SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Indie Game Bundles
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Ja inderdaad, V. ja.
ik heb een standaardwachtwoord, waar ik wat varianten van gebruikquote:
ik ben lastpass aan het proberen, als dat bevalt mag hij wellicht ze automatisch gaan genererenquote:Op donderdag 10 april 2014 14:48 schreef Verbal het volgende:
Ik ben echt briljant in het bedenken van passwords. Al zeg ik het zelf.
V.
Eigenlijk moet ik ook zoiets, want op dit moment heb ik tussen de 10 á 15 pittige passwords in mijn hoofd (en er zojuist een moeten vervangen), en da's ook weer zonde van de opslag (al heb ik genoegquote:Op donderdag 10 april 2014 14:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben lastpass aan het proberen, als dat bevalt mag hij wellicht ze automatisch gaan genereren
Heb je daar ook een app voor ofzo, die alles automagisch synct? Want die programma's zijn leuk totdat je eens niet thuis inlogt natuurlijk...quote:Op donderdag 10 april 2014 14:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben lastpass aan het proberen, als dat bevalt mag hij wellicht ze automatisch gaan genereren
yup (android, iOS, WP, WM en nog een paar volgens mij), echter om dat te gebruiken moet je wel lastpass premium hebben.. (al kan je wel een 14 dagen trail gebruiken op android iig)quote:Op donderdag 10 april 2014 17:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Heb je daar ook een app voor ofzo, die alles automagisch synct? Want die programma's zijn leuk totdat je eens niet thuis inlogt natuurlijk...
Is dat State of Decay nog wat?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:56 schreef VelitoX het volgende:
Wat een baggere Humble Weekly zeg.... Heb al het interessante al (en dat is inclusief State of Decay, bij steam sale iets van 6-7 euro.... 15 dollar seriously?).
Yes. Yesyesyes double yes. Heb op de 360 al meer dan 60 uur in die game gestoken, vind hem heerlijk!quote:
Ja en nee.quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yes. Yesyesyes double yes. Heb op de 360 al meer dan 60 uur in die game gestoken, vind hem heerlijk!
Ik zie zoveel zombiegames op dit moment dat ik eigenlijk niet meer weet welke ik kan en zal kiezen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:55 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja en nee.
Aan de ene kant is het een hartstikke leuk concept waar je snel aan 'verslaafd' raakt, maar dan merk je na 2 uurtjes intensief spelen opeens dat het spel verschrikkelijk kort is en nergens echt een uitdaging biedt.
Ik vind het alsnog een aankoop waard want "open world" en zombies. Echter moet je rekening houden met dat je ergens in de game waarschijnlijk teleurgesteld gaat worden. Bijvoorbeeld dat multiplayer of coop niet mogelijk is in deze game die er eigenlijk om schreeuwt. Wel ben ik heel benieuwd naar een eventuele deel 2. De game barst namelijk van de potentie.
Statte of Decay is wel anders dan bv DayZ, het draait om het overleven van je community. Dus je huidige karakter raakt gewond/buiten adem, hoppa switch naar die andere dude en ga verder met de taken die je voor je community moet doen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Ik zie zoveel zombiegames op dit moment dat ik eigenlijk niet meer weet welke ik kan en zal kiezen.
Heb inmiddels tigtigtig uur in Left 4 Dead 2 gestoken en de Dead Island reeks uitgespeeld...
... Sniper Nazi Zombie Army vind ik ook nog wel leuk om ff te doen... maar... State of Decay? 7daystoDie, DayZ en dan vergeet ik er zo ff een paar
How to survive viel me ook tegen...
Geen idee.... wel gekocht destijds maar nooit opgestartquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door ItsTheSebbe op 13-04-2014 16:41:35 ]
quote:Op zondag 13 april 2014 16:19 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Het einde van Brothers![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |