abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 april 2014 @ 17:33:13 #101
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_138617953
quote:
13s.gif Op maandag 7 april 2014 17:27 schreef Rickario het volgende:

[..]

Man man man. Voordat je het weet ben je vader op die manier |:(
Om maar te zwijgen over de SOA's

[..]

Dat dacht ik in eerste instantie dus ook..
in de kont worden ze niet zwanger
pi_138618473
Of een knoop erin. Al is het voordeel van anale seks op een eerste date dat het ijs gelijk gebroken is.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  maandag 7 april 2014 @ 17:59:08 #103
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138618796
Vaak niet alleen het ijs...
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_138618934
Vermakelijk gesprek dit, laten we dat even voorop stellen.

Ga vooral door, ik lees morgen weer bij; ik spring nu onder de douche en daarna naar m'n date!
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_138619490
Meeste meiden/vrouwen zoeken helemaal geen nieuwe papa en de meeste anti conceptie bij vrouwen werkt vrij jofel. Ze zitten ook in de bloei van hun leven (net als ik ;)) en het onderwerp abortus is zeker wel eens langs gekomen op dat moment.

@SC
Hoe maakt mij dit naïef ? Het zijn berekende risico's en niet neuk maar wat raak. Condooms werken in de praktijk niet per se goed bij mij, heb ook nooit echt de tijd genomen om eens op onderzoek uit te gaan e.d.

Vrouwen vinden het heerlijk, geen onderbrekingen, geen moeilijke shit, gewoon wham bam. Ohja en ik heb nog nooit een SOA gehad anders dan een schimmelinfectie hier of daar.
pi_138619880
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:19 schreef LesMiserables het volgende:
Meeste meiden/vrouwen zoeken helemaal geen nieuwe papa en de meeste anti conceptie bij vrouwen werkt vrij jofel. Ze zitten ook in de bloei van hun leven (net als ik ;)) en het onderwerp abortus is zeker wel eens langs gekomen op dat moment.

@SC
Hoe maakt mij dit naïef ? Het zijn berekende risico's en niet neuk maar wat raak. Condooms werken in de praktijk niet per se goed bij mij, heb ook nooit echt de tijd genomen om eens op onderzoek uit te gaan e.d.

Vrouwen vinden het heerlijk, geen onderbrekingen, geen moeilijke shit, gewoon wham bam. Ohja en ik heb nog nooit een SOA gehad anders dan een schimmelinfectie hier of daar.
Tsja. Wat moet je hier nog over zeggen :')
pi_138619913
Niets anders dan dat ik er in de praktijk achter gekomen bent dat dat probleem dus reuze meevalt als je een redelijke voorselectie hebt en zorgt dat je 'partner' een beetje verstandig is.

[ Bericht 0% gewijzigd door LesMiserables op 07-04-2014 18:32:55 (ik durf te wedden dat ik na 30 nog geen soa heb) ]
  maandag 7 april 2014 @ 18:49:38 #108
320538 All-out
super, man
pi_138620497
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:03 schreef Buffell het volgende:
Vermakelijk gesprek dit, laten we dat even voorop stellen.

Ga vooral door, ik lees morgen weer bij; ik spring nu onder de douche en daarna naar m'n date!
dat is de kern bij de staart

veel plezier weer, hoeveelste keer is/was dit?
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
  maandag 7 april 2014 @ 19:07:52 #109
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_138621380
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:31 schreef Rickario het volgende:

[..]

Tsja. Wat moet je hier nog over zeggen :')
Echt hé, ieder het zijne verder maar die slappe excuses..
  maandag 7 april 2014 @ 19:10:43 #110
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_138621514
Ik rij ook nooit zonder gordel, is nog altijd goed gegaan! Durf te wedden dat ik over 30 jaar nog leef!
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 7 april 2014 @ 19:11:49 #111
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138621559
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 19:10 schreef Silenus het volgende:
Ik rij ook nooit zonder gordel, is nog altijd goed gegaan! Durf te wedden dat ik over 30 jaar nog leef!
Een van m'n auto's heeft niet eens gordels ;( Damn :(
Ik zie je wel aan de andere kant van de hemelpoort dan O+
  maandag 7 april 2014 @ 19:30:26 #112
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138622464
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 19:10 schreef Silenus het volgende:
Je hebt in het verkeer een stuk meer kans om de pijp uit te gaan, gordel of niet. Toch stap je elke dag gewoon in je auto, of rij je elke dag met een helm en motorpak in je auto want stel je voor dat..
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_138624202
Ik ken iemand die rookte 2 pakjes zware shag per dag en is 94 geworden!
  maandag 7 april 2014 @ 20:03:18 #114
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138624248
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 20:02 schreef Weissman het volgende:
Ik ken iemand die rookte 2 pakjes zware shag per dag en is 94 geworden!
Als je elke dag 2 mensen onbeschermd neukt ligt dat denk ik toch anders :') Maar neem aan dat lesm niet elke dag een ander neemt. :')
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_138635873
Wat maakt het uit hoeveel je er doet als je er vertrouwen in hebt dat zij eerlijk tegen je zijn. Die vrouwen weten op dat moment vaak wel dat ze niet de enige zijn net als ik dat weet van hen en hebben vertrouwen in mij zoals ik dat in hun heb. Je moet weten met wie je het doet en uiteindelijk doet ieder zijn ding. Sommige hebben nog net niet gesmeekt om het zonder te doen en als zij het niet gedaan hadden had ik er wel om 'gesmeekt'. Vrouwen haten condooms net zo goed.
pi_138636500
quote:
99s.gif Op maandag 7 april 2014 18:49 schreef All-out het volgende:

[..]

dat is de kern bij de staart

veel plezier weer, hoeveelste keer is/was dit?
Net thuis. Dit was nummero 4. Gaat de goede kant op, denk ik. Er gaan er nog wel een paar volgen! :)
pi_138636553
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:44 schreef LesMiserables het volgende:
Wat maakt het uit hoeveel je er doet als je er vertrouwen in hebt dat zij eerlijk tegen je zijn. Die vrouwen weten op dat moment vaak wel dat ze niet de enige zijn net als ik dat weet van hen en hebben vertrouwen in mij zoals ik dat in hun heb. Je moet weten met wie je het doet en uiteindelijk doet ieder zijn ding. Sommige hebben nog net niet gesmeekt om het zonder te doen en als zij het niet gedaan hadden had ik er wel om 'gesmeekt'. Vrouwen haten condooms net zo goed.
Hey, hoe is het daar verder in het Vaticaan?
pi_138636694
:')
pi_138637118
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:44 schreef LesMiserables het volgende:
Wat maakt het uit hoeveel je er doet als je er vertrouwen in hebt dat zij eerlijk tegen je zijn.
Aan slechts vertrouwen heb je niks. En heb je al 100% vertrouwen na 1 of slechts enkele dates? In dat geval vraag ik me af of je weet wat vertrouwen is.
quote:
Die vrouwen weten op dat moment vaak wel dat ze niet de enige zijn net als ik dat weet van hen en hebben vertrouwen in mij zoals ik dat in hun heb.
Huh? Als je weet dat je niet de enige bent heb je toch juist minder vertrouwen? 8)7
quote:
Je moet weten met wie je het doet en uiteindelijk doet ieder zijn ding.
Daarmee suggereer je dus dat je niet weet met wie je het doet aangezien ieder z'n ding doet.
quote:
Sommige hebben nog net niet gesmeekt om het zonder te doen en als zij het niet gedaan hadden had ik er wel om 'gesmeekt'. Vrouwen haten condooms net zo goed.
Onzin. Ik weet niet wat voor vrouwen je treft. Maar godzijdank hebben de vrouwen die ik getroffen heb eigenlijk altijd de voorkeur om het met condoom te doen de eerste tijd. Ok, het is minder prettig. Maar ik loop liever geen risico's.

Nu reageer ik wel. Maar ik hoop dat je gewoon een slechte trol bent :')
  dinsdag 8 april 2014 @ 00:25:28 #120
242666 BeamofLight
pi_138637157
En weer terug. Best een wow-tje.
pi_138637736
@rickario, nogal uitgesproken mening maar vooruit, ik hap;
1 - Vertrouwen is het enige dat je ooit zal hebben, er is niks meer dan dat, geen 100% bewijs over wat iemand wel of niet doet.
2 - Liever iemand die eerlijk is over wat die persoon doet, is een stuk volwassener dan er over liegen en geeft mij meer vertrouwen. En als ze haar partners altijd zo goed uitkiest heb ik niks om bang voor te zijn.
3 - Nee, daar bedoelde ik mee dat als jij geen condoom wilt gebruiken je het niet doet en als je het wel wilt doe je het wel.
4 - Ik tref leuke slimme vrouwen en ook die vrouwen waar jij het over hebt doen het eigenlijk liever zonder alleen voor hun slaat de risico analyse de andere kant op. Geen probleem, ieder zijn ding.
pi_138639268
Je weet dat je te veel op FOK! zit wanneer je over FOK'ers droomt :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_138639316
Ik schat mezelf niet zo hoog in dat ik iedereen dusdanig goed kan inschatten dat ik weet waar ze de piemperd allemaal in hebben gehangen.

Ik wil ook eigenlijk helemaal niet praten over waar die piemperd allemaal geweest is in het recente verleden, want ik vermoed dat de lust me dan per direct vergaat. Daarbij heb ik ook totaal geen zin verantwoording af te leggen over welke activiteiten mijn puni in het recente verleden allemaal heeft ontplooid, want ook dan denk ik dat de de lust me per direct vergaat.

Ik heb ook geen zin in lichtgevende bultjes, kloppende puspuisten en radioactieve afscheiding wanneer ik de genoemde activiteiten al weer min of meer vergeten ben.

Beste alternatief (al heeft het helaas ook meer dan genoeg droogtrekkende eigenschappen, het zij zo, dan maar even een stapje extra om dat weer recht te trekken (wheheh, ik zei trekken)) is dus gewoon zonder er al te veel woorden en tijd aan te verspillen even een condoom omjassen.

En ik ben best militant in mijn eigen condoomgebruik, maar ik heb ook een keer oh-shit en een whoopsy momentje gehad in de afgelopen periode. Dus dat kan best snel gaan. Ook met de beste bedoelingen, waar iemand je in principe op zou moeten kunnen vertrouwen, als bedpartner zijnde.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_138639818
Vanaf wanneer denken jullie dan:

Fuck it laat die condoom nu maar zitten.
pi_138639958
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 08:39 schreef habitue het volgende:
Vanaf wanneer denken jullie dan:

Fuck it laat die condoom nu maar zitten.
Als ze slaapt of te dronken/stoned is om te merken wat er aan de hand is.
  dinsdag 8 april 2014 @ 08:53:05 #126
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138639992
Verdomme :')
pi_138640001
Als iemand mij smeekt om het zonder te doen weet je juist zeker dat je met moet doen :')
En ik zou ook wel klaar zijn met die persoon

Welke volwassen kerel hangt hem nou onbeschermd ergens in? Niet een met verstand
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 8 april 2014 @ 08:56:45 #128
242666 BeamofLight
pi_138640047
Ik werd laatst uitgelachen door milf toen ik zei, heb jij die dingen hier ergens.
pi_138640147
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 08:56 schreef BeamofLight het volgende:
Ik werd laatst uitgelachen door milf toen ik zei, heb jij die dingen hier ergens.
Meteen naar de drogist gereden toen zeker.
  dinsdag 8 april 2014 @ 09:07:53 #130
242666 BeamofLight
pi_138640230
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:02 schreef habitue het volgende:

[..]

Meteen naar de drogist gereden toen zeker.
nee korte analyse gemaakt van hoe hard ze to get was. Paar dates gehad en eindelijk was het zover, dus vermoedde dat ze niet met Jan en Alleman wipte.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138640304
BoL, goed bezig!
  dinsdag 8 april 2014 @ 09:17:03 #132
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138640434
"gruwelijk geneukt"

wtf is er gebeurd met passie en dergelijke ;(
  dinsdag 8 april 2014 @ 09:18:57 #133
242666 BeamofLight
pi_138640471
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:17 schreef SilentChaos het volgende:
"gruwelijk geneukt"

wtf is er gebeurd met passie en dergelijke ;(
dit is internetdaten jongen
  dinsdag 8 april 2014 @ 09:20:09 #134
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138640492
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:18 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

dit is internetdaten jongen
oh ja :')
Sorry, ik heb niks met dat soort termen :*
pi_138640561
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:07 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

nee korte analyse gemaakt van hoe hard ze to get was. Paar dates gehad en eindelijk was het zover, dus vermoedde dat ze niet met Jan en Alleman wipte.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had al zon vermoeden :P
pi_138640737
BoL snapt het (en de milf ook). Phoebe, je verhaal is theoretisch vrij goed maar getuigd een beetje van onvolwassenheid of extreme preutsheid. Het gezamenlijke 'verleden' van ons heeft tijdens een eerste date zeker een plek in het gesprek en is best een leuk onderdeel ook als ik eerlijk ben. Elkaar een beetje opgeilen met vieze praat of kijken waar de ander zijn grens ligt doen we allemaal wel eens denk ik. Vooral als je je betoog eindigt met 'maarja, soms gebeurt het toch'. Daarnaast snap ik het probleem niet, ik doe jullie niks aan toch ? Zolang jullie lekker braaf je rubbertje erom friemelen ben je in gedachte lekker veilig.
pi_138640804
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:07 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

SPOILER
Daarom is ze ook een Milf en niet een Wilf (w van woman?)

O+ voor mijn huidige date in deze!

En alle vrouwen weten nu ook weer zeker dat ze niet met een mannelijke fokker uit dit topic naar bed willen.
Why do dishes when you can do daiquiris?
  dinsdag 8 april 2014 @ 09:46:24 #138
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_138641057
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:31 schreef LesMiserables het volgende:
BoL snapt het (en de milf ook). Phoebe, je verhaal is theoretisch vrij goed maar getuigd een beetje van onvolwassenheid of extreme preutsheid. Het gezamenlijke 'verleden' van ons heeft tijdens een eerste date zeker een plek in het gesprek en is best een leuk onderdeel ook als ik eerlijk ben. Elkaar een beetje opgeilen met vieze praat of kijken waar de ander zijn grens ligt doen we allemaal wel eens denk ik. Vooral als je je betoog eindigt met 'maarja, soms gebeurt het toch'. Daarnaast snap ik het probleem niet, ik doe jullie niks aan toch ? Zolang jullie lekker braaf je rubbertje erom friemelen ben je in gedachte lekker veilig.
Ik heb ook een hekel aan condooms maar bij een ONS worden ze bij toch wel gebruikt bij mij. In relaties zeker niet en als ik langer met iemand omga ook niet. Beetje je risico inschatten.
En nee nog nooit iets gehad.
pi_138641564
Ik heb er vrede mee dat ik geen 1st date seks heb, is ook een bewuste keuze. Elk voordeel heb ze nadeel ;). Sterker nog ik heb gemerkt dat het een bijzondere uitwerking heeft op vrouwen als je zegt dat je daar niet aan doet en je vind dat de vrouw dat ook niet zou moeten. Ik noem het altijd dat ik dan the thrill of the chase mis.
pi_138641616
Wat een interessante discussie.. Naar mijn idee ben je echt knettergek als je zomaar zonder rubber je geslachtsdeel in iemand anders steekt. Eigen veiligheid eerst.. O+

Ik heb ook een tijdje met iemand gedate en die wilde "ineens" zonder condoom, omdat lekker en shit en weet ik veel welke excuses om de hoek kwamen kijken. Ware het niet dat ik al gezien had dat de strip met pillen al meer dan een week onaangeroerd op de badkamer lag (jaja, ze zou meer "strips" kunnen hebben, right :W ).

Toen ik haar daarmee confronteerde krabbelde ze keihard terug: "ja maar, ik wil een kind.." :X :r. Wtf, dat overleg je eerst.. Dus dat was meteen exit, spullen gepakt en wegwezen.. Saillant detail; maand later was ze zwanger van een ander :'( :{
pi_138641708
Lol dat is niet doorsnee interactie, ik filter de crazy er over het algemeen wel eerst uit. Maar dat zijn inderdaad wel dingen die je in de gaten kan houden, net als persoonlijke hygiëne.

En zonder condooms heeft niks met excuses te maken meestal, het is gewoon vele malen beter.
  dinsdag 8 april 2014 @ 10:15:03 #142
320538 All-out
super, man
pi_138641745
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 00:03 schreef Buffell het volgende:

[..]

Net thuis. Dit was nummero 4. Gaat de goede kant op, denk ik. Er gaan er nog wel een paar volgen! :)
Good busy, heb zelf ook onverwacht date 4 gehad gister. Nu net weer thuis 8-)
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
  dinsdag 8 april 2014 @ 10:17:00 #143
242666 BeamofLight
pi_138641803
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:34 schreef MissGump het volgende:

[..]

Daarom is ze ook een Milf en niet een Wilf (w van woman?)

eeuh nee. Ze is milf omdat ze 43 is, mama van 2 kinderen

O+ voor mijn huidige date in deze!

hoe bedoel je? je hebt 2 dates gehad? ik ben met haar naar bed gegaan na een date of 4/5, Jij denkt dat jouw date na 4 of 5 dates niet zoiets heeft van: nah, nu mag ze wel een keer met de beentjes wijd??

En alle vrouwen weten nu ook weer zeker dat ze niet met een mannelijke fokker uit dit topic naar bed willen.

obvious
  dinsdag 8 april 2014 @ 10:17:37 #144
242666 BeamofLight
pi_138641820
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 april 2014 10:15 schreef All-out het volgende:

[..]

Good busy, heb zelf ook onverwacht date 4 gehad gister. Nu net weer thuis 8-)
kindje sliep goed door vanmorgen dan
  dinsdag 8 april 2014 @ 10:20:22 #145
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138641883
Het idee van sommige mensen hier dat ze zo geniaal zijn dat ze door heen kunnen prikken :') (no pun intended)
pi_138641942
@SC
Dat heet mensenkennis. Loop eens je deur uit naar buiten, misschien leer je er wat van.
  dinsdag 8 april 2014 @ 10:25:52 #147
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138642010
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 10:23 schreef LesMiserables het volgende:
@SC
Dat heet mensenkennis. Loop eens je deur uit naar buiten, misschien leer je er wat van.
Ik zou zeggen: word detective... schijnbaar kan jij elke zieke geest doorzien ^O^

Het is dat user "weethetevennietmeer" een oplettende user is (en zij een niet zo'n goede misleidster).
  dinsdag 8 april 2014 @ 10:35:58 #148
242666 BeamofLight
pi_138642243
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 april 2014 10:25 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: word detective... schijnbaar kan jij elke zieke geest doorzien ^O^

Het is dat user "weethetevennietmeer" een oplettende user is (en zij een niet zo'n goede misleidster).
ben je serieus met je laatste opmerking??
  dinsdag 8 april 2014 @ 10:38:19 #149
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_138642311
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 10:35 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ben je serieus met je laatste opmerking??
Ja, anders had ze wel rondgelopen met zijn kind toch?
pi_138642422
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 10:23 schreef LesMiserables het volgende:
@SC
Onzin. Je zal niet de eerste zijn die zich gruwelijk vergist. Ik ken helaas nogal wat voorbeelden.. Het is slechts een kwestie van tijd voordat je ook zoiets meemaakt..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')