quote:Op woensdag 9 april 2014 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe maar in een PM dan, aangezien ik niet één van die mensen ben.
No comment.quote:
Ach ja, met een simpele zwaai smiley is veel geluk en happiness geboren he?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Waaat probeer je me nou te hosselen koffie?
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe maar in een PM dan, aangezien ik niet één van die mensen ben.
Did it ever work?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach ja, met een simpele zwaai smiley is veel geluk en happiness geboren he?![]()
Plannen, spelletjes... Daarvoor moet je bij mij zijn.quote:
Super toll om dat int echt te doen, al die 30 jarige milfjes die leuk terugzwaaien en al die 20 jarige meisjes die verontwaardigd doen.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach ja, met een simpele zwaai smiley is veel geluk en happiness geboren he?![]()
Je wou iets met ons delenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Wat voor soort aandacht willen jullie van papabeer?
quote:
Niet onnozel doen hequote:
quote:
Tijd voor knuffeltje , hier zijn we lief voor elkaarquote:
Welke festivals ga je?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:54 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Tijd voor knuffeltje , hier zijn we lief voor elkaar![]()
Ik moet bij jou altijd een beetje denken aan Blurred Lines...quote:
sssssst... vijandigheid en liefde zitten dicht bij elkaar somsquote:Op woensdag 9 april 2014 20:54 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Met Evie wil ik hele andere dingen doen.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:54 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Wat een wijsheidquote:Op woensdag 9 april 2014 20:55 schreef Evie het volgende:
[..]
sssssst... vijandigheid en liefde zitten dicht bij elkaar soms
Haat en liefde Evie, haat en liefdequote:Op woensdag 9 april 2014 20:55 schreef Evie het volgende:
[..]
but I'm a good girlquote:Op woensdag 9 april 2014 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet bij jou altijd een beetje denken aan Blurred Lines...
I know you want it
I know you want it
I know you want it
Kom je me een nekmassage geven ja?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met Evie wil ik hele andere dingen doen.
Acda en De Munnik wijsheden.quote:
Nice nice zoals ? Nu wil ik het echt wetenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met Evie wil ik hele andere dingen doen.
Neukenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Nice nice zoals ? Nu wil ik het echt weten
But you're an animal, baby, it's in your naturequote:
Dacht dat dat een geheim wasquote:Op woensdag 9 april 2014 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
But you're an animal, baby, it's in your nature
Just let me liberate you
Dat wil ik best doen hoor, maar jij reageert altijd zo panisch als een man met een relatie je voor wat voor reden dan ook benadert. Kun je nagaan welke complotten je ziet als zo'n man je dan ook een nekmassage gaat geven.quote:
Zou wat zijn he?! Een hitsige Evie die een nekmassage krijgt van een man met een relatiequote:Op woensdag 9 april 2014 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wil ik best doen hoor, maar jij reageert altijd zo panisch als een man met een relatie je voor wat voor reden dan ook benadert. Kun je nagaan welke complotten je ziet als zo'n man je dan ook een nekmassage gaat geven.
Wie is er niet groot mee geworden?quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie is er niet groot mee geworden?
Jip en Janneke
Puk van de Petteflat
Minoes
quote:
Heb je iets met ons te delen?quote:
Precies! Dus nee, in jouw geval pas ik.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:59 schreef Evie het volgende:
Zou wat zijn he?! Een hitsige Evie die een nekmassage krijgt van een man met een relatie
Zo zie ik dat graagquote:
Krijg ik er dan ook een?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Krijg ik nu een toplessfoto in mn mailbox?
Hahahaquote:Op woensdag 9 april 2014 21:04 schreef Evie het volgende:
[..]
ik pluk wel een random foto van het internet voor je dan ja
MUNT DANquote:
Afgezien van het feit dat ik nog steeds vrolijk ben ondanks enkele onaangename situaties op het werk is er niets gebeurd.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:06 schreef kingtoppie het volgende:
Maarehhh, watskeburt vandaag int leven?
Naar welke ga jij ?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Welke festivals ga je?![]()
Ik ga met Pasen naar een festivalletje in Belgie
Vertel vertel vertel, wat was er onaangenaam?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:08 schreef sylvesterrr het volgende:
Afgezien van het feit dat ik nog steeds vrolijk ben ondanks enkele onaangename situaties op het werk is er niets gebeurd.
quote:
Nope.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:08 schreef complicate het volgende:
[..]Kunnen we opnieuw beginnen?
Kop of munt?
Jij nog wezen scharen?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef Fascination het volgende:
Complicate, onlangs nog zaad diep in je kutje gekregen?
Warm zaad hequote:Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef Fascination het volgende:
Loop naar de maanquote:Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef Fascination het volgende:
Neen, helaasquote:Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nope.Kan je niet tegen je verlies?
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef Fascination het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:55 schreef Evie het volgende:
[..]
quote:
Last-minute opdrachten met een deadline COB.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vertel vertel vertel, wat was er onaangenaam?
Like I carequote:
En toch kan je niet zonder he ?quote:
Newbie.quote:
quote:
Vrouwen die moeite doen ftw...quote:Op woensdag 9 april 2014 21:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee, makkelijke vrouwen vind ik maar niks.
Ik voel mij jong, en da's het belangrijkste.quote:
Jij weetquote:Op woensdag 9 april 2014 21:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, tis het beste andere geslacht dat er is
Niet waarquote:Op woensdag 9 april 2014 21:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jullie vrouwen maken misbruik van deze behoefte van mannen.
Als de vent maar begint met geven he.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Niet waarHet is questie van geven en nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |