ik hoop dat met zo'n reden het dan ook maar klopt. Evengoed oppleuren met dat wijf natuurlijk,quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:00 schreef Rickario het volgende:
[..]
Gisteren laat op de avond werd ik toch nog door haar geappt. Haar oom zou op sterven liggen en ze was daar hals over heen gegaan zonder telefoon. Excuses en alles. Maar toch voelt het alsof er iets niet klopt. Ik heb haar ook gevraagd of er niet misschien iets anders was dat er speelde. Dat werd uiteraard ontkent maar met een voorstel voor een nieuwe date komt ze niet.. Ik vind het allemaal maar wat verdacht. Het initiatief ligt bij haar. Ik ga er geen aandacht meer aan besteden.
Thijs zegt hierboven toch dat hij verder moet zoeken?!quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nu ja, stél dat het klopt wat ze zegt. Stel he. En ze heeft nogal een goede band met haar oom. Dan zou ik me voor kunnen stellen dat een nieuwe date met Rickario plannen terwijl ze aan het voeteneinde van het bed van kreperende oomlief staat niet het eerste is wat in haar opkomt.
Stel. We weten allemaal dat het een lame ass excuus is, maar toch.
Nee, sorry. Dat was natuurlijk niet mijn bedoeling.quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Thijs zegt hierboven toch dat hij verder moet zoeken?!
Denk je soms dat je het beter weet?
Ze was waarschijnlijk bezopen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:00 schreef Rickario het volgende:
[..]
Gisteren laat op de avond werd ik toch nog door haar geappt. Haar oom zou op sterven liggen en ze was daar hals over heen gegaan zonder telefoon. Excuses en alles. Maar toch voelt het alsof er iets niet klopt. Ik heb haar ook gevraagd of er niet misschien iets anders was dat er speelde. Dat werd uiteraard ontkent maar met een voorstel voor een nieuwe date komt ze niet.. Ik vind het allemaal maar wat verdacht. Het initiatief ligt bij haar. Ik ga er geen aandacht meer aan besteden.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:39 schreef All-out het volgende:
ik zou haar "alvast gecondoleerd" wensen en een fijne pasen. toedels
Gewoon sterkte wensen en verder afwachten. Toch simpel. Als het waar is (om hier over te liegen lijkt me nogal sad) dan moet je dat gewoon respecteren.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:02 schreef Silenus het volgende:
[..]Dan ben je wel echt een ultieme klootzak als het echt waar blijkt te zijn.
Los van dat alles, het slaat nergens op om nog effe bijdehandte smsjes te gaan versturen...daarmee laat je jezelf alleen maar kennen. Sta erboven, wens haar sterkte ga verder. De zaak is toch al verloren.
Mwa. De afgelopen dagen voelde het al alsof ze zich wat aan het bedenken was.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:03 schreef Cue_ het volgende:
Blijkbaar wordt alles wat je zegt tegenwoordig als smoesje bestempeld hier![]()
"he m'n oom ligt op sterven vandaar ..."
- "weet je zeker dat er niets anders is? "Kom op, wens der sterkte en wacht gewoon rustig af.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:02 schreef Silenus het volgende:
[..]Dan ben je wel echt een ultieme klootzak als het echt waar blijkt te zijn.
Los van dat alles, het slaat nergens op om nog effe bijdehandte smsjes te gaan versturen...daarmee laat je jezelf alleen maar kennen. Sta erboven, wens haar sterkte ga verder. De zaak is toch al verloren.
Dat heb ik nu dus gedaan. Als ze toch wil afspreken. Prima. Maar dan moet ze zelf het initiatief nemenquote:Op zaterdag 12 april 2014 11:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon sterkte wensen en verder afwachten. Toch simpel. Als het waar is (om hier over te liegen lijkt me nogal sad) dan moet je dat gewoon respecteren.
Of ze was druk met haar oom/familie toestanden.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:07 schreef Rickario het volgende:
Mwa. De afgelopen dagen voelde het al alsof ze zich wat aan het bedenken was.
Inderdaad. En sowieso zijn het allemaal aannames.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of ze was druk met haar oom/familie toestanden.
Ik gok op een gedeelde waarheid. Wel naar ziekenhuis geweest. Maar dat het eigenlijk ook niet verkeerd uit kwam. Het klopt dat het aannames zijn. Dus het is gewoon afwachten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:19 schreef Fascination het volgende:
je bent ook wel een lompe knol als je zoiets als excuus gaat gebruiken. geloof het haast niet.
ja jeetje zeg!quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:03 schreef Cue_ het volgende:
- "weet je zeker dat er niets anders is? "Kom op, wens der sterkte en wacht gewoon rustig af.
ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:03 schreef Cue_ het volgende:
Zo heb ik het niet gezegd.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja jeetje zeg!
Ik vind het wel ver gaan om dat te zeggen
En mega onzeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |