Nee, het is Unreal Tournament 2004.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is Unreal Tournament 3, ja
Die heb ik wel nog liggen, maar maar 1 exemplaar van...beetje lastig lannen dit dat met maar 1 keyquote:
Liever alleen UT2k4 spelen dan samen UT3quote:Op woensdag 9 april 2014 13:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die heb ik wel nog liggen, maar maar 1 exemplaar van...beetje lastig lannen dit dat met maar 1 key
Multiplayer >> singleplayerquote:Op woensdag 9 april 2014 13:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Liever alleen UT2k4 spelen dan samen UT3
Genoeg mensen ingame om mee te multiplayeren. Ventrilo aan, klaar.quote:
Vanaf 31 mei wsl niet meer, want de stekker gaat eruitquote:Op woensdag 9 april 2014 13:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Genoeg mensen ingame om mee te multiplayeren. Ventrillo aan, klaar.
Paar jaar geleden met wat FOKers gedaan.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vanaf 31 mei wsl niet meer, want de stekker gaat eruit
En was het wat? Of werd het een onderlinge teamkillslachting?quote:Op woensdag 9 april 2014 13:16 schreef habitue het volgende:
[..]
Paar jaar geleden met wat FOKers gedaan.
Ik won allesquote:Op woensdag 9 april 2014 13:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En was het wat? Of werd het een onderlinge teamkillslachting?
Mwah, het moest ervan komen vroeger of later. Zelfde is ook AVP2 overkomen. Maar iemand maakte een savior patch waardoor het toch nog steeds online gedaan kan worden...alleen weten de meeste dummies die weg niet te vindenquote:Op woensdag 9 april 2014 13:17 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat wist ik dan weer niet. Duidelijk dat ik alweer een poosje uit het wereldje ben
Preciesquote:Op woensdag 9 april 2014 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
De leukste multiplayer is natuurlijk wel Worms Armageddon.
Wat een bazenspel, helemaal met een groep vrienden.
Heb ik nog nooit gedaan, maar we hebben wel een flinke stapel spellen liggen die we kunnen doen hier en volgens mij ligt AoE2 er ook nog tussenquote:
Bananenbommen die op een of andere manier altijd jezelf naaienquote:
Met de bazooka tekeer gaan.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bananenbommen die op een of andere manier altijd jezelf naaien
Iemand over het randje tikken
Ik vond de bazooka wat saai. Daarom altijd dingen als de honkbalknuppel gebruiken.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met de bazooka tekeer gaan.
Of de holy grenade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |