Heb je langer met haar gedate ? Ik ben zeer terughoudend wanneer het aankomt op dates op mijn facebook toevoegen, voelt gewoon niet goed. Doen de meeste dat hier wel of niet ?quote:Op donderdag 10 april 2014 17:36 schreef Silenus het volgende:
Een ex-paiqdate van me post dit net op haar facebook, vond ze net in de brievenbus.
[ afbeelding ]
Ja, dan decline je. En dan vraagt ze via whatsapp/ telefonisch, ik heb je toegevoegd op facebook accepteer me even.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:51 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Heb je langer met haar gedate ? Ik ben zeer terughoudend wanneer het aankomt op dates op mijn facebook toevoegen, voelt gewoon niet goed. Doen de meeste dat hier wel of niet ?
Nope, ander kan dan niet reageren, hooguit zo'n interessebericht. Op zich weet je dan wel dat het de moeite kan zijn om diegene even een mailadres te sturen.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:55 schreef RedFever007 het volgende:
Vraagje aan de RP'ers (als die er zijn) Als je als fullmember een bericht naar iemand stuurt maar diegene is zelf geen fullmember, kan hij/zij dan wel reageren of moet je daarvoor ook fullmember zijn?
Ook middels een excelsheet bepaald?quote:Op donderdag 10 april 2014 18:06 schreef LesMiserables het volgende:
Men zou echt moeten samenzweren om die betaal sites kapot te maken. Je reinste geldklopperij (iig voor 99%).
Geenquote:Op donderdag 10 april 2014 18:21 schreef Devv het volgende:
Op hoeveel sites zijn jullie eigenlijk ingeschreven? Ik zit maar op één site, omdat ik geen zin heb om alles bij te gaan houden. Daarnaast ben ik ook gewoon erg gehecht geraakt aan Pepper, wat gewoon lekker laagdrempelig werkt
. Je kunt alleen niet zelf zoeken, maar dat kan ook een voordeel zijn. Ik heb er toch al een aantal leuke dates aan overgehouden.
PaiQ en Knuz. Maar Knuz werkt voor mij niet, terwijl PaiQ beter werkt.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:21 schreef Devv het volgende:
Op hoeveel sites zijn jullie eigenlijk ingeschreven? Ik zit maar op één site, omdat ik geen zin heb om alles bij te gaan houden. Daarnaast ben ik ook gewoon erg gehecht geraakt aan Pepper, wat gewoon lekker laagdrempelig werkt
. Je kunt alleen niet zelf zoeken, maar dat kan ook een voordeel zijn. Ik heb er toch al een aantal leuke dates aan overgehouden.
Tinder en Paiq. Maar de Tinder app is zo waardeloos dat je nauwelijks een gesprek kan hebben. Dus dat is meer een egoboosterquote:Op donderdag 10 april 2014 18:21 schreef Devv het volgende:
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op donderdag 10 april 2014 17:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nope, ander kan dan niet reageren, hooguit zo'n interessebericht. Op zich weet je dan wel dat het de moeite kan zijn om diegene even een mailadres te sturen.
Mja, ze moeten ergens hun geld mee verdienenquote:Op donderdag 10 april 2014 19:10 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al![]()
![]()
Belachelijk eigenlijk
Euhm ja maar da's waarquote:Op donderdag 10 april 2014 19:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mja, ze moeten ergens hun geld mee verdienen
Is het echt zo erg?quote:Op donderdag 10 april 2014 19:33 schreef MissGump het volgende:
Verdomme!
Ik vraag me soms echt af of er soms een tattoo met 'Trouw me!' op mijn kont staat
Mja deze hield zich tenminste in tot na date 3, we gaan vooruit..
Hij ging al op de knieën?quote:Op donderdag 10 april 2014 19:33 schreef MissGump het volgende:
Verdomme!
Ik vraag me soms echt af of er soms een tattoo met 'Trouw me!' op mijn kont staat
Na date 3 daar al over beginnnen? Hoeveel kinderen wilde ie en was het familiegraf ook al geregeld?quote:Op donderdag 10 april 2014 19:33 schreef MissGump het volgende:
Verdomme!
Verkapte-kijk-mij-populair-zijn-postquote:Op donderdag 10 april 2014 19:33 schreef MissGump het volgende:
Verdomme!
Toen hij een euro op de grond zag liggenquote:
Nee het is een verkapte-kijk-mij-eens-goed-in-bed-zijn-post anders had ik die tattoo wel op mijn voorhoofd gezet.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mij-populair-zijn-post
Als je echt goed in bed was geweest had ik je wel in m'n DM zien verschijnen. Soort zoekt soort tenslotte.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:46 schreef MissGump het volgende:
Voor mij was het iig weer eens way too much. Dan nu maar de kroeg in!
[..]
Nee het is een verkapte-kijk-mij-eens-goed-in-bed-zijn-post anders had ik die tattoo wel op mijn voorhoofd gezet.
quote:Op donderdag 10 april 2014 19:33 schreef MissGump het volgende:
Maar je bent dus flink onderdanig in bedquote:Op donderdag 10 april 2014 19:46 schreef MissGump het volgende:
Nee het is een verkapte-kijk-mij-eens-goed-in-bed-zijn-post anders had ik die tattoo wel op mijn voorhoofd gezet.
Niet iedereen in Nederland is een Turk.quote:Op donderdag 10 april 2014 19:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je echt goed in bed was geweest had ik je wel in m'n DM zien verschijnen. Soort zoekt soort tenslotte.
Dat is altijd een goed ideequote:Op donderdag 10 april 2014 19:46 schreef MissGump het volgende:
Voor mij was het iig weer eens way too much. Dan nu maar de kroeg in!
Vrouwen houden van Marokkanen met grote piemels kekke Turken met swag. Hier onder een foto van mijn neven. Die hadden ook altijd veel sjans bij de damesquote:Op donderdag 10 april 2014 20:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet iedereen in Nederland is een Turk.
Daar waren bazentopics overquote:Op donderdag 10 april 2014 21:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vrouwen houden van Marokkanen met grote piemels kekke Turken met swag. Hier onder een foto van mijn neven. Die hadden ook altijd veel sjans bij de dames![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
OT blijven graag.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daar waren bazentopics over![]()
Had ie niet een autobedrijf als dekmantel
quote:Op donderdag 10 april 2014 19:33 schreef MissGump het volgende:
Verdomme!
Als je zo gespierd wil zijn moet je wel werkeloos zijnquote:
Naar mijn weten heeft dat nooit gewerkt. Betalende leden kunnen berichten schrijven naar andere betalende leden.quote:Op donderdag 10 april 2014 23:07 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik ga nog liever op RP dan op Lexa. Ik was een tijd niet online geweest op Lexa, log ik voor de grap een keer in, vervolgens meteen bezoekers en ze willen met je chatten.. Uiteraard, nee, dank je.
Volgens mij kunnen niet betalende members bij RP wel reageren op berichten van betaalde members, of hebben ze dat aangepast?
waarschijnlijk ben je zo betoverend tijdens doggystyle, dat ze heulemaal hoteldebotel in hun nopjes zijn en denken;quote:Op donderdag 10 april 2014 19:33 schreef MissGump het volgende:
Verdomme!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |