de hoerquote:Op donderdag 10 april 2014 14:00 schreef BeamofLight het volgende:
ik laatst speciaal de plee nog ff gepoetst. Hoefde ze de hele avond nie te pissen...
Wat?quote:Op donderdag 10 april 2014 15:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo'n viesjeshuis is toch wel een gigaafknapper hoor. Ik heb me eens iets over mijn haar gillend onder doucheseks uit moeten worstelen omdat dat gordijn gewoon leek te leven
doe die zin nou nog es, en dan goedquote:Op donderdag 10 april 2014 15:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo'n viesjeshuis is toch wel een giga-afknapper hoor. Ik heb me eens, iets over mijn haar gillend, onder doucheseks uit moeten worstelen omdat dat gordijn gewoon leek te leven
Goed bezig!quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 23:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
EnRotterdam
... Als je dan toch vrijgezel moet zijn, dan maar in
Rotterdam
.
Zelden zo eens met je geweest.quote:
Lobiquote:Op donderdag 10 april 2014 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
manmanman...
Dit zijn van die momenten dat ik zelfs Weissman en LesMiserables mis in het topic
Zo'n kutsmoes is altijd beter dan iemand die heel enthousiast een afspraak met je maakt en vervolgens niks meer laat horen. Echt helemaal niksquote:Op donderdag 10 april 2014 11:44 schreef habitue het volgende:
Zo had ik een hele tijd terug een date appte me ze de dag voor de date dat ze v de trap was gevallen. Beterschap gewenst en daarna nooit meer wat v gehoord natuurlijk. Maargoed miss dat het bij jou anders gaat
Je werkt op een drukkerij?quote:Op donderdag 10 april 2014 16:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Thanks All-out... tikken en persen tegelijk... lastige combi
Een bevalling zal het vast niet zijn geweest.quote:
Zat je te poepenquote:Op donderdag 10 april 2014 16:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Thanks All-out... tikken en persen tegelijk... lastige combi
Oeh thats cold.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Goed bezig!
[..]
[..]
Zelden zo eens met je geweest.
[..]
Lobi
#demovement
[..]
Zo'n kutsmoes is altijd beter dan iemand die heel enthousiast een afspraak met je maakt en vervolgens niks meer laat horen. Echt helemaal niksNiks afzeggen, niks excuus, gew ijskoud.
Maar wel een paar dagen daarna herhaaldelijk nog op je OkCupid profiel kijken
Als je weet dat iemand dat ziet dan kijk je toch minder vaakquote:Op donderdag 10 april 2014 16:53 schreef habitue het volgende:
[..]
Oeh thats cold.
Wel grappig bij okc ja dat je dat kunt zien. Zo had ik een meid die keek echt creepy vaak op mn profiel.
Goed bezig!quote:Op donderdag 10 april 2014 16:54 schreef Devv het volgende:
Ik heb volgende week weer eens een date. Ik ben wel benieuwd, want we hebben echt heel veel gemeen. Het kan eigenlijk alleen nog maar tegenvallen.
Zou je denken he. Ik ging toen telkens terug kijken na een tijdje. En geen van beide zei dan wat, best wel awkwardquote:Op donderdag 10 april 2014 16:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als je weet dat iemand dat ziet dan kijk je toch minder vaak
Ken haar verder niet ofzo maar heb wel op de link geklikt en haar een berichtje gestuurd.quote:Zie net je berichtje, wel een tijd geleden, denk over het hoofd gezien ofzo. Krijg soms zoveel fanmail, als ik dat zo mag noemen haha.
Nee hoor klinkt beetje arrogant
En ben geen arrogante dame ofzo hoor.
Maar met al die berichten van mannen ga je je soms zo voelen.
Je bericht spreekt me wel aan. Lijkt me spannend om met je af te spreken. Ben verder niet opzoek naar een relatie ouzo.
Gewoon puur fun. Wij vermaken ons wel.
Stuur me even een bericht terug via de link hieronder. Me profielnaam is maloutje
'me profielnaam'quote:Op donderdag 10 april 2014 17:03 schreef Weissman het volgende:
Krijg net een leuk mailtje in mijn spambox van ene Malou:
[..]
Ken haar verder niet ofzo maar heb wel op de link geklikt en haar een berichtje gestuurd.
Vrouwen die wel écht spontaan zijnBen benieuwd!
Wat voor site zit je op dat je via een link moet reageren als ik vragen mag ? Klinkt een beetje als phishing ofzo o_O.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ken haar verder niet ofzo maar heb wel op de link geklikt en haar een berichtje gestuurd.
dat vond ik ookquote:Op donderdag 10 april 2014 17:07 schreef Silenus het volgende:
Het ziet er eigenlijk ook wel uit als spam.
Goed bezig!quote:Op donderdag 10 april 2014 17:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hij is toch sarcastisch?quote:Op donderdag 10 april 2014 17:07 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Wat voor site zit je op dat je via een link moet reageren als ik vragen mag ? Klinkt een beetje als phishing ofzo o_O.
Supermooi, het grote virtuele oogcontact-spel! Is in de kroeg het leukste ever. Zij kijkt. Jij kijkt. Zij kijkt. Jij kijkt. Gaat zo een uur door. Ineens sta je plotsklaps heel toevallig naast elkaar te dansen. Zij lacht. Jij lacht. Je maakt een grap. Zij lacht. Je tongt.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:57 schreef habitue het volgende:
[..]
Zou je denken he. Ik ging toen telkens terug kijken na een tijdje. En geen van beide zei dan wat, best wel awkward
'linkje' daar gaan de alarmbellenquote:Op donderdag 10 april 2014 17:07 schreef Silenus het volgende:
Het ziet er eigenlijk ook wel uit als spam.
Hier om de hoekquote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 17:15 schreef BeamofLight het volgende:
gisteren stuurde ze dat de vlinders in haar buik salto's maakten (??)
Jaquote:Op donderdag 10 april 2014 17:11 schreef Silenus het volgende:
Oh wacht lees nu pas de laatste regel goed, dat je op een linkje moet klikken. Hehe.
[..]
Supermooi, het grote virtuele oogcontact-spel! Is in de kroeg het leukste ever. Zij kijkt. Jij kijkt. Zij kijkt. Jij kijkt. Gaat zo een uur door. Ineens sta je plotsklaps heel toevallig naast elkaar te dansen. Zij lacht. Jij lacht. Je maakt een grap. Zij lacht. Je tongt.
Dat moment waarop je tegen je homies zegt "ik ga even een rondje lopen.. "quote:Op donderdag 10 april 2014 17:11 schreef Silenus het volgende:
Oh wacht lees nu pas de laatste regel goed, dat je op een linkje moet klikken. Hehe.
[..]
Supermooi, het grote virtuele oogcontact-spel! Is in de kroeg het leukste ever. Zij kijkt. Jij kijkt. Zij kijkt. Jij kijkt. Gaat zo een uur door. Ineens sta je plotsklaps heel toevallig naast elkaar te dansen. Zij lacht. Jij lacht. Je maakt een grap. Zij lacht. Je tongt.
Wij mannen zeggen dat nooit tegen elkaar, die zijn gewoon ineens weg.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat moment waarop je tegen je homies zegt "ik ga even een rondje lopen.. "
Verdomme, m'n brief!quote:Op donderdag 10 april 2014 17:36 schreef Silenus het volgende:
Een ex-paiqdate van me post dit net op haar facebook, vond ze net in de brievenbus.
[ afbeelding ]
Heb je langer met haar gedate ? Ik ben zeer terughoudend wanneer het aankomt op dates op mijn facebook toevoegen, voelt gewoon niet goed. Doen de meeste dat hier wel of niet ?quote:Op donderdag 10 april 2014 17:36 schreef Silenus het volgende:
Een ex-paiqdate van me post dit net op haar facebook, vond ze net in de brievenbus.
[ afbeelding ]
Ja, dan decline je. En dan vraagt ze via whatsapp/ telefonisch, ik heb je toegevoegd op facebook accepteer me even.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:51 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Heb je langer met haar gedate ? Ik ben zeer terughoudend wanneer het aankomt op dates op mijn facebook toevoegen, voelt gewoon niet goed. Doen de meeste dat hier wel of niet ?
Nope, ander kan dan niet reageren, hooguit zo'n interessebericht. Op zich weet je dan wel dat het de moeite kan zijn om diegene even een mailadres te sturen.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:55 schreef RedFever007 het volgende:
Vraagje aan de RP'ers (als die er zijn) Als je als fullmember een bericht naar iemand stuurt maar diegene is zelf geen fullmember, kan hij/zij dan wel reageren of moet je daarvoor ook fullmember zijn?
Ook middels een excelsheet bepaald?quote:Op donderdag 10 april 2014 18:06 schreef LesMiserables het volgende:
Men zou echt moeten samenzweren om die betaal sites kapot te maken. Je reinste geldklopperij (iig voor 99%).
Geenquote:Op donderdag 10 april 2014 18:21 schreef Devv het volgende:
Op hoeveel sites zijn jullie eigenlijk ingeschreven? Ik zit maar op één site, omdat ik geen zin heb om alles bij te gaan houden. Daarnaast ben ik ook gewoon erg gehecht geraakt aan Pepper, wat gewoon lekker laagdrempelig werkt
. Je kunt alleen niet zelf zoeken, maar dat kan ook een voordeel zijn. Ik heb er toch al een aantal leuke dates aan overgehouden.
PaiQ en Knuz. Maar Knuz werkt voor mij niet, terwijl PaiQ beter werkt.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:21 schreef Devv het volgende:
Op hoeveel sites zijn jullie eigenlijk ingeschreven? Ik zit maar op één site, omdat ik geen zin heb om alles bij te gaan houden. Daarnaast ben ik ook gewoon erg gehecht geraakt aan Pepper, wat gewoon lekker laagdrempelig werkt
. Je kunt alleen niet zelf zoeken, maar dat kan ook een voordeel zijn. Ik heb er toch al een aantal leuke dates aan overgehouden.
Tinder en Paiq. Maar de Tinder app is zo waardeloos dat je nauwelijks een gesprek kan hebben. Dus dat is meer een egoboosterquote:Op donderdag 10 april 2014 18:21 schreef Devv het volgende:
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op donderdag 10 april 2014 17:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nope, ander kan dan niet reageren, hooguit zo'n interessebericht. Op zich weet je dan wel dat het de moeite kan zijn om diegene even een mailadres te sturen.
Mja, ze moeten ergens hun geld mee verdienenquote:Op donderdag 10 april 2014 19:10 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al![]()
![]()
Belachelijk eigenlijk
Euhm ja maar da's waarquote:Op donderdag 10 april 2014 19:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mja, ze moeten ergens hun geld mee verdienen
Is het echt zo erg?quote:Op donderdag 10 april 2014 19:33 schreef MissGump het volgende:
Verdomme!
Ik vraag me soms echt af of er soms een tattoo met 'Trouw me!' op mijn kont staat
Mja deze hield zich tenminste in tot na date 3, we gaan vooruit..
Hij ging al op de knieën?quote:Op donderdag 10 april 2014 19:33 schreef MissGump het volgende:
Verdomme!
Ik vraag me soms echt af of er soms een tattoo met 'Trouw me!' op mijn kont staat
Na date 3 daar al over beginnnen? Hoeveel kinderen wilde ie en was het familiegraf ook al geregeld?quote:Op donderdag 10 april 2014 19:33 schreef MissGump het volgende:
Verdomme!
Verkapte-kijk-mij-populair-zijn-postquote:Op donderdag 10 april 2014 19:33 schreef MissGump het volgende:
Verdomme!
Toen hij een euro op de grond zag liggenquote:
Nee het is een verkapte-kijk-mij-eens-goed-in-bed-zijn-post anders had ik die tattoo wel op mijn voorhoofd gezet.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mij-populair-zijn-post
Als je echt goed in bed was geweest had ik je wel in m'n DM zien verschijnen. Soort zoekt soort tenslotte.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:46 schreef MissGump het volgende:
Voor mij was het iig weer eens way too much. Dan nu maar de kroeg in!
[..]
Nee het is een verkapte-kijk-mij-eens-goed-in-bed-zijn-post anders had ik die tattoo wel op mijn voorhoofd gezet.
quote:Op donderdag 10 april 2014 19:33 schreef MissGump het volgende:
Maar je bent dus flink onderdanig in bedquote:Op donderdag 10 april 2014 19:46 schreef MissGump het volgende:
Nee het is een verkapte-kijk-mij-eens-goed-in-bed-zijn-post anders had ik die tattoo wel op mijn voorhoofd gezet.
Niet iedereen in Nederland is een Turk.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je echt goed in bed was geweest had ik je wel in m'n DM zien verschijnen. Soort zoekt soort tenslotte.
Dat is altijd een goed ideequote:Op donderdag 10 april 2014 19:46 schreef MissGump het volgende:
Voor mij was het iig weer eens way too much. Dan nu maar de kroeg in!
Vrouwen houden van Marokkanen met grote piemels kekke Turken met swag. Hier onder een foto van mijn neven. Die hadden ook altijd veel sjans bij de damesquote:Op donderdag 10 april 2014 20:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet iedereen in Nederland is een Turk.
Daar waren bazentopics overquote:Op donderdag 10 april 2014 21:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vrouwen houden van Marokkanen met grote piemels kekke Turken met swag. Hier onder een foto van mijn neven. Die hadden ook altijd veel sjans bij de dames![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
OT blijven graag.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daar waren bazentopics over![]()
Had ie niet een autobedrijf als dekmantel
quote:Op donderdag 10 april 2014 19:33 schreef MissGump het volgende:
Verdomme!
Als je zo gespierd wil zijn moet je wel werkeloos zijnquote:
Naar mijn weten heeft dat nooit gewerkt. Betalende leden kunnen berichten schrijven naar andere betalende leden.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:07 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik ga nog liever op RP dan op Lexa. Ik was een tijd niet online geweest op Lexa, log ik voor de grap een keer in, vervolgens meteen bezoekers en ze willen met je chatten.. Uiteraard, nee, dank je.
Volgens mij kunnen niet betalende members bij RP wel reageren op berichten van betaalde members, of hebben ze dat aangepast?
waarschijnlijk ben je zo betoverend tijdens doggystyle, dat ze heulemaal hoteldebotel in hun nopjes zijn en denken;quote:Op donderdag 10 april 2014 19:33 schreef MissGump het volgende:
Verdomme!
En ook naar andere niet betalende leden.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Betalende leden kunnen berichten schrijven naar andere betalende leden.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:34 schreef MissGump het volgende:
[..]
Daarom is ze ook een Milf en niet een Wilf (w van woman?)voor mijn huidige date in deze!
En alle vrouwen weten nu ook weer zeker dat ze niet met een mannelijke fokker uit dit topic naar bed willen.
jij fucking Karma ook steedsquote:Op donderdag 10 april 2014 19:33 schreef MissGump het volgende:
Verdomme!
Dat is waar, maar het begint toch met bezoekers.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aan bezoekers heb je sowieso weinig. Je moet berichten hebben..
Die lokkertjes zijn er natuurlijk altijd.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:45 schreef -0- het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het begint toch met bezoekers.
En als ik dan wanneer ik niet precies kan zien wie mij bezocht enorme aantallen bezoekers krijg en als ik het wel kan zien vrijwel niet dan doet me dat toch een beetje denken aan lokkertjes om je over te halen om een full membership af te sluiten.
Nee hoor, zelfs ik heb er een relatie op nagehouden van 4 maandenquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:25 schreef LesMiserables het volgende:
Liever betalen voor OKC dan gratis op Lexa! Heb zelf altijd het gevoel dat Lexa ook een hoger 'ridderopwittepaard' gehalte heeft, van die vrouwtjes die naar dat uiterste op zoek zijn en geen zin hebben om lol te hebben en dan te kijken of het wel klikt.
BAM en weg zijn de argumenten van LM.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee hoor, zelfs ik heb er een relatie op nagehouden van 4 maanden
vraag hem anders ff naar de inrichting van zijn keukenquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:28 schreef LesMiserables het volgende:
Ik verdenk jou ervan zeer goed te passen bij de ridderopwittepaard doelgroep, dus dat sterkt mij vooral in mijn idee.
Dat klopt, ik pas perfect in die groep, ik ben namelijk voor elke vrouw de ridder op het witte paardquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:28 schreef LesMiserables het volgende:
Ik verdenk jou ervan zeer goed te passen bij de ridderopwittepaard doelgroep, dus dat sterkt mij vooral in mijn idee.
Ik zou graag mijn ridderopwittepaard theorem aan je uitleggen maar ben bang voor een mega derail te zorgen. In een notendop is het probleem een onrealistische verwachting en laffe keuze van de vrouw, ze is niet toe aan een echte man maar zoekt iets wat deels voldoet aan het standaard ridder (romantisch) idee alleen dan zonder de ridderlijkheden (doortastendheid). Daarnaast schatten deze vrouwen zich op de sociale ladder vaak veel te hoog in, de prinsessen staan over het algemeen niet op dating sites.quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat klopt, ik pas perfect in die groep, ik ben namelijk voor elke vrouw de ridder op het witte paardMooi dat je dat nu eindelijk ook inziet
Jij denkt dat ik dat denkquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
BAM en weg zijn de argumenten van LM.
Ga nog eens door mijn posts heen met een kritische houding ipv je zwart-wit houding. Als je net zo succesvol date als dat je kan lezen snap ik dat je staat te springen om wat advies.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:35 schreef ook_gek het volgende:
Hey een nieuwe "zelf made date goerie met extreme bewijsdrang" heeft dit topic gevonden!!
Whohoooo leuk!!! En wat doet deze? Lijstjes bij houden, alles is het zelfde dus 1 aanpak slaagt altijd en alle vrouwen gaan plat voor hem. Gemixt met mijn en alleen mijn uitspraken zijn waarheid en jullie praten onzekere onzin. Plus een vlinke teug bewijsdrang!
Hij heeft wel een punt hoor... Je luistert niet eens naar wat andere zeggen, je voert niet eens een discussie, je plempt gewoon jouw tekst als waarheid neer zonder ook maar bij jezelf na te gaan of de ander misschien een punt heeft. Het strookt niet met jouw mening DUS heeft die ander het fout.... Verder kom je over alsof je het empatisch vermogen hebt van een zeef.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:43 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ga nog eens door mijn posts heen met een kritische houding ipv je zwart-wit houding. Als je net zo succesvol date als dat je kan lezen snap ik dat je staat te springen om wat advies.
LM=firefly3.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:35 schreef ook_gek het volgende:
Hey een nieuwe "zelf made date goerie met extreme bewijsdrang" heeft dit topic gevonden!!
Whohoooo leuk!!! En wat doet deze? Lijstjes bij houden, alles is het zelfde dus 1 aanpak slaagt altijd en alle vrouwen gaan plat voor hem. Gemixt met mijn en alleen mijn uitspraken zijn waarheid en jullie praten onzekere onzin. Plus een vlinke teug bewijsdrang!
Nog eens? Man ik ben er niet eens 1x door heen gegaan. Iets met verspeelde moeite.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:43 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ga nog eens door mijn posts heen
Deze reactie bevestigt direct mijn reactie. Top dank je welquote:met een kritische houding ipv je zwart-wit houding.
Wijs even precies aan waar ik om advies vraag? Laten we voor het gemak het stukje "springen" maar even weg.quote:Als je net zo succesvol date als dat je kan lezen snap ik dat je staat te springen om wat advies.
Oh leuk! Het is weer terug jaquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:01 schreef Rickario het volgende:
[..]
LM=firefly3.![]()
Gewoon niet meer op reageren
Zeker wel! Verloopt heel relaxt eigelijk. Enige is wel dat onze agenda's bommetje vol zit. Dus hier en daar moeten we dan dingen skippen. Maar afgezien van dat gaat het eigelijk allemaal wel van zelf en is het nu 4 maanden later nog even leuk als de eerste keer.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
Hoe'st met je vriendin Ook_gek? nog steeds alles helemaal top?
Leuk manquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zeker wel! Verloopt heel relaxt eigelijk. Enige is wel dat onze agenda's bommetje vol zit. Dus hier en daar moeten we dan dingen skippen. Maar afgezien van dat gaat het eigelijk allemaal wel van zelf en is het nu 4 maanden later nog even leuk als de eerste keer.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:40 schreef LesMiserables het volgende:
En dan zijn wij nog niet eens op een date, jongen, je hebt geen idee hoe kicken ik ben.
Kan je er een paar van overnemenquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:11 schreef SSJKliko het volgende:
Haha volgens mij zit er nu zo'n vrouw in m'n lijst die alleen maar als lokkertje dient, wedden dat ze straks ineens met 06 nummers aan komt kakken
Ik ben echt niet wakker vandaag merk ikquote:
Fail. Bel haar op?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:35 schreef Rickario het volgende:
Great.. Ik heb binnen een half uur een date. Maar ik kan er pas over anderhalf uur zijn... Rond 18u al een appje gestuurd en even gebeld. Maar geen contact. Ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen
Heb je de post uberhaupt wel gelezen?quote:
Ik snapte er al niks vanquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben echt niet wakker vandaag merk ik
Ik had over je 'en gebeld' heen gelezen. My bad.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:44 schreef habitue het volgende:
[..]
Heb je de post uberhaupt wel gelezen?
Jij ging naar haar toe? Misschien ligt ze lang en breed klaar voor je op bed en ligt dr telefoon niet in de buurt?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:21 schreef Rickario het volgende:
Ruim 20u (zo laat hadden we afgesproken) geweest en nog niks gehoord. De afgelopen dagen hadden we ineens minder contact waardoor ik er al een minder gevoel over kreeg.
Het lijkt er op dat ze zonder iets te zeggen er voor is weggedraaid Ok, er kan natuurlijk iets ernstigs tussengekomen zijn. Maar ik reken maar niet meer op de date vanavond. Ik ga maar op stap met wat vrienden
Balen!quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:21 schreef Rickario het volgende:
Ruim 20u (zo laat hadden we afgesproken) geweest en nog niks gehoord. De afgelopen dagen hadden we ineens minder contact waardoor ik er al een minder gevoel over kreeg.
Het lijkt er op dat ze zonder iets te zeggen er voor is weggedraaid Ok, er kan natuurlijk iets ernstigs tussengekomen zijn. Maar ik reken maar niet meer op de date vanavond. Ik ga maar op stap met wat vrienden
Gisteren laat op de avond werd ik toch nog door haar geappt. Haar oom zou op sterven liggen en ze was daar hals over heen gegaan zonder telefoon. Excuses en alles. Maar toch voelt het alsof er iets niet klopt. Ik heb haar ook gevraagd of er niet misschien iets anders was dat er speelde. Dat werd uiteraard ontkent maar met een voorstel voor een nieuwe date komt ze niet.. Ik vind het allemaal maar wat verdacht. Het initiatief ligt bij haar. Ik ga er geen aandacht meer aan besteden.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:21 schreef Rickario het volgende:
Slim plan. Lekker verder zoekenquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:00 schreef Rickario het volgende:
[..]
Gisteren laat op de avond werd ik toch nog door haar geappt. Haar oom zou op sterven liggen en ze was daar hals over heen gegaan zonder telefoon. Excuses en alles. Maar toch voelt het alsof er iets niet klopt. Ik heb haar ook gevraagd of er niet misschien iets anders was dat er speelde. Dat werd uiteraard ontkent maar met een voorstel voor een nieuwe date komt ze niet.. Ik vind het allemaal maar wat verdacht. Het initiatief ligt bij haar. Ik ga er geen aandacht meer aan besteden.
ik hoop dat met zo'n reden het dan ook maar klopt. Evengoed oppleuren met dat wijf natuurlijk,quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:00 schreef Rickario het volgende:
[..]
Gisteren laat op de avond werd ik toch nog door haar geappt. Haar oom zou op sterven liggen en ze was daar hals over heen gegaan zonder telefoon. Excuses en alles. Maar toch voelt het alsof er iets niet klopt. Ik heb haar ook gevraagd of er niet misschien iets anders was dat er speelde. Dat werd uiteraard ontkent maar met een voorstel voor een nieuwe date komt ze niet.. Ik vind het allemaal maar wat verdacht. Het initiatief ligt bij haar. Ik ga er geen aandacht meer aan besteden.
Thijs zegt hierboven toch dat hij verder moet zoeken?!quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nu ja, stél dat het klopt wat ze zegt. Stel he. En ze heeft nogal een goede band met haar oom. Dan zou ik me voor kunnen stellen dat een nieuwe date met Rickario plannen terwijl ze aan het voeteneinde van het bed van kreperende oomlief staat niet het eerste is wat in haar opkomt.
Stel. We weten allemaal dat het een lame ass excuus is, maar toch.
Nee, sorry. Dat was natuurlijk niet mijn bedoeling.quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Thijs zegt hierboven toch dat hij verder moet zoeken?!
Denk je soms dat je het beter weet?
Ze was waarschijnlijk bezopen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:00 schreef Rickario het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:39 schreef All-out het volgende:
ik zou haar "alvast gecondoleerd" wensen en een fijne pasen. toedels
Gewoon sterkte wensen en verder afwachten. Toch simpel. Als het waar is (om hier over te liegen lijkt me nogal sad) dan moet je dat gewoon respecteren.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:02 schreef Silenus het volgende:
[..]Dan ben je wel echt een ultieme klootzak als het echt waar blijkt te zijn.
Los van dat alles, het slaat nergens op om nog effe bijdehandte smsjes te gaan versturen...daarmee laat je jezelf alleen maar kennen. Sta erboven, wens haar sterkte ga verder. De zaak is toch al verloren.
Mwa. De afgelopen dagen voelde het al alsof ze zich wat aan het bedenken was.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:03 schreef Cue_ het volgende:
Blijkbaar wordt alles wat je zegt tegenwoordig als smoesje bestempeld hier![]()
"he m'n oom ligt op sterven vandaar ..."
- "weet je zeker dat er niets anders is? "Kom op, wens der sterkte en wacht gewoon rustig af.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:02 schreef Silenus het volgende:
[..]Dan ben je wel echt een ultieme klootzak als het echt waar blijkt te zijn.
Los van dat alles, het slaat nergens op om nog effe bijdehandte smsjes te gaan versturen...daarmee laat je jezelf alleen maar kennen. Sta erboven, wens haar sterkte ga verder. De zaak is toch al verloren.
Dat heb ik nu dus gedaan. Als ze toch wil afspreken. Prima. Maar dan moet ze zelf het initiatief nemenquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon sterkte wensen en verder afwachten. Toch simpel. Als het waar is (om hier over te liegen lijkt me nogal sad) dan moet je dat gewoon respecteren.
Of ze was druk met haar oom/familie toestanden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:07 schreef Rickario het volgende:
Mwa. De afgelopen dagen voelde het al alsof ze zich wat aan het bedenken was.
Inderdaad. En sowieso zijn het allemaal aannames.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of ze was druk met haar oom/familie toestanden.
Ik gok op een gedeelde waarheid. Wel naar ziekenhuis geweest. Maar dat het eigenlijk ook niet verkeerd uit kwam. Het klopt dat het aannames zijn. Dus het is gewoon afwachten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:19 schreef Fascination het volgende:
je bent ook wel een lompe knol als je zoiets als excuus gaat gebruiken. geloof het haast niet.
ja jeetje zeg!quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:03 schreef Cue_ het volgende:
- "weet je zeker dat er niets anders is? "Kom op, wens der sterkte en wacht gewoon rustig af.
ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:03 schreef Cue_ het volgende:
Zo heb ik het niet gezegd.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja jeetje zeg!
Ik vind het wel ver gaan om dat te zeggen
En mega onzeker
quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
Zal ik een mini verslagje doen?Heb jij getongd, jongedame?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
[..]
ik ook
Zal ik een mini verslagje doen?Hij is ook een zure, humorloze doos?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:56 schreef BeamofLight het volgende:
Ze liegt:
El-Thijs
Habitue
All-out
We weten het niet:
HJ
BoL
Rickario zelf
Immerbob
Silenus
De oom ligt op de IC:
alle vrouwen
svp zelf verder aanvullen
schijnbaarquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hij is ook een zure, humorloze doos?
[..]
ik ook
Zal ik een mini verslagje doen?Mijne ook. Ze is helemaal hotel de botelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |