Ik vind alles met explosieven leuk.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond de bazooka wat saai. Daarom altijd dingen als de honkbalknuppel gebruiken.
Echte man, jij.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind alles met explosieven leuk.
Duwen was ook grappig ja.
En zo bevredigend.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:37 schreef habitue het volgende:
Honkbalknuppel int water meppen. Altijd succes
Ga maar spelenquote:Op woensdag 9 april 2014 13:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb ineens zin in een potje Liero
Ik zit op mn vader te wachten, hij is verlaatquote:
Wachten is saaiquote:Op woensdag 9 april 2014 13:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zit op mn vader te wachten, hij is verlaat
En tussendoor moest ik nog even mn mening geven hier op fok tegen iemand
Ja, nu dreigt de moderater die ik op zijn gedrag aansprak z'n modjespowers te misbruiken om me te "prikken"quote:Op woensdag 9 april 2014 13:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Wachten is saai![]()
Daar ben je goed in he (jouw punt maken) , moet je me ook eens leren
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
De leukste multiplayer is natuurlijk wel Worms Armageddon.
Wat een bazenspel, helemaal met een groep vrienden.
Waarom wil je dat weten?quote:Op woensdag 9 april 2014 16:58 schreef LesMiserables het volgende:
Wie is hier precies moderator in dit forum ? Herkenbaar aan naam neem ik aan ergens ofzo ?
Uhm, ik geloof Re, Motorbloempje en nog iemand waarvan ik even de naam kwijt ben (kijk anders even in feedback?)quote:Op woensdag 9 april 2014 16:58 schreef LesMiserables het volgende:
Wie is hier precies moderator in dit forum ? Herkenbaar aan naam neem ik aan ergens ofzo ?
ies waarheidquote:Op woensdag 9 april 2014 19:21 schreef Faxie het volgende:
Als je de mod moet hebben, dan moet je even spammen in AVNZMGDan zijn ze er binnen een paar seconden
Mensen die dreigenquote:Op woensdag 9 april 2014 14:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, nu dreigt de moderater die ik op zijn gedrag aansprak z'n modjespowers te misbruiken om me te "prikken"
Ach ja, just another day at the office
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik tegenwoordig mn tijd liever aan nuttigere dingen besteed dan koppige mensen trachten op te voeden
Nee het liep niet precies zoals ik wildequote:Op woensdag 9 april 2014 19:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Mensen die dreigenIk weet over welke mod je het hebt . allee ik denk het.
![]()
Verder vind ik Re wel een prima mod![]()
En heb je de persoon op zijn plaats kunnen zetten of was het een serieuze dreiging ?
Natuurlijk ligt het aan hem en dat is ook niet uw probleemquote:Op woensdag 9 april 2014 19:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee het liep niet precies zoals ik wildemaar geeft verder niet en maakt niks uit, ik heb mn mening gegeven en daar moet ie het maar mee doen.
Laat ik het zo zeggen, om de 1 of andere reden botsen we zo nu en dan wel eens (uiteraard denk ik dat dat aan hem ligt)
Jazekerquote:Op woensdag 9 april 2014 19:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Natuurlijk ligt het aan hem en dat is ook niet uw probleem![]()
Is uw vader al thuis?
quote:
Zoiets jaquote:Op woensdag 9 april 2014 19:52 schreef complicate het volgende:
[..]gaan jullie biertje drinken en kletsen tussen mannen? of gamen?
![]()
Sorry ik ben een echte curieuzeneus
Enjoyquote:Op woensdag 9 april 2014 20:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoiets ja
Nee we gaan niet gamen
Zal ik doenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Enjoyen doe hem de groetjes als je durft
Zeg dan wel mijn echte naam , niet complicatequote:Op woensdag 9 april 2014 20:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zal ik doen
En durven is het probleem verder niet, ik durf bijna alles wel![]()
O shit toewn ik deze reactie las, schrok ik heeel even en dacht dat ik jouw echte naam op fok had geplemptquote:Op woensdag 9 april 2014 20:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Zeg dan wel mijn echte naam , niet complicate![]()
![]()
Dus je bent niet bang om "waarheid durven en doen" te spelen? Ik heb meeste rare dingen gedaan tijdens dat spelmaar ok je durft dus ook bijna alles
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O shit toewn ik deze reactie las, schrok ik heeel even en dacht dat ik jouw echte naam op fok had geplempt![]()
![]()
Gelukkig niet gedaan pfew!
En ja, heb je echte naam gebruikt toen ik hem de groeten deed
Ja klopt, truth or dare is denk ik dan ook best wel saai met mij![]()
Denk dat je er bij mij ook wel spijt van zou krijgenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:20 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Stel je dat eens voor
Maar verder heb ik een sexy naam toch
haha
Oh leuk je hebt hem de groetjes gedaanJe durft
![]()
Oh nog nooit gespeeld dan? Ik vind dat een leuk spelletjeMaar ik geef toe dat ik meestal "truth" speel in plaats van "dare". Dan zijn we saai
![]()
Wel paar keer "dare" gedaan en had er spijt van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Denk dat je er bij mij ook wel spijt van zou krijgen
Zo saai amai, je gaat me toch niet zeggen dat je nog nooit "dare" hebt gedaan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Nou sterker nog, ik heb nog nooit truth or dare gedaanquote:Op woensdag 9 april 2014 20:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Zo saai amai, je gaat me toch niet zeggen dat je nog nooit "dare" heb gedaan ?
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou sterker nog, ik heb nog nooit truth or dare gedaan![]()
Ik heb trouwens wel eens een spelletje gespeeld waarbij je een leeg bierflesje moest ronddraaien en dan met zn allen eromheen in een soort van kring.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:27 schreef complicate het volgende:
[..]Dus eigenlijk heb je dat spelletje nooit gespeeld
Dan heb je toch veel gemist hoor
![]()
Iedereen moet dat eens gedaan hebben, en dan met zo een flesje![]()
Spelletjes met flesjesquote:Op woensdag 9 april 2014 20:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel eens een spelletje gespeeld waarbij je een leeg bierflesje moest ronddraaien en dan met zn allen eromheen in een soort van kring.
...maar kan me niet meer herinneren wat ik toen aan het doen was
Ik geef gewoon de drank de schuldquote:Op woensdag 9 april 2014 20:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Spelletjes met flesjes![]()
Maar dat je het niet meer weet![]()
Zo, dat moest er blijkbaar even uit he?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:33 schreef kingtoppie het volgende:
Rawrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Lotgenoot!quote:Op woensdag 9 april 2014 20:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou sterker nog, ik heb nog nooit truth or dare gedaan![]()
Er moet nog veel meer uit, maar dat deel ik maar niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo, dat moest er blijkbaar even uit he?![]()
Ah ja dat was dan in de drank-tijdquote:Op woensdag 9 april 2014 20:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik geef gewoon de drank de schuld![]()
Zolang het je van binnen maar niet gaat opvretenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er moet nog veel meer uit, maar dat deel ik maar niet.
Ik weet het echt niet meer!quote:
Hosselenquote:
quote:
Nou, toch wel wat minder dan jaren terug ja, maar eigenlijk was ik nooit een veeldrinker. Denk dat ik wel eens 9 bier op had ofzo, maar ben daar zo ziek van geweest dat ik dat nooit meer herhaald hebquote:Op woensdag 9 april 2014 20:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ja dat was dan in de drank-tijdGelukkig drink je nu minder he
Nee nee, het wilt duidelijk naar buiten toe ipv naar binnen.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zolang het je van binnen maar niet gaat opvreten
Je mag hier alles delenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er moet nog veel meer uit, maar dat deel ik maar niet.
Naar buiten...van binnen in de zin van van binnenuitquote:Op woensdag 9 april 2014 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee nee, het wilt duidelijk naar buiten toe ipv naar binnen.
Met Belgische frietjesquote:
Alleen als jij meedoet.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:37 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Wil je het dan wel ooit spelenIs echt leuk, maar ergens ook stom
Precies KT, gooi het in de groep!quote:Op woensdag 9 april 2014 20:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Je mag hier alles delenWe bijten niet KT
Deel jij dan es zo'n dare waar je spijt van hebt.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:37 schreef complicate het volgende:
Beten jullie maar!quote:Op woensdag 9 april 2014 20:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Maak het niet complicated hequote:Op woensdag 9 april 2014 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naar buiten...van binnen in de zin van van binnenuit
In bikini in de winter buiten moeten lopenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deel jij dan es zo'n dare waar je spijt van hebt.
Ohquote:
Is dat alles?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:40 schreef complicate het volgende:
In bikini in de winter buiten moeten lopen
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:40 schreef complicate het volgende:
[..]
lolquote:
quote:
De rest durf ik niet zeggen of SHOULD I DARE??quote:
KT wilt niet delenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies KT, gooi het in de groep!![]()
Volgens mij wel spannend zo'n spelletje ToDquote:Op woensdag 9 april 2014 20:41 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
De rest durf ik niet zeggen of SHOULD I DARE??
IJskoude knoeperharde tepels.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Wil je een kopje koffie?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:42 schreef complicate het volgende:
[..]
KT wilt niet delenIk vind dat echt niet kunnen
Vertel nou maar gewoon.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:41 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Hij is gewoon een asobeerquote:Op woensdag 9 april 2014 20:42 schreef complicate het volgende:
[..]
KT wilt niet delenIk vind dat echt niet kunnen
Spannende spelletjesquote:Op woensdag 9 april 2014 20:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgens mij wel spannend zo'n spelletje ToD
"Ga met enkele fokkers thruth or dare spelen.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:41 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij is gewoon een asobeer
Altijd alleen maar met zichzelf bezig
Wil je dan beginnen of ikke?quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij is gewoon een asobeer
Altijd alleen maar met zichzelf bezig
Wat voor soort aandacht willen jullie van papabeer?quote:
Nee want er zijn van die stomme mensen ( ik zal maar geen namen zeggen) die dan weer onnozel gaan lopen doen.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee want er zijn van die stomme mensen ( ik zal maar geen namen zeggen) die dan weer onnozel gaan lopen doen.
quote:
inb4 dmquote:Op woensdag 9 april 2014 20:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee want er zijn van die stomme mensen ( ik zal maar geen namen zeggen) die dan weer onnozel gaan lopen doen.
Ik wist dat je zo ging reagerenquote:
KOPquote:
Ik voel mij niet aangesprokenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:46 schreef complicate het volgende:
[..]
En sowieso seksspelletjesquote:
Doe maar in een PM dan, aangezien ik niet één van die mensen ben.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:46 schreef complicate het volgende:
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Waaat probeer je me nou te hosselen koffie?
Nice planquote:Op woensdag 9 april 2014 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe maar in een PM dan, aangezien ik niet één van die mensen ben.
Echt je editquote:Op woensdag 9 april 2014 20:48 schreef LesMiserables het volgende:
Werd het bijna toch nog goed, gebeurt het net niet. Ik ga nog es lurken :|.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |