Nee want er zijn van die stomme mensen ( ik zal maar geen namen zeggen) die dan weer onnozel gaan lopen doen.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee want er zijn van die stomme mensen ( ik zal maar geen namen zeggen) die dan weer onnozel gaan lopen doen.
quote:
inb4 dmquote:Op woensdag 9 april 2014 20:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee want er zijn van die stomme mensen ( ik zal maar geen namen zeggen) die dan weer onnozel gaan lopen doen.
Ik wist dat je zo ging reagerenquote:
KOPquote:
Ik voel mij niet aangesprokenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:46 schreef complicate het volgende:
[..]
En sowieso seksspelletjesquote:
Doe maar in een PM dan, aangezien ik niet één van die mensen ben.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:46 schreef complicate het volgende:
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Waaat probeer je me nou te hosselen koffie?
Nice planquote:Op woensdag 9 april 2014 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe maar in een PM dan, aangezien ik niet één van die mensen ben.
Echt je editquote:Op woensdag 9 april 2014 20:48 schreef LesMiserables het volgende:
Werd het bijna toch nog goed, gebeurt het net niet. Ik ga nog es lurken :|.
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
No comment.quote:
Ach ja, met een simpele zwaai smiley is veel geluk en happiness geboren he?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Waaat probeer je me nou te hosselen koffie?
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Did it ever work?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach ja, met een simpele zwaai smiley is veel geluk en happiness geboren he?![]()
Plannen, spelletjes... Daarvoor moet je bij mij zijn.quote:
Super toll om dat int echt te doen, al die 30 jarige milfjes die leuk terugzwaaien en al die 20 jarige meisjes die verontwaardigd doen.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach ja, met een simpele zwaai smiley is veel geluk en happiness geboren he?![]()
Je wou iets met ons delenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Wat voor soort aandacht willen jullie van papabeer?
quote:
Niet onnozel doen hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |