Chili die de grote favoriet uitschakeltquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:11 schreef tralalala het volgende:
28 juni "Het wonder van Beljoe Horizontje"
Ik weet niet of ik zo lang kan wachten. Is het een idee om het aan iemand anders te vragen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we netjes wachten totdat Jeroentje het verlossende woord spreekt.
http://nl.forvo.com/word/mineirao/quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik zo lang kan wachten. Is het een idee om het aan iemand anders te vragen?
Top. Thanks.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://nl.forvo.com/word/mineirao/
dit is een indicatie, maar die sluit ongetwijfeld niet aan bij Grueters perfecte vocale talent.
Zou Sierd de Vos geen antwoord kunnen geven op deze rullevante vraag?quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik zo lang kan wachten. Is het een idee om het aan iemand anders te vragen?
Komt omdat ik nog niet zo in de WK stemming ben denk ik.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij vindt het niet sfeervol?
quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:11 schreef tralalala het volgende:
28 juni "Het wonder van Beljoe Horizontje"
Denken dat Nederland eerste wordt in een poule met Chili en Spanjequote:Op dinsdag 8 april 2014 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Chili die de grote favoriet uitschakelt
Jammer dat je iets insinueert wat ik niet zeg.quote:Op zondag 13 april 2014 11:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Denken dat Nederland eerste wordt in een poule met Chili en Spanje
Misschien een idee om een keer met de hele harde kern naar dat prachtige land te gaan, copacabana of Beljoe Horizontje.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Welkom in het enige echte Beljoe Horizontje topic!
Gastheer van enkele krakers, zoals:
[ afbeelding ]
Beljoe Horizontje staat bekend om zijn voetbal cultuur, het is de thuisbasis van aansprekende teams zoals Atletico Mineiro en Cruzeiro. Ook Braziliaanse sterspeler Neemaar komt graag hier op bezoek omdat hij het zo'n mooie stad vindt. Andere ster Hoelk vindt het minder.
Hier een foto van de ultieme voetbaltempel (Estadio Mineirão)
[ afbeelding ]
Alsof je op het veld staat
[ afbeelding ]
De sfeervolle omgeving
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enkele kleine probleempjes zijn inmiddels opgelost [ afbeelding ]
http://www.indiatimes.com(...)ollapses-131651.html
De enthousiaste bewoeners van Beljoe Horizontje (hier op weg naar het stadion aldus Arno) tijdens de Confederations Cup
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://nos.nl/op3/artikel(...)to-changebrazil.html
Toch werden er een paar wilde Hooligans gespot:
[ afbeelding ]
Gelukkig is de politie te paard bereid ongeregeldheden aan te pakken (indien nodig natuurlijk)
[ afbeelding ]
En één man kan natuurlijk niet ontbreken (misschien zag u hem al): Jeroen Groeter!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Namens Jeroen wens ik iedereen ontzettend veel Foetjebol plezier vanuit de mooiste stadje van Brazilië.
In dit topic is gelegenheid te discussiëren over Beljoe Horizontje, en eventueel te turven hoe vaak Beljoe Horizontje wordt gezegd.
Groetjes,
Joejannes Vermeer
Dan pleit ik toch voor Beljoe Horizontje, dat is echt het hoogtepunt van Brazilië.quote:Op zondag 13 april 2014 15:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Misschien een idee om een keer met de hele harde kern naar dat prachtige land te gaan, copacabana of Beljoe Horizontje.
Speciale verslaggever Sierd de Vos gaat dit ongetwijfeld onderzoeken. Tot die tijd kan ik er weinig uitspraken over doen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:45 schreef Dr.Smoke het volgende:
Hoe is het gesteld met de horeca- en uitgaansgelegenheden in Beljoe Horizontje? Heb hier nog niks van vernomen.
Als ik de loterij won nam ik je mee! Maar helaasquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:08 schreef Karina het volgende:
Als ik geld had ging ik! Samen met Johannes natuurlijk.
Misschien de Koningsdagloterij! Je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Speciale verslaggever Sierd de Vos gaat dit ongetwijfeld onderzoeken. Tot die tijd kan ik er weinig uitspraken over doen.
[..]
Als ik de loterij won nam ik je mee! Maar helaas
Ja, duh.quote:Op maandag 14 april 2014 22:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb toch de indruk dat je nogal ver van het veld zit.
Ik bedoel in het stadion zelf. Als je op een zitje zit heb ik de indruk dat je nogal ver van het veld zit. Vergeleken met Engeland waar de zitjes bijna op de achterlijn plakkenquote:
Ja, dat is dus bijna overal in Braziliëquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik bedoel in het stadion zelf. Als je op een zitje zit heb ik de indruk dat je nogal ver van het veld zit. Vergeleken met Engeland waar de zitjes bijna op de achterlijn plakken
Boeit me vrij weinigquote:Op woensdag 16 april 2014 23:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Heb niet echt zin in het WK.. vrees een afgang.
Heb er niet echt om gelachen, meer aan geërgerd. Nederland heeft lang bij de grote jongens gehoord maar we zijn inmiddels een doorsnee land.. dat is even wennen.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Boeit me vrij weinig
Stel dat er een godswonder plaatsvindt en we niet afgaan vind ik het wel leuk hoor als we wat winnen, maar ik ga niet eens echt juichen. Twee jaar geleden goed gelachen bij die drie wedstrijden.
Beljoe Horizontje is één van de belangrijkste pijlers van de Braziliaanse samenleving, dat wordt door veel personen nog wel eens over het hoofd gezien.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:42 schreef Lange_Lans het volgende:
De Brazilianen Wax zoals wij die kennen, is van origineniet iets wat zijn oorsprong kent in Beljoe Horizontje. Misvatting is dat.
Leuk maar volgens mij kennen we nog wel meer landen die een overschot aan (mooie) vrouwen hebben.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:04 schreef Tarado het volgende:
Leuke stad wel, staat bekend om het grote percentage vrouwen
[ afbeelding ]
Zij komt er ook vandaan
overschot aan mooie vrouwen heb je natuurlijk nooitquote:Op zondag 20 april 2014 09:03 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Leuk maar volgens mij kennen we nog wel meer landen die een overschot aan (mooie) vrouwen hebben.
[ afbeelding ]
Jeroen Groeter en ik hebben een obscuur Braziliaans dialect.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik was me eens aan het bedenken hè; Beljoe Horizontje, spreek je uit als Beljoe Orizontje. Waarom wordt er in de schrijftaal een H aan toegevoegd?
Ik heb echt zin in het schitterende Beljoe Horizontje gevoel. Nog maar anderhalve maand wachten!quote:
Heb je hun telefoonnummer ook?quote:Op zondag 20 april 2014 09:03 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Leuk maar volgens mij kennen we nog wel meer landen die een overschot aan (mooie) vrouwen hebben.
[ afbeelding ]
Wow, waar zijn die verkrijgbaar?quote:Op zondag 18 mei 2014 13:46 schreef Spies het volgende:
Ik zag net een jongen die een t-shirt aanhad met daarop de tekst Beljoe Horizontje.
Geen idee, ik heb hem niet aangesprokenquote:Op zondag 18 mei 2014 14:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow, waar zijn die verkrijgbaar?Echt een collector's item.
Dat is niet zo slim dan he?quote:
Met dit soort beelden voel je het gewoon: deze mensen leven voor voetbal en kunnen niet wachten tot Juni!quote:Op maandag 19 mei 2014 09:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet zo slim dan he?
Voor beelden vanuit Beljoe Horizontje, webcammetje
http://lookr.com/1237082269
Gemiste kansquote:Op maandag 26 mei 2014 10:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Slecht nieuws voor de fans van Beljoe Horizontje: na een ongelofelijke blunder van de chef voetbal van de NOS: Arnoe Vermeulen zal Jeroen Groeter geen enkele match verslaan vanuit Beljoe Horizontje. Frankje Wielaert en Felipe Kooke zullen de honneurs waarnemen vanuit deze fantastische stad.
Vliegveld eindelijk klaar? In januari was het nog een bouwput.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:28 schreef Dr.Smoke het volgende:
Even een update!
De spanning in Beljoe Horizontje stijgt met de dag. Nog exact 16 dagen en 26 minuten tot de eerste wedstrijd tussen Colombia en Griekenland op het programma staat. Het weer wordt er elke dag beter, met vandaag een schamele 19 graden celsius kunnen we er volgende week 30 op een briefje schrijven. De sfeer is er goed, het stadion is af, en ook het vliegveld ligt er fantastisch bij!
[ afbeelding ]
Laat het maar beginnen!!!
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb begrepen dat er enige verwarring bestaat over de uitspraak, maar het moet dus zo:
http://vocaroo.com/i/s0FvsdeFCdJW
Cesar Menotti & Fabiano:quote:
quote:
Ze noemen het ook wel spottend het grootste dorp ter wereld.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:52 schreef qwerty_x het volgende:
Volgens de mensen die er wonen is het de beste stad ter wereld: de mooiste vrouwen, de beste restaurants & bars, het beste bier, het beste uitgaansleven.
Kortom: een amsterdammer in het kwadraat ...
Skank is ook een goede band uit BHquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:37 schreef Dr.Smoke het volgende:
In Beljoe Horizontje wordt ook adembenemende muziek gemaakt. Zo komt de zanger van Sepultura ervandaan.
quote:Argentina held a public training on Wednesday in front of 5,000 noisy fans, playing some entertaining football-tennis and showing off some skills.
They were in for a surprise though as some fans managed to evade security and run onto the pitch to meet the players, mostly Messi. One of them, wearing red, kneeled down to "polish" his shoes, then gave him a hug. Lionel, amused by the gesture, gave him his training sweater.
The bigger surprise which made headlines was a Ronaldinho look-alike who also ran to greet Leo. His hands were all bleedy as he had scratched them on the fence while making it onto the pitch. Upon seeing him, all the players laughed as he was dragged out by officials and away from the players.
Fun times at the Belo Horizonte Independencia stadium as the Albiceleste train in good spirits ahead of their World Cup opener against Bosnia on Sunday. Though i hope security could take extra measures from now on to prevent such pitch invasions to ensure the safety of the players.
Enjoy the videos and pictures below.
Fred (Freddjie) komt overigens uit de buurt van BH. En heeft nog een aantal jaar in deze prachtige stad gespeeld voor America en Cruzeiro.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jan Roelfs had het vast leuk gevonden in Beljoe Horizontje, misschien zal Fredje (of Fretsj) daar ook nog wel een keer schitteren.
https://vine.co/v/MjUXMUUAXWh
Volgens deze mevrouw is het Freddie, maar ja, het eindoordeel moeten we aan Jeroen Groeter overlaten.
Volgens Jan Roelfs hoort Beljoe Horizontje niet tot de voetbalbolwerken van Brazilië. Het concentreert zich rond Saaw Paalo en Rio de Janeiro.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:00 schreef escalatie het volgende:
[..]
Fred (Freddjie) komt overigens uit de buurt van BH. En heeft nog een aantal jaar in deze prachtige stad gespeeld voor America en Cruzeiro.
Jan Roelfs die interessant doet met zijn uitspraak van Fred, maar Neymar niet fatsoenlijk kan uitspreken.
Inderdaad, want Galoooo is zeker niet de huidige kampioen van Zuid-Amerika en Cruzeiro is zeker niet de huidige kampioen van Brazilië.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Volgens Jan Roelfs hoort Beljoe Horizontje niet tot de voetbalbolwerken van Brazilië. Het concentreert zich rond Saaw Paalo en Rio de Janeiro.
Je hoeft goffetomme niet zo tegen mij te doen. Jan Roelfs is degene die er over begon.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:15 schreef escalatie het volgende:
[..]
Inderdaad, want Galoooo is zeker niet de huidige kampioen van Zuid-Amerika en Cruzeiro is zeker niet de huidige kampioen van Brazilië.Daarnaast doet Porto Alegre het ook aardig met twee grootmachten als Gremio en Internacional.
En Santos komt helemaal niet uit de stad Sao Paulo.
Ik gaf je gelijk vriend.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je hoeft goffetomme niet zo tegen mij te doen. Jan Roelfs is degene die er over begon.
Top.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:22 schreef escalatie het volgende:
[..]
Ik gaf je gelijk vriend.Je bent nu mijn anti-Jan Roelfs buddy.
Ouroe Pretjoe en Jabras Nobas bedoel je?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:09 schreef escalatie het volgende:
Een beetje off-topic, maar als je toch in Belo Horizonte bent en je hebt tijd over bezoek dan absoluut de stad Ouro Preto en ook het minder bekende Lavras Novas.
quote:
Mijn post van anderhalve maand geledenquote:Op maandag 19 mei 2014 08:42 schreef Roceco het volgende:
Stiekem hebben de bussen in Beljoe al kleur bekend:
[ afbeelding ]
Oranje wordt verpletterd door een Argentijns viaduct?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:08 schreef Roceco het volgende:
[..]
Mijn post van anderhalve maand geleden
[..]
Hopelijk is dit geen teken van de hogere machten voor zaterdag iddquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oranje wordt verpletterd door een Argentijns viaduct?
Colombia-Duitsland is in Beljoe. Wij spelen in Sao. En zaterdag in Salvador, dus we zijn gered.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:10 schreef Roceco het volgende:
[..]
Hopelijk is dit geen teken van de hogere machten voor zaterdag idd
Dank voor deze geruststellende argumentatie, ik kan nu straks weer zonder zorgen de oogjes toedoenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Colombia-Duitsland is in Beljoe. Wij spelen in Sao. En zaterdag in Salvador, dus we zijn gered.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |