Annihilated Empires
Alleen al voor de eerste 3 spellen een must buy
Nah heb me toch goed geamuseerd met Clear Sky. Complete Mod erop en het is een leuke game. Zeker de sfeer in de moerassen is erg goed. Limansk en het ziekenhuis zijn ook leuke levels/gebieden. Je wapens extra kunnen modificeren enzo.quote:Op maandag 14 april 2014 20:16 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Wordt Clear Sky niet gezien als de slechtste STALKER game?. Heb de andere 2, maar CS niet (overigens alleen de originele game een kort stukkie gespeeld.... altijd leuk teveel games).
Edit: Naah geen bundle voor mij iig nu ik de games bekeken heb.
Geen idee eigenlijk. Chernobyl + mutanten is altijd goed.quote:Op maandag 14 april 2014 20:16 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Wordt Clear Sky niet gezien als de slechtste STALKER game?. Heb de andere 2, maar CS niet (overigens alleen de originele game een kort stukkie gespeeld.... altijd leuk teveel games).
Edit: Naah geen bundle voor mij iig nu ik de games bekeken heb.
Ik begon al te vrezen voor een tekort aan 'crafting' games.quote:Op maandag 14 april 2014 19:51 schreef TYNOz het volgende:
Heeft iemand deze al ?? is nu 50% korting voor 7 euro ziet het wel leuk uit !?!? of leg je het na een uurtje weer aan de kant ?
Echt hé?quote:Op maandag 14 april 2014 21:35 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik begon al te vrezen voor een tekort aan 'crafting' games.
Comedy and ebooks for android bundlequote:Op dinsdag 15 april 2014 15:53 schreef VelitoX het volgende:
Hopelijk een boeiende Humble vandaag..... T zou weer eens tijd worden.
Nope, maar meestal in juli.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:46 schreef Bolters het volgende:
Is er eigenlijk een vaste datum voor de summer sales?
Kom er hier ook niet op. Update downloaden lukte welquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:37 schreef Ceased2Be het volgende:
Meer mensen problemen met de verbinding op het moment? Steam wil niet connecten.
inmiddels wel weer gelukt...quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kom er hier ook niet op. Update downloaden lukte wel
Download de Steam-app.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:58 schreef Bolters het volgende:
[..]
Okido. Ben ik helaas op vakantie. Zonde!
ze zouden eigenlijk gewoon een random greep uit de steam library van games moeten doen, staan genoeg titels in die ondergesneeuwd worden, maar zeker aandacht verdienen..quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:50 schreef spambot31 het volgende:
Ik vond het toch leuker toen er alleen de grote bundles waren, dan moest je wel maanden wachten maar je wist tenminste zeker dat er een pareltje aan zat te komen
waarom koop je ze zelf niet?quote:Op woensdag 16 april 2014 17:55 schreef Doosopwielen het volgende:
iemand die tf2 speelt en tf2 keys verkoopt?
Moet ik beide ook nog uitspelen.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:59 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb Braid weer opgepakt. Ik had hem namelijk nooit uitgespeeld. Tot nu toe gaat het me een stuk makkelijker af dan the Swapper.
wat is het concept van de game?quote:Op donderdag 17 april 2014 11:02 schreef Verbal het volgende:
Godskolere, wat is Endless Space een time sink als je langzaamaan een en ander begint te ontdekken. En dan ben ik gewoon bezig met een newbie-game.
Niet makkelijk om erachter te komen hoe alles werkt, maar op een gekke manier verslavend.
Zit nu met een kop als een gympie op mijn werk omdat ik er vannacht achter kwam dat het inmiddels nacht was
V.
4X space strategy. Je moet je ruimte-imperium vergroten.quote:
Mijn eerste skirmish potje Sins of a Solar Empire (rebellion) duurde 18 uur...Was zelfs compleet vergeten te etenquote:Op donderdag 17 april 2014 12:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
4X space strategy. Je moet je ruimte-imperium vergroten.
Ik ben nooit goed geweest in van die strategy games als Civilisation (Sid Meier schijnt de term als eerste te hebben gebruikt) en RTS'en, maar deze had een vreemde aantrekkingskracht op me en stond al een halfjaar te wachten.
Ik ben wel een fanatieke gamer, maar normaliter wil ik niet eerst hele manuals doorworstelen. Maar nu ben ik al een paar dagen aan het inlezen geweest en af en toe eens een stukje begonnen, maar gisteravond ineens uuuuuren achter elkaar, toen ik wat dingetjes begon te begrijpen.
V.
Ah, dat is wel cool!quote:Op donderdag 17 april 2014 13:10 schreef JimmyJames het volgende:
Humble bundle + vaak in de aanbieding (terwijl COD nooit serieus in de aanbieding is).
==
Beetje off-topic misschien, maar hier is een bundle met ebooks over games: https://storybundle.com/
Er zit ook een ebook tussen over Portal 2.
Ik heb hem zelf gekocht voor Scroll (een aardig tijdschrift over met name retrogames (er zit een goed nummer tussen over de oude turtles games).
Steam geeft geen verkoopcijfers vrij. CoD kan gewoon meer verkocht hebben. Veel mensen zullen het alleen niet meer spelen.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
Civ5 verkoopt meer dan cod![]()
http://arstechnica.com/ga(...)ions-and-concerns/2/
Da's wel wazig...quote:Op donderdag 17 april 2014 12:56 schreef Ame_thyst het volgende:
Okey dus je hebt geen Titanfall op steam maar wel dit
http://store.steampowered.com/app/292060/
Kom op Valve![]()
Ik ga proberen de eerste casual 4X-speler ter wereld te wordenquote:Op donderdag 17 april 2014 12:12 schreef JimmyJames het volgende:
Daarom speel ik geen 4X spellen meer. Te tijdrovend.
Ja maar COD mw2 werd gemiddeld meer uren gespeeld per owner.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
Civ5 verkoopt meer dan cod![]()
http://arstechnica.com/ga(...)ions-and-concerns/2/
denk dat dit maar deels aan valve en eerder aan EA ligt: laatstgenoemde wil het spel alleen op Origin hebben, de extra content maakt ze niet uit..quote:Op donderdag 17 april 2014 12:56 schreef Ame_thyst het volgende:
Okey dus je hebt geen Titanfall op steam maar wel dit
http://store.steampowered.com/app/292060/
Kom op Valve![]()
Hoewel ik hem wel op Steam heb. En echt ruim boven de 1000 uur heb gespeeld.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:08 schreef BurnaBoy het volgende:
En je vergeet cod mw1. Die staat er niet eens tussen, maar dat komt omdat dat spel niet steamexclusive was/is.
Da's ook raar, want Blops2 wordt toch door velen gezien als een veel betere game. Ikzelf had vanwege de sfeer in de levels meer met MW3quote:Het is ook grappig om te zien hoe laag blops 2 in die grafieken staat. Zelfs mw3 deed het beter![]()
En je kunt het gemiddelde urenaantal ook niet wijten aan de betere naam van IW. Want als het niet echt leuk is om te doen wordt het gewoon minder gespeeld.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
Da's ook raar, want Blops2 wordt toch door velen gezien als een veel betere game. Ikzelf had vanwege de sfeer in de levels meer met MW3
V.
Ik heb gehoord dat Foul Play en Legend of Dungeon goede games zijn, de rest ken ik allemaal niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:04 schreef JimmyJames het volgende:
Vage weekly: https://www.humblebundle.com/weekly
Geen idee wat die games waard zijn.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:01 schreef JimmyJames het volgende:
Deze track van FTL AE: http://benprunty.bandcamp(...)d-edition-soundtrack is echt zo heerlijk.
Sowieso hebben indie-games vaak onvergetelijke muziek.
origin an sich is dan ook niet slecht, alleen niet zo uitgebreid als steamquote:Op zondag 20 april 2014 15:24 schreef AntiChrist7 het volgende:
Haha het is blijkbaar geen easter sale, en steam lag soms eens plat, en meteen voldoende voor een paar idioten om te beweren dat Origin beter is dan Steam :p
Blijkbaar heb je alleen een gratis Dead Space nodig om mensen al die zwakke punten van je pruts stuurprogramma te laten vergeten :p
Anyway, hopelijk brengt dag 7 van GMG nog iets interessant
Als een winkel is het ok, maar als platform om je games op te spelen en community te stichten/dingen te delen is het waardeloos...Voor screenshots te nemen is hun advies: druk op prt screen en plak het in paint :p precies of we zitten nog in 2001quote:Op zondag 20 april 2014 18:16 schreef mschol het volgende:
[..]
origin an sich is dan ook niet slecht, alleen niet zo uitgebreid als steam
Van de tig keer dat ik het spel heb gespeeld ben ik de pre-igniter nog maar 1 of 2 keer tegen gekomen, dus zet daar maar niet te veel op inquote:Op zondag 20 april 2014 18:42 schreef The_Substitute het volgende:
Ben ook maar 's aan FTL begonnen. Erg tof spel inderdaad.
Net in de eerste paar pogingen tot een 4e sector geraakt. Wat zouden jullie me aanraden als beginnende strategie? Eerst je crew proberen uit te breiden, of zo snel mogelijk de weapon pre-igniter kopen?
Ik koop eigenlijk nooit crew-leden. Ik hoop altijd maar dat ik een paar slavenhandelaren tegenkom en zo "gratis" aan nieuwe crew-leden kan komen. De pre-igniter is één van de beste upgrades dus als ik die kan kopen doe ik het altijd. Verder probeer altijd wat scraps achter de hand te houden voor het geval een shop leuke dingen in de aanbieding heeft. Qua ontwikkeling van mijn schip zet ik altijd in op cloaking (haast onmisbaar om de "superaanvallen" van de eindbaas te overleven), maar hacking is ook erg sterk (ik hack altijd hun wapensysteem zodat ze niet terug kunnen schieten). Bij de wapens zijn de flak cannons erg sterk (sowieso kun je stellen dat de meeste dingen in de Advanced Edition een beetje overpowered zijn).quote:Op zondag 20 april 2014 18:42 schreef The_Substitute het volgende:
Net in de eerste paar pogingen tot een 4e sector geraakt. Wat zouden jullie me aanraden als beginnende strategie? Eerst je crew proberen uit te breiden, of zo snel mogelijk de weapon pre-igniter kopen?
Tis wel leuk die Ubisoft deals voor 75% korting... maar ja, dan wil je een spel, is het niet in stockquote:Op zondag 20 april 2014 15:24 schreef AntiChrist7 het volgende:
Anyway, hopelijk brengt dag 7 van GMG nog iets interessant
Wat is er soms niet in stock? Ik ga wat opzoek werk doen naar blacklistquote:Op zondag 20 april 2014 21:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis wel leuk die Ubisoft deals voor 75% korting... maar ja, dan wil je een spel, is het niet in stock
nadeel van ubi is dat er allerlei verschillende drm worden gebruikt en geen steam volgens mij..quote:Op zondag 20 april 2014 21:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis wel leuk die Ubisoft deals voor 75% korting... maar ja, dan wil je een spel, is het niet in stock
oude titels gebruiken idd rare drm, maar de recente is gwn uplay, niet zo verschillend van steam.quote:Op zondag 20 april 2014 21:52 schreef mschol het volgende:
[..]
nadeel van ubi is dat er allerlei verschillende drm worden gebruikt en geen steam volgens mij..
Wel jammer dat je nog steeds zo'n speciale kabel moet kopen. Als ik gewoon m'n Audio-Interface kon gebruiken, had ik het allang gekocht.quote:Op zondag 20 april 2014 23:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
GreenManGaming is ook lekker bezig met hun sales. Net Rocksmith gekocht voor ¤6,00. Goedkoop aantal tracks voor Rocksmith 2014.
Jep, chille gamequote:Op zondag 20 april 2014 18:41 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Als een winkel is het ok, maar als platform om je games op te spelen en community te stichten/dingen te delen is het waardeloos...Voor screenshots te nemen is hun advies: druk op prt screen en plak het in paint :p precies of we zitten nog in 2001
Is splinter cell blacklist aan te raden? heb wel zin in een beetje sneaky spy game, maar double agent was een grote teleurstelling qua port
Een tactiek die mij heel vaak heel ver heeft gebracht is om te richten op een teleporter en een leuk boardteam samen te stellen, wellicht zelfs twee. Mantis en Rockmen zijn uitermate geschikt om te boarden, en het fijne is dat je er meer scrap aan overhoudt omdat je het schip niet kapot schiet. Probeer altijd wel om cloaking te hebben voor de eindbaas, anders maak je het jezelf écht heel moeilijk.quote:Op zondag 20 april 2014 18:42 schreef The_Substitute het volgende:
Ook voor SP? want MP zal er niet veel volk meer zijn, en ken ook niemand die hem heeft om in co-op te spelenquote:
Heb zelf bijna alleen nog maar sp gespeeld, dus jaquote:Op maandag 21 april 2014 11:35 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Ook voor SP? want MP zal er niet veel volk meer zijn, en ken ook niemand die hem heeft om in co-op te spelen
quote:Op zondag 20 april 2014 19:19 schreef MaxMark het volgende:
Van de tig keer dat ik het spel heb gespeeld ben ik de pre-igniter nog maar 1 of 2 keer tegen gekomen, dus zet daar maar niet te veel op in
Kijk vooral even naar de effecten die elk wapen heeft op 1. Shields 2. Hull en 3. Systems. Een tactiek die veel gebruikt is om eerst al je wapens te focussen op het tijdelijk neerbrengen van de shields en daarna meer permanente schade te doen aan de shields. Maar je zult je elke keer moeten aanpassen, soms kan het namelijk wenselijk zijn om eerst andere systemen zoals weapons, drone of hacking uit te schakelen.
Vooral goed gebruik maken van de pauze-functie in het begin, en op je gemak even kijken wat de vijand allemaal heeft
Wat betreft crew-uitbreiding: Als je het je kunt veroorloven altijd doen, maar soms is een goed wapen/augment meer waard dan een crew member. Dit ook weer afhankelijk van het ras (ieder z'n eigen voor- en nadelen) en of je een medbay hebt of cloning.
Deze meneer is een heel goede leermeester, speelt de laatste tijd veel FTL en is de laatste tijd bezig om het spel te verslaan met elk schip dat er is, op hoogste difficulty en zonder gebruik te maken van de pauzefunctie: www.twitch.tv/lethalfrag, speelt standaard 5 dagen in de week en begint streamen ergens vroeg in de nacht/ochtend en speelt meestal tot zo'n uur of 12 bij ons in de middag. En soms speelt 'ie wat anders![]()
Bedankt beiden.quote:Op zondag 20 april 2014 19:47 schreef JimmyJames het volgende:
Ik koop eigenlijk nooit crew-leden. Ik hoop altijd maar dat ik een paar slavenhandelaren tegenkom en zo "gratis" aan nieuwe crew-leden kan komen. De pre-igniter is één van de beste upgrades dus als ik die kan kopen doe ik het altijd. Verder probeer altijd wat scraps achter de hand te houden voor het geval een shop leuke dingen in de aanbieding heeft. Qua ontwikkeling van mijn schip zet ik altijd in op cloaking (haast onmisbaar om de "superaanvallen" van de eindbaas te overleven), maar hacking is ook erg sterk (ik hack altijd hun wapensysteem zodat ze niet terug kunnen schieten). Bij de wapens zijn de flak cannons erg sterk (sowieso kun je stellen dat de meeste dingen in de Advanced Edition een beetje overpowered zijn).
En dan uiteraard maar hopen dat ze geen blastdoors hebben en de buitendeuren openzetten, zoals ik doe als ik geboard wordt.quote:Op maandag 21 april 2014 10:48 schreef SpankmasterC het volgende:
Een tactiek die mij heel vaak heel ver heeft gebracht is om te richten op een teleporter en een leuk boardteam samen te stellen, wellicht zelfs twee. Mantis en Rockmen zijn uitermate geschikt om te boarden, en het fijne is dat je er meer scrap aan overhoudt omdat je het schip niet kapot schiet.
Zo slim is de IA niet in easy en normal. De IA hackt meestal ook de meest nutteloze systemenquote:Op maandag 21 april 2014 14:44 schreef The_Substitute het volgende:
En dan uiteraard maar hopen dat ze geen blastdoors hebben en de buitendeuren openzetten, zoals ik doe als ik geboard wordt.
denk dat ik ga wachten tot aan de zomer. Moet toch nog door Dishonoredquote:Op maandag 21 april 2014 13:23 schreef rubbels het volgende:
[..]
Heb zelf bijna alleen nog maar sp gespeeld, dus ja
En voor co-op ben ik beschikbaar
quote:The Flock is an asymmetrical multiplayer thriller. You play as the hunter lurking in the shadows, but your goal is to become the prey, which is key to winning the game.
Starting as a Flock in a dark and desolate world, you need to find the coveted Light Artifact. The player who grabs it first, transforms into the Carrier, a fragile, slower and more humanoid creature. The goal of the game is to hold onto the artifact for as long as possible while the other players -- who are Flock -- hunt you down. There's only one thing that can stop them. The Flock can't move while being in the light emitted from the artifact. They have to stand still or they will die in an instant.
Och, ik heb nu Rocksmith voor ¤6,00 gekocht en Rocksmith 2014 een tijdje geleden voor ¤11,00. Een losse kabel voor ¤29,00 vind ik eerlijk gezegd niet een hele grote investering om een beetje gitaar te leren spelen. Het is alleen jammer dat de Disc Import Tool voor het importeren van Rocksmith 1 nummers naar Rocksmith 2014 (vanwege muziek licensing waarschijnlijk) dan ¤9,99 moet kosten in de steamstore. Dat is meer dan ik gem. per spel heb uitgegeven..quote:Op maandag 21 april 2014 01:08 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Wel jammer dat je nog steeds zo'n speciale kabel moet kopen. Als ik gewoon m'n Audio-Interface kon gebruiken, had ik het allang gekocht.
bestandje aanpassen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 05:18 schreef Dixon het volgende:
Iemand een advies ?
Ik heb Dead Island Riptide opgestart, de Resolution wat omhoog geplaatst, En nu maakt mijn
Computer geen contact meer met mijn scherm bij dat spel... Ik heb -w en -windowed en -configure
Geprobeerd maar to no avail.
In sales issie al jaren die prijs hoor?quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:13 schreef JimmyJames het volgende:
Vampire the Masquerade Bloodlines -75%: http://store.steampowered.com/app/2600/
En ik had al bijna het adres van het witte huis opgegeven op amazon.com om hem daar te kunnen kopen
geen idee... ik aas d'r ook al opquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:36 schreef Gatenkaas het volgende:
Is er een kans dat Anno 1404 bij GMG weer wordt verkocht?
Klopt maar mijn belangstelling voor dit spel is een recent fenomeenquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:27 schreef VelitoX het volgende:
[..]
In sales issie al jaren die prijs hoor?Heb um echt 6 jaar geleden op Steam een keer gekocht
.
Toffe song iddquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Puur en alleen al waard vanwege dit liedje
Dishonoredquote:Op maandag 21 april 2014 15:26 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
denk dat ik ga wachten tot aan de zomer. Moet toch nog door Dishonored
Is dat zo'n bijzonder spel, dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:13 schreef JimmyJames het volgende:
Vampire the Masquerade Bloodlines -75%: http://store.steampowered.com/app/2600/
En ik had al bijna het adres van het witte huis opgegeven op amazon.com om hem daar te kunnen kopen
Op de pc is die echt baggerquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.amazon.com/dp/B009CEM332/?tag=childsplaycha-20
$2,50
Puur en alleen al waard vanwege dit liedje
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:50 schreef Beach het volgende:
Ik moet 1 nog altijd uitspelenen 2 ooit gehad van iemand en ook nog niet aangeraakt.
Als action rpg fan en vanwege de duistere sfeer vond ik hem vroeger echt supertof.quote:
Noem 's wat andere rpg's die volgens jou daar ook onder vallen. Dan weten we hoeveel waarde we aan je oordeel kunnen hechten.quote:
Boeit dat echt? Vampire staat bijna in elke lijst van top rpg's voor de pc. Dat lijkt me genoeg zeggen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:16 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Noem 's wat andere rpg's die volgens jou daar ook onder vallen. Dan weten we hoeveel waarde we aan je oordeel kunnen hechten.
Tsssk... wat is dat nou weer? Ik kan prima uit de voeten met Tains mening as is.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:16 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Noem 's wat andere rpg's die volgens jou daar ook onder vallen. Dan weten we hoeveel waarde we aan je oordeel kunnen hechten.
Dit, Tain is king!quote:Op woensdag 23 april 2014 06:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
Tsssk... wat is dat nou weer? Ik kan prima uit de voeten met Tains mening as is.
V.
quote:Op woensdag 23 april 2014 06:17 schreef Tain het volgende:
Boeit dat echt? Vampire staat bijna in elke lijst van top rpg's voor de pc. Dat lijkt me genoeg zeggen.
Die knipoog staat daar toch echt duidelijk...quote:Op woensdag 23 april 2014 06:24 schreef Verbal het volgende:
Tsssk... wat is dat nou weer? Ik kan prima uit de voeten met Tains mening as is.
V.
Dat is dan ook weer waarquote:Op woensdag 23 april 2014 11:05 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
[..]
Die knipoog staat daar toch echt duidelijk...
Daarom reageerde ik maar nietquote:Op woensdag 23 april 2014 11:05 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
[..]
quote:
Ik kom hier ook al langer dan vandaag.quote:
Ik kijk echt nooit naar die iconenquote:Op woensdag 23 april 2014 11:05 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
[..]
Maar Tain heeft wel een goed punt: heb Vampire denk ik al iets van 7 jaar in m'n lijst staan, dus ik moet hem nu ook maar eens gaan spelen nu ik weer iets uit m'n backlog wil pikkenquote:Op woensdag 23 april 2014 12:37 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
[..]
Ik kom hier ook al langer dan vandaag.
Ik wist natuurlijk allang dat Tain maar een casual is, dus dat ik Vampire maar beter kan laten liggen.
Nou, bij deze...je ziet hoeveel verschil ze kunnen maken.quote:
Die berichten van technische problemen jaren terug was de reden dat ik er eigenlijk nooit aandacht aan geschonken heb. Tenzij er mods voor zijn, of als ie bijvoorbeeld op GOG te krijgen is, zou ik 'm ook wel 's willen proberen. Want de verhalen die ik verder lees, zijn wel goed.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:14 schreef SpankmasterC het volgende:
Maar Tain heeft wel een goed punt: heb Vampire denk ik al iets van 7 jaar in m'n lijst staan, dus ik moet hem nu ook maar eens gaan spelen nu ik weer iets uit m'n backlog wil pikken
Na, ik ga gewoon voor de verwarringquote:Op woensdag 23 april 2014 14:29 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nou, bij deze...je ziet hoeveel verschil ze kunnen maken.
Mods zijn er zeker, er is een fanmade patch die nog steeds wordt geupdate, dus dat zit wel snor.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:29 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Die berichten van technische problemen jaren terug was de reden dat ik er eigenlijk nooit aandacht aan geschonken heb. Tenzij er mods voor zijn, of als ie bijvoorbeeld op GOG te krijgen is, zou ik 'm ook wel 's willen proberen. Want de verhalen die ik verder lees, zijn wel goed.
klopt, hier ben ikquote:
Welkom bij de club der verzamelaars, Tain is onze voorzitter.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
klopt, hier ben ik[/spoiler]
+1 voor de slechte grap
[spoiler]ik raak gameverslaafd![]()
gisteren nog laat Omerta Gold gekocht... vanavond maar es proberen
Ow ik dacht Mscholquote:Op woensdag 23 april 2014 14:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Welkom bij de club der verzamelaars, Tain is onze voorzitter.
En tevens erelid, hall of famer etc.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Welkom bij de club der verzamelaars, Tain is onze voorzitter.
Die hoopt ooit Tain van z'n troon te verstotenquote:
Is een prima game, zeker voor de prijs. Lekker beetje poolen als je niks te doen hebtquote:Op woensdag 23 april 2014 15:20 schreef spambot31 het volgende:
Pool Nation is nu ¤1.34 in de Humble Store.
Ik hoop het ook met iedere sale, maar toch koop ik altijd wel weer iets wat ik nooit speel....quote:Op woensdag 23 april 2014 16:45 schreef BurnaBoy het volgende:
ach, pokegamers houden de games mooi goedkoop.
zelf heb ik mijn fase van 'gotta have em all' wel gehad hoop ik
hear, hear!quote:Op woensdag 23 april 2014 16:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik hoop het ook met iedere sale, maar toch koop ik altijd wel weer iets wat ik nooit speel....
gezien mijn ervaring met AOE2 denk ik dat ik hem pas haal als hij < 5 euro ofzo kostquote:Op woensdag 23 april 2014 17:23 schreef DjUntzUntz het volgende:
nog mensen die Age of Mythology:EE gaan halen?
Ik probeer wat te backloggen, tussen het voor de vierde keer spelen van Portal 2 en TF2 doorquote:Op woensdag 23 april 2014 16:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik hoop het ook met iedere sale, maar toch koop ik altijd wel weer iets wat ik nooit speel....
KOOP DAN!quote:Op woensdag 23 april 2014 17:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Portal 1+2 gedaan. Heb 1 al wel uitgespeeld maar was destijds een download op m'n Xbox. Denk niet dat ik 'm nog een keer ga spelen maar vind 't wel zo netjes om 'm toch voor 't eggie te kopen aangezien het wel geniaal was.
Portal 2 morgen maar eens checken als ik tijd heb.
AOE2 scheen een harde afknapper te zijn inderdaad. Ik verwacht dat dat met AOM niet het geval zal zijn, maar je weet maar nooit.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:25 schreef mschol het volgende:
[..]
gezien mijn ervaring met AOE2 denk ik dat ik hem pas haal als hij < 5 euro ofzo kost
Ik ga hem sowieso halen, maar niet meteen.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:23 schreef DjUntzUntz het volgende:
nog mensen die Age of Mythology:EE gaan halen?
ik zag de deal staan, maar op steam zie ik alleen 9,99quote:Op woensdag 23 april 2014 18:55 schreef Bitterlemon het volgende:
Red Orchestra 2 is nu gratis te krijgen.
F5'en. Ik heb em net "geinstalleerd".quote:Op woensdag 23 april 2014 19:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zag de deal staan, maar op steam zie ik alleen 9,99
True! Thxquote:Op woensdag 23 april 2014 19:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
F5'en. Ik heb em net "geinstalleerd".
quote:Op woensdag 23 april 2014 19:47 schreef Beach het volgende:
Mooi, vers knalvoer om af te schieten. meer mensen om als knalvoer voor te dienen
Lol, ik zie em nog als 9,99 staan in steamquote:
deel 2 zat in meerdere bundels...quote:Op woensdag 23 april 2014 20:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Lol, ik zie em nog als 9,99 staan in steam
Maar heb wel deel 2 blijkbaar
Tijd om minder te kopen misschien
Ah, zal dat het zijnquote:
Deel 2 is 24 uur gratis, deel 1 nietquote:Op woensdag 23 april 2014 20:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Lol, ik zie em nog als 9,99 staan in steam
Maar heb wel deel 2 blijkbaar
Tijd om minder te kopen misschien
Och jezusquote:Op woensdag 23 april 2014 23:35 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Deel 2 is 24 uur gratis, deel 1 niet.
Ben wel benieuwd of ze het spel leuker hebben gemaakt dan Dead Island.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:50 schreef Chef_M het volgende:
3 betakeys voor Dead Island Epidemic, voor geinteresseerde.
Oh, en FTL, dat ik die game nu pas ontdek.Bazengame.
Neequote:Op donderdag 24 april 2014 16:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of ze het spel leuker hebben gemaakt dan Dead Island.
Dit zijn reviews waar je wat aan hebt, gewoon duidelijk. Ik heb echt tijdenlang met het idee rondgelopen om een site te bouwen met allemaal reviews van één zin, alleen voor mensen in the know. Fucking handig, weet je meteen waar je aan toe bent als je een beetje het juiste referentiekader hebt.quote:
Ik kan je de factuur voor de kosten opsturen. Hou je DM box maar ff in de gaten.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dit zijn reviews waar je wat aan hebt, gewoon duidelijk. Ik heb echt tijdenlang met het idee rondgelopen om een site te bouwen met allemaal reviews van één zin, alleen voor mensen in the know. Fucking handig, weet je meteen waar je aan toe bent als je een beetje het juiste referentiekader hebt.
* SpankmasterC droomt verder van alle gratis gesponsorde borrels
Je betaalt er omgerekend ¤0,80 of zo voor... Gewoon doen! Wat maakt het uit dat er nog extra spellen bij zitten?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:55 schreef SosuaCafe het volgende:
Alleen cave story lijkt mij leuk. Maar daar ga ik geen bundle
Voor halen. Veel anderen heb ik al. Die vvvvvvv is ook wel cool.
nee $5.30.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:23 schreef Drxx het volgende:
[..]
Je betaalt er omgerekend ¤0,80 of zo voor... Gewoon doen! Wat maakt het uit dat er nog extra spellen bij zitten?
ik wel?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:49 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb een 75% korting voor FM14, wie wil het?
mann up tickets. Begin er niet aan. Protip.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:46 schreef Verbal het volgende:
Ik heb gisteren twee wapens gecraftetetetetet in TF2
Volgens mij voor het eerst
Gek genoeg werkt dat best verslavend, maar heb gewoon niet genoeg items. Heb een paar jaar geleden, vlák voordat dat craften werd ingevoerd, een hele sloot (écht een hele sloot) aan dubbele items weggeflikkerd, omdat ik dacht: wat moet ik ermee...
V.
Is dat voor de coop? Wilde dat laatst doen, en toen bleek je tickets te moeten kopen. Ja daag.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:47 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
mann up tickets. Begin er niet aan. Protip.
Geen van die games zijn echt interresant maar geef me je steam account maar.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik wel?
Heb helaas op dit moment alleen een coupon voor 25% Pixel Piracy en een Dead Island Epidemic Beta giftkey. En een coupon The Tiny Bang Story met 90%
Naja je móet het niet doen, je kan die Mann vs Machine ook doen zonder de tickets, zo heb ik het iig "altijd" (niet zo heel vaak) gedaanquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
Is dat voor de coop? Wilde dat laatst doen, en toen bleek je tickets te moeten kopen. Ja daag.
V.
HA! Nee, dat gaat je je leven kosten idd, of duizenden euro's...quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:53 schreef Verbal het volgende:
Ik vind de verscheidenheid aan items in TF2 trouwens écht mindboggling... Ben altijd al een completionist geweest, maar dat gaat hier echt niet lukken
V.
kijk op de market maar eens naar "unusual"quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:53 schreef Verbal het volgende:
Ik vind de verscheidenheid aan items in TF2 trouwens écht mindboggling... Ben altijd al een completionist geweest, maar dat gaat hier echt niet lukken
V.
Moet niet. Tickets zijn voor de officiele servers, en kan je rewards mee krijgen en meer missies mee doen, maar er zijn genoeg "niet officiele" servers die niks vragen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
Is dat voor de coop? Wilde dat laatst doen, en toen bleek je tickets te moeten kopen. Ja daag.
V.
Heb jij 95% ?quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:40 schreef AntiChrist7 het volgende:
Maar het aantal items dat er zijn is idd enorm, maakt wss 95% uit van mijn inventory.
WTF??? headgear voor over de 100 dollar???quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:55 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
kijk op de market maar eens naar "unusual"
Wat voor een vraag is dat....quote:
Een vraag omdat ik niet snapte wat je bedoelde. Vond het al vaag. We hadden het over TF2. Zeg dan dat het 95% van je Steam-inventory is (want dát zei je er niet bij).quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:35 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Wat voor een vraag is dat....
95% van de items in mijn steam inventory zijn tf2 items. Snap niet wat daar niet duidelijk in is
Doe normaal tegen Verbal of we komen je opzoeken en dan besmetten we je met een vervelende verkoudheid.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:58 schreef AntiChrist7 het volgende:
Welke andere inventory zou het zijn...Mijn locker in de plaatselijke gym?
"Heb je 95%?" zou ik ook niet direct degelijk nederlands noemen
Joke's on you, die heb ik alquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:20 schreef beelz het volgende:
[..]
Doe normaal tegen Verbal of we komen je opzoeken en dan besmetten we je met een vervelende verkoudheid.
Pardon? Jij zei het volgende:quote:
Deze twee spellen krijg je voor ¤0.75quote:Alleen cave story lijkt mij leuk. [...] Die vvvvvvv is ook wel cool.
Aha.. Die vvvvvvvv heb ik al zag ik. En Cave story pak ik wel in een andere bundle mee.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:08 schreef Drxx het volgende:
[..]
Pardon? Jij zei het volgende:
[..]
Deze twee spellen krijg je voor ¤0.75
Nee, heel simpel: je TF2-inventory. Daar hadden we het over, namelijk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:58 schreef AntiChrist7 het volgende:
Welke andere inventory zou het zijn...Mijn locker in de plaatselijke gym?
Fixed.quote:"Heb je 95%?" zou ik ook niet direct degelijk nNederlands noemen
De TF2 inventory en die van steam staan op dezelfde pagina, dus zo'n grote sprong is dat toch niet?quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, heel simpel: je TF2-inventory. Daar hadden we het over, namelijk.
[..]
Fixed.
Ik had het niet over de degelijkheid van je Nederlands. Ik had het over de context. Mijn vraag: "Heb je 95%?" in de context van: 'jemig wat zijn er veel TF2-items', was meer dan duidelijk.
Kolere, wat kun jij op een kast/locker terechtkomen door een simpel vraagje, zeg. Neem een Oxazepammetje of zo.
V.
die kickstarter van yogscast is ook de grootste faal ever.quote:Op zondag 27 april 2014 12:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dit ziet er wel goed uit, lijkt tenminste ook iets te gebeuren met het geld dat ze kickstarten
Ag ik heb heel veel games die ik op steam had en speelde voordat ze een paar jaar geleden die speeltijden gingen bijhouden, maar imo klopt dr idd niet altijd wat van.quote:Op zondag 27 april 2014 19:26 schreef spambot31 het volgende:
Hebben jullie ook wel eens gehad dat steam opeens playtime toevoegt/verwijdert van een spel? Dat het dus helemaal niet meer klopt, zeg maar
Heb nooit gesnapt wat dat spel überhaupt zou gaan doen. Het is volgensmij ook helemaal gebaseerd op MC (wat niet gek is als je zowat alleen maar minecraft speelt). Alleen de concept art vond ik wel tof maar that's it. De trailer/footage zag er ook niet eens belovend uit.quote:Op zondag 27 april 2014 12:47 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
die kickstarter van yogscast is ook de grootste faal ever.
Voor football manager 2014 dus.quote:Op zondag 27 april 2014 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Heeft iemand hier een 75% korting ding?
begint beetje te kriebelen na 2 jaar
ik heb zo een coupon. Hoe moet ik die naar je versturen? Staat alleen dat die ruilbaar isquote:Op zondag 27 april 2014 21:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor football manager 2014 dus.
Mocht iemand die hebben en hem kwijt willen, heel graag
Traden in de steam client. Als je even een dm stuurt met je steam kan ik je toevoegen.quote:Op zondag 27 april 2014 23:22 schreef superniger het volgende:
[..]
ik heb zo een coupon. Hoe moet ik die naar je versturen? Staat alleen dat die ruilbaar is
Dark Souls 1/2. Beide kan je zo 100 uur uithalen. Geen korting though.quote:Op zondag 27 april 2014 23:53 schreef Gatenkaas het volgende:
Zijn er nog goede games bij de aanbiedingen van GMG op het moment? Heb opeens heel wat vrije tijd dus zoek wel een toffe game.
Ik kan DS 1 niet eens voorbij de tutorial spelen. #nooblifequote:Op maandag 28 april 2014 01:35 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Dark Souls 1/2. Beide kan je zo 100 uur uithalen. Geen korting though.
Dan heb je niet hard genoeg geprobeerd, of je speelt met keyboard.quote:Op maandag 28 april 2014 01:57 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ik kan DS 1 niet eens voorbij de tutorial spelen. #nooblife
geheid dat hij ergens op een keysite nog goedkoper te krijgen was...:Pquote:Op maandag 28 april 2014 01:40 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Ik kan trouwens iedereen aanraden games te kopen via steamtrades.com met TF2 keys, het scheelt echt veel. 1 dag na release Dark Souls 2 voor 25 euro kunnen krijgen.
Yup 16 euro (voor de goedkoopste) voor DS2quote:Op maandag 28 april 2014 17:24 schreef mschol het volgende:
[..]
geheid dat hij ergens op een keysite nog goedkoper te krijgen was...:P
Ik ken er maar een en dat is G2a.com en die heeft de ROW versie voor ¤37 euroquote:Op maandag 28 april 2014 17:24 schreef mschol het volgende:
[..]
geheid dat hij ergens op een keysite nog goedkoper te krijgen was...:P
Je moet wel de ROW versie hebben. Als die alleen voor Rusland ofzo is, heb je er niks aan. http://www.allkeyshop.com(...)-key-compare-prices/quote:Op maandag 28 april 2014 17:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Yup 16 euro (voor de goedkoopste) voor DS2
De RU versie schijn je met VPN te activeren en dan is het gewoon goed.quote:Op maandag 28 april 2014 17:37 schreef ItsTheSebbe het volgende:
ken er maar een en dat is G2a.com en die heeft de ROW versie voor ¤37 euro
quote:Op dinsdag 29 april 2014 04:32 schreef Summerteeth het volgende:
Is er hier toevallig nog iemand met zo'n Football Manager 2014-code, en daar zelf niets mee doet? Ik hou me aanbevolen
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:09 schreef VelitoX het volgende:
Ik heb overigens ook nog een coupon voor 75% off Football Manager 2014.
Heb nog 2x:quote:Op dinsdag 29 april 2014 04:32 schreef Summerteeth het volgende:
Is er hier toevallig nog iemand met zo'n Football Manager 2014-code, en daar zelf niets mee doet? Ik hou me aanbevolen
Ja, ik heb ook gehoord dat je daardoor geband kan worden. Die extra 10 euro korting vind ik het niet waard om mijn hele account op het spel te zetten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 02:11 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
De RU versie schijn je met VPN te activeren en dan is het gewoon goed.
Moet je natuurlijk wel je account willen riskeren voor dat spel.
Ja joh?quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:10 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook gehoord dat je daardoor geband kan worden. Die extra 10 euro korting vind ik het niet waard om mijn hele account op het spel te zetten.
Ik heb je een DM gestuurd!quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:31 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Heb nog 2x:
75% off on the title Football Manager 2014.
(Valid until Tue May 13 2014 08:59:00 GMT+0200 (West-Europa (zomertijd)))
In couponvorm, dus dat moet ik giften via steam.
Tja, ik zou alsnog het risico niet willen nemen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:23 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Ja joh?
ik heb echt 3 of 4 spellen Russisch en met VPN geregistreerd nooit wat van gehoord. Lijkt me ook niet dat ze dan je hele account gaan blokkeren eerder dat die game uit je bibliotheek wordt gehaald ofzo.
ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:27 schreef VelitoX het volgende:
Hopen voor een boeiende Humble vanavond......
Blijkbaar is het ons niet gegundquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:00 schreef VelitoX het volgende:
[..]
ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
die 2 comics kan je gewoon hardcopy kopen voor 25 euro ofzo met de hele 1-25 collectie ipv alleen die 2, oftewel prutdeal....quote:
Als er altijd 2 bundles tegelijk zijn, betekend dan dat de "Humble Bundle" feitelijk word afgeschaft en er alleen nog maar weeklies zijn?quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:04 schreef VelitoX het volgende:
[..]
die 2 comics kan je gewoon hardcopy kopen voor 25 euro ofzo met de hele 1-25 collectie ipv alleen die 2, oftewel prutdeal....
"Once this Image Comic promotion is over on May 15th, Humble will be launching a new tab on its site dedicated to ebooks, audio books and comics. That means that there will always be two bundles running simultaneously: a game or other media bundle on the front page and an ebook bundle on a separate tab. And you can expect two different book bundles per-month."
bron: http://www.engadget.com/2014/04/29/humble-bundle-comic-bundle/
Dus naast weekly nóg een tab wss.
Ik denk dat juist Humble Bundle blijft en elke 2 weken een ebook bundle. Dus geen weekly meer.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:09 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Als er altijd 2 bundles tegelijk zijn, betekend dan dat de "Humble Bundle" feitelijk word afgeschaft en er alleen nog maar weeklies zijn?
de android bundels waren gewoon game bundels..quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:02 schreef JimmyJames het volgende:
Ze zitten ons gewoon te trollen. Het is niet normaal meer. 4 of 5 non-games bundles op een rij![]()
Die kost normaliter 25 euro ofzoquote:
Dat is dus ook precies de reden waarom ik nog even twijfel. Alsof ze weer even snel een kapitaalinjectie nodig hebben voor het project.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die kost normaliter 25 euro ofzo
Wel grappig, maar ben nog steeds benieuwd wanneer deze spellen de alpha mode uit ontwikkelen.
Om t nou jaren alpha te laten om te cashen is ook weer zo wat
Ik wacht effe tot ie wat completer is voordat ik em weer speel. Desalniettemin veel leuke updates.
plaatjesboeken,quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:00 schreef VelitoX het volgende:
[..]
ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Ja ik lees boeken, geen plaatjesquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:10 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
plaatjesboeken,
jij leest toch ook boeken
![]()
![]()
![]()
Hele toffe gamequote:
Keyboard. Ronduit onmogelijk.quote:Op maandag 28 april 2014 17:02 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Dan heb je niet hard genoeg geprobeerd, of je speelt met keyboard.
Ja, die eerste was echt niet speelbaar met K&M, je kon wel zo'n fix daarvoor downloaden, maar dan was het nog steeds zwaar bagger. Ik heb de tweede heel even gespeeld met K&B en het werkt gewoon zoals het zou moeten en je hebt veel opties om je keys te rebinden, toch is het fijner met een controller.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:42 schreef BurnaBoy het volgende:
De tweede schijnt beter te zijn met een keyboard, of iig ze hebben er meer tijd aan besteed.
Weet niet of dat waar is though, heb em zelf niet en weet niet of ik ga kopen. Iig niet nu.
as usualquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb de helft van de nieuwe humble weekly bundel al. En enige wat me nog leuk lijkt is Aces Wild.
En de Steam Activision deals zijn waardeloos..
Yep, goed aangekaart, en valt me ook mee van de community: over het algemeen goede reacties, amper getrollquote:Op vrijdag 2 mei 2014 06:46 schreef Verbal het volgende:
Ja, had het van de week al gekeken, maar wist niet of en wat we er in dit topic mee moesten. Wel goed dat hij er een vlog aan wijdt, want er gaan mensen inderdaad dood omdat het genant zou zijn om ernaar te laten kijken.
V.
huh? right..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:17 schreef GlenSpey het volgende:
Schijtsteam. Elke keer dat ik het opstart moet ie weer een update, en nu worden er nog trojans meegebracht ook
Is hier een update aan het downloaden zoals elke keer dat ik de PC opnieuw heb gestart. Alleen nu kom ik er dus niet in omdat die update een trojan en 2 andere 'unwanted programs' met zich meebrengt. Geen update = geen spellen.quote:
virusscanner updaten/uitschakelen.? (iets met false-positive enzo)quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:20 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Is hier een update aan het downloaden zoals elke keer dat ik de PC opnieuw heb gestart. Alleen nu kom ik er dus niet in omdat die update een trojan en 2 andere 'unwanted programs' met zich meebrengt. Geen update = geen spellen.
Hmm, kotor 1 of 2?quote:#StarWarsDay Digital Deal: Star Wars @steam_games are 66%! http://t.co/evhf1mkHYF
Ja is een false positive van Avira lees ik net op steamforums. Oplossing is om de map van Steam te excluden in Avira alleen geeft die aan dat ik geen machtiging heb om dat te doen (terwijl ik de enige gebruiker ben van de pc)quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:22 schreef mschol het volgende:
[..]
virusscanner updaten/uitschakelen.? (iets met false-positive enzo)
de niet beta client van steam installeren?
Heb je nog een extra administrator account? Daar moet je dan mee inloggen om het te doen...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:41 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja is een false positive van Avira lees ik net op steamforums. Oplossing is om de map van Steam te excluden in Avira alleen geeft die aan dat ik geen machtiging heb om dat te doen (terwijl ik de enige gebruiker ben van de pc)dus ik kom daar niet uit.
Lego shop heeft ook een actie: may the 4th be with youquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Godver, besef me nu pas dat die Star Wars games in de aanbieding zijn natuurlijk vanwege "Star Wars" day..
Nop, gewoon 1 accountquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:12 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Heb je nog een extra administrator account? Daar moet je dan mee inloggen om het te doen...
Jawel, alleen vervolgens meldt ie dat ik dus geen machtiging hebquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:24 schreef VelitoX het volgende:
[..]
En je kreeg geen popup om toestemming te vragen om die map te excluden?
Je kan proberen om UAC uit te zetten (daz die popup), die mapzooi te veranderen, en dan UAC weer aanzetten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:27 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Jawel, alleen vervolgens meldt ie dat ik dus geen machtiging heb
Heeft die niet al 100 keer in een humblebundle gezeten?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:57 schreef AntiChrist7 het volgende:
Nu de gamersgate sales zo teleurstellend is, heb ik een kijkje genomen op 2gplay.net. Trine 2 ziet er goed uit voor maar 4 euro.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Heeft die niet al 100 keer in een humblebundle gezeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |