quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
Zal ik een mini verslagje doen?Heb jij getongd, jongedame?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
[..]
ik ook
Zal ik een mini verslagje doen?Hij is ook een zure, humorloze doos?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:56 schreef BeamofLight het volgende:
Ze liegt:
El-Thijs
Habitue
All-out
We weten het niet:
HJ
BoL
Rickario zelf
Immerbob
Silenus
De oom ligt op de IC:
alle vrouwen
svp zelf verder aanvullen
schijnbaarquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hij is ook een zure, humorloze doos?
[..]
ik ook
Zal ik een mini verslagje doen?Mijne ook. Ze is helemaal hotel de botelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mag ik jou aanraken?quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mijne ook. Ze is helemaal hotel de botel
interesseert het jou werkelijk iets of de oom van de date2be van een fokker in het ziekenhuis ligt jaquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:17 schreef Cue_ het volgende:
Ik weet ook niet of ie daar echt ligt of niet. Ging mij er vooral om hoe erop gereageerd werd.
Al is t een dikke smoes. Lekker sterkte wensen en afwachten.
Natuurlijk grote kans dat je er niets meer van hoort doordat er nog niet eens gedate is.
dit dusquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:17 schreef Cue_ het volgende:
Ik weet ook niet of ie daar echt ligt of niet. Ging mij er vooral om hoe erop gereageerd werd.
Al is t een dikke smoes. Lekker sterkte wensen en afwachten.
Natuurlijk grote kans dat je er niets meer van hoort doordat er nog niet eens gedate is.
Nee, maar wat maakt dat uit?quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:19 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
interesseert het jou werkelijk iets of de oom van de date2be van een fokker in het ziekenhuis ligt ja
quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:56 schreef BeamofLight het volgende:
Ze liegt:
El-Thijs
Habitue
All-out
We weten het niet:
HJ
BoL
Rickario zelf
Immerbob
Silenus
De oom ligt op de IC:
alle vrouwen
svp zelf verder aanvullen
humped her leg?quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:19 schreef SilentChaos het volgende:
Ik kwam gister ook m'n oude crush tegen in de kroeg
Ik ben duidelijk nog niet helemaal over haar heen
We zijn niet meer on speaking termsquote:
Humped her leg??quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
We zijn niet meer on speaking terms
Zoiets jaquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
In foetushouding onder de douche gekropen en gehuild als een pasgeborene denk ik. Hebben we allemaal weleens.
professionele houding aangenomen, well done.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
We zijn niet meer on speaking terms
Ik denk dat daar de kern van het probleem zitquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:44 schreef Belgosome het volgende:
Ik snap het toch niet hoe je gesprekken begint. Na 'Hey' valt het al stil. Op standaard vragen antwoorden ze meestal niet meer. Geen idee hoe je een leuk gesprek opstart... Heb de indruk dat 18-21 jarige meisjes daar ook zeer passief op zijn. Vrij nutteloos om mij nog bezig te houden met datingsites en Tinder etc...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |