in de kont worden ze niet zwangerquote:Op maandag 7 april 2014 17:27 schreef Rickario het volgende:
[..]
Man man man. Voordat je het weet ben je vader op die manier![]()
Om maar te zwijgen over de SOA's
[..]
Dat dacht ik in eerste instantie dus ook..
Tsja. Wat moet je hier nog over zeggenquote:Op maandag 7 april 2014 18:19 schreef LesMiserables het volgende:
Meeste meiden/vrouwen zoeken helemaal geen nieuwe papa en de meeste anti conceptie bij vrouwen werkt vrij jofel. Ze zitten ook in de bloei van hun leven (net als ik) en het onderwerp abortus is zeker wel eens langs gekomen op dat moment.
@SC
Hoe maakt mij dit naïef ? Het zijn berekende risico's en niet neuk maar wat raak. Condooms werken in de praktijk niet per se goed bij mij, heb ook nooit echt de tijd genomen om eens op onderzoek uit te gaan e.d.
Vrouwen vinden het heerlijk, geen onderbrekingen, geen moeilijke shit, gewoon wham bam. Ohja en ik heb nog nooit een SOA gehad anders dan een schimmelinfectie hier of daar.
dat is de kern bij de staartquote:Op maandag 7 april 2014 18:03 schreef Buffell het volgende:
Vermakelijk gesprek dit, laten we dat even voorop stellen.
Ga vooral door, ik lees morgen weer bij; ik spring nu onder de douche en daarna naar m'n date!
Echt hé, ieder het zijne verder maar die slappe excuses..quote:Op maandag 7 april 2014 18:31 schreef Rickario het volgende:
[..]
Tsja. Wat moet je hier nog over zeggen
Een van m'n auto's heeft niet eens gordelsquote:Op maandag 7 april 2014 19:10 schreef Silenus het volgende:
Ik rij ook nooit zonder gordel, is nog altijd goed gegaan! Durf te wedden dat ik over 30 jaar nog leef!
Je hebt in het verkeer een stuk meer kans om de pijp uit te gaan, gordel of niet. Toch stap je elke dag gewoon in je auto, of rij je elke dag met een helm en motorpak in je auto want stel je voor dat..quote:Op maandag 7 april 2014 19:10 schreef Silenus het volgende:
Ik rij ook nooit zonder gordel, is nog altijd goed gegaan! Durf te wedden dat ik over 30 jaar nog leef!
Als je elke dag 2 mensen onbeschermd neukt ligt dat denk ik toch andersquote:Op maandag 7 april 2014 20:02 schreef Weissman het volgende:
Ik ken iemand die rookte 2 pakjes zware shag per dag en is 94 geworden!
Net thuis. Dit was nummero 4. Gaat de goede kant op, denk ik. Er gaan er nog wel een paar volgen!quote:Op maandag 7 april 2014 18:49 schreef All-out het volgende:
[..]
dat is de kern bij de staart
veel plezier weer, hoeveelste keer is/was dit?
Hey, hoe is het daar verder in het Vaticaan?quote:Op maandag 7 april 2014 23:44 schreef LesMiserables het volgende:
Wat maakt het uit hoeveel je er doet als je er vertrouwen in hebt dat zij eerlijk tegen je zijn. Die vrouwen weten op dat moment vaak wel dat ze niet de enige zijn net als ik dat weet van hen en hebben vertrouwen in mij zoals ik dat in hun heb. Je moet weten met wie je het doet en uiteindelijk doet ieder zijn ding. Sommige hebben nog net niet gesmeekt om het zonder te doen en als zij het niet gedaan hadden had ik er wel om 'gesmeekt'. Vrouwen haten condooms net zo goed.
Aan slechts vertrouwen heb je niks. En heb je al 100% vertrouwen na 1 of slechts enkele dates? In dat geval vraag ik me af of je weet wat vertrouwen is.quote:Op maandag 7 april 2014 23:44 schreef LesMiserables het volgende:
Wat maakt het uit hoeveel je er doet als je er vertrouwen in hebt dat zij eerlijk tegen je zijn.
Huh? Als je weet dat je niet de enige bent heb je toch juist minder vertrouwen?quote:Die vrouwen weten op dat moment vaak wel dat ze niet de enige zijn net als ik dat weet van hen en hebben vertrouwen in mij zoals ik dat in hun heb.
Daarmee suggereer je dus dat je niet weet met wie je het doet aangezien ieder z'n ding doet.quote:Je moet weten met wie je het doet en uiteindelijk doet ieder zijn ding.
Onzin. Ik weet niet wat voor vrouwen je treft. Maar godzijdank hebben de vrouwen die ik getroffen heb eigenlijk altijd de voorkeur om het met condoom te doen de eerste tijd. Ok, het is minder prettig. Maar ik loop liever geen risico's.quote:Sommige hebben nog net niet gesmeekt om het zonder te doen en als zij het niet gedaan hadden had ik er wel om 'gesmeekt'. Vrouwen haten condooms net zo goed.
Als ze slaapt of te dronken/stoned is om te merken wat er aan de hand is.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:39 schreef habitue het volgende:
Vanaf wanneer denken jullie dan:
Fuck it laat die condoom nu maar zitten.
Meteen naar de drogist gereden toen zeker.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:56 schreef BeamofLight het volgende:
Ik werd laatst uitgelachen door milf toen ik zei, heb jij die dingen hier ergens.
nee korte analyse gemaakt van hoe hard ze to get was. Paar dates gehad en eindelijk was het zover, dus vermoedde dat ze niet met Jan en Alleman wipte.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:02 schreef habitue het volgende:
[..]
Meteen naar de drogist gereden toen zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit is internetdaten jongenquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:17 schreef SilentChaos het volgende:
"gruwelijk geneukt"
wtf is er gebeurd met passie en dergelijke
oh jaquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee korte analyse gemaakt van hoe hard ze to get was. Paar dates gehad en eindelijk was het zover, dus vermoedde dat ze niet met Jan en Alleman wipte.Ik had al zon vermoedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee korte analyse gemaakt van hoe hard ze to get was. Paar dates gehad en eindelijk was het zover, dus vermoedde dat ze niet met Jan en Alleman wipte.Daarom is ze ook een Milf en niet een Wilf (w van woman?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor mijn huidige date in deze!
En alle vrouwen weten nu ook weer zeker dat ze niet met een mannelijke fokker uit dit topic naar bed willen.Why do dishes when you can do daiquiris?
Ik heb ook een hekel aan condooms maar bij een ONS worden ze bij toch wel gebruikt bij mij. In relaties zeker niet en als ik langer met iemand omga ook niet. Beetje je risico inschatten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:31 schreef LesMiserables het volgende:
BoL snapt het (en de milf ook). Phoebe, je verhaal is theoretisch vrij goed maar getuigd een beetje van onvolwassenheid of extreme preutsheid. Het gezamenlijke 'verleden' van ons heeft tijdens een eerste date zeker een plek in het gesprek en is best een leuk onderdeel ook als ik eerlijk ben. Elkaar een beetje opgeilen met vieze praat of kijken waar de ander zijn grens ligt doen we allemaal wel eens denk ik. Vooral als je je betoog eindigt met 'maarja, soms gebeurt het toch'. Daarnaast snap ik het probleem niet, ik doe jullie niks aan toch ? Zolang jullie lekker braaf je rubbertje erom friemelen ben je in gedachte lekker veilig.
Good busy, heb zelf ook onverwacht date 4 gehad gister. Nu net weer thuisquote:Op dinsdag 8 april 2014 00:03 schreef Buffell het volgende:
[..]
Net thuis. Dit was nummero 4. Gaat de goede kant op, denk ik. Er gaan er nog wel een paar volgen!
quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:34 schreef MissGump het volgende:
[..]
Daarom is ze ook een Milf en niet een Wilf (w van woman?)
eeuh nee. Ze is milf omdat ze 43 is, mama van 2 kinderenvoor mijn huidige date in deze!
hoe bedoel je? je hebt 2 dates gehad? ik ben met haar naar bed gegaan na een date of 4/5, Jij denkt dat jouw date na 4 of 5 dates niet zoiets heeft van: nah, nu mag ze wel een keer met de beentjes wijd??
En alle vrouwen weten nu ook weer zeker dat ze niet met een mannelijke fokker uit dit topic naar bed willen.
obvious
kindje sliep goed door vanmorgen danquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:15 schreef All-out het volgende:
[..]
Good busy, heb zelf ook onverwacht date 4 gehad gister. Nu net weer thuis
Ik zou zeggen: word detective... schijnbaar kan jij elke zieke geest doorzienquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:23 schreef LesMiserables het volgende:
@SC
Dat heet mensenkennis. Loop eens je deur uit naar buiten, misschien leer je er wat van.
ben je serieus met je laatste opmerking??quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: word detective... schijnbaar kan jij elke zieke geest doorzien
Het is dat user "weethetevennietmeer" een oplettende user is (en zij een niet zo'n goede misleidster).
Ja, anders had ze wel rondgelopen met zijn kind toch?quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ben je serieus met je laatste opmerking??
Onzin. Je zal niet de eerste zijn die zich gruwelijk vergist. Ik ken helaas nogal wat voorbeelden.. Het is slechts een kwestie van tijd voordat je ook zoiets meemaakt..quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:23 schreef LesMiserables het volgende:
@SC
Dat heet mensenkennis. Loop eens je deur uit naar buiten, misschien leer je er wat van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |