Jij denkt dat ik dat denkquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
BAM en weg zijn de argumenten van LM.
Ga nog eens door mijn posts heen met een kritische houding ipv je zwart-wit houding. Als je net zo succesvol date als dat je kan lezen snap ik dat je staat te springen om wat advies.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:35 schreef ook_gek het volgende:
Hey een nieuwe "zelf made date goerie met extreme bewijsdrang" heeft dit topic gevonden!!
Whohoooo leuk!!! En wat doet deze? Lijstjes bij houden, alles is het zelfde dus 1 aanpak slaagt altijd en alle vrouwen gaan plat voor hem. Gemixt met mijn en alleen mijn uitspraken zijn waarheid en jullie praten onzekere onzin. Plus een vlinke teug bewijsdrang!
Hij heeft wel een punt hoor... Je luistert niet eens naar wat andere zeggen, je voert niet eens een discussie, je plempt gewoon jouw tekst als waarheid neer zonder ook maar bij jezelf na te gaan of de ander misschien een punt heeft. Het strookt niet met jouw mening DUS heeft die ander het fout.... Verder kom je over alsof je het empatisch vermogen hebt van een zeef.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:43 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ga nog eens door mijn posts heen met een kritische houding ipv je zwart-wit houding. Als je net zo succesvol date als dat je kan lezen snap ik dat je staat te springen om wat advies.
LM=firefly3.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:35 schreef ook_gek het volgende:
Hey een nieuwe "zelf made date goerie met extreme bewijsdrang" heeft dit topic gevonden!!
Whohoooo leuk!!! En wat doet deze? Lijstjes bij houden, alles is het zelfde dus 1 aanpak slaagt altijd en alle vrouwen gaan plat voor hem. Gemixt met mijn en alleen mijn uitspraken zijn waarheid en jullie praten onzekere onzin. Plus een vlinke teug bewijsdrang!
Nog eens? Man ik ben er niet eens 1x door heen gegaan. Iets met verspeelde moeite.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:43 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ga nog eens door mijn posts heen
Deze reactie bevestigt direct mijn reactie. Top dank je welquote:met een kritische houding ipv je zwart-wit houding.
Wijs even precies aan waar ik om advies vraag? Laten we voor het gemak het stukje "springen" maar even weg.quote:Als je net zo succesvol date als dat je kan lezen snap ik dat je staat te springen om wat advies.
Oh leuk! Het is weer terug jaquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:01 schreef Rickario het volgende:
[..]
LM=firefly3.![]()
Gewoon niet meer op reageren
Zeker wel! Verloopt heel relaxt eigelijk. Enige is wel dat onze agenda's bommetje vol zit. Dus hier en daar moeten we dan dingen skippen. Maar afgezien van dat gaat het eigelijk allemaal wel van zelf en is het nu 4 maanden later nog even leuk als de eerste keer.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
Hoe'st met je vriendin Ook_gek? nog steeds alles helemaal top?
Leuk manquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zeker wel! Verloopt heel relaxt eigelijk. Enige is wel dat onze agenda's bommetje vol zit. Dus hier en daar moeten we dan dingen skippen. Maar afgezien van dat gaat het eigelijk allemaal wel van zelf en is het nu 4 maanden later nog even leuk als de eerste keer.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:40 schreef LesMiserables het volgende:
En dan zijn wij nog niet eens op een date, jongen, je hebt geen idee hoe kicken ik ben.
Kan je er een paar van overnemenquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:11 schreef SSJKliko het volgende:
Haha volgens mij zit er nu zo'n vrouw in m'n lijst die alleen maar als lokkertje dient, wedden dat ze straks ineens met 06 nummers aan komt kakken
Ik ben echt niet wakker vandaag merk ikquote:
Fail. Bel haar op?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:35 schreef Rickario het volgende:
Great.. Ik heb binnen een half uur een date. Maar ik kan er pas over anderhalf uur zijn... Rond 18u al een appje gestuurd en even gebeld. Maar geen contact. Ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen
Heb je de post uberhaupt wel gelezen?quote:
Ik snapte er al niks vanquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben echt niet wakker vandaag merk ik
Ik had over je 'en gebeld' heen gelezen. My bad.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:44 schreef habitue het volgende:
[..]
Heb je de post uberhaupt wel gelezen?
Jij ging naar haar toe? Misschien ligt ze lang en breed klaar voor je op bed en ligt dr telefoon niet in de buurt?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:21 schreef Rickario het volgende:
Ruim 20u (zo laat hadden we afgesproken) geweest en nog niks gehoord. De afgelopen dagen hadden we ineens minder contact waardoor ik er al een minder gevoel over kreeg.
Het lijkt er op dat ze zonder iets te zeggen er voor is weggedraaid Ok, er kan natuurlijk iets ernstigs tussengekomen zijn. Maar ik reken maar niet meer op de date vanavond. Ik ga maar op stap met wat vrienden
Balen!quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:21 schreef Rickario het volgende:
Ruim 20u (zo laat hadden we afgesproken) geweest en nog niks gehoord. De afgelopen dagen hadden we ineens minder contact waardoor ik er al een minder gevoel over kreeg.
Het lijkt er op dat ze zonder iets te zeggen er voor is weggedraaid Ok, er kan natuurlijk iets ernstigs tussengekomen zijn. Maar ik reken maar niet meer op de date vanavond. Ik ga maar op stap met wat vrienden
Gisteren laat op de avond werd ik toch nog door haar geappt. Haar oom zou op sterven liggen en ze was daar hals over heen gegaan zonder telefoon. Excuses en alles. Maar toch voelt het alsof er iets niet klopt. Ik heb haar ook gevraagd of er niet misschien iets anders was dat er speelde. Dat werd uiteraard ontkent maar met een voorstel voor een nieuwe date komt ze niet.. Ik vind het allemaal maar wat verdacht. Het initiatief ligt bij haar. Ik ga er geen aandacht meer aan besteden.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:21 schreef Rickario het volgende:
Slim plan. Lekker verder zoekenquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:00 schreef Rickario het volgende:
[..]
Gisteren laat op de avond werd ik toch nog door haar geappt. Haar oom zou op sterven liggen en ze was daar hals over heen gegaan zonder telefoon. Excuses en alles. Maar toch voelt het alsof er iets niet klopt. Ik heb haar ook gevraagd of er niet misschien iets anders was dat er speelde. Dat werd uiteraard ontkent maar met een voorstel voor een nieuwe date komt ze niet.. Ik vind het allemaal maar wat verdacht. Het initiatief ligt bij haar. Ik ga er geen aandacht meer aan besteden.
ik hoop dat met zo'n reden het dan ook maar klopt. Evengoed oppleuren met dat wijf natuurlijk,quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:00 schreef Rickario het volgende:
[..]
Gisteren laat op de avond werd ik toch nog door haar geappt. Haar oom zou op sterven liggen en ze was daar hals over heen gegaan zonder telefoon. Excuses en alles. Maar toch voelt het alsof er iets niet klopt. Ik heb haar ook gevraagd of er niet misschien iets anders was dat er speelde. Dat werd uiteraard ontkent maar met een voorstel voor een nieuwe date komt ze niet.. Ik vind het allemaal maar wat verdacht. Het initiatief ligt bij haar. Ik ga er geen aandacht meer aan besteden.
Thijs zegt hierboven toch dat hij verder moet zoeken?!quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nu ja, stél dat het klopt wat ze zegt. Stel he. En ze heeft nogal een goede band met haar oom. Dan zou ik me voor kunnen stellen dat een nieuwe date met Rickario plannen terwijl ze aan het voeteneinde van het bed van kreperende oomlief staat niet het eerste is wat in haar opkomt.
Stel. We weten allemaal dat het een lame ass excuus is, maar toch.
Nee, sorry. Dat was natuurlijk niet mijn bedoeling.quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Thijs zegt hierboven toch dat hij verder moet zoeken?!
Denk je soms dat je het beter weet?
Ze was waarschijnlijk bezopen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:00 schreef Rickario het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:39 schreef All-out het volgende:
ik zou haar "alvast gecondoleerd" wensen en een fijne pasen. toedels
Gewoon sterkte wensen en verder afwachten. Toch simpel. Als het waar is (om hier over te liegen lijkt me nogal sad) dan moet je dat gewoon respecteren.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:02 schreef Silenus het volgende:
[..]Dan ben je wel echt een ultieme klootzak als het echt waar blijkt te zijn.
Los van dat alles, het slaat nergens op om nog effe bijdehandte smsjes te gaan versturen...daarmee laat je jezelf alleen maar kennen. Sta erboven, wens haar sterkte ga verder. De zaak is toch al verloren.
Mwa. De afgelopen dagen voelde het al alsof ze zich wat aan het bedenken was.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:03 schreef Cue_ het volgende:
Blijkbaar wordt alles wat je zegt tegenwoordig als smoesje bestempeld hier![]()
"he m'n oom ligt op sterven vandaar ..."
- "weet je zeker dat er niets anders is? "Kom op, wens der sterkte en wacht gewoon rustig af.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:02 schreef Silenus het volgende:
[..]Dan ben je wel echt een ultieme klootzak als het echt waar blijkt te zijn.
Los van dat alles, het slaat nergens op om nog effe bijdehandte smsjes te gaan versturen...daarmee laat je jezelf alleen maar kennen. Sta erboven, wens haar sterkte ga verder. De zaak is toch al verloren.
Dat heb ik nu dus gedaan. Als ze toch wil afspreken. Prima. Maar dan moet ze zelf het initiatief nemenquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon sterkte wensen en verder afwachten. Toch simpel. Als het waar is (om hier over te liegen lijkt me nogal sad) dan moet je dat gewoon respecteren.
Of ze was druk met haar oom/familie toestanden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:07 schreef Rickario het volgende:
Mwa. De afgelopen dagen voelde het al alsof ze zich wat aan het bedenken was.
Inderdaad. En sowieso zijn het allemaal aannames.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of ze was druk met haar oom/familie toestanden.
Ik gok op een gedeelde waarheid. Wel naar ziekenhuis geweest. Maar dat het eigenlijk ook niet verkeerd uit kwam. Het klopt dat het aannames zijn. Dus het is gewoon afwachten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:19 schreef Fascination het volgende:
je bent ook wel een lompe knol als je zoiets als excuus gaat gebruiken. geloof het haast niet.
ja jeetje zeg!quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:03 schreef Cue_ het volgende:
- "weet je zeker dat er niets anders is? "Kom op, wens der sterkte en wacht gewoon rustig af.
ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:03 schreef Cue_ het volgende:
Zo heb ik het niet gezegd.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja jeetje zeg!
Ik vind het wel ver gaan om dat te zeggen
En mega onzeker
quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
Zal ik een mini verslagje doen?Heb jij getongd, jongedame?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
[..]
ik ook
Zal ik een mini verslagje doen?Hij is ook een zure, humorloze doos?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:56 schreef BeamofLight het volgende:
Ze liegt:
El-Thijs
Habitue
All-out
We weten het niet:
HJ
BoL
Rickario zelf
Immerbob
Silenus
De oom ligt op de IC:
alle vrouwen
svp zelf verder aanvullen
schijnbaarquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hij is ook een zure, humorloze doos?
[..]
ik ook
Zal ik een mini verslagje doen?Mijne ook. Ze is helemaal hotel de botelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mag ik jou aanraken?quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mijne ook. Ze is helemaal hotel de botel
interesseert het jou werkelijk iets of de oom van de date2be van een fokker in het ziekenhuis ligt jaquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:17 schreef Cue_ het volgende:
Ik weet ook niet of ie daar echt ligt of niet. Ging mij er vooral om hoe erop gereageerd werd.
Al is t een dikke smoes. Lekker sterkte wensen en afwachten.
Natuurlijk grote kans dat je er niets meer van hoort doordat er nog niet eens gedate is.
dit dusquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:17 schreef Cue_ het volgende:
Ik weet ook niet of ie daar echt ligt of niet. Ging mij er vooral om hoe erop gereageerd werd.
Al is t een dikke smoes. Lekker sterkte wensen en afwachten.
Natuurlijk grote kans dat je er niets meer van hoort doordat er nog niet eens gedate is.
Nee, maar wat maakt dat uit?quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:19 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
interesseert het jou werkelijk iets of de oom van de date2be van een fokker in het ziekenhuis ligt ja
quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:56 schreef BeamofLight het volgende:
Ze liegt:
El-Thijs
Habitue
All-out
We weten het niet:
HJ
BoL
Rickario zelf
Immerbob
Silenus
De oom ligt op de IC:
alle vrouwen
svp zelf verder aanvullen
humped her leg?quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:19 schreef SilentChaos het volgende:
Ik kwam gister ook m'n oude crush tegen in de kroeg
Ik ben duidelijk nog niet helemaal over haar heen
We zijn niet meer on speaking termsquote:
Humped her leg??quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
We zijn niet meer on speaking terms
Zoiets jaquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
In foetushouding onder de douche gekropen en gehuild als een pasgeborene denk ik. Hebben we allemaal weleens.
professionele houding aangenomen, well done.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
We zijn niet meer on speaking terms
Ik denk dat daar de kern van het probleem zitquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:44 schreef Belgosome het volgende:
Ik snap het toch niet hoe je gesprekken begint. Na 'Hey' valt het al stil. Op standaard vragen antwoorden ze meestal niet meer. Geen idee hoe je een leuk gesprek opstart... Heb de indruk dat 18-21 jarige meisjes daar ook zeer passief op zijn. Vrij nutteloos om mij nog bezig te houden met datingsites en Tinder etc...
maakt geen fuck uit wat je zegt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:51 schreef Belgosome het volgende:
Geef is een voorbeeldje van hoe jij het aanpakt
ze zeggen eens ipv isquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:51 schreef Belgosome het volgende:
Vaak is er wel iets te zien op een foto waar je op in kan spelen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:51 schreef Belgosome het volgende:
True that!quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
maakt geen fuck uit wat je zegt.
Al vraag je of ze van de boerenkool of van de sperziebonen is.
Als je lelijk bent, dan kun je beter stoppen though
Ze weet er al van. Week of 2 geleden was de situatie ook penibel maar sterkte hij weer wat aan.quote:
Mij lijkt het ook wel een hele slechte smoes als het een smoes is. Ten eerste komt het uit als het een smoes is en ten tweede.. waarom zeg je niet gewoon eerlijk dat je niet wilt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:01 schreef Amy1990 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand een date afzegt met de leugen dat een familielid op sterven ligt... Zoiets komt echt niet in mij op, maar ik zal wel een beetje naïef zijn!
Nee dat zou wel echt heel erg triest zijnquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:01 schreef Amy1990 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand een date afzegt met de leugen dat een familielid op sterven ligt... Zoiets komt echt niet in mij op, maar ik zal wel een beetje naïef zijn!
Het ligt vast op een of andere manier aan hem, maar afzeggers krijg je altijd. Enige wat je kan doen is zeggen, oh wat vervelend, succes! en haar afschrijven. Als jullie een hele goede band hadden opgebouwd (wat niet het geval was) kan je haar na 3 dagen nog eens wat sturen (wat niet over de date gaat) maar meer dan dat is er niet. Niet kunnen voorstellen dat mensen dit excuus gebruiken kan, maar geloof me, het is vaker niet waar dan wel waar in mijn ervaring.quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
Inb4 de hosselkoningen van dit topic "het ligt waarschijnlijk aan jou" zeggen
Meiboom, meiboom.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heb je haar op Facebook? Vraag of ze een selfie met oom post!
Nog een totempaal nodig?quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
* DancingPhoebe doet de indianendans
Nee.quote:
SilentChaosachtige grappen zijn alleen hilarisch als SilentChaos ze maakt, wannabe.quote:
Wie?quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
SilentChaosachtige grappen zijn alleen hilarisch als SilentChaos ze maakt, wannabe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |