Wat gebeurt er dan?quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben vergeten te vermelden dat zo'n beestje wordt opgesloten in een boterhamzakje gevuld met propaangas.
Ja ik ken mn games welquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Rules.ini, hahaha. Dat is waar ook.
quote:
Beestjes raken bewusteloos. Vuurtje erbij: BOEM!quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan?
[..]
Ja ik ken mn games wel
Godlikequote:Op dinsdag 8 april 2014 15:22 schreef habitue het volgende:
Ik speel red alert 2 al 10 jaar ofzo.![]()
One way trip!
Compleet met rondvliegende stukjes enzo?quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Beestjes raken bewusteloos. Vuurtje erbij: BOEM!
Ik was nummer 1 van NL in de ladderrankingquote:
Mag ik uw handtekening ?quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:24 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik was nummer 1 van NL in de ladderranking
Als het beestje groot genoeg is...quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Compleet met rondvliegende stukjes enzo?
Jij kent dat spel zeker door en door dan he?quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:24 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik was nummer 1 van NL in de ladderranking
Unreal Tournamentquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
MEGAKILL!
ULTRAKILL
MON-STERKILL!
GODLIKE!
ROCKET SCIENTIST!
Ik ken het vooral van UT3
Ken alleen Instagib.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Unreal Tournament
Instakill (zo heette dat mooie wapen toch?)
Zal ik zeker doenquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je even op youtube wat filmpjes erover kijken, dat spel was wel superschrikken vaak
Maar wel heel gaaf
[..]
Ja alle maps builorders hitpoints armors alle hotkeys etc. Nu speel ij het nog heel af en toe. Ben al lang niet meer zo goed als sommige anderenquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij kent dat spel zeker door en door dan he?
Ik geloof dat ik ooit korte tijd geprobeerd heb om multiplayer maps te maken ofzo.
Heb wel ooit missies gemaakt voor C&C 1 maar die zijn zoek geraakt
Ik heb de 1e Unreal ook nog gespeeld. Man die campaign was gaaf zeg!quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Unreal Tournament
Instakill (zo heette dat mooie wapen toch?)
Eigenlijk wil ik nog steeds eens multiplayer maps gaan maken voor RA2, maar ik heb daar gewoonweg geen tijd voor tegenwoordig. Op moment gaat al mn tijd naar het modden van BF2 (en wat andere dingenquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:29 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja alle maps builorders hitpoints armors alle hotkeys etc. Nu speel ij het nog heel af en toe. Ben al lang niet meer zo goed als sommige anderen
Wij spelen UT3 zo nu en dan nog steeds op een LAN. Gave tijdenquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:30 schreef habitue het volgende:
Unreal speelden wij altijd op lans. Altijd instagib
Pics?quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:31 schreef xFriendx het volgende:
Hmm, die chick uit 'zusje' blijft toch best fijn. Beetje oppervlakkig misschien, maar je kan ook niet alles hebben.
Ik heb dat nog wel eens op school gespeeld op een LAN. Dat ging echt helemaal nergens meer over, met mods die helemaal niets van het spel afwisten en meteen iedereen gingen bannen als je iemand snipete enzo.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wij spelen UT3 zo nu en dan nog steeds op een LAN. Gave tijden
Ja, waardeloze admins zijn dat danquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb dat nog wel eens op school gespeeld op een LAN. Dat ging echt helemaal nergens meer over, met mods die helemaal niets van het spel afwisten en meteen iedereen gingen bannen als je iemand snipete enzo.
Niet veel op te zien, maar is niet verkeerdquote:
Haha supervetquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, waardeloze admins zijn dat dan
Maar die heb je in elk spel.
Toen ik nog clan-leader was, hadden we een eigen server (waar ik uiteraard alle wachtwoorden van had).
Dan ging ik incognito ingame en logte silent in en wachtte af totdat sommigen begonnen te trollen waarna ik ze massaal ging muteren naar aliens, waardoor ze constant hun scores gereset werden tot ze uit zichzelf de server verlieten omdat ze het zat waren![]()
Ik had echt zoiets van:quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, waardeloze admins zijn dat dan
Maar die heb je in elk spel.
Toen ik nog clan-leader was, hadden we een eigen server (waar ik uiteraard alle wachtwoorden van had).
Dan ging ik incognito ingame en logte silent in en wachtte af totdat sommigen begonnen te trollen waarna ik ze massaal ging muteren naar aliens, waardoor ze constant hun scores gereset werden tot ze uit zichzelf de server verlieten omdat ze het zat waren![]()
Ook wel gaaf om incognito mensen te trollen. In AVP2 kon je heel gemakkelijk van username veranderen (niet zoals tegenwoordig waar je dan een nieuw account moet aanmaken of moet betalen) dus soms ging ik in een server met een naam die bijvoorbeeld ontzettend leek op dat van iemand die er al in zat en dan trollen. Sommigen vatten het heel tof op en we gingen dan spontaan teamenquote:
Gewoon een andere server opzoeken. Ik ben al meermalen gebanned omdat ik de clan leader van hun clanserver geknifed hadquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik had echt zoiets van:
[ afbeelding ]
Mja, het was dus op een LAN.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon een andere server opzoeken. Ik ben al meermalen gebanned omdat ik de clan leader van hun clanserver geknifed had
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Toen knifede ik hun clan leader, ik gebanned, naar hun webpagina gegaan en me aangemeld op hun forum. Uiteindelijk ge-unbanned....om vervolgens hun clan leader weer te knifen
Nog een ban
Wie heeft zulke koters dan in hemelsnaam admins gemaakt?quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mja, het was dus op een LAN.
Dus ik djoek die zemmels, wil je niet weten. Toen hielden ze wel op met mensen bannen.
Ze hadden de LANparty bedacht en gehost. De leerlingenraadquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wie heeft zulke koters dan in hemelsnaam admins gemaakt?
Ik heb mijn eerste game net gedownloadquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wie heeft zulke koters dan in hemelsnaam admins gemaakt?
omg kneuzenquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:43 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ze hadden de LANparty bedacht en gehost. De leerlingenraad
Welke is het geworden?quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste game net gedownloadhopelijk zullen jullie me allemaal helpen als ik binnen kort een topic in r&p start over game verslaving
![]()
Dank jullie allemaal voor de tips, ik ga nu maar spelen
Hoezoquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Welke is het geworden?
En wel 1st een virusscan doen he!
Voor de zekerheidquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoezo? ik heb een virus "protecto"r, is toch goed?
Oke, veel speelplezier!quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:47 schreef complicate het volgende:
Oh en het is The Sims gewordenander spelletje duurde te lang om te downloaden.
Dan moet je gaan moddenquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:48 schreef kree het volgende:
Spelletjes
Uren mee vermaakt vroeger.
Op 1 of andere manier kan het me nu niet zo heel veel meer boeien.
Zal de leeftijd wel zijn ofzo
Dank je welquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oke, veel speelplezier!
Laat je nog even weten wat je ervan vond?
Vanavond kan ik nietquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
vanavond ben ik eindelijk weer eens huis en kan ik gamen. Doe je mee?
Ach kan ie zijn pc verkopenquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, hij is toch al praktisch dakloos dus dat komt vanzelf wel
ik ben bijna altijd in gezelschap helaasquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vanavond kan ik niet
Donderdag allicht alleen dan ga ik wel sporten.
Van 3 andere spelers?quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ben bijna altijd in gezelschap helaas
Geen Rollercoaster Tycoon gedownload hebbenquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:47 schreef complicate het volgende:
Oh en het is The Sims gewordenander spelletje duurde te lang om te downloaden.
Ik ben anders nu wel aan het genieten hoorquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen Rollercoaster Tycoon gedownload hebben
Gedaan en euuh mijn bevinding ; vond het leuk maar vanzelfsprekend , volgende week deel 2quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oke, veel speelplezier!
Laat je nog even weten wat je ervan vond?
Unreal 3quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wij spelen UT3 zo nu en dan nog steeds op een LAN. Gave tijden
Nee, het is Unreal Tournament 2004.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is Unreal Tournament 3, ja
Die heb ik wel nog liggen, maar maar 1 exemplaar van...beetje lastig lannen dit dat met maar 1 keyquote:
Liever alleen UT2k4 spelen dan samen UT3quote:Op woensdag 9 april 2014 13:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die heb ik wel nog liggen, maar maar 1 exemplaar van...beetje lastig lannen dit dat met maar 1 key
Multiplayer >> singleplayerquote:Op woensdag 9 april 2014 13:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Liever alleen UT2k4 spelen dan samen UT3
Genoeg mensen ingame om mee te multiplayeren. Ventrilo aan, klaar.quote:
Vanaf 31 mei wsl niet meer, want de stekker gaat eruitquote:Op woensdag 9 april 2014 13:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Genoeg mensen ingame om mee te multiplayeren. Ventrillo aan, klaar.
Paar jaar geleden met wat FOKers gedaan.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vanaf 31 mei wsl niet meer, want de stekker gaat eruit
En was het wat? Of werd het een onderlinge teamkillslachting?quote:Op woensdag 9 april 2014 13:16 schreef habitue het volgende:
[..]
Paar jaar geleden met wat FOKers gedaan.
Ik won allesquote:Op woensdag 9 april 2014 13:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En was het wat? Of werd het een onderlinge teamkillslachting?
Mwah, het moest ervan komen vroeger of later. Zelfde is ook AVP2 overkomen. Maar iemand maakte een savior patch waardoor het toch nog steeds online gedaan kan worden...alleen weten de meeste dummies die weg niet te vindenquote:Op woensdag 9 april 2014 13:17 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat wist ik dan weer niet. Duidelijk dat ik alweer een poosje uit het wereldje ben
Preciesquote:Op woensdag 9 april 2014 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
De leukste multiplayer is natuurlijk wel Worms Armageddon.
Wat een bazenspel, helemaal met een groep vrienden.
Heb ik nog nooit gedaan, maar we hebben wel een flinke stapel spellen liggen die we kunnen doen hier en volgens mij ligt AoE2 er ook nog tussenquote:
Bananenbommen die op een of andere manier altijd jezelf naaienquote:
Met de bazooka tekeer gaan.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bananenbommen die op een of andere manier altijd jezelf naaien
Iemand over het randje tikken
Ik vond de bazooka wat saai. Daarom altijd dingen als de honkbalknuppel gebruiken.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met de bazooka tekeer gaan.
Of de holy grenade
Ik vind alles met explosieven leuk.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond de bazooka wat saai. Daarom altijd dingen als de honkbalknuppel gebruiken.
Echte man, jij.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind alles met explosieven leuk.
Duwen was ook grappig ja.
En zo bevredigend.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:37 schreef habitue het volgende:
Honkbalknuppel int water meppen. Altijd succes
Ga maar spelenquote:Op woensdag 9 april 2014 13:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb ineens zin in een potje Liero
Ik zit op mn vader te wachten, hij is verlaatquote:
Wachten is saaiquote:Op woensdag 9 april 2014 13:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zit op mn vader te wachten, hij is verlaat
En tussendoor moest ik nog even mn mening geven hier op fok tegen iemand
Ja, nu dreigt de moderater die ik op zijn gedrag aansprak z'n modjespowers te misbruiken om me te "prikken"quote:Op woensdag 9 april 2014 13:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Wachten is saai![]()
Daar ben je goed in he (jouw punt maken) , moet je me ook eens leren
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
De leukste multiplayer is natuurlijk wel Worms Armageddon.
Wat een bazenspel, helemaal met een groep vrienden.
Waarom wil je dat weten?quote:Op woensdag 9 april 2014 16:58 schreef LesMiserables het volgende:
Wie is hier precies moderator in dit forum ? Herkenbaar aan naam neem ik aan ergens ofzo ?
Uhm, ik geloof Re, Motorbloempje en nog iemand waarvan ik even de naam kwijt ben (kijk anders even in feedback?)quote:Op woensdag 9 april 2014 16:58 schreef LesMiserables het volgende:
Wie is hier precies moderator in dit forum ? Herkenbaar aan naam neem ik aan ergens ofzo ?
ies waarheidquote:Op woensdag 9 april 2014 19:21 schreef Faxie het volgende:
Als je de mod moet hebben, dan moet je even spammen in AVNZMGDan zijn ze er binnen een paar seconden
Mensen die dreigenquote:Op woensdag 9 april 2014 14:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, nu dreigt de moderater die ik op zijn gedrag aansprak z'n modjespowers te misbruiken om me te "prikken"
Ach ja, just another day at the office
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik tegenwoordig mn tijd liever aan nuttigere dingen besteed dan koppige mensen trachten op te voeden
Nee het liep niet precies zoals ik wildequote:Op woensdag 9 april 2014 19:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Mensen die dreigenIk weet over welke mod je het hebt . allee ik denk het.
![]()
Verder vind ik Re wel een prima mod![]()
En heb je de persoon op zijn plaats kunnen zetten of was het een serieuze dreiging ?
Natuurlijk ligt het aan hem en dat is ook niet uw probleemquote:Op woensdag 9 april 2014 19:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee het liep niet precies zoals ik wildemaar geeft verder niet en maakt niks uit, ik heb mn mening gegeven en daar moet ie het maar mee doen.
Laat ik het zo zeggen, om de 1 of andere reden botsen we zo nu en dan wel eens (uiteraard denk ik dat dat aan hem ligt)
Jazekerquote:Op woensdag 9 april 2014 19:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Natuurlijk ligt het aan hem en dat is ook niet uw probleem![]()
Is uw vader al thuis?
quote:
Zoiets jaquote:Op woensdag 9 april 2014 19:52 schreef complicate het volgende:
[..]gaan jullie biertje drinken en kletsen tussen mannen? of gamen?
![]()
Sorry ik ben een echte curieuzeneus
Enjoyquote:Op woensdag 9 april 2014 20:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoiets ja
Nee we gaan niet gamen
Zal ik doenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Enjoyen doe hem de groetjes als je durft
Zeg dan wel mijn echte naam , niet complicatequote:Op woensdag 9 april 2014 20:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zal ik doen
En durven is het probleem verder niet, ik durf bijna alles wel![]()
O shit toewn ik deze reactie las, schrok ik heeel even en dacht dat ik jouw echte naam op fok had geplemptquote:Op woensdag 9 april 2014 20:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Zeg dan wel mijn echte naam , niet complicate![]()
![]()
Dus je bent niet bang om "waarheid durven en doen" te spelen? Ik heb meeste rare dingen gedaan tijdens dat spelmaar ok je durft dus ook bijna alles
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O shit toewn ik deze reactie las, schrok ik heeel even en dacht dat ik jouw echte naam op fok had geplempt![]()
![]()
Gelukkig niet gedaan pfew!
En ja, heb je echte naam gebruikt toen ik hem de groeten deed
Ja klopt, truth or dare is denk ik dan ook best wel saai met mij![]()
Denk dat je er bij mij ook wel spijt van zou krijgenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:20 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Stel je dat eens voor
Maar verder heb ik een sexy naam toch
haha
Oh leuk je hebt hem de groetjes gedaanJe durft
![]()
Oh nog nooit gespeeld dan? Ik vind dat een leuk spelletjeMaar ik geef toe dat ik meestal "truth" speel in plaats van "dare". Dan zijn we saai
![]()
Wel paar keer "dare" gedaan en had er spijt van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Denk dat je er bij mij ook wel spijt van zou krijgen
Zo saai amai, je gaat me toch niet zeggen dat je nog nooit "dare" hebt gedaan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Nou sterker nog, ik heb nog nooit truth or dare gedaanquote:Op woensdag 9 april 2014 20:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Zo saai amai, je gaat me toch niet zeggen dat je nog nooit "dare" heb gedaan ?
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou sterker nog, ik heb nog nooit truth or dare gedaan![]()
Ik heb trouwens wel eens een spelletje gespeeld waarbij je een leeg bierflesje moest ronddraaien en dan met zn allen eromheen in een soort van kring.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:27 schreef complicate het volgende:
[..]Dus eigenlijk heb je dat spelletje nooit gespeeld
Dan heb je toch veel gemist hoor
![]()
Iedereen moet dat eens gedaan hebben, en dan met zo een flesje![]()
Spelletjes met flesjesquote:Op woensdag 9 april 2014 20:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel eens een spelletje gespeeld waarbij je een leeg bierflesje moest ronddraaien en dan met zn allen eromheen in een soort van kring.
...maar kan me niet meer herinneren wat ik toen aan het doen was
Ik geef gewoon de drank de schuldquote:Op woensdag 9 april 2014 20:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Spelletjes met flesjes![]()
Maar dat je het niet meer weet![]()
Zo, dat moest er blijkbaar even uit he?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:33 schreef kingtoppie het volgende:
Rawrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Lotgenoot!quote:Op woensdag 9 april 2014 20:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou sterker nog, ik heb nog nooit truth or dare gedaan![]()
Er moet nog veel meer uit, maar dat deel ik maar niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo, dat moest er blijkbaar even uit he?![]()
Ah ja dat was dan in de drank-tijdquote:Op woensdag 9 april 2014 20:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik geef gewoon de drank de schuld![]()
Zolang het je van binnen maar niet gaat opvretenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er moet nog veel meer uit, maar dat deel ik maar niet.
Ik weet het echt niet meer!quote:
Hosselenquote:
quote:
Nou, toch wel wat minder dan jaren terug ja, maar eigenlijk was ik nooit een veeldrinker. Denk dat ik wel eens 9 bier op had ofzo, maar ben daar zo ziek van geweest dat ik dat nooit meer herhaald hebquote:Op woensdag 9 april 2014 20:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ja dat was dan in de drank-tijdGelukkig drink je nu minder he
Nee nee, het wilt duidelijk naar buiten toe ipv naar binnen.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zolang het je van binnen maar niet gaat opvreten
Je mag hier alles delenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er moet nog veel meer uit, maar dat deel ik maar niet.
Naar buiten...van binnen in de zin van van binnenuitquote:Op woensdag 9 april 2014 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee nee, het wilt duidelijk naar buiten toe ipv naar binnen.
Met Belgische frietjesquote:
Alleen als jij meedoet.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:37 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Wil je het dan wel ooit spelenIs echt leuk, maar ergens ook stom
Precies KT, gooi het in de groep!quote:Op woensdag 9 april 2014 20:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Je mag hier alles delenWe bijten niet KT
Deel jij dan es zo'n dare waar je spijt van hebt.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:37 schreef complicate het volgende:
Beten jullie maar!quote:Op woensdag 9 april 2014 20:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Maak het niet complicated hequote:Op woensdag 9 april 2014 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naar buiten...van binnen in de zin van van binnenuit
In bikini in de winter buiten moeten lopenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deel jij dan es zo'n dare waar je spijt van hebt.
Ohquote:
Is dat alles?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:40 schreef complicate het volgende:
In bikini in de winter buiten moeten lopen
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:40 schreef complicate het volgende:
[..]
lolquote:
quote:
De rest durf ik niet zeggen of SHOULD I DARE??quote:
KT wilt niet delenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies KT, gooi het in de groep!![]()
Volgens mij wel spannend zo'n spelletje ToDquote:Op woensdag 9 april 2014 20:41 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
De rest durf ik niet zeggen of SHOULD I DARE??
IJskoude knoeperharde tepels.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Wil je een kopje koffie?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:42 schreef complicate het volgende:
[..]
KT wilt niet delenIk vind dat echt niet kunnen
Vertel nou maar gewoon.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:41 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Hij is gewoon een asobeerquote:Op woensdag 9 april 2014 20:42 schreef complicate het volgende:
[..]
KT wilt niet delenIk vind dat echt niet kunnen
Spannende spelletjesquote:Op woensdag 9 april 2014 20:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgens mij wel spannend zo'n spelletje ToD
"Ga met enkele fokkers thruth or dare spelen.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:41 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij is gewoon een asobeer
Altijd alleen maar met zichzelf bezig
Wil je dan beginnen of ikke?quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij is gewoon een asobeer
Altijd alleen maar met zichzelf bezig
Wat voor soort aandacht willen jullie van papabeer?quote:
Nee want er zijn van die stomme mensen ( ik zal maar geen namen zeggen) die dan weer onnozel gaan lopen doen.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee want er zijn van die stomme mensen ( ik zal maar geen namen zeggen) die dan weer onnozel gaan lopen doen.
quote:
inb4 dmquote:Op woensdag 9 april 2014 20:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee want er zijn van die stomme mensen ( ik zal maar geen namen zeggen) die dan weer onnozel gaan lopen doen.
Ik wist dat je zo ging reagerenquote:
KOPquote:
Ik voel mij niet aangesprokenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:46 schreef complicate het volgende:
[..]
En sowieso seksspelletjesquote:
Doe maar in een PM dan, aangezien ik niet één van die mensen ben.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:46 schreef complicate het volgende:
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Waaat probeer je me nou te hosselen koffie?
Nice planquote:Op woensdag 9 april 2014 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe maar in een PM dan, aangezien ik niet één van die mensen ben.
Echt je editquote:Op woensdag 9 april 2014 20:48 schreef LesMiserables het volgende:
Werd het bijna toch nog goed, gebeurt het net niet. Ik ga nog es lurken :|.
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
No comment.quote:
Ach ja, met een simpele zwaai smiley is veel geluk en happiness geboren he?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Waaat probeer je me nou te hosselen koffie?
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Did it ever work?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach ja, met een simpele zwaai smiley is veel geluk en happiness geboren he?![]()
Plannen, spelletjes... Daarvoor moet je bij mij zijn.quote:
Super toll om dat int echt te doen, al die 30 jarige milfjes die leuk terugzwaaien en al die 20 jarige meisjes die verontwaardigd doen.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach ja, met een simpele zwaai smiley is veel geluk en happiness geboren he?![]()
Je wou iets met ons delenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Wat voor soort aandacht willen jullie van papabeer?
quote:
Niet onnozel doen hequote:
quote:
Tijd voor knuffeltje , hier zijn we lief voor elkaarquote:
Welke festivals ga je?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:54 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Tijd voor knuffeltje , hier zijn we lief voor elkaar![]()
Ik moet bij jou altijd een beetje denken aan Blurred Lines...quote:
sssssst... vijandigheid en liefde zitten dicht bij elkaar somsquote:Op woensdag 9 april 2014 20:54 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Met Evie wil ik hele andere dingen doen.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:54 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Wat een wijsheidquote:Op woensdag 9 april 2014 20:55 schreef Evie het volgende:
[..]
sssssst... vijandigheid en liefde zitten dicht bij elkaar soms
Haat en liefde Evie, haat en liefdequote:Op woensdag 9 april 2014 20:55 schreef Evie het volgende:
[..]
but I'm a good girlquote:Op woensdag 9 april 2014 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet bij jou altijd een beetje denken aan Blurred Lines...
I know you want it
I know you want it
I know you want it
Kom je me een nekmassage geven ja?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met Evie wil ik hele andere dingen doen.
Acda en De Munnik wijsheden.quote:
Nice nice zoals ? Nu wil ik het echt wetenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met Evie wil ik hele andere dingen doen.
Neukenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Nice nice zoals ? Nu wil ik het echt weten
But you're an animal, baby, it's in your naturequote:
Dacht dat dat een geheim wasquote:Op woensdag 9 april 2014 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
But you're an animal, baby, it's in your nature
Just let me liberate you
Dat wil ik best doen hoor, maar jij reageert altijd zo panisch als een man met een relatie je voor wat voor reden dan ook benadert. Kun je nagaan welke complotten je ziet als zo'n man je dan ook een nekmassage gaat geven.quote:
Zou wat zijn he?! Een hitsige Evie die een nekmassage krijgt van een man met een relatiequote:Op woensdag 9 april 2014 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wil ik best doen hoor, maar jij reageert altijd zo panisch als een man met een relatie je voor wat voor reden dan ook benadert. Kun je nagaan welke complotten je ziet als zo'n man je dan ook een nekmassage gaat geven.
Wie is er niet groot mee geworden?quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie is er niet groot mee geworden?
Jip en Janneke
Puk van de Petteflat
Minoes
quote:
Heb je iets met ons te delen?quote:
Precies! Dus nee, in jouw geval pas ik.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:59 schreef Evie het volgende:
Zou wat zijn he?! Een hitsige Evie die een nekmassage krijgt van een man met een relatie
Zo zie ik dat graagquote:
Krijg ik er dan ook een?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Krijg ik nu een toplessfoto in mn mailbox?
Hahahaquote:Op woensdag 9 april 2014 21:04 schreef Evie het volgende:
[..]
ik pluk wel een random foto van het internet voor je dan ja
MUNT DANquote:
Afgezien van het feit dat ik nog steeds vrolijk ben ondanks enkele onaangename situaties op het werk is er niets gebeurd.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:06 schreef kingtoppie het volgende:
Maarehhh, watskeburt vandaag int leven?
Naar welke ga jij ?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Welke festivals ga je?![]()
Ik ga met Pasen naar een festivalletje in Belgie
Vertel vertel vertel, wat was er onaangenaam?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:08 schreef sylvesterrr het volgende:
Afgezien van het feit dat ik nog steeds vrolijk ben ondanks enkele onaangename situaties op het werk is er niets gebeurd.
quote:
Nope.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:08 schreef complicate het volgende:
[..]Kunnen we opnieuw beginnen?
Kop of munt?
Jij nog wezen scharen?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef Fascination het volgende:
Complicate, onlangs nog zaad diep in je kutje gekregen?
Warm zaad hequote:Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef Fascination het volgende:
Loop naar de maanquote:Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef Fascination het volgende:
Neen, helaasquote:Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nope.Kan je niet tegen je verlies?
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef Fascination het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:55 schreef Evie het volgende:
[..]
quote:
Last-minute opdrachten met een deadline COB.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vertel vertel vertel, wat was er onaangenaam?
Like I carequote:
En toch kan je niet zonder he ?quote:
Newbie.quote:
quote:
Vrouwen die moeite doen ftw...quote:Op woensdag 9 april 2014 21:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee, makkelijke vrouwen vind ik maar niks.
Ik voel mij jong, en da's het belangrijkste.quote:
Jij weetquote:Op woensdag 9 april 2014 21:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, tis het beste andere geslacht dat er is
Niet waarquote:Op woensdag 9 april 2014 21:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jullie vrouwen maken misbruik van deze behoefte van mannen.
Als de vent maar begint met geven he.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Niet waarHet is questie van geven en nemen
Jajajaquote:Op woensdag 9 april 2014 21:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Niet waarHet is questie van geven en nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |