Voor de zekerheidquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoezo? ik heb een virus "protecto"r, is toch goed?
Oke, veel speelplezier!quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:47 schreef complicate het volgende:
Oh en het is The Sims gewordenander spelletje duurde te lang om te downloaden.
Dan moet je gaan moddenquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:48 schreef kree het volgende:
Spelletjes
Uren mee vermaakt vroeger.
Op 1 of andere manier kan het me nu niet zo heel veel meer boeien.
Zal de leeftijd wel zijn ofzo
Dank je welquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oke, veel speelplezier!
Laat je nog even weten wat je ervan vond?
Vanavond kan ik nietquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
vanavond ben ik eindelijk weer eens huis en kan ik gamen. Doe je mee?
Ach kan ie zijn pc verkopenquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, hij is toch al praktisch dakloos dus dat komt vanzelf wel
ik ben bijna altijd in gezelschap helaasquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vanavond kan ik niet
Donderdag allicht alleen dan ga ik wel sporten.
Van 3 andere spelers?quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ben bijna altijd in gezelschap helaas
Geen Rollercoaster Tycoon gedownload hebbenquote:Op dinsdag 8 april 2014 15:47 schreef complicate het volgende:
Oh en het is The Sims gewordenander spelletje duurde te lang om te downloaden.
Ik ben anders nu wel aan het genieten hoorquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen Rollercoaster Tycoon gedownload hebben
Gedaan en euuh mijn bevinding ; vond het leuk maar vanzelfsprekend , volgende week deel 2quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oke, veel speelplezier!
Laat je nog even weten wat je ervan vond?
Unreal 3quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wij spelen UT3 zo nu en dan nog steeds op een LAN. Gave tijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |