Hosselenquote:
quote:
Nou, toch wel wat minder dan jaren terug ja, maar eigenlijk was ik nooit een veeldrinker. Denk dat ik wel eens 9 bier op had ofzo, maar ben daar zo ziek van geweest dat ik dat nooit meer herhaald hebquote:Op woensdag 9 april 2014 20:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ja dat was dan in de drank-tijdGelukkig drink je nu minder he
Nee nee, het wilt duidelijk naar buiten toe ipv naar binnen.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zolang het je van binnen maar niet gaat opvreten
Je mag hier alles delenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er moet nog veel meer uit, maar dat deel ik maar niet.
Naar buiten...van binnen in de zin van van binnenuitquote:Op woensdag 9 april 2014 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee nee, het wilt duidelijk naar buiten toe ipv naar binnen.
Met Belgische frietjesquote:
Alleen als jij meedoet.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:37 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Wil je het dan wel ooit spelenIs echt leuk, maar ergens ook stom
Precies KT, gooi het in de groep!quote:Op woensdag 9 april 2014 20:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Je mag hier alles delenWe bijten niet KT
Deel jij dan es zo'n dare waar je spijt van hebt.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:37 schreef complicate het volgende:
Beten jullie maar!quote:Op woensdag 9 april 2014 20:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Maak het niet complicated hequote:Op woensdag 9 april 2014 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naar buiten...van binnen in de zin van van binnenuit
In bikini in de winter buiten moeten lopenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deel jij dan es zo'n dare waar je spijt van hebt.
Ohquote:
Is dat alles?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:40 schreef complicate het volgende:
In bikini in de winter buiten moeten lopen
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:40 schreef complicate het volgende:
[..]
lolquote:
quote:
De rest durf ik niet zeggen of SHOULD I DARE??quote:
KT wilt niet delenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies KT, gooi het in de groep!![]()
Volgens mij wel spannend zo'n spelletje ToDquote:Op woensdag 9 april 2014 20:41 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
De rest durf ik niet zeggen of SHOULD I DARE??
IJskoude knoeperharde tepels.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Wil je een kopje koffie?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:42 schreef complicate het volgende:
[..]
KT wilt niet delenIk vind dat echt niet kunnen
Vertel nou maar gewoon.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:41 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Hij is gewoon een asobeerquote:Op woensdag 9 april 2014 20:42 schreef complicate het volgende:
[..]
KT wilt niet delenIk vind dat echt niet kunnen
Spannende spelletjesquote:Op woensdag 9 april 2014 20:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgens mij wel spannend zo'n spelletje ToD
"Ga met enkele fokkers thruth or dare spelen.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:41 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij is gewoon een asobeer
Altijd alleen maar met zichzelf bezig
Wil je dan beginnen of ikke?quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij is gewoon een asobeer
Altijd alleen maar met zichzelf bezig
Wat voor soort aandacht willen jullie van papabeer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|