maakt geen fuck uit wat je zegt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:51 schreef Belgosome het volgende:
Geef is een voorbeeldje van hoe jij het aanpakt
ze zeggen eens ipv isquote:Op zaterdag 12 april 2014 13:51 schreef Belgosome het volgende:
Vaak is er wel iets te zien op een foto waar je op in kan spelen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:51 schreef Belgosome het volgende:
True that!quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
maakt geen fuck uit wat je zegt.
Al vraag je of ze van de boerenkool of van de sperziebonen is.
Als je lelijk bent, dan kun je beter stoppen though
Ze weet er al van. Week of 2 geleden was de situatie ook penibel maar sterkte hij weer wat aan.quote:
Mij lijkt het ook wel een hele slechte smoes als het een smoes is. Ten eerste komt het uit als het een smoes is en ten tweede.. waarom zeg je niet gewoon eerlijk dat je niet wilt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:01 schreef Amy1990 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand een date afzegt met de leugen dat een familielid op sterven ligt... Zoiets komt echt niet in mij op, maar ik zal wel een beetje naïef zijn!
Nee dat zou wel echt heel erg triest zijnquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:01 schreef Amy1990 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand een date afzegt met de leugen dat een familielid op sterven ligt... Zoiets komt echt niet in mij op, maar ik zal wel een beetje naïef zijn!
Het ligt vast op een of andere manier aan hem, maar afzeggers krijg je altijd. Enige wat je kan doen is zeggen, oh wat vervelend, succes! en haar afschrijven. Als jullie een hele goede band hadden opgebouwd (wat niet het geval was) kan je haar na 3 dagen nog eens wat sturen (wat niet over de date gaat) maar meer dan dat is er niet. Niet kunnen voorstellen dat mensen dit excuus gebruiken kan, maar geloof me, het is vaker niet waar dan wel waar in mijn ervaring.quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
Inb4 de hosselkoningen van dit topic "het ligt waarschijnlijk aan jou" zeggen
Meiboom, meiboom.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heb je haar op Facebook? Vraag of ze een selfie met oom post!
Nog een totempaal nodig?quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
* DancingPhoebe doet de indianendans
Nee.quote:
SilentChaosachtige grappen zijn alleen hilarisch als SilentChaos ze maakt, wannabe.quote:
Wie?quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
SilentChaosachtige grappen zijn alleen hilarisch als SilentChaos ze maakt, wannabe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |