Jij denkt dat ik dat denkquote:Op vrijdag 11 april 2014 12:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
BAM en weg zijn de argumenten van LM.
Ga nog eens door mijn posts heen met een kritische houding ipv je zwart-wit houding. Als je net zo succesvol date als dat je kan lezen snap ik dat je staat te springen om wat advies.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:35 schreef ook_gek het volgende:
Hey een nieuwe "zelf made date goerie met extreme bewijsdrang" heeft dit topic gevonden!!
Whohoooo leuk!!! En wat doet deze? Lijstjes bij houden, alles is het zelfde dus 1 aanpak slaagt altijd en alle vrouwen gaan plat voor hem. Gemixt met mijn en alleen mijn uitspraken zijn waarheid en jullie praten onzekere onzin. Plus een vlinke teug bewijsdrang!
Hij heeft wel een punt hoor... Je luistert niet eens naar wat andere zeggen, je voert niet eens een discussie, je plempt gewoon jouw tekst als waarheid neer zonder ook maar bij jezelf na te gaan of de ander misschien een punt heeft. Het strookt niet met jouw mening DUS heeft die ander het fout.... Verder kom je over alsof je het empatisch vermogen hebt van een zeef.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:43 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ga nog eens door mijn posts heen met een kritische houding ipv je zwart-wit houding. Als je net zo succesvol date als dat je kan lezen snap ik dat je staat te springen om wat advies.
LM=firefly3.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:35 schreef ook_gek het volgende:
Hey een nieuwe "zelf made date goerie met extreme bewijsdrang" heeft dit topic gevonden!!
Whohoooo leuk!!! En wat doet deze? Lijstjes bij houden, alles is het zelfde dus 1 aanpak slaagt altijd en alle vrouwen gaan plat voor hem. Gemixt met mijn en alleen mijn uitspraken zijn waarheid en jullie praten onzekere onzin. Plus een vlinke teug bewijsdrang!
Nog eens? Man ik ben er niet eens 1x door heen gegaan. Iets met verspeelde moeite.quote:Op vrijdag 11 april 2014 13:43 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ga nog eens door mijn posts heen
Deze reactie bevestigt direct mijn reactie. Top dank je welquote:met een kritische houding ipv je zwart-wit houding.
Wijs even precies aan waar ik om advies vraag? Laten we voor het gemak het stukje "springen" maar even weg.quote:Als je net zo succesvol date als dat je kan lezen snap ik dat je staat te springen om wat advies.
Oh leuk! Het is weer terug jaquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:01 schreef Rickario het volgende:
[..]
LM=firefly3.![]()
Gewoon niet meer op reageren
Zeker wel! Verloopt heel relaxt eigelijk. Enige is wel dat onze agenda's bommetje vol zit. Dus hier en daar moeten we dan dingen skippen. Maar afgezien van dat gaat het eigelijk allemaal wel van zelf en is het nu 4 maanden later nog even leuk als de eerste keer.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
Hoe'st met je vriendin Ook_gek? nog steeds alles helemaal top?
Leuk manquote:Op vrijdag 11 april 2014 14:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zeker wel! Verloopt heel relaxt eigelijk. Enige is wel dat onze agenda's bommetje vol zit. Dus hier en daar moeten we dan dingen skippen. Maar afgezien van dat gaat het eigelijk allemaal wel van zelf en is het nu 4 maanden later nog even leuk als de eerste keer.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 12:40 schreef LesMiserables het volgende:
En dan zijn wij nog niet eens op een date, jongen, je hebt geen idee hoe kicken ik ben.
Kan je er een paar van overnemenquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:11 schreef SSJKliko het volgende:
Haha volgens mij zit er nu zo'n vrouw in m'n lijst die alleen maar als lokkertje dient, wedden dat ze straks ineens met 06 nummers aan komt kakken
Ik ben echt niet wakker vandaag merk ikquote:
Fail. Bel haar op?quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:35 schreef Rickario het volgende:
Great.. Ik heb binnen een half uur een date. Maar ik kan er pas over anderhalf uur zijn... Rond 18u al een appje gestuurd en even gebeld. Maar geen contact. Ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen
Heb je de post uberhaupt wel gelezen?quote:
Ik snapte er al niks vanquote:Op vrijdag 11 april 2014 17:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben echt niet wakker vandaag merk ik
Ik had over je 'en gebeld' heen gelezen. My bad.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:44 schreef habitue het volgende:
[..]
Heb je de post uberhaupt wel gelezen?
Jij ging naar haar toe? Misschien ligt ze lang en breed klaar voor je op bed en ligt dr telefoon niet in de buurt?quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:21 schreef Rickario het volgende:
Ruim 20u (zo laat hadden we afgesproken) geweest en nog niks gehoord. De afgelopen dagen hadden we ineens minder contact waardoor ik er al een minder gevoel over kreeg.
Het lijkt er op dat ze zonder iets te zeggen er voor is weggedraaid Ok, er kan natuurlijk iets ernstigs tussengekomen zijn. Maar ik reken maar niet meer op de date vanavond. Ik ga maar op stap met wat vrienden
Balen!quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:21 schreef Rickario het volgende:
Ruim 20u (zo laat hadden we afgesproken) geweest en nog niks gehoord. De afgelopen dagen hadden we ineens minder contact waardoor ik er al een minder gevoel over kreeg.
Het lijkt er op dat ze zonder iets te zeggen er voor is weggedraaid Ok, er kan natuurlijk iets ernstigs tussengekomen zijn. Maar ik reken maar niet meer op de date vanavond. Ik ga maar op stap met wat vrienden
Gisteren laat op de avond werd ik toch nog door haar geappt. Haar oom zou op sterven liggen en ze was daar hals over heen gegaan zonder telefoon. Excuses en alles. Maar toch voelt het alsof er iets niet klopt. Ik heb haar ook gevraagd of er niet misschien iets anders was dat er speelde. Dat werd uiteraard ontkent maar met een voorstel voor een nieuwe date komt ze niet.. Ik vind het allemaal maar wat verdacht. Het initiatief ligt bij haar. Ik ga er geen aandacht meer aan besteden.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:21 schreef Rickario het volgende:
Slim plan. Lekker verder zoekenquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:00 schreef Rickario het volgende:
[..]
Gisteren laat op de avond werd ik toch nog door haar geappt. Haar oom zou op sterven liggen en ze was daar hals over heen gegaan zonder telefoon. Excuses en alles. Maar toch voelt het alsof er iets niet klopt. Ik heb haar ook gevraagd of er niet misschien iets anders was dat er speelde. Dat werd uiteraard ontkent maar met een voorstel voor een nieuwe date komt ze niet.. Ik vind het allemaal maar wat verdacht. Het initiatief ligt bij haar. Ik ga er geen aandacht meer aan besteden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |